heb nu etos luiers maat 3..zitten er 56 in voor 8,19..dus scheelt wel iets..had van pampers ook maat 3.. uhh ja welke adidasschoentjes..wacht zet ff foto hier neer van de week stond in de krant dat de kinderopvang volgend jaar nog duurder wordt
ach wat een snoepies die schoenen. Papier winkel nee hoor ! de werkgeversbijdrage wordt geregeld door de werkgever van mijn man en die stort direct aan het kdv en de belastingdienst stort ook direct aan het kdv je hoeft dus alleen de eerste aanvragen te regelen en daarna gaat het vanzelf.
thanx taatje het wordt al duidelijker voor ons..toch Linda? voor mij in ieder geval wel... Maar ik twijfel nog steeds grrrr...waarom werken mn ouders dan ook haha Maar betaald de werkgever van je man mee en jou werkgever of is er maar 1 die meebetaald?
in ons geval betaald alleen de werkgever van mijn man mee, maar dan krijg je weer meer van de belastingdienst terug dus het blijft het zelfde. Vanaf januari zijn alle werkgevers verplicht om mee te betalen.
oja want je krijgt natuurlijk ook wat terug van de belasting..hmm wordt al iets aantrekkelijker zo maar hoe vind je een goed kdv? toen ik dus nog zou blijven werken hadden we er wel 1 gevonden..maar achteraf vonden we dat toch weer niks.. waar heb jij opgelet?
Wij zijn via mijn schoonzusje bij deze kdv terecht gekomen. Er zit een hele organisatie achter de Kober groep ik weet niet of ze ook nog ergens anders in het land opereren maar ze hebben ongeveer 6 kdv's in roosendaal. en nog andere in de regio. Ik zou gewoon kijken waar ze bij jou zitten en er gewoon een keertje een afspraak maken om te kijken je zit toch nergens aan vast dan en er zijn behoorlijke wachtlijsten vaak dus kijk gewoon even in je omgeving vraag wat info op is toch allemaal vrijblijvend.
O, ja let er wel op dat de prijzen die ze je voorschotelen niet de prijzen zijn die je betaald om dat je nog het een en ander terug krijgt.
Ik ga ook weer effe werken. Gelukkig kan ik snel typen! Ik kijk strakjes nog wel even om tekijken of er nog veel is bijgekletst.
Ja Sonnie ik vind het ook al veel duidelijker allemaal nu en dat allemaal dankzij onze Taatje Nou weet ik niet hoe het met wachtlijsten zit ... dat hoor je ook nog wel eens. Hoe druk is het en kun je snel terecht als je zou willen ? En Sonnie wat een raar stel inderdaad met die lamellen dicht ! Zoek het wel ff uit he en hou ons op de hoogte De schoentjes zijn echt gaaf zeg !
ben dr weer was vals alarm..en kreet van hem en hij slaapt weer verder Hij ligt in de wandelwagen met zn winterjas aan en daaroverheen nog is zo'n zak meestal na boodschappen slaapt ie nog tien min..vandaar dat ik hem ook had laten liggen..we waren half 2 thuis en hij ligt nog steeds te pitten haha.. Maar goed..idd zijn er wachtlijsten..volgens mij hangt dat ook weer af van het kdv..dus moeten we eerst wat kdv's benaderen ofzo..kunnen we Lois en dhani niet op hetzelfde kdv doen haha..is wel makkelijk en gezellig voor hun..of zullen we nog ff thuis blijven bij ze..hmm denk het wel dat laatste..heb net ff op kdv pagina gekeken..maar ik weet het niet hoor..mis. ben ik wel gewoon een zeikerd ofzo.. tuurlijk hou ik jullie op de hoogte Jullie kennen me toch
Je zou gewoon langs moeten gaan dan is je beeld heel anders dan van een website je ontmoet dan ook de leidsters en als je op een tijdstip gaat dat de kinderen ook aanwezig zijn kan je in de praktijk zien hoe ze daar mee omgaan. Als je er echt over denkt zou ik dat doen dan weet je zeker wat je moet doen voor jezelf of werken of thuis blijven.
Tja Son ik vind het ook moeilijk, ik twijfel iedere dag wel over wel of niet ... heb geen haast ook maar als ik het zo lees is het allemaal best geregeld. We kunnen ook om en om oppassen Ik een dagje Dhani en jij een dagje Loïs ... alleen balen dat ik allergisch ben voor dieren en misschien is Loïs dat ook wel. En jij hebt 2 hondjes toch ? Wil jij in Amsterdam werken of vind je dat te ver ? Ik wil niet in Almere hoor hihi Wel fijn he dat we Taatje alles kunnen vragen
Zoooooo Ik ben ff weg en maar kletsen jullie Ze kwamen de laarzen al om 2 uur brengen, dus ben ze gelijk daarna in gaan lopen. Maarre ik heb ze bij Plutosport vandaan, ff link pakken: http://www.plutosport.nl/ en als het goed is zie je ze dan ook gelijk. O'neill Indi. Je hebt daar ook Adidas en Puma schoentjes voor de beebs, ook helemaal niet duur. Ik weet niet meer wat jullie nou allemaal hebben geschreven Gek he haha, maar voor mij is Almere anderhalf uur rijden. Op zich wel te doen denk ik. Ik wil ook wel oppassen op jullie beebs Wel op dinsdag en woensdag dan hihi en jullie moeten ze zelf brengen O