Wat is het hier rustig trouwens met de laatste post gisteravond rond Lotte tijd Ik heb een nieuwe foto geplaatst, ik vond em zo lief ! Gisteren gemaakt toen ik met dr aan de wandel was.
morguh.. owww linda dus nu is het echt zover vanmiddag Sterkte met het inleveren van de mini Eliesja post nog wel bij baby en dreumes, maar komt hier gewoon niet meer volgens mij.. Met suus gaat het goed Taatje ook van mij een hele late reactie..je leest dit toch niet meer..maar een fijn weekend. Zijn er nog leuke plannen voor het weekend of gaan jullie allemaal gewoon lekker niks doen? Fijne dag Ladies
hoi hoi Hoe is het hier met iedereen? Ben weer even niet geweest... Met Evi gaat alles goed. Ik heb haar gisteren voor het eerst om 21.00 uur wakker gemaakt voor haar laatste fles en ze heeft het to 5 uur volgehouden! Ben tussendoor nog wel voor haar speentje geweest, maar ben hier toch al wel blij mee. Als ze het in ieder geval een aantal uren achter elkaar volhoudt zonder voeding, komt de rest vanzelf wel Ik heb geen zin om te werken...Zit wel lekker aan een chocoladebol!
Wat fijn dat Evi nu langer doorslaapt Daan Eh het weekend ? Vanavond hebben we een verjaardag en verder nog geen plannen. Jij dan Son ? En weet je nou al van dat rare stel ? Ik kreeg net een mail van een vriendin, ze was met spoed in het ziekenhius opgenomen geweest. Ze had een buitenbaarmoederlijke zwangerschap en dus steeds buikpijn. Ze liep er al een week mee en toen was er een eileider kapot gegaan en had ze een bloeding gekregen van binnen pfff eng he. Het kindje was trouwens al een week of 8 oud. Ze moest met spoed naar de OK en nu is er 1 eileider weggehaald. Gelukkig kan ze nog wel zwanger worden hierna, zeggen de artsen. Vreselijk toch als je zoiets hoort in je omgeving, dan besef je gelijk weer hoeveel mazzel je eigenlijk hebt als alles gewoon goed gaat ! Ga dinsdag bij haar op visite en ga wat leuke dingen voor haar kopen.
Zo Dames ik ben er weer heel ff moet zo snel weer weg aangezien de aannemer komt om me huis ff door te lopen. Taatje het bevalt me prima! Alleen geen internet he! Baal er enorm van! Grr! Van die ene keer moet ik dan idd erg vruchtbaar zijn maar ik vind het werkelijk doodeng! Ivo boeit het niet. Hij zegt keejb ik hou van jou en we hebben een prachtig manneke. Ik wil dolgraag nog een kleintje met je dus het maakt me niet uit of je weer zwanger raakt. Daarbij zei die ook dak niets te zeggen had hahahaha Okeeeej.. Maar nee durf het denk ik niet aan zonder rubbers. Heb hem inderdaad 1 keer vergeten en daarna weer verder geslikt. Achja we zien het wel. Als het lot voor ons bepaald dat ik weer in verwachting raak dan zal het wel zo zijn
Nee linda heb nog niks gehoord over die buren..maar ik hou het in de gaten..elke keer als ik langsloop denk ik zal ik het doen..maar dan durf ik het toch niet..stel je voor dat het allemaal mis is gegaan danzitten ze echt niet op mij te wachten..en dat verhaal van dat dode gevonden babytje houd meook wel bezig..stel dat die mensen zeggen dat het is mis gegaan en dat hun kindje is overleden..dan moet ik daar dus aan denken en ga ik twijfelen aan hun verhaal..maar 1 ding weet ik wel het klopt gewoon niet..ze moet allang bevallen zijn..Overigens zag ik net dat hun auto weg is dus ik hou het ff in de gaten wie en met wat ze terug komen.. wij gaan niet veel bijzonders doen het weekend..morgenmiddag verjaardag van mn oom en neefje..en zondagmiddag krijgen we vrienden op visite..die hebben weer een leuk kado voor dhani zeggen ze dus ben benieuwd hihi.. Lekker keejb dat jullie het naar je zin hebben daar..en ja ff afwachten dus of je niet zwanger bent..ben je al misselijk haha..
trouwens dat van die oplichtster bij te koop aangeboden..raar verhaal is het nu ineens geworden he..getver..wel jammer dat ie op slot is gezet haha..ben wel nieuwgierig hoe het afloopt
oja Daan wat lekker dat Evi wat langer heeft doorgeslapen..hopelijk houd ze dat nu vol he en heb je hetal gelezen?
Ja, heb het net gelezen! Spannend, hihi Ik zou ook wel willen wweten hoe het afloopt....Wat een rare mensen he..? Ik hoop idd ook dat Evi het zo vol gaat houden en uiteindelijk ok in de nacht zelf wat beter gaat doorslapen (dat ze niet meer voor haar speentje komt). Maar ja, zal vast wel goedkomen In ieder geval als ze straks zelf haar speentje goed kan vinden
Waar kan ik dat verhaal vinden dan Sonnie van die oplichtster ? Fijn joh Keejbie dat het je zo bevalt in je nieuwe huis ! En dat internet komt vast nog wel, toch ? De nieuwe auto is trouwens gaaffff ben er echt blij meeee
Veel plezier dan met je nieuwe autootje he Racuhhhhhh hihi Heb je het topic gevonden? Wat zijn jullie plannen met eten vanavond? wij eten rode kool, aardappelen en tartaartje..helemaal geen trek in en heb het net toch echt zelf gehaald sinds vandaag krijgt Dhani friso standaard en het gaat echt super..hij krijgt flesjes van 210 + 7..hij spuugt bijna niet..paar druppeltjes en ik gebruik er geen nutriton meer doen heen..dus tot nu toe is friso zo
Hallo! Linda, wat n leuke foto weer zeg! Geweldige muts! En wat zielig van je mini....maar wel weer een mooie er voor terug! Sonnie, toch raar hoor van dat stel bij je op de buurt! Kan je morgen niet even langs met een lampion? Haha! En wat fijn dat Dhani zo goed eet nu en niet veel meer spuugt! Daan, fijn dat Evi het al zo lang volhoudt, het gaat de goeie kant op! En wat n gedoe he met die oplichting hier op het forum he?! Er is nu al een meid die daarom dus afscheid heeft genomen bij de julimama's, wel n beetje vaag... Keejbie, spannend hoor, laat je het weten als je meer weet. Lief van Ivo hoor dat ie dat allemaal zegt! Miekie gaat morgen lekker stappen en eten met collega's! Dus zal wel n latertje worden. Heb vervoer geregeld (collega) dus kan lekker aan de borrel! Heb ik ook ECHT weer even zin in! Lekker even feesten en gek doen! Er zijn al weer 2 dames van de Febr/maart/aprilmama's die weer zwanger willen worden, spannend! Ik zal even met het eten bezig, ligt al een paprika voor mn neus, ik eet lekker wraps! Tot laterssss!
Hey hey! Hier ben ik ook weer Aaaah Linda wat een superleuke foto van je meisje, hihi dat mutsje is echt super! En hoe ging het afscheid van je autootje ? Wat heerlijk Daan dat Evi zo goed heeft geslapen! En Miekie alvast veel plezier morgenavond! Maar dat zal wel lukken denk ik Sonnie, super dat het zo goed gaat met dat Friso! Jij gaf toch ook eerst HA? Ik had vandaag gewerkt, dus niet veel meegemaakt van Cyenna. Aangezien ze nu ook alweer ligt te slapen vanaf 5 uur.. Ik ben trouwens toch ook begonnen met groente, worteltjes. En ze doet het er heel goed op en vond het heerlijk hihi. En ze hoefde helemaal niet te wennen aan het lepeltje, net of ze het altijd al gewend was. Ik heb vanavond patatjes op Wat ben ik toch goed bezig met lijnen Oh ze is wakker nu... Tot later!
selaam een berichjte van mij en tamer. Met tamer gaat alles goed. hij is nu 60 cm en 5.5 kilo. hij heeft zijn 3e prik gehad maar heeft er niet echt last van gehad. smorgens vroeg is hij al wakker en lacht en maakt van die leuke geluidjes. Tamer begint nu al met dingen in zijn mond te doen, zijn duim en zijn speeltjes. heb net nieuwe fotos geupload.
owjee ons feestbeest gaat weer op stap haha..veel plezier Miekie alvast mocht ik je niet meer spreken morgen haha.. Miranda..leuk he groente en fruit geven..dhani heeft vanavond weer worteltjes gehad, een half potje, en zn papa heeft het voor het eerst gegeven..was echt leuk om te zien die twee Vanavond dhani in bad gedaan en meneer heeft iets nieuws..hij kan zich in het badje omdraaien hij zit in zo'n ligdingetje..(hmm logisch hij ZIT in zo'n LIG dingetje haha) maar goed is dus zo'n ding waar hij een beetje in ligt..en ineens draait ie zich om en ligt ie dus met zn gezicht naar beneden in het water..we waren er uiteraard snel bij en niks aan de hand, behalve dat we allemaal wel geschrokken waren..maar goed zo komen er elke dag wel weer nieuwe dingetjes bij die hij ineens kan..wel grappig hoor nou meiden..is al weer laat..we hadden mn zusje op visite..moesten nog ff wat dingen/foto's afmaken voor 50 jarig huwelijksfeest van mn opa en oma.. Trustennnnnnn knuffel van Daan en Mij