Hallo, Zo, nu weer lekker 2 daagies vrij! Keejbie, wat vervelend dat ze jullie zo hebben laten zitten! Maar wel fijn dat je nu je eigen plekkie hebt. En wat lekker dat je mannetje het daar ook zo naar zn zin heeft! Wel leuk he om wat af te spreken idd. Maar ik woon idd ook een beetje ver weg he... Maar moeten we toch maar s doen! Sonnie, wat vaag ja van die mensen waar je altijd langs loopt....hmmm moet de FBI even in actie komen! En wat n gaaf vestje zeg en die schoentjes zijn ook super zeg! Vind spul van Adidas altijd leuk, heb er zelf ook veel van! Eliesja en Suusje, gaat alles goed met jullie? En Tinus, kun je het nog bijhouden hier, haha?!
Mensen kinderen, kom ik net van mijn werk (erg druk geweest) en krijg ik dit op m ijn beeldscherm. Mozes hee! Vanochtend vroeg giga door mijn rug gegaan en driekwart van de dag krom gelopen. Ach die arme beestjes moeten ook geholdpen worden en die vragen er ook niet om dat ik zo'n *&^^%%$%$% rug heb....... Leuk vestje Sonja en ook leuke schoentjes. Miran wat een leuke schoenen en wat een leuke prijs. Mijn zwager werkt bij O'neill dus ik heb altijd wel lekkere kortingen. Heerlijk.... Dikke knuffffffffffffff
Linda is wel een idee ja Het handigste voor mij zou zijn in Almere..maar ben en blijf een amsterdamse he hihi..nee maar in almere zijn niet zo super veel parttime banen..dus het wordt waarschijnlijk amsterdam dan...Maar idd heb twee honden Ga straks ff op de site kijken miranda..ben benieuwd .. Met Suus gaat het goed hoor Eliesja geen idee..die post nog wel af en toe bij baby en dreumes had ik gezien.. Misschien gaan te snel voor iedereen haha wordt er hier 1 ongeduldig..dus ga die kleine dondersteen ff in badje doen.. tot strakkies
Zooo ukkie ligt in bed hoor hem nog brabbelen maar laat hem maar ff lekker gaan Miekie vind je Almere ook te ver weg?is dichterbij dan Utrecht hoor Lijkt me gewoon super gezellig om wat af te spreken..anders regel ik een pendelbus door het land Leuke site Miranda.. Gaan jullie aan Sinterklaas doen? wij in ieder geval niet..wij doen dit jaar aan kerst..naja elk jaar eigenlijk met de familie..zolang dhani nog niks van de Sint snapt stellen we het mooi nog ff uit nouu errug rustig..heb het gevoel dat ik tegen mezelf lul haha.. laters ladysssss
ZOOOOO jullie zijn echt niet normaal... Moet eerst een half uur bijlezen.... @ Sonnie.. Gaaf vest zeg en die schoentjes zijn ook leuk. Wij hadden voor Valentino nike air max gekocht, maar met harde zool Maar helaas... ik krijg ze met geen mogelijkheid aan. Hij houdt zijn teentjes stijf naar beneden... en gaat gillen. Zij papa wilde zo graag stoere schoenen, maar Valentino wil ze echt niet. Toen ik jouw verhaal las over die vrouw die zwanger was, maar die je nu niet meer ziet.. moest ik meteen aan dat dode babytje denken die ze op de vuilstort hebben gevonden... Hopelijk is het niet zo.. maar van de week werden mensen opgeroepen om uit te kijken naar mensen die pas zwanger waren en nu geen buik meer hebben en geen kind...? LUGUBER>>> Ik wist trouwens niet dat ze 8 maanden moesten zijn voor een kinderstoel. Valentino blijft er goed in zitten, dus... alleen voor zijn happies zou het toch geen kwaad kunnen. @ Keejbee.. Meis.. geniet van je eigen huissie... Valentino draagt van broeken 68 en van truitjes 68/74... En luiermaat 4 van Huggies... heb ze allemaal getest..maar ik vind de huggies toch wel fijn.. en vaak overal in de aanbieding. Nou voor de rest weet ik niet meer wat jullie allemaal geschreven hebben hoor... het gaat hier veel te snel..
Morguh ladies... Ieks kreeg helemaal kippevel toen je dat vertelde mamaantje van die baby..was ik ff vergeten..maar zal toch niet ik hoop het niet..dan wonen ze wel heel dichtbij en ze lijken me daar ook niet het type voor..maar je weet het nooit..maar ik zie haar nooit meer lopen ook of uit de auto komen..dus heb geen idee of ze nog een dikke buik heeft Maar sonnie houdt het in de gaten hoor..het houdt mijn vriend en mij al drie weekjes bezig ofzo.. Hey Hanan..had je niks meer te vertellen haha Roos gaat het al wat beter met je rug? Ga zo ff de stad in..jaja shoppuh haha maar niet voor mij hoor..mn opa en oma zijn zoals de meeste van jullie weten over anderhalve week 50 jaar getrouwd en nou moeten er wat dingen gehaald worden..en laat ik nou de enige van de familie zijn die de hele week de tijd heeft haha..dus dat ga ik vandaag maar ff doen.. dhani was trouwens weer hele nacht wakker..grrr..rot sprongetje nou meiden fijne dag en tot strakkies... knuffel van daantje en mij
Hey hey, Shop ze Sonja Hopelijk is het niet met de buren wat mamaantje zegt Hou het idd maar ff in de gaten. Ben ook heel benieuwd.. Werd vanmorgen gewoon om kwart over 9 wakker en madam lag ook nog heerlijk te slapen (en iedereen maar zeggen dat je met een baby nooit kan uitslapen ) Zonde van die schoentjes dan Mamaantje.. Maar ja als ie niet wil, houdt het op.. Grote vent is Valantino! Ik had gister wat kleertjes maar 68 gekocht, maar dat is echt nog veel te groot voor dr. Ben benieuwd wanneer ze dat aankan, hopelijk toch wel snel hihi. Dinsdag eindelijk weer eens naar het cb. Wordt ze eindelijk weer gewogen. Ben zo benieuwd Wij doen ook niet aan Sinterklaas, maar aan kerst. Maar denk dat daar volgend jaar verandering in komt hihi. Maar de oma's zaten wel al of we wat wisten voor Sinterklaas. Ze wordt veel te veel verwend Fijne dag! Knuff van ons En Roos hopelijk gaat het beter met je rug!
Zoooooo Loïs in bad geweest, wassen gedraaid, bedden verschoond, ik ben weer klaar voor vandaag Sonnie, lekker ff shoppen weer, je vindt vast nog wel tussendoor iets voor Dhani Dat van die schoentjes niet aanwillen van Valentino heeft Loïs ook, ze schopt alles uit wat soepel is en harde schoentjes wil ze niet aan dan spreid ze haar tenen met alle kracht die ze in zicht heeft Miekie, wanneer was jij begonnen met dat papje voor Tijn ? En reageerde hij daar goed op ? En hoe maak je dat, is dat met Nutrix Rijstebloem ? Ik wil Loïs graag wat pap voeren en bijvoeding durf ik nog niet omdat ik zelf super allergisch ben. Ik merk dat ze echt niet meer genoeg heeft aan die 4 flessen van 210/7. En dat vind ik zielig. Ik ga begin december pas met fruit en groente enzo beginnen. Hoe reageert Tijn trouwens op de fruit en groente ? En stinken de luiers dan nog meer ? haha
helllo I'm back... Jeetje Miran idd lekker uitslapen bij jullie thuis..wil je dhani anders ff paar nachtjes..ruilen we ff van beeb haha.. normaal kwam ie rond acht uur, vond ik ook al uitslapen hihi.. Linda..dhani had ook niet genoeg meer aan zn flesje..nu mocht ik pap geven en dat krijgt ie nu elke ochtend..maar nog niet 200cc hoor..dat red ie niet..ik doe ongeveer 60 cc aan pap(nutrix)..en de rest gewoon flesje Ook mochten we beginnen met groente,maar ben daar nog niet aan toe gekomen..worteltjes van olvarit staan wel klaar voor hem Zondag heeft ie wat fruit gehad..frutapura en dat vond ie geweldig..ook geen gezeur meer met het geven van flesje..meneer houdt dus gewoon van afwisseling ga ff broodje eten..ben ik nog niet aan toegekomen... doei doei
Oja nog ff twee dingen.. zat er vanmorgen bij de post een brief van het ziekenhuis..dat ze de geboorte van dhani willen declareren bij ziekenfonds maar dat ze geen nummer hebben van dhani...pfff..toen hij vijf dagen oud was kregen we ook al zo'n brief..heb keurig alle gegevens die gevraagd werden ingevoerd en opgestuurd..nu weer zo'n brief..lekkere administratie daar zeg en tweede ding.. Etos luiers voor mij echt niet meer!wat een rot dingen zeg.. vind het ook zielig voor dhani om die luiers om te doen..als hij geplast heeft is die plek in de luier helemaal hard en stug..nou vind ze nu al niks en gebruik ze nog niet eens 1 dag..net had ie gepoept..wacht ik altijd ff paar minuutjes want vaak duurt het wel ff bij hem..zat het al aan de zijkanten en op zn broek en romper Ik ga nu ff kijken voor super de boer luiers..Miekie die gebruik jij toch ook voor Tijn en je bent tevreden toch? En mocht ik dat niks vinden blijf ik lekker bij de vertrouwde pampers hoor nou zal jullie niet meer stalken...doeiiii
Sonnie, moet je dat Nutirx dan ook gewoon in een fles geven of een papje maken en van een bord af geven ? En als het in een flesje moet heb je dan andere speentjes ( met groter gat ) nodig ? En geef je dat vlak na elkaar ? Inderdaad lekker zeg dat Cyenna tot kwart over 9 heeft geslapen ! Dat lukt hier echt niet
Hallo, Heb ondertussen Bumblies luiers, zijn ook prima. Heb hier geen moeite met n bepaald merk. Hebben geloof ik alles al geprobeerd! Toen Tijn 5 maand was heb ik pap gegeven. Maar meneer kon niet alles op. Dus deed ik het ook half om half. Het ging er bij ons om dat het goed was om het oplepelen te gaan oefenen. Dus heb de helft Nutrixpap gegeven in een kommetje en de andere helft gewoon melk gedaan. Nu hoeft hij eerst geen pap meer, das meer vanaf 7 maanden zeg maar. Maar Tijn was de laatste x minder gegroeid, dus mochten we nu s avonds een fles van 240 geven met 8 scheppies dus. Het fruit eten gaat goed en vindt hij erg leuk. Zn ontlasting wordt wel wat vaster en wat donkerder van kleur en ruikt idd wat sterker. Ik denk dat we volgende week de groente gaan introduceren. Je kon nl beter eerst alleen fruit of groente gaan geven anders was het wat te veel voor de darmpjes enz. Wat n dom gedoe ja van dat ziekenhuis! Almere is idd een stukkie dichterbij, is wel beter te doen ja. Ik zal ff stofzuigen, de was draait al en strax ff bed verschonen. Tot laters!
Goedemiddag! Balen idd dat Dhani ineens zo vroeg komt Vind het ook niet zo erg als ik vrij ben dat ze dan zo laat komt hihi, maar ik kom nu dan niet echt uit met de flessen. Want dan zou ze vanavond pas om half 10 ook de laatste moeten krijgen en dan slaapt ze morgen helemaal tot 10 uur ofzo. Gister had ze de laatste fles om half 8 en als ze dan al tot kwart over 9 slaapt.. Wat dan als ik hem pas om half 10 geef.. Maar probeer er nu dan 3 1/2 uur tussen te laten zitten, dan komt ik volgens mij wel een beetje uit (normaal 4 uur) Ik heb Pampers en Kruidvat luiers. En die van Kruidvat vind ik goed hoor. Die bumblies heb ik ook weleens, ook geen problemen mee. Vanmiddag nog even boodschapjes gehaald voor het avondeten. Ik ga bami maken, mjammie . M'n meissie ligt nu weer te slapen.. Zou je dat pap ook mogen geven als je Hypo allergeen geeft? Vanmiddag kreeg ze 180/6, maar ze bleef maar huilen dat ze honger had, toen de fles op was, dus nog maar 60/2 bijgegeven. Doeiii