Linda gefeliciteerd met lois alweer 5 maanden! Je moet doen waar je goed bij voelt wat betreft werken. Voor mij was er geen discussie mogelijk ik wilde blijven werken wel een heel stuk minder maar toch. Gijs brengen we 2 dagen weg naar het kinderdagverblijf en 1 dag naar oma. Het bevalt ons zeer goed en Gijs ook want hij vindt al die kinderen geweldig. hij kijkt zijn ogen uit. Nog een vraagje welke maat heeft julie beeb nu? Gijs zit in een ruime 62 en sinds gisteren in een kleine 68.
Loïs is vrij lang, ze is ongeveer 68 cm dus broekjes heeft ze maat 68 en truitjes nog 62. Rompertjes ook maat 68. Wel leuk inderdaad Taatje, dat ze op het kinderdagverblijf ook andere kindjes zien
Ik kan alleen maar rompertjes vinden maat 62/68 heb je ook rompertjes in maat 68 en zo ja waar kan ik die kopen?
Ok bedankt ga morgen gelijk even kijken. Moet toch nog inkopen doen voor sinterklaas alvast voor mijn neefjes.
Goedemorgen! Ja een meeting waar.... Woont er niet iemand midden in het land,kunnen we met z'n allen daarheen ? Julie mogen ook hierheen komen, maar ja waarschijnlijk is dat voor de meeste te ver weg.. (anderhalf uur met auto vanaf Amsterdam en Utrecht) En hier rijden geen treinen Ja tot Rotterdam... en daar woon ik ook nog 40 minuten met de auto vanaf Hier past ze maat 62, maar soms is het nog te groot. Soms zo'n verschil in verschillende merken. Cyenna net op bed gelegd, maar volgens mij wil ze niet slapen 8)
Kiekieboe! Hier ben ik dan ook weer even! Moet wel zeggen dat ik het erg mis om elke dag ff hier te tjekken! Niet normaal meer..En mis jullie natuurlijk ook Hoop dat jullie daar ook zo over denken offff zijn jullie blij dat jullie van me gezeur over de ruzies af zijn? hahaha Nou het bevalt ons prima daar! Echt heerlijk. De verhuizing en alles is in 1 woord gewoon K*t gegaan. Ivo en ik hebben 3 dagen lang in ons eentje lopen schilderen van smorgens vroeg tot savonds laat. Dat was echt niet tof! Iedereen liet ons in de steek, de een kwam niet opdagen en de ander was opeens ziek en ga zo maar door.. Pff Maar gelukkig hebben wel alles kunnen doen bijna Demiën-Sem vond het vanaf de eerste dag al fijn in ons huisje. Hij kon daar alleen maar lachen!En vanacht heeftie in zijn eigen slaapkamertje geslapen GOED HE! Vanochtend werd hij om 6 uur wakker en toen heb ik hem ff lekker bij mij in bed genomen. Pracht mannetje! Zelf voel ik me ook veel lekkerder! Tot gisteren.. Ik dacht opeens SHIT! de pil Was hem dus al 1 dagje vergeten en kon me strip niet vinden. Gelukkig had ik nog een andere strip die ik wel kon vinden maar WOW, wat was/ben ik bang. Want net die middag hadden ivo en ik ff geklust Ik vind me jongetje echt prachtig en hou superveel van hem maar kan nu echt geen 2de kindje erbij hebben Dus ik hoop echt dat die ene keer niet uitmaakt maarja dat is weer afwachten he
Keejbie welkom terug en fijn dat jullie mannetje zich thuis voelt in jullie nieuwe huisje. Hij voelt vast aan dat jullie relaxder zijn. Die ene keer zal waarschijnlijk niet veel uitmaken omdat je gewoon bent doorgegaan met de strip. Anders zouden jullie wel heel erg vruchtbaar zijn!
He Keejbie! Lekker dan als iedereen ineens wegblijft Maar gelukkig zitten jullie er nu en gaat het goed! Heerlijk he een eigen plekje! Ik ben net nog ff naar een babyzaak hier in de buurt geweest om te kijken of ze die Bumbo stoel hadden.. Nee dus.. hadden er ook nog nooit van gehoord... Ik had nog van hun winkel een cadeaubon van 60 euro.. Dus nu heb ik maar kleertjes gekocht Gaan jullie vanmiddag nog wat doen? Ik wacht op een pakketje.. Had laarzen van O'neill via internet besteld van 129,95 voor 29,95. Da's nog eens een koopje. Maar vandaag zouden ze die dus brengen... Wil eigenlijk ook nog gaan wandelen met Cyenna.. Dus ja ff kijken maar..
die bumbo stoeltje is echt kei goed jonge..kopu kopu kopu!!!! Nee serieus..echt leuk zon ding..kende ik nog niet. Ik ga m meteen bestellen..jammer dat ze het niet in het roze hebben...neem wel lila Tnx 4 de tip!x
Graag gedaan hoor Youdia.. MAaruhh willen jullie niet zoveel schrijven haha..ik weet gewoon niet meer waar jullie het allemaal over gehad hebben.. Dhani draagt nog maat 62 van truitjes en broeken..broeken beginnen nu pas goed te zitten eigenlijk..truitjes beginnen te klein te worden..mouwtjes gaan beetje hoog zitten..dus denk dat we heel snel over gaan daarvoor op maat 68.. jaaaa meeting leukkkk Ik ben voor! maar ja waar idd..bij mij thuis kan het ook..ik weet alleen niet in hoeverre almere centraal is..als je kijkt op de kaart ligt het aardig in het midden haha... Heb vandaag friso gehaald ipv nutrilon..had het ff overlegt met het cb..ik heb nu al van zoveel gehoord dat baby's veel meer spugen van het vernieuwde recept..dhani spuugt niet zoveel meer als eerst sinds we nutriton gebruiken maar toch nog wel aardig wat..dus we gaan het ff proberen..is het niks zijn we zo weer overgestapt.. Ook heb ik luiers gehaald bij de Etos..schijnen hetzelfde te zijn als pampers..dus ga het ff uit proberen..is het niks dan wordt het volgende pak gewoon weer de vertrouwde pampers Hey keejb super dat het goed gaat in jullie huissie..maar wel lullig van de zogenaamde hulpen..zo weet je wel wie je echte vrienden zijn he nouuuuhhh volgens mij was dit het wel toch..heb nu toch op veel gereageerd? en anders sorry als ik niet heb gereageerd.. maar ff over meeting dan moeten we wel ff serieus aan de slag he om wat te regelen en waar..niet zoals de vorige keer..
ben trouwens ff naar prenatal geweest..niks gekocht hoor..kon me inhouden, maar kostte moeite hoor haha.. Maar ze verkopen hier niet eens zo'n warmhoud bord werd ook echt door een doos geholpen grrr... Maar waar ik ook ff voor ging kijken was een kinderstoel..wat het nou kost enzo..maar er staat ook bij dat het pas vanaf acht maanden is..dus ben zooo blij met mn bumbo.. Miran..ze verkopen ze ook niet overal..
Sonnie wij gebruiken ook de luiers van Etos en ik vind ze heel fijn maar ze zijn niet te vergelijken met pampers hoor (die houden de plas beter op 's nachts). ZOveel is er toch niet geschreven jij schrijft meestal veel meer hahaha
nou ik moest toch echt wel ff flink stuk lezen hoor taatje haha.. gebruik jij die luiers van etos dan ook 's nachts of gebruik je dan wel pampers?
maar dan kanik natuurlijk gewoon 1 pak pampers halen en dat alleen 's nachts omdoen..hmm wat een gedoe was ie maar zindelijk.. oww nee dat meen ik niet hoor..dan is ie alweer zo groot..vind deze leeftijd nog zo leuk hihi..
Wij gebruiken 's nachts idd pampers en overdag alleen etos. Moeilijk he! niets kopen voor die ukkies!
trouwen er is iets geks aan de hand..tenminste dat vinden mijn vriend en ik.. Wij hebben paar huizen verderop een man en vrouw wonen..ongeveer vier weken voor mijn uitgerekende datum raaktte ik met die vrouw aan de praat..zij vertelde toen ook dat ze zwanger was en uitgerekend was in oktober..ik heb haar twee maanden geleden voor het laatst gezien en toen had ze al een behoorlijk buikje..maar ineens zien we ze nooit meer..allebei niet meer..maar het lijkt me dat ze nu toch wel bevallen moet zijn..hun auto staat al weken op dezelfde plek voor de deur..lamellen zijn altijd dicht..'s avonds brand er wel gewoon licht..dus ze zijn er wel..maar ik vind het zo vreemd..nu ben ik bang dat er misschein wat aan de hand is..is misschien ver gezocht maar voorheen zagen we ze wel altijd en we zagen hem altijd naar zn werk gaan.. Ik vind het zo stom staan om aan te bellen..want stel er is wel wat gebeurd met het kindje ofzo..het blijft vaag..maar nou maak i kaltijd wel vage dingen mee hoor..maar elke keer als ik langsloop denk ik zal ik aanbellen of niet
Haha jij hebt idd elke keer van die vage dingen. Ik weet niet hoe goed je ze kent, maar anders zou ik zeggen gewoon aanbellen zodat je wat meer weet. Misschien vind ze het wel prettig om er over te praten mocht dat nodig zijn of jij komt elke keer op de verkeerde tijd langs. waardoor het lijkt op iets wat het niet is. Oke snap jij het nog ik begin een beetje te ijlen geloof ik haha