Bedankt meiden, ja zal ff kijken of ik zo n foto kan maken.... Ja Linda, daar heb ik dus ook last van als ik een avondje ga stappen o.i.d. Ben je er zo 2 dagen brak van idd. Terwijl we "vroeger" (ahum) heel wat gewend waren, tenminste ik wel, haha! Wel grappig hoor echt Grieks he, borden smijten haha! We waren gister nog ff aan het smullen in de MAC en daar hebben ze altijd van die grote LCDtv's aan de wand hangen. Zag ik ineens hele unieke en aparte knuffels voorbij komen! Heb net even op de site gekeken, echt lachen! www.maomaland.com Je kan ze alleen maar in A'dam kopen en nog niet alles online, maar dat kwam nog wel zag ik! Tis alleen niet geschikt voor kinderen onder de 3 jaar. Maar vind ze wel gaaf! Ik zal even een prakkie maken en zal jullie foto's nog even bekijken! Laters!
Oh neeee he Miekie niet weeeer zo'n leuke site ! Dat kost mij ook weer geld haha Ik heb ook nog 2 nieuwe foto's geplaatst. En wat een leuke foto's weer van Cyenna, inderdaad zijn de donkere haartjes echt verdwenen ! Ligt je vriend niet een uur in de wind te stinken in bed dan Miekie, als ie vannacht nog shoarma heeft gegeten Ik weet dat vroeger van mezelf ook nog wel dan was je hele kamer vergeven van de knoflook stank Ohh en je was me net 1 minuut voor toen ik dat berichtje typte van Tijn dat ie 6 maanden is hihi waren we vast tegelijk aan het typen 8)
Wat een grappige knuffels op die site! Linda, wat is Lois toch een schatje! Die foto met de haarband, echt zoo schattig! Heel mooi meisje!
Zo, de foto's staan erop! Miranda en Linda, ook leuke foto's! Jammer dat jullie er nog geen staartjes van kunnen maken! O ja Tijn poept meestal 1 x per dag of 1 x om de dag. Peter heeft geen knoflooksaus gehad, tis meer een bierwalm, haha! Hij ligt nu nog op bed, tis wat....MANNEN!
Aaaah leuke foto's! Haha die met dat kroontje Tijn heeft wel een hoop haar zeg! Jij kan wel staartjes maken Ja wat wil je als je ook pas om 5 uur in bed lag Hij heeft iig vast een gezellige avond/nacht gehad haha.
Lang zal Tijn leven lang zal Tijn leven in de gloria, in de gloria, in de gloriaaaaaaaaaaaaaaa HIEPER DE PIEP HOERAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA Tijn is een half jaaaaaaaaaaar. Hier heeft Ivan sinds gister zijn eerste tandje door en wel rechts onder. Echt geweldig! Mare daardoor heeft ie wel bijna drie tot 4 spuitluiers op een dag. Maar ach dat mag de pret niet drukken. SONNIE, tuttebol ik was het zeker. Heb jullie alleen duidelijk niet gezien. Jammer hoor want dan hadik Dhani real life kunnen aanschouwen. hihihihi volgende keer beter.
Hahah ja Tijn kan wel staartjes ja! Maar volgende week ben ik aan de beurt! Gaan we met collega's uit eten en stappen haha! Zonder de mannen dus dat wordt weer ouderwets lachen! Hmm, Suus en Eliesja?
Mn schoonouders kwamen net nog even langs en omdat Tijn een beetje jarig is hadden ze een kadootje. Een voorleesboekje(mijn eerste babyboek) met Tijn zelf in de hoofdrol! Erg leuk! Wij als ouders komen er ook in voor. Hey Sonnie, ben je weer aan het shoppen?
Wat een leuk kadootje zeg. En leuk dat ze eraan gedacht hebben. Wat zijn er toch een verschillende schoonouders op de wereld. Wij zijn vandaag lekker naar voetbal geweest en Ivan heeft zich weer heerlijk vermaakt met alle aandacht. Dikke knuffelllllllllllll
Valentino heeft nu ongeveer 2 a 3 poepbroeken op een dag.... Maar ze zijn lang niet meer zo dun als eerst, het blijft weer in zijn luier. Het lijkt wel alsof hij een stuk minder last heeft van zijn tandjes... wel bijt hij op alles wat hij tegenkomt.. en kwijlt litersssssss.... Leuke foto's weer van jullie boeffies....
Ja dat kwijlen is echt erg hier ook. Miekie wat leuk dat je schoonouders een kadootje hadden voor Tijn. Dat stoeltje is echt gaaf Sonnie, heb je em nou al ? Hoe zou het met Keejbie zijn ? Die woont misschien nu al in haar eigen huisje, ze gingen vandaag toch over ?
haiiiiiiiii.. \/ TIJN \/ Je bent onze grote kerel hier hoor met je zes maandjes Hoe vond ie zn banaan Miekie? Owww wat een lieve foto's van Lois..wat een schatje is het ook he.. Ja roos zo af en toe kan ik best wel is een tuttebol zijn hihi Anders moeten/kunnen we toch keertje met zn allen afspreken..gezellie Nou Miekie heb een klein beetje geshopt vandaag haha..erg he..shopgek Maar heb het stoeltje gekocht..zal ff fotootje neerzetten Hij vind hem helemaal geweldig..hij mocht het stoeltje meteen gebruiken toen we bij opa en oma op visite waren vanmiddag..
we zijn vanmorgen even wezen kijken waar die brand was vrijdag..maar alles is helemaal zwartgeblakerd..je ziet dus eigenlijk niks..gisteren rook je het nog wel, vandaag gelukkig niet meer.. Had het er ff met mn vriend over van stel je voor er komt hier brand, dan ben je alles kwijt ook foto's enzo.. Hebben jullie belangrijke dingen in een kluis liggen thuis of bij de bank?
Goedemorgen allemaal! Wat was er weer veel bij te lezen! Sonnie idd aparte angst. wij hebben foto's ed niet in een kluis liggen. Ik hoop ook dat het nooit gebeurd. Wat een leuke foto in dat stoeltje echt een schatje! Ik ben vergeten wat de rest heeft geschreven Gijs is nu 6,5 kilo en volgens ons 60,5 cm en we krijgen van iedereen te horen dat hij zo groot is voor zijn leeftijd maar als ik hier lees valt het nog wel mee. Sinds Gijs zijn papfles krijgt 's avonds slaapt hij door en zeurt 's nachts niet meer om zijn speen echt geweldig!
Wat een leuk stoeltje sonnie... Echt gaaf. He tijn een dagje te laat maar je bent ook al weer een half jaar. Wat gaat de tijd toch snel. En dan mag je nu ook lekker knoeien met je fruit hapje jammie....... Zo hier alles lekker rustig. We gaan straks nog ff weer zwemmen. Nou dames alle maal nog een fijne dag.
hellooooo meiden.. ben dr ook weer..vanmorgen ff huissie schoongemaakt..net saampjes met dhani gegeten..stoeltje is echt super handig..vanmorgen pap gegeven..had hem op de grote tafel gezet en dat werkt veel beter dan in zn wippertje.. Daarstraks fruit gehad en ging ook super in stoeltje..ja goeie aankoop Zal trouwens blij zijn als Dhani uit zn sprongetje is..vannacht kwam ie om twee uur Uur weten te rekken en toen maar eten gegeven..toen kwam hij om kwart voor zeven weer..Ahhhh wil weer terug naar de tijd dat ie doorsliep tot uurtje of acht haha.. Gijs is toch niet te groot Taatje..Dhani is 65 cm en weegt ook ongeveer zoveel..heb er in ieder geval niks over gehoord op cb..volgens hun schemaatje is dit prima.. Lekker weekend gehad Taatje?