Een hele goede morguh! Beetje erg vroeg vandaag (zie tijd) voor de zaterdag! Was al vroeg wakker, lag er gister namelijk al om half 8 in.. Was echt super moe. Heb het de laatste tijd giga druk en als ik idd op dit forum kom dan ben ik meestal eerst bij de baby en dreumes en de voeding en dan ga ik bij de mama's lezen en omdat jullie zoooooooooooo veeeeeeeeeeeel schrijven heb ik steeds geen tijd meer om er een verhaaltje te plaatsen, maar ik lees nog wel met jullie mee hoor! Maar ben er dus nog wel.. Met Alyssa gaat het goed, alleen is ze midden in de nacht klaar wakker en ligt ze, weluswaar in babytaal, te praten en gilletjes te maken en weet ik et allemaal nie en omdat ze naast ons ligt op haar kamertje hoor ik dat natuurlijk erg goed. Uiteindelijk stop ik dr speen erin en dan slaapt ze gelukkig wel door tot een uur of 06.45 en dan proberen we de speen weer, maar dat wil ze dan niet en wil ze eruit en eten! En dat gaat dus de laatste tijd zo, wordt er wel moe van, maar ja kan er verder niks mee.. Hey Sonnie ik las dat je op de friso bent overgestapt, gewoon in 1 keer? Gaat et nog steeds goed? Ik gebruik nu hetzelfde als wat jij deed, nutricia met nutriton en ik denk dat die dunne ontlasting ook wel daardoor komt, zit er ook aan te denken om over te stappen, maar ik hoef nog maar een maandje en dan is ze 6 maanden en ik heb ook al allemaal dingetjes van nutricia staan, zoals dat nieuwe voor de nacht, kant en klare pakjes! Weet niet of je dat kan gebruiken als je friso gebruikt! Dus friso poeder en die kant en klare pakjes van nutricia, weet iemand dat hier? Verder heb ik voor mezelf wat minder nieuws.. Mijn man gaat 20 november voor 4 weken naar Noorwegen.. Zit dus 4 weken alleen en hij komt dan pas 15 december terug... Aankomende maandag met Alyssa naar cb, voor (he he) haar laatste prikkie, ze is dan inmiddels alweer 5 maanden, lopen achter daar, maar goed! Vandaag hebben we een afspraak bij potrait place, we gaan eindelijk een foto maken van Alyssa, ben benieuwd! Fijn weekend allemaal
Hey Eliesja vroege vogel Leuk weer wat van je te horen.. Balen joh van je man..maar gelukkig is hij wel met Kerst weer thuis toch? is wel weer gezellie..je komt gewoon gezellig vaak hier kletsen zijn die vier weekies zo voorbij Ik ben in 1x overgestapt op Friso..dat schijnt het beste te zijn..bij de eerste paar slokjes keek ie beetje vreemd maar daarna dronk hij als een tierelier..ben echt super tevreden over Friso..dit wordt nu de tweede dag dat we het geven..hij spuugt bijna niet..en als ie spuugt is het echt niet veel..niet eens een mondje..we doen er geen nutriton doorheen..zn ontlasting is ook ietsjes dikker geworden..en je merkt ook aan hem dat ie anders is na een voeding..loopt niet te boeren en vind het niet erg om meteen in de box te liggen..wat voorheen wel het geval was omdat de voeding hem nog dwars zat..ook kwam met die nutrilon de voeding er na drie uur nog uit..nee kan het je echt aanraden hoor..tuurlijk elk kindje reageert anders..maar ik vind het echt het proberen waard @miranda..idd ik gaf eerst nutrilon HA..ben toen overgestapt op standaard om te kijken hoe hij zou reageren..was niks aan de hand.. Maar als Cyenna al goed reageert op de fruit en groente zal zij ook wel tegen de standaard voeding kunnen.. Wat een klote weer he..getver..helemaal niet leuk.. ga zo maar ff aankleden..ga ik boodschappen doen..dhani ligt alweer op bed dus mn mannetje blijft lekker bij hem..en als ie wakker wordt gaan we op verjaardagsvisite bij mn neefje.. VOor degene die sint maarten gaat lopen..ik zal [-o< dat het droog is..vind ik altijd zo zielig voor die kleintjes..lopen ze helemaal trots met hun lampionnetje regent het Maar allemaal veel plezier die gaan Fijne zaterdag..wip vanavond wel weer ff langs 8)
Hey Eliesja, leuk dat je weer even langskwam! Wel rot voor jullie dat je man 4 weken weggaat. En hopen dat Alyssa gauw weer lekker doorslaapt! Kan me voorstellen dat je daar erg moe van wordt! Dus kom maar lekker bij ons kletsen! Sonnie, hoe is t met dat gekke stel bij je op de buurt? Gebruik je nu eerst de 4 maanden potjes voor fruit en groente? Wel ff schrikken dus met Dhani in badje! Ja, ze leren snel he?! Wij gaan morgen denk ik met groente beginnen. Je mag eerst wortels, bloemkool en sperziebonen proberen he?! Heb net een gepureerde peer gegeven, vond hij ook wel lekker! Layla, fijn dat het zo goed gaat met Tamer! Leuke foto's weer hoor! Zo, vanavond lekker stappen, heb er zin in! Gaan jullie nog wel s stappen? Of gezellig uit eten met vrienden oid? Vind het altijd weer erg gezellig, zo vaak gaan we ook niet meer ergens heen. Nou ladies, tot later!
Eliesja, leuk dat je er weer bent en leuk om weer te lezen hoe het met jullie gaat. Ik kan me voorstellen dat dat niet leuk is zeg, je man een maand weg... Gaat verder alles goed met Alyssa ? Groeit ze goed en wat kan ze allemaal al ? Hoe ging het bij Portrait Place ? Mooie foto's van Tamer Sonnie, veel plezier op de verjaardag vanmiddag. Wij hadden gisteravond een verjaardag en waren rond 1 uur thuis. Schoonpapa was jarig en we hebben Loïs daar maar lekker laten pitten dus we gaan haar zo weer ophalen. We hebben dus lekker uitgeslapen Daarna gaan we vanmiddag naar vrienden die een zoontje hebben die op 7 juni geboren is. Kadootje brengen en even wat foto's maken van de 2 monstertjes bij elkaar Wat leuk dat Cyenna zo makkelijk al kon eten met de lepel, ben benieuwd hoe dat hier gaat straks. Wat voor potjes geef jij haar nu ? gewoon Olvarit of ander merk ? Of maak je de groenten zelf fijn ? Miekie, heeeeel veel plezier vanavond en gedraag je 8)
Hoi hoi, Ik geef potjes van Olvarit. Van die potjes vanaf 4 maanden. Ik ga wel vers geven hoor, maar voor het wennen vond ik die potjes wel handig. Vanmiddag heeft ze voor het eerst fruit (banaan) op, vond ze ook superlekker. Geven jullie alles vers of ook potjes? Sonja, jij was in 1x overgestapt van HA op standaard? Niet langzaam afgebouwd? Moest ik nl. wel van de kinderarts. En ben ik nu aan het doen. Het gaat tot nu toe ook heel goed. Vandaag ook al 2x gepoept en ook oranje van de worteltjes Zal zo nog een wortelfoto erin zetten. Eliesja, leuk dat je er weer was! Oh dat is lang zeg 4 weken Miekie, wij gaan eigenlijk weinig stappen, deden we voorheen ook al niet hihi. Weleens uit eten, dat is eigenlijk wel lang geleden, kunnen we wel weer eens gaan doen ja En Linda, leuke foto's kunnen maken? Ik ben vanmorgen nog naar de kapper geweest en gelijk ook nog ff naar Zeeman, daar hadden ze echt leuke dingetjes voor Cyenna en helemaal niet duur. Nog een leuk legerrokje gekocht, hihi lekker stoer 8) En bij een andere winkel nog een leuke muts/sjaal. Zal daar ook ff een foto van in m'n album zetten Voor de rest weet ik ff niet meer wat jullie geschreven hebben
Och wat n mooie foto Miranda! Echt n lief koppie! Ja, leuk he dat legerrokje, is helaas nix voor Tijn.... We willen je kapsel wel even bewonderen he?! Tijn zn eerste tandje is nu ook door. De 2e komt ook al in zicht, gaat hard ineens. Nou, stappen deden wij ook haast nooit meer hoor. We hebben alleen een hele grote vriendengroep, dus hebben wel vaak feestjes e.d. Maar zo op stap met collega's is ook wel eens leuk, hebben we ook nog niet eerder gedaan! Ik ben sinds 1 week met fruit bezig en heb voornamelijk vers fruit gedaan en 1 x een potje. Gaan morgen ook maar even aan de worteltje, haha! Nou, meiden een fijn weekend allemaal!
hoiiiii... Miranda wij zijn hebben eerst een dag half om half gedaan en de volgende dag wel gewoon alleen de standaard...en nu met friso zijn we wel in 1x overgestapt..dat raadde friso ons aan.. Wij gaan ook nooit meer stappen..deed ik wel vaak voordat ik mn vriend kende..maar ja zoals jullei weten was ik nogal snel zwanger haha..dus ja dan ga je niet echt meer stappen.. Nu heb ik er niet zo heel veel zin meer in..vind het ook zonde van het geld..ga dan liever uit eten o.i.d. vind ik veel gezelliger, met vrienden of alleen met mn mannetje.. Ik geef nu ook nog potjes, omdat ik dat nu voor het wennen makkelijk vind..maar het is de bedoeling dat we alles lekker vers gaan geven strakkies..vanavond had ie sperzibonen..hij moest erg wennen..was wel schattig om te zien.. Hoe doen jullie het trouwens als jullie op verjaardagsvisite gaan met slapen..wij waren vandaag op verjaardagsvisite..als ik en mijn moeder er zijn wordt er nooit in de woonkamer gerookt omdat wij astma hebben..maar dan roken ze dus boven..nou dan leg ik dhani daar dus niet om te slapen..dus dhani was vanmiddag best moe..had wel zn wipper meegenomen maar was natuurlijk veelste druk.. Ben benieuwd hoe jullie het doen..wij hebben overigens alleen maar vrienden en familieleden die roken..op mijn ouders na dan, dus daar slaapt dhani gewoon boven..heeft daar ook zn eigen ledikantje staan.. nou heel verhaal weer haha..ga ff filmpie kijken met mn ventje fijne avond nog allemaal..
Bij ons roken alleen m'n schoonouders. En als Cyenna daar is roken ze niet of buiten. En zij heeft daar ook haar eigen ledikantje staan boven en boven roken ze sowieso nooit. Dus ja ik ken dat probleem eigenlijk niet.. Wel lastig idd... Oke, in principe kan je dan wel gelijk overstappen naar een andere voeding. Thanks voor de tip! Oh wat gaat Tijn ook ineens snel met z'n tandjes! Heeft ie er geen last van? Hier nog steeds niets te zien hihi. Jullie ook een fijn weekend!
@ MirandaT... Lief gezichtje heeft cyenna.. vooral met die sjaal en muts. Ik geef Valentino op dit moment alleen maar potjes: groenten van Olvarit fruit van Bledina/danone Ik heb al een paar keer geprobeerd om het vers te geven, maar hij vindt het helemaal nix. In die potjes is het veel fijner, en dat merkt meneertje meteen. Hij is echt helemaal dol op die potjes, het kan hem niet snel genoeg gaan. En als ik iets zelf heb gefabriceerd zit hij met lange tanden te eten, en is vrij snel klaar.
Heyyyyy, daar ben ik al weer! Wat een onwijs leuke foto van Cyenna, echt lief hoor! Heeft Tijn veel last gehad van zijn doorkomende tandjes? Bij onze dame is nog weinig te zien, wel veel kwijlen, maar dat komt omdat ze verkouden is en door haar mondje moet ademhalen. Ben nu ook al volop bezig met hapjes, heb in het begin ook potjes gegeven. En nu maak ik het bijna allemaal zelf. Volgens mij las ik bij 1 van jullie die het ook zelf maakte dat je het verdunde met sinaasappelsap, maar ik dacht dat de kleintjes nog geen citrusvruchten mochten hebben!? Mischien een voor jullie, als ik een fruithapje maak dan doe ik er meestal een liga-atje doorheen (die heb je al vanaf 4 maanden) en dan maak ik ook een flesje gelijk, want ik had gelezen dat een hapje (nog) geen vervanging van een flesje mag zijn en maak het hapje dan lekker smeuig met wat melk, geef het hapje en daarna de rest van de fles en ze vind het heerlijk! Verder gaat het heel goed met Alyssa... gister de laatste fles om half 8 gehad en ze heeft heerlijk doorgeslapen tot half 7.. Gister zijn wij ook visite geweest bij mijn schoonouders en die hadden een campingbedje staan waar ze dus heerlijk in heeft geslapen. Ze roken overigens niet! Maar mischien een idee om een campingbedje mee te nemen die je neer kan zetten!? En sonnie, ik heb het ook gedaan, heb een pak friso gehaald, maar wil wel eerst het pak nutricia opmaken, want die was net open gemaakt, beetje zonde anders en dan ga ik ook in 1 keer over op de friso, ben wel benieuwd! Hou jullie op de hoogte. En mijn hubbie is er gelukkig wel met kerst. fijne zondag.
Hallo, Zo, daar zijn we weer. En wat was het gister weer ouderwets gezellig zeg! Heb me prima vermaakt, lekker gedanst en enorm veel gelachen. Echt weer even leuk. Was alleen wel 6 uur thuis! Maar mn vriend had me om half 1 wakker gemaakt, toen moest ie voetballen, dus heb wel even lekker bijgeslapen. Hier in huis wordt sowieso niet gerookt en als we bij mn ouders zijn ofzo, dan roken ze buiten of in de keuken. Verder weinig nieuws van deze kant, ik zal maar eens even gaan douchen. Tot laters!
Wij gaan ook weinig weg, ook nooit echt gedaan. Wel es ergens wat eten, maar echt stappen, nee, vroeger genoeg gedaan, geen zin meer. oh ja dat portrait place was erg leuk, ze lachte op iedere foto, niet te geloven, als wij een foto willen maken zit ze verbaast te kijken, maar daar, echt gieren was het! Alleen nu nog afwachten hoe ze zijn, je kon helaas niet zelf uitkiezen welke je wilde, dat doen hun, je kon alleen kiezen tussen een portret foto of een foto waar ze helemaal op staat! groetjes
Hier wordt thuis ook niet meer gerookt... toen ik wist dat ik zwanger was ben ik gestopt... en werd er ook niet meer in huis gerookt. Mijn man rookt wel, maar in de tuin.... En de visite, helaas maar moeten ook naar de tuin... Bij mijn ouders wordt er ook niet meer gerookt als de kleine man er is. Ook daar staat de visite in de tuin.
Goeieavond! Weekend alweer bijna voorbij... Vandaag bij m'n ouders geweest en Cyenna had het ook weer naar haar zin gehad en lekker geslapen op het waterbed Voor de rest niet veel gedaan eigenlijk... Lekker rustig zondagje.. Morgen weer werken en dan weer 2 daagjes vrij, weer weekend Tot morgen allemaal!
hallo allemaal, nou met tijn gaat het nu ook snel met de tandjes. Geweldig man. Ik heegf Yanouck altijd vers fruit. Vind ze heerlijk. Groente lust ze potjes en verse goente. Met beide geen probleem. Het draaien gaat zo ontzettend snel allemaal. Ze ligt bijna de hele tijd op haar buik, en wil ze niet meer dan leg ik haar terug. Maar binnen 2 minuten ligt ze weer op haar buik. Dus een nieuwe bezigheid. Straks gaan we ff naar het cb ik ben wel een beetje nieuwsgierig wat ze weegt
Goedemorgen! Tinus jij bent er ook op tijd bij! Wij hebben een heerlijk rustige zondag achter de rug ik heb samen met Gijs een pyamadag gehouden hij vond het wel lekker dat hij niet verkleed hoefte te worden behalve dan voor zijn badje. Bij ons wordt er niet gerookt als gijs er is, en thuis mogen ze in de tuin. Op het moment dat ik zwanger was hebben we dat ingesteld met verjaardagen ed dan konden ze vast wennen. Verder weet ik eigenlijk niet meer wat er allemaal is geschreven. Heeft iemand al iets van Suusje vernomen? groetjes, Tamara
Hey Taatje goeiemorgennn, aan het werk weer jij he Tinus, leuk he dat draaien, Loïs vindt het ook zo fijn om op dr buik te spelen en zij draait ook zelf terug op haar rug als ze wil dus ik heb er vaak geen kind aan, ze kan rustig een half uur alleen spelen in de box. Maken jullie de fruithapjes met de staafmixer ? Loïs heeft gisteren voor het eerst pap gegeten, ging erg goed. Lekker gekliederd. Ik heb het maar gewoon geprobeerd met rijstebloem en volgens mij reageert ze er goed op. Nog 3 weken en dan begin ik ook met groente en fruit. Miranda heb je nou ander haar ? Ben wel nieuwsgierig. En wat heeft Cyenna toch mooie grote blauwe ogen zeg ! Erg leuk die foto met muts en sjaal Hier wordt nooit gerookt in huis en mijn ouders en schonouders roken ook niet dus dat is makkelijk. Ik rook alleen heeeeel af en toe met uitgaan, met een drankje erbij. Miekie aan het werk vandaag ? Was gezellig he zaterdag had ik begrepen Ik moet ook nog naar Portrait Place maar dan moet ik naar Amstelveen, jammer dat ze niet in Amsterdam zitten.
Ik ben idd weer aan het werk! Gijs is sinds vrijdag klaar met fysio \/ hij kan het nu zelf. We moeten hem alleen meer op een kleed op de grond leggen, want hij probeert te draaien in de box en gebruikt daar bij de box om af te zetten. Slim ventje he haha! Hij moet eerst zelf leren omdraaien en dan pas mag hij gebruik maken van de box.
Nou Alyssa heeft dr (voorlopige) laatste prikkie gehad, was weer huilen natuurlijk, nu ligt ze in dromenland! Op 9 okt. woog ze 6150 en 64.5 cm lang en nu vandaag (13 nov.) weegt ze 6780 en 67 cm lang. Vind het wel magertjes hoor wat ze is aangekomen, als ik het bij jullie ukkies zo zie 7/8 kilo. Maar ze zit nog wel op de goede lijn, ze is van het begin al zo geweest dus het hoort bij haar zeggen ze. En had voorgesteld om over te gaan op de friso, omdat ik daar heel veel positieve reacties van heb gehoord, maar bij het cb doen ze er maar raar over. Als ze mij was zou ze het niet doen, want ze heeft nu de rust met nutricia en die dunne ontlasting komt door nutriton en is normaal en dat spugen hoort ook bij de kleintjes en vooral als ze veel bewegen! Dus ja weet et nu ook niet meer! Verder was alles goed! Morgen wordt onze poes gesteliriserdpptt oftewel geholpen.. groetjes
Zo we komen nu weer bij het cb vandaan. Ze is weer goed gegroeid. Ze weegt nu 7900 gram en is 67 centimeter. Dus alles was goed. Ja linda. De meeste soorten fruit en groente doe ik met de staafmixer. Alleen peer haal ik gewoon door de rasp en de rest allemaal met de staafmixer. Is super handig.