Mei, juni & Juli 2006 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door eliesja, 19 jun 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Miekie

Miekie Fanatiek lid

30 aug 2005
    3.163
    0
    0
    Friesland
    Ja, het is de prijs ook zeker wel waard....dan toch maar wat meer staatsloten kopen!

2. Niet meer actief

Klinkt wel super dat huis zeg miekie..jammer dat het zo duur is..

We proberen hem ook geen fles aan te bieden 's nachts..doen we alleen als speen echt niet meer wil lukken..zoals vanmorgen..want idd straks went hij daar aan..maar dat is ook het stomme..soms drie dagen achter elkaar als hij zo vroeg komt heeft ie genoeg aan zn speen om weer in slaap te vallen en andere keer weer niet..pff..maar ja komt vast wel goed..

Met mn mond gaat het gelukkig iets beter.. :)

Leuk taatje fruithap..hij gaat het vast onwijs lekker vinden ;)

3. Niet meer actief

Klinkt goed dat huis(je) miekie. Wij zijn ook een beetje aan het rond kijken of er wat te koop is voor ons. Maar we willen graag in Valkenswaard blijven. En we weten dat dat niet mee zal vallen. Maar goed we hebben een dak boven ons hoofd dus we hebben alle tijd.

Lekker een fruithapje taatje.

Ja he sonnie die tijd gaat echt ontzettend snel.... Yanouck is vandaag precies al weer 5 maanden.

4. Niet meer actief

Sonnie gefeliciteerd

5. mamaantje

mamaantje Fanatiek lid

5 dec 2005
    1.487
    0
    0
    Ouderenwerker
    Maassluis
    Goedemorgen dames...nog net....
    Getsie wat een enge verhalen allemaal, over die novembermama en de vriendin van Miranda....

En wat hebben jullie allemaal met die tandartsen joh.. is dit een gevolg van jullie zwangerschappen ?

Ik heb gisteren weer geprobeerd om Valentino vers fruit te geven ipv potjes. Nou meneertje vond het echt niets. Had appel met banaan gedaan.
    Appel eerst geraspt en daarna met banaan met de staafmixer.
    Was echt een mousse geworden. Maar hij zat te kokhalzen..en deed na een paar happen zijn mond stijf dicht. Terwijl hij het normaal uit potje zo leeg heeft. Even later een danoontje erdoor heen geprakt, en jawel hoor toen wilde hij het wel. Het is gewoon niet zoet genoeg denk ik ?
    Hebben jullie tips ? Het is nu al een lekkerbek..

6. Niet meer actief

Ik denk ook dat het hem inderdaad dan niet zoet genoeg is.

7. Niet meer actief

jaaaa Yanouck 5 maandjes... :) :)

Trouwens probeerde van de week op de site te komen van Yanouck..dacht ga ff kijken of je nieuwe foto's hebt..maar ik moest een wachtwoord invullen en die wist ik niet :(
    Wil je me die ff pb'en? of mag ik je website niet zien haha

8. Niet meer actief

Ja sonnie je hebt een pbtje gekregen.

Ik denk dat je er weining aan kunt mamaantje. Maar gewoon blijven proberen. Misschien een beetje met gewoon fruit en een potje samen mengen. Eerst wat meer fruit uit pot en een klein beetje gewoon fruit. En dan zo steeds langzaam afbouwen totdat hij meer gewoon fruit eet dan uit het potje. Ja ik zou het anders ook niet weten hoor.....

9. mamaantje

mamaantje Fanatiek lid

5 dec 2005
    1.487
    0
    0
    Ouderenwerker
    Maassluis
    Nee ik ook niet.. en om er nou altijd een danoontje doorheen te doen, dat is ook niet alles..hihih...

Ik zocht trouwens ook naar Yannouck der site... wil je die even mailen.

10. Niet meer actief

Jij hebt ook een pbtje mamaantje

haha alleen de beebiesite ligt eruit

11. KeeJBie

KeeJBie Fanatiek lid

25 jan 2006
    2.322
    0
    0
    Apeldoorn
    Dromen mag altijd Miekie!

Het gaat snel he Sonnie!

Nou dames,

Hier gaat het minder goed. Veel te lang om te vertellen maar als het me werkelijk allemaal tegen zit dan ben ik binnenkort weer dagelijks online als ik weer terug bij mams ben.

Lekker gekut met het cwi en dat allemaal door me eigen hulpverleenster.

Door haar sta ik op het punt om alles kwijt te raken Helaas! Maar goed ben al weer druk opzoek naar werk word hier en daar ook wel voorgesteld dus het is afwachten!

12. Niet meer actief

huh keejbie..hoezo dan? wordt je je huis weer uitgezet?

13. Niet meer actief

he Keejbie wat is dat nou. Zo lang die droom gehad en misschien binnenkort weer bij mama.....?

Je hoeft het niet te vertellen hoor zeker niet alshet zo lang verhaal.

14. Niet meer actief

Waait het bij jullie allemaal ook ineens zo hard..tuinstoelen liggen gewoon om :(

15. taatje

taatje Fanatiek lid

14 okt 2005
    2.136
    0
    0
    Roosendaal
    Idd een zoetekop die Valentino haha.

Heb helaas geen tips want ik ben nog niet zover met gijs

16. Niet meer actief

nee gelukkig waait het hier nauwelijks.

Ga Yanouck maar eens even op bed leggen. Kan ik ff stofzuigen en andere dingen doen.

17. taatje

taatje Fanatiek lid

14 okt 2005
    2.136
    0
    0
    Roosendaal
    Jee Keejbie dat is echt flink balen! Ik hoop dat alles nog goed komt. [-o<

Als wij iets kunnen doen om te zorgen dat het goed komt laat maar weten?

18. KeeJBie

KeeJBie Fanatiek lid

25 jan 2006
    2.322
    0
    0
    Apeldoorn
    hehe neej helaas jullie kunnen niets doen.

Ik kan het wel in het kort vertellen.

Ik heb geen vader bekend staan van de kleine en het cwi weet niet beter dan dat ik niet weet wie de vader is.

Dit door al onze financieele problemen op dat moment. Mijn hulpverleenster leek dit het verstandigst om te doen.

Nu moest ik me uitkering laten aanpassen omdat ik ook me huur moest betalen enz. Dus hebben ze weer documenten nodig enz. En deze heeft mijn hulpverleenster gestuurd en daar ingezet dat ik geen contact heb met de vader maar dat hij wel financieel bijstaat.

Wat in werkelijkheid niet zo is maar goed. Nu kan ik me dus verklaren tegenover het cwi en tsjaa kan er eigenlijk wel vanuit gaan dat ik me uitkering kwijt ben. Heb daarom zo snel mogelijk werk nodig om alles te kunnen betalen.

19. Miekie

Miekie Fanatiek lid

30 aug 2005
    3.163
    0
    0
    Friesland
    He Keejbie, was dit nou?
    Laat je niet gek maken he?!
    Ik hoop voor je dat je snel een baan vindt!
    Sterkte meid!

Ik ging net nog even de felicitaties uitprinten van deze site toen Tijn net was geboren.
    Nou komt er net niet alles op. Hebben jullie tips?
    Heb nog even terug gelezen op ons bevallingsforum, echt leuk! Zou dat ook wel willen hebben, maar om het allemaal uit te printen is ook wel wat he?! Zou je dat misschien kunnen kopieeren oid? Vind het wel leuk om te bewaren.

ik zag ook iemand bij het OVER DEZE SITE forum, die wou wel een meetingdag van zwangerschapspagina! Lijkt me wel erg leuk!

Het waait hier eigenlijk de hele dag al.
    Vanmorgen lekker een uur gewandeld met de nieuwe buggy, vond Tijn wel een succes!
    Hij kan zo veel meer zien.

ik zal ook weer even aan de slag!

20. Miekie

Miekie Fanatiek lid

30 aug 2005
    3.163
    0
    0
    Friesland
    oww, wat een gedoe zeg!
    Dus was niet zo'n verstandige zet dus van de hulpverleenster als ik het goed begrijp...
    Erg vervelend! Dat heb jij weer!

Deel Deze Pagina