Mei, juni & Juli 2006 mama's

Discussion in 'De mama's' started by eliesja, Jun 19, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Niet meer actief

Nee dat zou ik ook nooit niet doen. Je wilt toch nog een beetje kunnen leven. Maar valt het niet mee om een huis te krijgen en aangezien we niet uit dit dorp weg willen

2. TellMe

TellMe Niet meer actief

Jeeeeeeeee wat moet ik veel bijlezen, wat hebben jullie vandaag :D

Wat rot voor je Keejbie dat het zo loopt, ik hoop dat je snel werk vindt of een andere oplossing kunt bedenken !

Miekie dat huis lijkt me geweldig en wat een luxe 2 badkamers !

Owww ik moet even poepbroek verschonen ruik ik, ben zo terugggg

3. TellMe

TellMe Niet meer actief

Miekie kunnen je schoonouders niet wat bijlappen ;) dan kunnen jullie het toch kopen ;)

Wij moeten hier ook ooit weg want het is straks veel te klein en dat vind ik zo erg ! En weer huur is geen optie want dat duurt 10 jaar hier in het centrum pffff

Ik kom uit een 'saaie' nieuwbouwwijk en dat vond ik altijd prima maar nu ik in de stad woon wil ik niet anders meer. Het is zo leuk in de Jordaan. En hier wonen ook veel kleine kindjes en er is een schooltje om de hoek.

Mamaantje, Valantino is echt een fijnproevertje dus al :) Ik heb laatst wel op tv gezien dat er best veel suiker in sommige potjes zit. Ik wil dus maar beginnen met echt fruit enzo want anders is het later dus moeilijk wennen als ze eenmaal potjes hebben gegeten.

Tinus gefeliciteerd met de 5 maandjes van Yanouck ! Wat gaat het toch snel he !

4. Miekie

Miekie Fanatiek lid

Aug 30, 2005
    3,163
    0
    0
    Friesland
    Nee hij staat nog niet op Funda.
    Hij wil hem wel zonder makelaar verkopen, scheelt alweer zoveel %.
    En ik geloof dat je als starters ook geen overdrachtsbelasting hoeft tebetalen, scheelt ook alweer. Dus ja we zien wel, dromen eerst maar lekker verder!

Ja Yanouck alweer 5 maand, gaat hard hoor!

Ik zal mn jochie even van bedje halen.

5. Niet meer actief

Ja het gaat zeker snel...

Nou laat Yanouck nog ff liggen en haal haar er straks wel uit. Wil kijken of ik haar wakker kan houden tot 8 uur dan..... ?

6. taatje

taatje Fanatiek lid

Oct 14, 2005
    2,136
    0
    0
    Roosendaal
    Veel succes tinus!

7. Niet meer actief

Ja dank je wel.....Maar ga haar wel zo uit bed halen want anders zit er erg weinig tijd tussen deze fles voeding en die laatste fles voeding.... haha...

8. taatje

taatje Fanatiek lid

Oct 14, 2005
    2,136
    0
    0
    Roosendaal
    Dames PRETTIG WEEKEND weer en tot maandag!

9. TellMe

TellMe Niet meer actief

Jij ook fijn weekend Taatje !

10. Miekie

Miekie Fanatiek lid

Aug 30, 2005
    3,163
    0
    0
    Friesland
    Doei Taatje,
    Fijn weekend en tot maandag!

Ik mag morgen weer een dagje werken en dan ook alweer lekker weekend!

11. Niet meer actief

Ik moet nog 2 dagen werken voor dat ik weekend heb. Vrijdag nog en zaterdag..... Maar goed. Ik ben tot en met dinsdag vrij. Dus heb altijd een lang weekend. Ga mijn prei en aardappels koken.

Taatje Fijn weekend

12. TellMe

TellMe Niet meer actief

Loïs kruipt al bijna, ze komt alleen nog niet vooruit. Heb er maar ff een foto van geplaatst, deze is net gemaakt 8)

Oh ja ik heb ook nog een leuke collage ik in mijn album gezet, met dank aan Linda ofwel Sweetangel ( Juli mama ) :)

13. Niet meer actief

leuk die foto's linda het gaat echt snel

14. Miekie

Miekie Fanatiek lid

Aug 30, 2005
    3,163
    0
    0
    Friesland
    Mooie foto's Linda!
    Echt n scheetje!

Ik zou Tijn net verse bloemkool geven, dit vond hij NIET lekker. Kokhalzen en een vies gezicht dat hij trok! Dus maar een potje sperzieboontjes gedaan, dat was beter. Hij was alleen druk aan het praten, was n lekkere kliederboel!

15. MirandaT

MirandaT Niet meer actief

Hoi hoi!

@Keejbie, heel veel sterkte, ik hoop dat jullie echt in jullie huisje kunnen blijven!

Wat een leuke foto's van Loïs! En wat gaat ze hard!

En Miekie wat klinkt dat huis super zeg! Ben heel benieuwd of jullie wat kunnen regelen wat haalbaar is.

Ik heb vandaag gewerkt en morgen ook weer.

M'n vriendin mocht trouwens gister weer naar huis en krijgt nu 5x een chemospuit en hopelijk blijft het dan ook echt weg. Volgens de dokter komt het allemaal goed en zal ze ook gewoon nog kinderen kunnen krijgen. Dus daar houden we ons maar aan vast.

Jullie hadden weer een hoop gekletst hihi, weet echt niet meer wat jullie allemaal hebben geschreven :oops:

Vanmiddag had m'n moeder worteltjes gegeven, maar nu wilde ze ineens niet :( Brullen ook.. terwijl ze dat gister nog heerlijk vond. Vaag hoor.

Doei doei trusten!

16. Niet meer actief

haiii stille willies :p

Wat een leuke foto's weer van Lois..knap wijffie hoor ;)
    En wat goed dat ze al in de kruiphouding zit.. :) Nu nog vooruit haha..
    volgens mij zijn meiden zowiezo sneller dan jongens toch?

nou doei maar weer...

knuffie

17. MirandaT

MirandaT Niet meer actief

Nou Cyenna niet haha :)

Wat is het rustig hier zeg :confused:
    Vandaag weer gewerkt, dus ook niet veel te vertellen :p

Gaan jullie nog wat leuks doen van het weekend?
    Ik heb morgen een reünie van m'n middelbare school. Ben benieuwd of ik nog oude bekenden zie :)

Kga Lotte kijken, dus een fijne avond en weekend allemaal!

18. Miekie

Miekie Fanatiek lid

Aug 30, 2005
    3,163
    0
    0
    Friesland
    Wat n rust hier vandaag!
    Zo, lekker weer weekend!
    Mn vriend moet morgen werken, dus ga ik lekker mn kleine mannetje de hele dag verwennen!
    Daarna eten bij mn ouders, gezellig!
    Zondag gaan we naar mn schoonouders even vergaderen over ons droomhuis....
    Verder geen bijzonderheden dit weekend!

Miranda, leuk een reunie, veel plezier morgen!

Wat knap trouwens dat Lois al in die houding zit zeg! En idd ze zeggen dat meiden altijd sneller zijn dan jongens.

Verder ook weinig nieuws hier.
    Spreek jullie morgen wel weer!

19. Niet meer actief

20. TellMe

TellMe Niet meer actief

Ja ze moet nu alleen nog vooruit kruipen maar dat zal niet lang meer duren als ik haar zo bezig zie :)

Vandaag zijn we bij Portrait Place geweest en Loïs vond er niets aan :confused: Er kon geen lachje af en toen ze op het schapevel lag ging ze zelfs bijna huilen, echt niets voor haar ! Dus ik denk dat de foto's een beetje zullen tegenvallen. Er is 1 foto gratis en de rest kun je bijkopen maar die prijzen zijn idioot hoog, ik geloof iets van 119 euro voor 3 of 4 foto's !

Veel plezier Miranda bij de reunie morgen :) en fijn dat je vriendin weer thuis is.

Morgen gaan we bij een kennis langs die heeft een winkel geopend met kindermeubeltjes enzo. Ze gaat dus morgen voor het eerst open.
    Zondag gaan we naar mijn vader en zijn vrouw. Ze hebben Loïs al weer een tijdje niet gezien dus ze beginnen te piepen :D

Jullie nog plannen voor het weekend ?

Sonnie, weet je nou al wat van die vreemde buren ?

Wat grappig dat Tijn geen bloemkool lust, nouja eigenlijk best logisch hihi ik ben er ook niet gek op ;)

Share This Page