Mei, juni & Juli 2006 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door eliesja, 19 jun 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. suusje

suusje VIP lid

7 okt 2005
    5.368
    0
    0
    Almere
    wauw sonnie, wat ben je lekker verwend...shoppuhhh

wij hadden gister ook weer kraamvisite..al een hoop achter de rug en komen er nog een aantal, dus voorlopig braaf visites plannen

maar dus wou zeggen: we kregen ook een bodywarmer van de h&m oranje met afritsbare mouwen...echt cool

zelfde toevallig???

2. KeeJBie

KeeJBie Fanatiek lid

25 jan 2006
    2.322
    0
    0
    Apeldoorn
    Zooo die mevrouw is geweest van felicitas echt supertoffe dingen!!

Ze hadden zo'n leuke aanbieding met boekies. Hoteldebotel heet het. Haha ik was meteen verkocht :D

Haha nu maar ff nog tegen manlief zeggen dat ik iets heb gekocht als die thuis is ben benieuwd wattie ervan vind hahaha

Maarja tzijn zeer leerzame boekjes met leuke dingetjes erbij ;)

3. Niet meer actief

haha suusje..denk dan dat het dezelfde is.deze is ook oranje :)

Lekker keejbie dat jullie mannetje nu doorslaapt na elke voeding..is zowel voor jullie als voor hem stuk prettiger ;)

Dat gaat goed met de kleine he tinus ;)

4. suusje

suusje VIP lid

7 okt 2005
    5.368
    0
    0
    Almere
    haha echt toevallig... zijn ook echt stoere jasjes...maat 68 heb ik gehad... sowieso een hoop kleren gehad zeg! en over het algemeen ook echt mijn smaak. gelukkig :) mijn vriend moest alleen 1x wat omruilen omdat er op stond...my sweet little girl hahaha.......... da's minder:maar hij heeft er weer stoere kleding voor terug kunnen halen. ik duik straks maar even de berging in...op zoek naar mijn boekje: oei ik groei....staan alle stapjes van babies in.. vond het toen met mijn dochtertje al erg interessant, want om de zoveel tijd hebben kindjes een moeilijke periode en daar komen ze dan weer wijzer uit, maar wel leuk, want de periodes klopten toen ook echt...dus dan wist ik: ohhh het komt goed hahaha

5. KeeJBie

KeeJBie Fanatiek lid

25 jan 2006
    2.322
    0
    0
    Apeldoorn
    Hmm oei ik groei die komt me bekend voor. Zat dat niet ergens bij in?!

Want ook ik vind het fijn om een beetje te kunnen zien wat ons te wachten staat ;)

6. suusje

suusje VIP lid

7 okt 2005
    5.368
    0
    0
    Almere
    zit volgens mij nergens bij...maar is ook best een dik boek....en vond het zelf erg leuk om een beetje te vergelijken....maar kost in de boekhandel wel meer dan 15 dacht ik.... heb t toen bij de Buna gekocht maar is ook alweer 4 jaar terug
    maar anders moet je even op marktplaats kijken....worden ze ook aangeboden zie ik...dus misschien ook bij jou in de buurt. is een geel met blauw boek... en anders vertel ik je gewoon elke week beknopt hoe en wat hahaha....zo van: demien is nu 4 weken dusssssss hihhi

maar goed moet eerst even mijn boekendozen overhoop halen.... ik ga even een poging wagen

7. TellMe

TellMe Niet meer actief

Eindelijk heb ik een foto kunnen uploaden van Loïs :)

Keejbie, wat goed dat je nu weet dat ie een koemelk allergie heeft, nu kan ie tenminste weer rustig drinken en slapen.

Miekie, die foto van Tijn met dat shirt is echt leuk !

Ik ga nu even de rest van de berichten hier lezen, er is echt veel geplaatst ... als je ff een dag niet online bent zijn er weer 2 pagina's bij :)

8. KeeJBie

KeeJBie Fanatiek lid

25 jan 2006
    2.322
    0
    0
    Apeldoorn
    Haha ik zal is tjekken Suus op marktplaats ;)

En als je het boek hebt gevonden ben ik wel benieuwd wat me de komende maand te wachten staat :p:p

Zeker fijn Linda alleen weet ik dus nog niet of het echt zo is.. Maarja ik heb um net weer een flesje gegeven en weer slaaptie.

Ik mag van geluk spreken met zo'n buufie als de mijne. Die heeft me er namelijk op gewezen dat het dat kon zijn aangezien ze ook zulke opstartproblemen had gehad met haar zoon.

Ivo kwam er eerst al mee thuis, of het dat niet kon zijn. Hij had er met collegas over gepraat vandaar. Hehe schattig he!

De buuf kwam gisteravond nog ff kijken hoe het met Demiën-Sem ging. En ze zei: Keejb, als je morgenavond is ff lekker weg wil met Ivo mag dat wel.. Dan pas ik wel op ;)

Hehe heeeel lief van der wist gisteren nog niet wat ik moest doen maar vandaag denk ik dat ik er toch ff gebruik van ga maken. Al is het een uurtje. FF kijken hoe we ons voelen als we onze uk achterlaten ;) En lekker wat tijd voor ons tweetjes ;)

9. Niet meer actief

meiden ff vraagje he..

ik geef aan dhani nutrilon flesvoeding en dan hypoallergeen..maar sinds maandag huilt hij constant na zn voeding en wil hij niet slapen,terwijl hij wel moe is..nu geef ik hem sinds gisteravond nadat hij eerst twee uur aan het huilen is 50 cc extra voeding en dan valt hij wel in slaap..als ik meer in zn flesje doe als hij echt zn voeding moet hebben drinkt hij niet alles op..is dus gewoon teveel..maar nu heb ik dus het idee dat deze voeding niet voldoende voor hem is..niet voldoende voedingsstoffen ofzo..het vult volgens mij gewoon niet bij hem..want is toch raar dat hij na die extra 50 cc wel in slaap valt??

Maar wat zou ik dan voor flesvoeding kunnen geven? en mag je zomaar overstappen of moet dat altijd in overleg gaan met het cb??

hoop dat jullie het weten en anders bel ik morgen wel met het cb..

alvast bedankt

10. Miekie

Miekie Fanatiek lid

30 aug 2005
    3.163
    0
    0
    Friesland
    Sonnie, ik zou altijd overleggen met het cb wat betreft veranderen van voeding of hoeveelheid van voeding! Het kan nl ook een andere oorzaak hebben dat ie huilerig is. En zodra je voeding gaat veranderen kan hij daar weer last van krijgen. Zeker als hij ook nog last van darmkrampjes heeft.
    Dus voor de zekerheid maar ff bellen als ik jou was en dan ben ik benieuwd wat ze adviseren. Succes meid!

Leuk he dat spul van de H&M, die hebben altijd erg stoere kleding voor jongetjes!

Dankje Linda! Die foto heb ik gister geplaatst. Dat shirtje kun je bestellen bij www.rainbowbabies.nl
    Daar kun je kleding in alle kleuren bestellen en je kan er een opdruk laten maken! Erg leuk en origineel voor je kleintje of als kado te doen!
    Heb 1 shirtje met; Boertje? erop en 1 met zijn naam. Heb net weer 1 grotere maat besteld met zijn naam erop en 1 met de tekst; made in holland.

Wat een opluchting Keejbie dat het nu goed gaat met je mannetje!! Erg fijn, geeft weer wat rust! Ga je vanavond nog wat leuks doen??

Wel interessant boek Suus, oei ik groei!
    Een aanrader dus??

Ik geloof dat Tijn nu ook uit de newbornluiers groeit, hmmm! Het gaat ook zo snel...

11. Miekie

Miekie Fanatiek lid

30 aug 2005
    3.163
    0
    0
    Friesland
    Jeetje Linda, wat een mooi meisje is dat zeg!!! :)
    En wat een mooie ogen!!
    Is wel wat voor Tijn, haha!! ;)
    Mag je zeker trots op zijn hoor!!

12. MirandaT

MirandaT Niet meer actief

Tijn heeft een lekker bekkie!
    Ik heb ook zo'n shirtje met Cyenna erop. Van m'n broer en schoonzusje gehad, maar het is nog iets te groot (en het is 50/56 :S)

Balen, hier is geen H&M in de buurt..

@Sonnie, ik zou ook ff bellen met het cb als ik jou was. Gewoon ff voor de zekerheid. Hoeveel cc krijgt hij nu per voeding?

13. Miekie

Miekie Fanatiek lid

30 aug 2005
    3.163
    0
    0
    Friesland
    Hey Keejbie, je kunt ook op www.oeiikgroei.nl kijken.
    Daar kun je je gegevens invullen en dan krijg jij bericht zodra je kindje een sprongetje gaat maken, handig toch??

14. suusje

suusje VIP lid

7 okt 2005
    5.368
    0
    0
    Almere
    is ckr de moeite waard miekie...heb er zelf veel aan gehad...het boek dan...maar die sprongenwekker zal vast ook werken maar dan misschien wat beknopter....maar heb hem wel ingevuld als extra....
    maar je herkende gewoon echt die sprongen en greep niet meteen met je handen in je haar van aaaaaaaaah wat doe ik verkeerd, want ze huilt of is even moeilijker.....want je wist: AHA EEN SPRONGETJE...
    dus vond het erg leuk en interessant

15. Miekie

Miekie Fanatiek lid

30 aug 2005
    3.163
    0
    0
    Friesland
    Ga het boek ook nog kopen.
    Vind dat wel interessant!
    Bedankt voor de tip!

16. KeeJBie

KeeJBie Fanatiek lid

25 jan 2006
    2.322
    0
    0
    Apeldoorn
    Sonnie.. Zo begon het dus ook bij ons.. Viel niet meer in slaap terwijl die heel erg moe is. Blijft huilen enz..Bel idd het cb maar op!

Nou hier een update. Ik weet niet meer wat we moeten doen :(

Gisteren deedie het zo goed.. Dacht echt dat er een wonder was..

Vanochtend sliep die nog heerlijk.. En vanaf vanmiddag blijftie maar weer de hele tijd huilen. Hij spuugt ook weer meer

Ik weet echt niet meer wat we moeten doen :(:(:(

17. Niet meer actief

Jeetje keejbie...... wat een ellende allemaal.

Heb het erg met jullie te doen. Hopelijk houd het huilen echt een keer op. Dit is niet bepaald de roze wolk waar moeders het allemaal overhebben als je kindje de hele dag huilt.

18. KeeJBie

KeeJBie Fanatiek lid

25 jan 2006
    2.322
    0
    0
    Apeldoorn
    Nee, En dernet kregen we dan bezoek.. EN me mannetje moest echt ff eten gaan halen. Dus was ik alleen met het bezoek en ons huilende kereltje. Voelde me echt vreemd :(

Maarja ik geef um nu nog maar wat voeding, kijken of die dan gaat slapen maarja anders bel ik morgen weer het cb op dat ik de wijkverpleegkundige graag thuis wil hebben ff. Want ik weet me werkelijk geen raad meer.

19. suusje

suusje VIP lid

7 okt 2005
    5.368
    0
    0
    Almere
    hai keejbie...shit zeg! en je dacht nog wel het gevonden te hebben....inderdaad weer even aan de bel hangen, want hij is al niet zo groot dus denk dat ie zijn voeding goed nodig heeft
    probeer zelf wel rustig te blijven, want babies voelen het goed aan als mams en paps gestressed zijn en daar kunnen ze ook op reageren.

als echt niks helpt: friso voor spugende beebjes proberen. hielp hier goed! is voor kindjes die spugen, verstopt zijn of krampjes hebben

Lindaaaaa ik kan je foto niet zien
    ...probeer het morgen weer

truste allemaal alvast

20. KeeJBie

KeeJBie Fanatiek lid

25 jan 2006
    2.322
    0
    0
    Apeldoorn
    Ja en nu issie weer dik aan het slapen.

Heb hem meer eten gegeven .. En hij slaapt als een roosje.

Misschien dattie dan toch niet voldoende heeft aan wat ik um nu gaf.

Nu weet ik niet of het gewoon de huiluurtjes waren of wat. Ik weet gewoon niet of ik nu wel of niet moet bellen. Want ja wat kan zei eraan doen dat hij huilt? En tis morgen ook vrijdag dus denk dat als die na de kinderarts moet het pas na het weekend kan

Deel Deze Pagina