Ik heb een foto van een foto gemaakt met mijn telefoon, dus hij is niet zo erg scherp. Maar kep nu dus een foto van mijn vriend in mijn album staan.
hai die ho... ben ik ook weer.. Jeetje wat erg Miranda voor je vriendin..pff... Lekker ding die papa van Lois zeg hihi..en Miekie volgens mij is Peter echt super vrolijk en wat lief die kuiltjes in zn wangen hihi.. en ze passen bij jullie hoor..hmm zou ook beetje raar staan als ik nu wat anders zou zeggen he, maar meen het wel hoor Soms heb je wel eens stelletjes dat je denkt hmm oke op ieder potje past een deksel zeg maar haha.. Hey miekie spannend dus op huizenjacht..
Thanx voor jullie berichtjes! Wat leuk Miekie op huizenjacht! Veel plezier! Hopelijk wordt het wat! Loïs is echt superschattig! En Sonny sterkte nog met je mond, hopelijk gaat het gauw beter!
Vrolijk mannetje! Ik zal ff een trouwfoto van ons erin zetten. En dan kan ik net zo goed de nog steeds beloofde foto van mij er bij doen
Dhani heeft net voor het eerst liga gehad..echt schattig haha Had eerst de helft door zn fruithapje gedaan en de andere helft aan hem gegeven.. zal ff fotootje in mn album zetten Wij gaan vanavond lof eten met aardappels..voor mn ventje een worst erbij en een lekker ham/kaassaus..jammie... eetse strakkies allemaal..
Heb alle nieuwe foto's bekeken. Leuke mannen hebben jullie De mijne is 29 en ik 37 8) pfieuwww als ie nou maar niet wegloopt als ik 40 ben ... Miran, mooie trouwfoto joh ! Sonnie, wat schattig die lachebek van Dhani met die Liga Ik ben net weer bij Zeeman geweest, leuke dingen gekocht voor Loïs en het kost echt geen drol allemaal. Ze hadden ook een leuk winterjackie voor maar 8 euro ! Omdat ik er al 2 had heb ik em laten hangen en ik heb nu al spijt. Kga dus morgen gewoon weer terug Ik mis alweer de helft van ATWT dus tot laterrrr
Hahaha Linda, dus je pinpas doet t weer! Handig he zo'n zaak als Zeeman! Leuke foto's Miranda1 Leuk kapsel hoor, staat je goed! Dhani lijkt wel op zn papa hoor! Dat kan je wel zien! Leuk al die foto's van de kerels! We zullen zo ff eten, ben er net weer vd vergadering. ff makkelijk wat broodjes Hawaii. En dan strax huis bekijken, leukkkk! Tot later allemaal!
Nou Miranda sterkte met je vriendin. Wat erg allemaal........ Nou Linda het gaat nu wel weer goed. Maar heb ook wel eens een dipje. En ik doe het wel rustig met afvallen anders zit het er zo weer aan. Maar ik moet zeggen was wel ff lekker 1,5 uur sporten. Maar goed volgende week weer. Heb namelijk maar gezegd dat ik wil beginnen met 1 keer in de week a 1,5 uur. Nou verder is hier alles rustig. HE miranda is dat je nieuwe look..... Leuk ,man en ook mooie trouwfoto's. En leuk om al die papa's eens te zien. Weet je ook een beetje op wie ze lijken. haha
Ze hebben idd altijd wel leuke kleertjes bij de Zeeman en de prijs is ook nog leuk Hebben jullie de buggy nog gekocht Miekie? Nu zijn jullie naar huissie kijken..spannunndddd Ik zou morgen met mn vriendin en Dhani naar amsterdam gaan een daggie, maar heb t ff verzet..wordt nu waarschijnlijk volgende week..heb geen zin om de hele dag daar te lopen met pijn in mn mond
Zoo weer ff tijd voor de computer Jaa bij de Zeeman hebben ze echt hele leuke kleertjes! Ik had afgelopen zaterdag nog een legerrokje gekocht daar voor Cyenna Ohh wat een leuke foto's van Dhani en z'n liga! Morgen en overmorgen weer werken... En dan weer weekend Heb eigenlijk helemaal nix te vertellen haha. Vanavond heb ik rijst op met Chicken Tonight hawai, was lekker. Nou fijne avond nog!
Goede morgen dames. Vanacht om half vier was Yanouck wakker. Lag al gezellig met haar konijn te brabbelen. Dus we hadden allebei zoiets van shit die zal nu de hele nacht nog wakker zijn. Ben toch maar ff gaan kijken. Heb haar rustig laten liggen. Even tegen haar staan praten en gezegd dat ze toch nog maar moest gaan slapen want het is nog harstikke vroeg. Ik doe haar muziekdoosje aan doe het licht uit en de deur dicht en toen was ze ook gelijk stil. Net of ze begreep wat er aan de hand was. Maar uiteindelijk was ze wel vroeg wakkker al om 7 uur. En ga zo maar ff lekker met haar wandelen want nu is het heerlijk weer..... Nou tot later dames. He miekie nog wat gevonden.........
Morguhh... Vandaag is mn opa 75 jaar geworden We gaan vanavond onverwachts langs..verwacht ie echt niet haha.. En miekie hoe was het huis? Tinus gelukkig sliep ze weer verder..ach ja en zo'n wandelingetje vroeg op de morgen is ook wel eens lekker toch Ik weet niet wat dhani heeft hoor..maar sinds zn sprongetje..volgens mij begon dat nu al ruim 2 1/2 week geleden heeft ie wat de nachten betreft totaal geen ritme meer.. Hij gaat elke avond rond hetzelfde tijdstip naar bed dus daar kan het niet aan liggen..gisteren sliep hij in 1 keer door tot kwart over acht(zoals hij voor het sprongetje ook deed) en vanmorgen kwam hij gewoon weer om half 5..om vijf uur toch maar de fles gegeven en daarna viel hij weer in slaap...slaapt nog steeds nu..maar zo gaat het dus steeds..soms twee nachten wordt ie rond half 5 wakker..dan slaapt hij weer door tot ongeveer 8.15..pfff..wou dat hij zn oude ritme weer terug had...of ik ben gewoon verpest met het uitslapen van hem.. Overdag heb ik helemaal geen problemen meer dus denk wel dat hij uit zn sprongetje is..is dus alleen die nachten.. Hebben jullie een idee of hebben jullie dit ook meegemaakt?
Gefeliciteerd sonnie! Bij gijs is het nu gelukkig weer voorbij maar wij hebben twee weken pret gehad s nachts en niet zomaar wakker maar ook willen eten GAAP! Viel echt heel erg tegen weer. Wij konden het alleen maar uitzitten niets hielp. gisteren zijn we begonnen met z'n eerste fruithapje grappig gezicht hoor haaha hij vond het nog niet echt lekker. Ben benieuwd hoe hij het vandaag doet!
Hallo, Zo, de buggy is inmiddels binnen. Ik denk dat we m strax maar na het fruithapje even gaan uitproberen. Tis lekker zacht weer buiten! Nou, we zijn gister naar dat huis geweest.... WAT MOOOOOOOOOOOOIIIIIIIIIIIII! Echt super de luxe, prachtig! Het is een houten huis van larix hout en staat op grond van 2000 vierkante meter. Een gigantisch mooie keuken met allerlei inbouwapparatuur en wokbrander en grillplaat enz. Overal vloerverwarming, gigantisch mooie plavuizen! Openslaande deuren naar de tuin. Het terras is van dezelfde tegel doorgelegd. Beneden een slaapkamer en badkamer, met bad, wc en douche enz. Extra wc in de hal. Boven 3 slaapkamers, een inloopkast en voor en achter een balkom. Ook weer een badkamer met bad, douche en wc. En nog een zolder. Het huis is eigenlijk net af, maar het stel is net gescheiden. Je hoeft er eigenlijk nix aan te doen, alleen wat spul voor de ramen. Klinkt allemaal heel leuk, kost alleen wel een boel. Zo tussen de 4 en 5 ton.....dusss ja. Dat kunnen wij samen iig niet betalen. We gaan er nog wel over nadenken met schoonouders enzo. Maar ben wel verliefd op het huis. Was ik al n tijdje maar nu helemaal! Ik was m stiekum al aan het inrichten, haha! Dromen blijft mooi he. Maarja, wie weet....
Sonnie, gefeliciteerd! Zal opa vast wel leuk vinden als jullie langs komen! Vervelend dat Dhani nu niet lekker meer slaapt zoals voorheen. Wij hebben hier (afkloppen) geen last van of van gehad. Tijn slaapt sinds 8 weken tot aan nu nog steeds s nachts door. Heb ook geen idee wat je eraan zou kunnen doen. Ik zou alleen als hij s nachts wakker wordt iig geen fles aanbieden. Mocht je dat wel doen he. Die heeft hij niet meer nodig en zo wen je hem er wel aan. Das alleen als tip, maar verder ja...hopen dat hij het gauw weer als vanouds doet, ik duim voor je! Hoe ist met je mond, wordt het al wat beter? Leuk Taatje, fruithapjes! Tijn vindt peer heel erg lekker, ik zal er zo weer even 1 voor m maken!