Miranda, dat heb ik dus ook. Ze heeft gewoon niet genoeg meer aan de fles van 210/7 en ik geef ook hypoallergeen. Ik zou echt graag die Nutrix willen proberen. Maar ik weet dus niet of dat mag. Ik vind het gewoon zielig om te zien dat ze nog niet vol zit.
Als je het echt zeker wilt weten zou ik gewoon even vragen op het CB. Zij kunnen je vast wel helpen! Succes meiden.
Ja dat is nou juist zo irri. Mijn CB is tot maart 2007 telefonisch niet bereikbaar en als je wel belt voor spoed ofzoiets dan schakelt de telefoon je door naar een centrale. Ik kan het daar wel vragen maar ik heb liever die kerel waar we altijd komen. Zit al te denken om er gewoon langs te lopen morgen en dan te kijken of ie vrij is. Ik heb pas de 30 ste weer een afspraak.
Je kan ook de gratis voedingslijn van Nutricia bellen; 0800-022 26 26. Die heb ik ook wel eens gebeld over wat info. Ze hebben voedingsdeskundigen die je vast wel kunnen helpen! Nog een tip! De Zeeman heeft vanaf deze week skipakjes in de aanbieding voor 9,95 euro. Zo'n lekker dik pak in een stuk bedoel ik dan he. Lekker warm voor in de winter! Ga zelf ook maar even kijken vd week! Kijk maar in hun folder online.
wij mochten dus eerst ook geen nutrix geven omdat dhani tot zes maanden geen bijvoeding mag hebben ivm allergieen..toen verteld dat dhani geen genoeg heeft aan zn flessen en toen mocht ik ineens wel groenten gaan geven..maar het is nog niet als vervanging van een fles..dat mag pas met zes maanden.. we geven nu ook nutrilon standaard en dat gaat hartstikke goed..mocht eigenlijk ook niet..maar bij ons op cb spreken ze elkaar erg tegen hoor.. Maar ons werd wel geadviseerd om eerst groenten te geven ivm die eventuele kans op allergieen..heb zondag stiekum toch fruit geprobeerd..jaja stout..maar nu geef i kdat niet meer..heb hem net worteltjes gegeven en hij vind het lekker..zelfs ik zat onder haha.. Maar het blijft gewoon moeilijk..probeer gewoon je eigen gevoel te volgen..dat adviseerde een huisarts in preston palace mij ook..hij vond ook dat het cb vaak beetje overdreven reageert.. snappen jullie het nog haha... oja dhani krijgt vanaf vandaag ook geen pap meer omdat we met de groenten zijn begonnen..je mag het vanwege darmpjes niet samen geven ofzo...dus dat doen we dan maar niet..
Wat leuk dat Dhani de worteltjes lekker vond! Heb net een bod van 40 euro gedaan voor een grijze MacLarenbuggy op marktplaats. Ze willen er graag 50 euro voor hebben. Wat zal ik doen? Is wel makkelijker zo'n kleine inklapbare buggy vind ik. En ze wonen ook nog eens in een dorp naast ons dorp. Hmmm....twijfel, twijfel... Heb ook geboden op adidasschoentjes, haha! Ze blijven leuk! Ik zal ff broodje eten!
hmm lastig Miekie..wat kosten ze nieuw? Weethet al haha..bij prenatal voor 149,95..nou dan is op zich 50 euro ook niet veel..hoe oud is die buggy dan? Als ie nog niet zo heel oud is en hij er goed uit ziet..zou ik het doen hoor als ik jou was..helemaal ook omdat het niet ver bij jou uit de buurt is.. Maar wacht anders ff een dag..wie weet reageren ze wel op jou bod..staat de advertentie er allang op? pff wat een vragen he haha..snap je me nog.. dus Tijn ook aan de adidasjes..coolllll!
Haha ja hij had al adidasschoentjes. Van die witte met lichtblauwe strepen. Mijn bod van 9 euro op adidas rugbyschoentjes is geaccepteerd. Zijn nog nieuwe en komen uit Amerika, zegt ze. Staan ook op marktplaats, moet je maar s kijken. Die buggy is in goede staat. Had nog een mail gestuurd en ze mailde dus net dat ze niet lager willen gaan dan 50 euro, vandaar. Advertentie staat er sinds eind september op. Ja MacLarens zijn vrij duur, maar wel een vd besten hoor ik in mijn omgeving. Peter is aan het werk, als hij tijd had zou hij ook even kijken of het wat is. En ach we kunnen altijd kijken, ze wonen in Appelscha is 5 km verderop.
Hebben jullie gelezen bij "Te koop aangeboden". Er is hier iemand op het forum (geweest) die veel spulletjes verkocht, maar nooit leverde. Een aantal meiden hier zijn dus opgelicht. Niet best he?! Echt waardeloos zulke lui! Ik weet nog wel een foto-opdracht; een foto van je beeb in pyama. Leek me wel grappig, heb er gister net een paar gemaakt, in zn boevenpakje.
hmm dus niet lager dan 50..nou als Peter het ook wat vind zou ik het doen hoor..schijnt idd een goed merk te zijn.. Leuk van die adidasschoentjes en geen geld he Ja las het net van die oplichtster..pff er he..en dat verwacht je toch eigenlijk niet hier op het forum
oja de weekopdracht.. Is wel een leuke ja in Pyama..maar dhani moet eigenlijk eerst ff nieuwe pyamaatjes hebben..zn mouwtjes hebben beetje hoogwater haha..naja zie je toch niet op de foto.. Is een leuke..vind de rest het ook wat?
Hoi Miekie, Charissa heeft het skipak ook gekregen van Oma, hij is compleet met handschoenen. Oma had er ook nog een schoentjes bijgekocht met bont erin echt schattig! Liefs Vera
zo miekie je bent weer lekker aan het inkopen lees ik. Nou hier gaat nog steeds alles goed. Yanouck heeft het in de gaten gekregen hoe ze moet draaien. Maar af en toe laat ze haar armpje onder haar buikje liggen. En ook vervelend is dat ze tijdens het draaien regelmatig met haar benen buiten de spijlen terecht komt. Maar goed moet haar alleen iedere keer terug draaien. Vanmorgen draaide ze zelfs met slaapzak en al om.
Wow, wat goed van Yanouck zeg! Tijn draait nog steeds niet door. Hij is liever lui, haha. Heb nog nix gekocht hoor. Maar marktplaats is wel erg handig hoor, haha. Peter belde net dat we die buggy maar moeten doen! Dus ik zal zo ff mailen. Leuk Veertje dat skipakkie. We hebben 1 van Fleece van de H&M. Lekker warm voor strax! Roos, hoe is t met je rug?
@ Sonnie.. ik hoop ook niet dat dat zo is.. ik moest er alleen meteen aan denken. Als ik iemand zou zien die eerst zwanger is en dan geen buik en ook geen kind zou hebben zou ik het ook niet durven vragen. Stel je voor dat het mis is gegaan.... Nou genoeg over al die enge dingen.... Verders gaat alles goed hier... Valentino mag van het cb alles eten nu.... dus hij krijgt s morgens een fruithap... s avonds een groentehap en toetje... En door zijn laatste fles, drie schepjes nutrix... En tussendoor ook een flesje diksap... en hij geniet er echt van... Volgende maand mogen we beginnen met aardappelen en rijst en met zeven maanden pap en boterham....
Jeetje dat gaat snel met Valentino! Wel leuk hoor om alles zo'n beetje nu te gaan geven! Strax lekker meeeten en aan de boterhammen, leuk! Nou, woensdag gaan we de buggy bekijken. Is wel veel praktischer en handiger dan deze lompe buggy. En voor op vakantie strax ook makkelijk! Morgenvroeg weer naar de tandarts, grrrr! Gaatje vullen en naar de mondhygieniste omdat mn tandvlees nog steeds niet de oude is. Hmm, leuk zo'n abonnement op de tandarts. Hopenlijk voorlopig het laatste bezoekje?! Nou dames alvast weltrusten en tot morgen maar weer!
Valentino is ook al een hele vent aan het worden zeg. Eet in ieder geval ook goed als ik dat zo lees. Yanouck krijgt ook s'morgens fruit s'avond groente en dan om negen uur nog een fles met 3 schepjes nutrix er in. En als ze s middags wakker is krijgt ze van mij ook een flesje diksap. En drinkt ze wel vaak leeg. Veel succes morgen bij de tandarts is mag 20 november weer..... Vreselijk. Heb er geen zin in. Nou weltrusten allemaal
morguhh.. Jeetje die Valentino..wat gaan de kleintjes ineens hard he..zo mogen ze alleen flesje en kijk wat een aantal nu al extra krijgen..wel leuk hoor.. Succes bij de tandarts Miekie..ik mag maandag..zie er nu al tegen op..wortelkanaalbehandeling Dhani had oranje ontlasting vanmorgen..hihi komt vast door de worteltjes..hij heeft vannacht eindelijk weer eens doorgeslapen..kwam om zeven uur..is nog niet wat het was..maar het gaat weer de goede kant op Fijne dag allemaal..
Sonnie lekker dat je weer hebt mogen slapen vannacht. Wat gaaf dat Valentino al zo veel mag eten. De tandarts brrrr. ik moet volgende week vrijdag en waarschijnlijk daarna nog een keer om een gaatje te vullen. Van de rest weet ik niet meer wat iedereen heeft geschreven. Maar bedankt dat jullie het rustig hebben gehouden. Haha