Mei, juni & Juli 2006 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door eliesja, 19 jun 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Miekie

Miekie Fanatiek lid

30 aug 2005
    3.163
    0
    0
    Friesland
    Ja, is toch wel handig he.
    Deze heeft een zit en ligstand, dus das mooi makkelijk!

Veel plezier in de sportschool, lekker even zweten!

2. Niet meer actief

ja lekker ff zweten....... Ja dat is wel fijn ja een lig en een zit stand.

3. Niet meer actief

En lekker gesport Tinus?

@Miekie..ja stom he zo snel..maar het mag dus wel..is ook de andere kant..maar denk dat ik hem ff ga verzetten na begin december ofzo..ben ik er in ieder geval voor de feestdagen af :)
    We zijn in totaal 2 1/2 binnen geweest..mn vriend was met ongeveer 25 minuutjes klaar en ik mocht de rest van de tijd op de stoel liggen :(
    Maar ja het was tijdens de behandeling niet pijnlijk..maar erna grrr...jeetje dat gun je echt niemand die pijn..blijf erbij geef mij maar een bevalling haha..

Hoe gaat het met de rest?

Oja Keejb..super joh van het boek..leukkkkk :) Wat een mazzel heb je toch weer he ;)

Hebben jullie vanavond de opvoedpolitie gezien..pff wat kunnen sommige gezinnen er toch een puinhoop van maken he..

We gaan ff de honden uitlaten en dan lekker naar bedje toe :) ben echt zooo moe..pijnstillertje en ik lig knock out zo hihi..

tot morgen ladies

knuffie van sonnie ;)

4. Niet meer actief

morguhhh..

fijne dag allemaal...

5. TellMe

TellMe Niet meer actief

Goedemorgennn !

Sonnie, dat is nogal wat bij de tandarts, je hebt wel gelijk het hele feest in 1 keer he pfff, gaat het al wat beter nu met de pijn ? Heb je goed geslapen met de pijnstillers ?

Tinus jij bent echt goed bezig met sporten en afvallen, zou ik een voorbeeld aan moeten nemen, ik heb wel gestept een tijdje maar ik heb er geen zin meer aan en ik kan me er gewoon niet toe zetten.

Leuk Keejbie dat boek dat je gewonnen hebt ! Gaat het verder goed met jullie en ben je nog steeds blij met je nieuwe woning ?

Ik had laatst hetzelfde met Loïs bij de Hema, ze stonk een uur in de wind, dus ik daar naar de wc en huilen dat ze deed ! Misschien vinden ze het daar niet leuk omdat het er zo ziekenhuis achtig uitziet ;)

Gisteren ben ik bij die vriendin op bezoek geweest die vorige week is geopereerd i.v.m. buiten baarmoederlijke zwangerschap. Vind het zo erg voor haar. Was gewoon beroerd ervan toen ik weer naar huis ging.

Ik heb vrijdag de afspraak bij Portrait Place. Ben benieuwd hoe ze dat vindt. Vandaag kan ik de foto's aanvragen die zijn gemaakt bij het modellenburo. Ik had nog steeds eigen foto's bij de inschrijving daar en nu wilden ze dus foto's maken van Loïs voor op hun website. Dat heb ik 2 weken geleden gedaan.

Jullie nog plannen voor vandaag ? Ik moet naar de bank want mijn pinpas doet het niet meer :( en dat kunnen we niet hebben natuurlijk ;)

6. Miekie

Miekie Fanatiek lid

30 aug 2005
    3.163
    0
    0
    Friesland
    Moggu,

Zo, het kereltje is weer lekker in bad geweest.
    Strax nog even een hazeslaapje en dan kan mama even sporten.

Ik doe ook altijd maar een half uurtje hoor. Voel me altijd weer helemaal super als ik het toch maar weer heb gedaan, want ik heb er ook niet altijd zin in hoor, haha!
    Als we gaan wandelen doen we er wel een uur over!
    Maarja het weer oogt hier niet zo goed, dus maar ff spinnen.

Ow, handig Linda dat je pin t niet doet?!
    Maar gauw ff regelen idd.

Vanmiddag heb ik nog een vergadering op mn werk. daarvoor gaan we even de nieuwe buggy ophalen.
    Verder ff wat poetsen in huis denk ik.
    Ramen wassen is ook wel een goed plan!

Sonnie, hoe gaat ie nu?
    Ik heb toen ibuprofen bruis 600 gekregen, goed spul! Sterkte ermee!

Nou ik ga weer even actief doen!
    Tot laters!

7. Niet meer actief

miekie hoe lang had jij er last van?..ik wordt helemaal gek van de pijn..heb ook ibuprofen gekregen..maar het innemen alleen al doet zeer..mn kaak doet ook mega zeer..komt natuurlijk vanwege die verwijderde verstandskiezen :( maar ja er komt vast wel weer een pijnloze dag haha..we blijven positief..

Gaaf linda vrijdag die foto's laten maken..ben benieuwd..ik wil daar ook ff afspraak maken..ga straks wel ff kijken waar ze allemaal zitten..de eerst bon kan je geloof ik doen tot zes maanden toch? en dat is dhani toch al over een maandje :)

Komen die foto's van het modellenburo op hun website? ben benieuwd hoe dat lieve, ondeugende koppie van haar erop staat ;)

ga ff beneden opruimen..heb nu al twee dagen niks gedaan..stoutttt haha..vanmorgen wel ff de was weggestreken..moest echt nodig gebeuren anders heeft mn mannetje niks meer om naar zn werk aan te trekken..

Ff wat anders he..hebben jullie het gelezen bij bevallingslijst november van Door? Was 38 weken zwanger geloof ik en dr vliezen waren gisteren gebroken en toen bleek dat het hartje van dr kindje gestopt was, een jongetje..shit man..echt onwijs erg :cry: vanmorgen zou ze ingeleid worden..

8. TellMe

TellMe Niet meer actief

Ja, ik heb het gelezen net van de november mama. Wat afschuwelijk he, ze moet dus vandaag bevallen van haar kindje terwijl ze weet dat het al overleden is. Vreselijk gewoon :cry: Tranen kreeg ik ervan toen ik het las. Ik heb gelijik mijn meisje weer een dikke knuffel gegeven en besefte weer even hoe blij ik ben dat alles goed is gegaan en nog steeds gaat.

9. TellMe

TellMe Niet meer actief

Miekie ramen wassen ook ! Waar je in in hebt :rolleyes:
    Ik heb nog nooit ramen gezeemd erg he, en toch kan ik nog gewoon naar buiten kijken :D

Sonnie wat rot voor je dat je nog zoveel pijn hebt, als het nog een dag of wat duurt moet je wel ff tandarts bellen hoor dat is toch niet normaal ?

Ja, de beste foto van Loïs komt op www.thekids.nl maar hij staat er nog niet op nu, heb net gekeken :) Onze eigen foto is er al af dus het zal niet lang meer duren denk ik.

Inderdaad is deze bon van Portrait Place voor 1 tot 6 maanden dus ik moest ook opschieten. Je kunt wel snel terecht als je belt, ik in ieder geval wel.

10. Niet meer actief

pff nou idd..dan besef je echt weer hoeveel geluk je mag hebben met een gezond kindje..tegenwoordig hoor je zoveel van die gekke en enge verhalen..

11. Miekie

Miekie Fanatiek lid

30 aug 2005
    3.163
    0
    0
    Friesland
    Ja, wat erg zeg! Heb ff een berichtje achtergelaten.
    Dat had dat ene meisje bij mij op zwangerschapscursus ook.
    Het is gewoon niet te bevatten zoiets!
    Echt heel erg voor ze!

Sonnie, heb je niet de bruis meegekregen?
    Die kun je oplossen in water en zo opdrinken.
    n me voorstellen dat kauwen nix wordt!
    Met de wortelkanaalzenuwbehandeling had ik ongeveer 3 dagen last van. Had ook een ontstoken zenuw toen, dus was erg gevoelig!

Heb ooit 1 verstandskies laten trekken en daar kreeg ik een ontsteking bij en anderhalve maand later kwam er nog een stuk wortel uitzetten. Dus heb daar flink lang last van gehad! Erg slecht vd tandarts! De rest zit er dus ook nog. Dus mede daardoor heb ik het niet zo op de tandarts!

Sonnie, je moet wel rustig aan doen he en niet te veel tillen. Zal wel lastig worden met Dhani.
    Anders kan het weer gaan bloeden ed.
    Dus kalm aan meid!

12. Karagoz

Karagoz VIP lid

14 apr 2006
    7.984
    0
    36
    Moeder en verzorgende
    ergens in het land
    Selaam

Jeetje wat erg voor de november mama. Moet er niet aan denken. Veel sterkte.

Tamer was vanmorgen weer vroeg op. Hij heeft maar een uurtje geslapen na zijn fles. Heb hem maar in bad gedaan en toen een papfles gegeven en hij is in slaap gevallen.

Ik ben nu ook begonnen met groente en fruithapjes. 'smorgens en 'savonds krijg hij een papfles van 150cc friso. Voor elke fles krijg hij ook babylimonade van olvarit en 'savonds rond 8 uur krijg tamer een groente met fruithapje en hij vind het maar al te lekker.

13. Niet meer actief

Ik probeer ook wel rustig aan te doen hoor Miekie..thanx ;)
    Maar zodra ik ga bukken gaat alles weer kloppen in mn bekkie..heb wel bruistabletten gekregen..maar dan nog doet het zeer..dat water doet zeer aan die kies..is zo gevoelig..maar goed ff doorbijten en dan lukt het wel..maar wat wordt je suffig van pijn zeg..hmm drie dagen..dit is de derde dag..naja ik wacht het wel af..
    Getver kwam er weer een wortel uit :confused: wil ik niet hoor..ze mogen nog 1 keer aan mn mond zitten dit jaar om die andere twee eruit te halen en dan is het klaar hoor..hoop ik..

SUper joh dat tamar het ook lekker vind fruit.. ;)

Ik legde net dhani in de box..hij keek me echt zo aan met van die wijze ogen en ik vind hem ineens ook zo groot..eigenlijk vind het leuk dat ie al wat groter wordt en dat hij steeds meer kan..maar jeetje meiden wat gaat het snel..dat hele kleine had toch ook wel iets hoor :)

GA zo maar ff boodschappen doen..vanavond maar weer is aardappelen met groente en voor mn ventje een stukkie vlees...

Hebben jullie niet ff een foto van jullie mannetje? jullie grote mannen dan he haha..ben wel benieuwd hoe die eruit zien..van de meeste van jullie ken ik jullie gezicht wel..ofuhhhh ben ik nu te nieuwgierig :oops: :)

14. Miekie

Miekie Fanatiek lid

30 aug 2005
    3.163
    0
    0
    Friesland
    Hallo,

Ja bukken is idd lastig, moet je ook niet te vaak doen! Sterkte, ik hoop dat het gauw over is!

In de Lounge hebben ze nu een topic waar je Door kan condoleren, heb dat net ff gedaan.

Ik zal ff op zoek naar een foto, wel leuk he?!
    De meesten heb ik wel gezien denk ik.

Ja, gaat snel he met onze "ukkies".
    Veeeeel te snel! Nog even en we moeten erachter aan rennen! AAAAHHHHH!

15. MirandaT

MirandaT Niet meer actief

Ik ben er ook nog hoor!
    Maar nogal druk de laatste tijd.
    Vriendin van me ligt in het ziekenhuis..

Ik lees wel mee hoor!

Wat erg voor die novembermamma :cry:
    Knuff

16. Miekie

Miekie Fanatiek lid

30 aug 2005
    3.163
    0
    0
    Friesland
    Ah hoi Miranda!

Wat erg van je vriendin, ik hoop niet dat het al te ernstig is! Sterkte!

17. MirandaT

MirandaT Niet meer actief

Ze heeft een m0la zwangerschap..
    Weet niet of je weet wat dit is?
    Normaal gesproken maken een eicel en een zaadcel dus een kindje, maar bij haar maakte het kwaadaardige cellen. (je kan ff op google zoeken)
    Ze is 3 weken geleden al gecuretteerd, maar die kwaadaardige cellen waren weer terug gekomen.
    Nu is ze gister weer gecuretteerd en krijgt ze ook chemo spuiten om te zorgen dat het wegblijft.

Het komt allemaal wel goed zeggen ze...Dus daar houden we ons maar aan vast..

18. TellMe

TellMe Niet meer actief

Oh bah wat erg voor je vriendin, Miranda. Ik was gisteren ook al op bezoek bij een vriendin die net uit het ziekenhuis kwam, het is ineens zo vaak dat je van die nare dingen hoort of lijkt dat nou maar zo :confused:

Foto van mijn vriend stond al in mn album, Son :D

Miekie heb je de buggy al ?

19. Miekie

Miekie Fanatiek lid

30 aug 2005
    3.163
    0
    0
    Friesland
    Pff, jeetje Miranda, niet best zeg!
    Had er nog nooit van gehoord!
    Dat valt niet mee.
    Veel sterkte!

Lin, ik ga strax rond half 4 even heen en daarna door naar mn werk voor een vergadering.

Vanavond gaan we kijken naar een huis!
    We wonen nu al 6 jaar in dit huis, maar het is een bedrijfswoning van de buren (grasdrogerij). Dus het zal nooit ons eigen worden tenzij alles te koop
    komt, als ze bv failliet gaan.

Over een aantal jaren nemen we de zorgboerderij van mijn schoonouders over. Dus kijken we nu vast rond voor een woning. Zodat wij er zeg maar eerst in kunnen en als we de boerderij overnemen dat mn schoonouders erin kunnen.

Nou weten we dat er een heeeel mooi huis, vlakbij ons, strax te koop komt. Nu heeft mn schoonvader die man aangesproken en mogen we vanavond komen kijken! O, zo leuk! Tis zo'n mooi huis!
    Zal ook wel heel wat kosten... Ben wel benieuwd hoe het er van binnen uitziet!

Dus jullie horen het strax wel.

20. TellMe

TellMe Niet meer actief

Owww spannend Miekie ! Hou ons op de hoogte !

Deel Deze Pagina