Kan zij dit niet oplossen voor jou? zij heeft je er tenslotte ook in bracht? Veel succes in elk geval.
Ja idd, En het mooiste van alles is. Zij geeft mij dat advies om het kindje te erkennen als ivo financieel alles heeft opgelost en dat was ook de bedoeling want dat duurd nog maar 5 a 6 maandjes.. Maar inplaats van dat.. Heeft zij dus anders verteld tegen het cwi en geeft nu mij overal de schuld van en zegt dat ik dit zelf heb veroorzaakt terwijl zij mij dit heeft aanbevolen..
Ja zij kan het oplossen. Maar opeens zegt ze nergens van af te weten en niet voor mij te willen liegen. Terwijl ze zelf alles aan elkaar heeft gelogen en de helft helemaal niet klopt met wat de waarheid is.
pff nou lekker dan keejb..ben je mooi klaar mee met zo'n hulpverleenster Miekie kan je niet alles kopieeren van de site..vervolgens opslaan in word en dan op ee ncd wegbranden? als het niet lukt kan ik het vanavond wel ff aan steef vragen..die werkt in de IT dus zal wel een oplossing weten..
Idd bij deze is ze mijn hulpverleenster dus ook niet meer he! Maarja moet nu wel zo snel mogelijk opvang regelen voor de kleine en het rotste is waar ik me heb ingeschreven hebben op dit moment geen plek
Selam Een foto van tamer stond in al de fotoalbum. Lijken ze een beetje op elkaar? Iedereen zegt weer wat anders. Tamer ligt lekker te slapen. Is ook wel nodig want meneer was al vanaf 7.30 uur wakker tot 10.00 uur. Kan er maar niet aan wennen dat tamer 'snachts nog wakker wordt voor zijn fles. Hij is nu 4 mnd en weegt 5.7 kg. Meestal met deze leeftijd slapne ze toch al door. Kan het ook zo zijn dat hij 6 weken te vroeg is geboren?
Nouw opvang krijg je zowiezo een deel van de belasting.. en als ik die baan krijg is de belasting ook meteen mijn werkgever. Dus daar word redelijk veel voor vergoed. Als ik hem 4 dagen na opvang wilde hebben heeft die vrouw voor me uitgerekend dat ik 27 euro p/m betaal als eigenbijdrage dus dat valt te doen maar het is allemaal wel ff afwachten want ga dus dan wel 5 daagjes werken. Heb hem gewoon laten zetten op die kinderdagverblijf wat verder weg is.. Dan heb ik in ieder geval iets. Dan maar eerder uit bed om hem weg te brengen.
Zoo das minder Keejbee... hopelijk vind je snel werk. want nu hebbie eindelijk wat en dan gebeurt dit. :
Idd mamaantje! Maar goed ik doe lekker me best. En ik laat me huisje niet zomaar voorbij schieten! Hoe dan ook ik wil me huisje houden en ik zal er ook ALLES voor doen
Ik ga maar weer lekker naar me eigen stekkie toe! Het was weer ff fijn om me hartje hier te luchten hehehe. Ik hou jullie zeker op de hoogte en duim voor me dat alles keej komt! Nou dames! Dikke knuffs voor de kleine ukkies! En tot snel maar weer hihi
Eh vraag maar even aan Steef dan. Ik heb er de ballen verstand van! Dan hoor ik het wel, want vind het wel leuk om dat te gaan bewaren. Jeetje Keejbie, ben je weer mooi klaar mee. Hebben ze een lange wachttijd op het kdv? Sterkte ermee! Ben in mn gedachten steeds aan het inrichten in dat huis, haha. Erg he.....maar zo MOOOOOOOOIIII! Tijn ligt op bed, hij is nu alweer wakker. Zit hele verhalen te vertellen, haha. Moet er erg om lachen! Volgens mij doet ie een leeuw na en dan weer een gillende keukenmeid, errug grappig!
haha die Tijn..gek mannetje Gaan jullie nu iets proberen te regelen met je schoonouders?MOet toch iets mogelijk zijn..zo te lezen is het al helemaal jouw huissie hihi Is goed zal het, als steef thuis komt, gelijk ff vragen..wil het zelf eigenlijk ook wel hebben.. Ik laat het je weten..
hihi heel herkenbaar miekie gijs deed dit vanmorgen om 5.30 uur al tot we hem uit bed haalde om 6.15 uur. Maar is wel gezellig wakker worden.
Ja lachen he! Nu is het weer doodstil, slaapt alweer lekker. Ja is goed Sonnie, alvast bedankt! Ik hoor het wel! Ja is zeker een mooi huis......smelt, smelt. Maar we moeten het wel kunnen opbrengen. Met hulp van schoonouders komen we denk ik een heel eind. Maar het moet ook niet zo zijn dat we per mnd gigantisch veel moeten betalen. We willen strax nog wel een kleintje erbij en dan ga ik wrs toch minder werken, dus ja daar moet je ook naar kijken! Maar goed we zien wel.
hou ons op de hoogte miekie zou wel geweldig zijn @keejbie veel sterkte en tot snel hopelijk met goed nieuws.
ja ben ook wel nieuwgierig naar dat mooie huissie van je En idd het moet niet zo zijn dat je krom moet liggen omdat je perse dat huis wil hebben..