Mei, juni & Juli 2006 mama's

Discussion in 'De mama's' started by eliesja, Jun 19, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. MirandaT

MirandaT Niet meer actief

Ik ga je toevoegen :D

2. KeeJBie

KeeJBie Fanatiek lid

Jan 25, 2006
    2,322
    0
    0
    Apeldoorn
    Goeiesmorgens dames!

Haha ik ben er ook weer ff!

Ik had een kaartje gestuurd he naar kinderen voor het boek van nanny frost..

Wat denk je wat?!?!?! Ik heb gewonnen en heb het boek thuis gekregen cool he!

Voor de rest loopt het hier allemaal weer lekker stroef maar zal allemaal wel okeej komen. Ben ook maar weer opzoek naar werk het word wel eens tijd de kleine is volgende maand een half jaartje jong;)

3. taatje

taatje Fanatiek lid

Oct 14, 2005
    2,136
    0
    0
    Roosendaal
    Goedemorgen

@keejbie leuk dat je er weer bent!

Naar wat voor werk zoek je?

En wat gaaf dat je gewonnen hebt en staan er nog goede tips in het boek?

4. KeeJBie

KeeJBie Fanatiek lid

Jan 25, 2006
    2,322
    0
    0
    Apeldoorn
    Ummm gewoon administratieve werk of secretaresse. Dat is ook waar ik me diploma voor heb.

Maarja ik weet niet of ik nu wel gewoon ken solliciteren omdat ik nog vast zit aan het cwi maar dat zien we allemaal wel!

Ik wee tnog niet precies wat er in het boek staat. Ik zag alleen

Beste winnares,

Hierbij ontvangt u het boek van Nanny frost. u bent uitgekozen als winnares.

Haha dus ik dacht GAAAAAAAAAAAAAAAAAFFFFF!

5. taatje

taatje Fanatiek lid

Oct 14, 2005
    2,136
    0
    0
    Roosendaal
    Zou je eens moeten informeren bij het CWI ik neem aan dat hun je graag zouden willen helpen.

Ik hoop dat het je snel lukt

6. Niet meer actief

He wat leuk keejbie dat je dat boek gewonnen hebt. Hopelijk vind je oo snel weer een leuke baan. Maar ik denk ook wel dat het cwi je daar graag bij wil helpen.

Zo Miranda heb je geaccepteerd. haha laat maar eens zien wat je hebt gedaan met je haar. Ben wel een beetje nieuwsgierig.

Zo straks nog ff wat afspreken met de buurvrouw wanneer we hun zoontje kunnen bewonderen.

7. taatje

taatje Fanatiek lid

Oct 14, 2005
    2,136
    0
    0
    Roosendaal
    Oh leuk andere babies kijken!

Wij wachten op mijn schoonzusje is over 3 weken uitgerekend. Maar het moet nog zeker een weekje wachten het liefst.

Want ze is gisteren geopereerd aan haar polsen en ze kan niets beet pakken en ze heeft ook nog een kleintje rond lopen. Hoop gedoe dus.

8. Niet meer actief

Oh ja dat is erg vervelend. Nou maar hopen voor haar dat het dan nog ff op zich laat wachten.

9. taatje

taatje Fanatiek lid

Oct 14, 2005
    2,136
    0
    0
    Roosendaal
    Ja in dit geval wel normaal gesproken wil er je zo snel mogelijk vanaf haha

10. Niet meer actief

hoi meiden..

Gaat lekker met de kids en de hapjes zo te lezen ;)

Hier gaat het redelijk..gisteren bij de tandarts geweest..wortelkanaalbehandeling gehad..daarna dat gat in kies weer gedicht..en twee verstandskiezen verwijderd..heb echt mega last van bekkie..maar ja is niet anders..over anderhalve week mogen de andere twee verstandskiezen eruit :(

We zitten hier ook met een hond die kennelhoest heeft..dus das ff minder..maar goed verder gaat alles zn gangetje..
    Met dhani gaat het super..eet heel potje frutapura leeg en 's avonds rond etenstijd een potje groente..
    Sinds gisteren heeft hij ontdekt dat hij zn tenen in zn mond kan stoppen..erg grappig om te zien..

11. Niet meer actief

Oh Sonnie wat erg dat je volgende week nog een keer weer terug mag naar de tandarts. Ik mag ook binnen kort 20 november.... heb nu al schrik.

Dus met Dhani gaat ook alles goed fijn hoor..... Zo Yanouck gaat zo lekker op bed. Wou eigenlijk ff wandelen maar het regent hier keihard. Dus ga straks maar ff aan de was beginnen als zij op bed ligt. Vanavond ga ik voor het eerst weer eens ff naar de sportschool.... me ff uitleven.

12. taatje

taatje Fanatiek lid

Oct 14, 2005
    2,136
    0
    0
    Roosendaal
    ik mag vrijdag naar de tandarts heb niet veel tijd want ik moet om 8.00 uur bij de tandarts zijn en om 8.40 uur bij het CB.

Mannetje heeft de afspraak gemaakt zo van dat kan makkelijk. Handig he

13. taatje

taatje Fanatiek lid

Oct 14, 2005
    2,136
    0
    0
    Roosendaal
    @Sonnie grappig dat dhani zijn tenen al pakt.

Ik moet van de fysio oefen met Gijs tot dat hij ze zelf gaat pakken.

14. Niet meer actief

Yanouck heeft nog geen intresse in haar voeten. Ze trekt haar hoofdje steeds omhoog als ze op haar ruggetje ligt. Dus flink buikspieren trainen. En op de rug gaat het ook super goed. Maar voeten nee dat kennen we hier nog niet

15. mamaantje

mamaantje Fanatiek lid

Dec 5, 2005
    1,487
    0
    0
    Ouderenwerker
    Maassluis
    Valentino is ook nog niet echt met zijn voeten bezit..
    Wel probeert hij als hij ligt omhoog te komen, maar dat gaat nog niet.
    Hij komt niet zo ver.. maar traint ook zijn buikspieren.

Net even in de stad geweest, en Valentino had natuurlijk weer een poepbroek. Ga ik hem verschonen bij de Hema...
    Zet hij het op een brullen... .en dat kan hij echt goed.
    Dus al die mensen stonden me echt aan te kijken toen ik de wc uit kwam.. en meteen zoooo was er wat aan de hand.
    Ik nee hoor.. hij heeft slaap en dan wil hij niet verschoond worden.
    Net of ik hem aan het vermoorden was..hihih...

16. taatje

taatje Fanatiek lid

Oct 14, 2005
    2,136
    0
    0
    Roosendaal
    Geweldig die ventjes die het juist dan op een schreeuwen zetten :) ! hahaha

17. Niet meer actief

Zo straks ff lekker fitnessen. Eens kijken of me het weer bevalt. Heb vanavodn een intake om te kijken wat mijn conditie is (nul). Enh wat mijn bloeddruk is enz. enz. En aan de hand van dat gaan ze een schema opstellen. Spannend..... nou ja ook niet weant ik ben te zwaar en mijn conditie is kut en mijn bloeddruk geen idee

18. Miekie

Miekie Fanatiek lid

Aug 30, 2005
    3,163
    0
    0
    Friesland
    Oh Sonnie, ik was het helemaal vergeten!
    Je moest gister idd naar de tandarts, pfff viel niet mee of wel? En wat erg dat je ook nog 2 kiezen hebt laten trekken. Zijn ze vast aardig lang met je bezig geweest? En wat erg dat je volgende week alweer moet. Dat dat mag zulke ingrepen een week na elkaar? Nou, ik wens je heel veel beterschap en hopen dat de pijn gauw over is!

Tinus, succes vanavond op de sportschool, leuk man! Ga je alleen of met een vriendin oid?
    Ik ga morgen hier thuis maar weer even sporten.

Morgen gaan we naar mensen die een MacLaren buggy te koop hebben. Even kijken of het wat is en als ie goed is, nemen we m mee. Lijkt me stukken makkelijker en handiger dan dit grote ding die we nu hebben. Toch handig he marktplaats!

Strax lekker krieltjes (in schil), kipfilet en worteltjes eten, hmmmm! Eetze allemaal!

19. Miekie

Miekie Fanatiek lid

Aug 30, 2005
    3,163
    0
    0
    Friesland
    O ja, Keejbie super dat je dat boek hebt gewonnen, altijd handig! En succes met solliciteren!

20. Niet meer actief

Nee ik ga helemaal alleen. Mijn buurvrouw wil ook graag weer wat gaan bewegen maar die is 3weken geleden bevallen dus die moet nog ff wachten met sporten. Maar maakt mij niet zoveel uit of er iemand mee gaat.

Ja die buggy´s van de quinny zijn wel erg groot en lomp maar toch ook wel weer fijn. Straks als ze makkelijker kan zitten wil ik ook graag een kleinere erbij hebben.

Share This Page