Ja dat gaat perfect overdag met die luiers. We hadden ze eerst van de kruidvat maar daar kreeg hij uitslag van en deze niet en het scheelt toch veel in de prijs in vergelijking met pampers. Ook niet onbelangrijk!
jaaaaa mn bestelling bij babywalz is binnengekomen... een noors vestje en adidasschoentjes...... Miranda waar had je die oneillaarzen besteld en hebben ze op die site nog meer leuke dingen?
haha hoezo ijlen taatje maar ik snap je nog hoor..zo goed ken ik ze niet..wij wonen hier 1 nov. net een jaar en toen vlak voor mijn bevalling was het voor het eerst dat ik met haar sprak..daarna was het alleen nog zwaaien als ze voorbij kwamen.. Maar ik kom toch zeker vier keer op een dag langs..plus nog een keer 's avonds..
ja ik denk dat ik het ook zo ff ga doen met die luiers..het scheelt idd qua prijs..we gaan het gewoon proberen...thanx voor je hulp
ja hij wordt verwend die kleine man.. Noors vestje komt eigenlijk omdat mn zusje een jaar in noorwegen heeft gezeten als au-pair en die had zoveel dingen daar meegenomen voor dhani..dus die vind het nu helemaal geweldig dat we zo'n noors vest hebben gekocht.. Ach ja en adidas schoentjes..hij heeft ondertussen meer schoenen dan ons haha..maar zn vader wil dat hij stoere schoentjes heeft..nu al terwijl hij nog niet eens kan lopen
houden ze op een kinderdagverblijf eigenlijk het ritme aan van de kleine of proberen ze dat iets te wijzigen..niet alle kindjes slapen natuurlijk op dezelfde tijd?
Ach waarom niet er is altijd wel iets te melden toch!~ Ik ben vanavond helemaal alleen mijn mannetje moet overwerken is waarschijnlijk pas om een uur of elf thuis. niet echt gezellig dus. Maar goed gijs houd me wel bezig tot 20.00 uur denk ik
Bij het kinderdagverblijf houden ze in principe gewoon ons ritme aan. Het ligt er natuurlijk aan wat gijs wilt die dag maar er zijn geen echte vaste tijden dat hij iets moet ze kijken gewoon naar ons of naar hem. Het gaat allemaal in overleg.
Jeeeee Sonnie en Taatje, ik ben ff anderhalf uur weg en kijk nu ! OVER VEEL TYPEN GESPROKEN hahahaha Ik ga het maar ff lezen allemaal dan eerst 8)
oww ongezellig joh dat je mannetje er niet is..volgens mij heeft miranda dat ook deze week.. Maar ook wel gezellig dat je lekker met Gijs bent toch..lekker tutten met hem hihi Oke dus ze houden wel rekening met het ritme..dat vroeg ik me dus af..want bij dhani wijzigt zn ritme af en toe wel eens..meestal wel hetzelfde maar toch.. Is gijs moe als ie daar vandaan komt of valt het wel mee? Krijg je tussendoor evalutiegesprekken over hoe het gaat enzo? sorry hoor hoop vraagjes maar wil alles weten voor ik besluit om weer te gaan werken..maar ja het hangt natuurlijk ook van het kdv af..
Dat vestje is leukkk ! En welke Adidasjes heb je gekocht ? Scheelt het echt zoveel met die Etos luiers ? Ik heb altijd Pampers en tot nu toe nog nooit een plas of poep lek gehad Loïs heeft maatje 3 en die kosten 9,99 en er zitten er geloof ik 52 in ? Ik was even boodschappen doen en Loïs aan het voederen Ik weet niet eens wat het KDV kost, hoor altijd dat het een vermogen kost maar hoeveel is dan veel ? Miran, waar heb je die laarzen van vandaan voor 29,95 ? Willen wij ook
Geeft niets ik wilde ook eerst alles weten voor dat ik hem weg bracht. Gijs is niet extra moe als hij thuis komt hij slaapt daar goed! We hebben toevallig 2 weken geleden een 10 minuten gesprekje gehad op het kdv en daar vertellen ze dan hoe zij denken dat het gaat en daar kan jij met je vragen terecht. En verder kan je 's ochtends of 's middags als je hem wegbrengt/ haalt ook al je vragen kwijt. ze kijken gewoon per kind wat die voor ritme heeft en daar passen hun zich op aan. Ja het kan voorkomen dat hij soms even moet wachten maar dat vind ik niet erg. Wij hebben ook een dagboekje van het kdv waarin we elke keer schrijven hoe gijs het in de dagen ervoor heeft gedaan en hun schrijven erin hoe gijs zijn dag is geweest. Hoe laat hij zijn flesjes heeft gedronken en of ze helemaal leeg zijn gegaan. Of hij veel poepbroeken heeft gehad en van hoe laat tot hoe laat hij heeft geslapen. dus je weet precies wat hij heeft gedaan. Ze schrijven erin dat hij in de box heeft gespeeld in wippertje en de babygym etc. ook of hij op zijn buik heeft gelegen ivm met de fysio van gijs etc etc. Wordt je al moe van al het lezen ? ahaha
Nou, ik denk dat de andere meiden een rolberoerte krijgen als ze vanavond zien dat er 5 pagina's zijn bijgekomen En Taat, het is geen gezwets het is juist erg nuttige info allemaal 8)
Linda Wij betalen per maand ongeveer 500 euro maar daar gaan de werkgeversbijdrages nog af en de belastingbijdrage en dan blijft er nog 150-200 euro over. Gijs gaat 2x per week naar het kdv. Wij hebben 1 dag oppas van oma en de andere oma woont te ver weg om op te passen dus wij hebben ook niet echt keuze
En van hoelaat tot hoelaat is hij daar dan ? Is het geen enorme papierwinkel met dat regelen van die bijdrages enzo ?