Mei, juni & Juli 2006 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door eliesja, 19 jun 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

ahhh zonde linda..maar wat zijn die foto's duur dan..jeetje zeg..denk dat ik van de week maar is ff ga bellen..wil wel zo'n foto als ie zes maanden is..maar wel die gratis foto natuurlijk..
    Mag je kiezen welke je wilt?

Nee nog niks gehoord van de buren..maar nou moet ik zeggen dat ik er deze week niet zoveel mee bezig ben geweest ivm mn mond..zal het weer ff in de gaten houden..zodra ik wat weet horen jullie het van me ;)

Miranda..veel plezier morgen..gezellig hoor :)

Wij gaan niet veel doen het weekend..morgenmiddag naar mn ouders en daar eten en zondag willen we gaan zwemmen met dhani, ben hier nog nooit in het zwembad geweest..dus wil ff kijken hoe of wat en dan wil ik volgende week met dhani gaan babyzwemmen..
    en na het zwemmen gaan we naar Zandvoort..kunnen de honden ff lekker uitwaaien..tenminste als het droog is gaan we..honden hebben, doordat Bodhi ziek was afgelopen week, helemaal niks gedaan..dus dan zondag maar gezellig ff..daarna ff warme choc met slagroom drinken en ja dan is het weekend alweer voorbij :(

Dus jou weekend staat alweer volgepland linda..wel gezellig hoor..veel plezier ;)

2. Niet meer actief

ow trouwens miekie..moet het nog ff vragen aan steef over het kopieeren vande bevallingslijst juni..nu is ie ook weer weg dus kan het weer niet vragen..ik doe me best, je hoort het zo snel mogelijk..

3. Miekie

Miekie Fanatiek lid

30 aug 2005
    3.163
    0
    0
    Friesland
    Ow is goed Sonnie, ik hoor het wel.
    Er zit geen haast bij hoor!
    Hoe is het nu met je mond?

Ik hoorde dat er maar 1 gratis foto bij zit en je die dus niet kan uitkiezen. Meestal zijn dat niet de allerleukste vd serie. Dacht al, wat een aanbieding, kan nooit uit. Haha nu snap ik waarom.
    Dan zijn die andere foto's zo mooi dat je denkt; ach doen we die ook wel...Je eigen beeb op de foto is toch altijd mooi.

Senna hoe is het met jou en Luca?

En Keejbie, hoe gaat het met jou?
    Weet je al wat meer?

4. sweetangel100

sweetangel100 Niet meer actief

Miekie, ik vond het niet leuk bij portrait place, ze hadden zo'n leuke (dure :( ) foto's en diegene die je gratis krijgt is de minst leuke, tenminste vond ik dan... Ik snap niet dat je degene die je gratis krijgt niet zelf mag uitzoeken hoor, ze kosten toch allemaal 35 euro per stuk? ... Volgende keer neem ik mijn schoonzusje mee, die krijgt dat wel voor elkaar hihi, dat kreeg ze bij haar beeb ook telkens voor elkaar...

5. TellMe

TellMe Niet meer actief

Ik vond het ook niet leuk bij Portrait Place, de 2 vrouwen die er werkten waren ook een beetje vreemd, ze maakten onderling ook nog bonje haha en ze deden ook niet zo aardig gewoon. Inderdaad mag je niet zelf de mooiste (gratis) foto uitkiezen, dan doen zij voor je. Ze nemen dan de minst leuke zodat je de rest bijkoopt natuurlijk. Op zich wil ik best bijkopen maar niet als je meer dan 100 euro moet betalen voor 3 of 4 foto's :confused: Dan maak ik ze lekker zelf met mijn digicam en dan lacht ze nog ook. Loïs vond er niets aan, ze werkte dan ook voor geen meter mee haha. Alsof ze het aanvoelde :D

Over 2 weken gaan we dus wel terug en die gratis foto ophalen en verder ben ik er dan klaar mee. De volgende sessie ga ik naar Haarlem en dan zien we wel weer verder.

Ik ben vandaag bij die kennis geweest die dr winkel opende. Echt leuk hoor, ze heeft kinder en baby kleding maar ook leuke speelgoedjes en meubeltjes. Ze heeft ook een website www.dedroomvlinder.nl en de winkel heet ook zo. Loïs wilde zelf even op een stoeltje zitten daar en die foto staat in mijn album. Daarna zijn we naar Ikea geweest en daar heb ik natuurlijk ook weer van alles ingeslagen :)

6. Roos

Roos Bekend lid

2 jan 2006
    783
    0
    0
    Hallo lieve meiden,

Wat een verhalen zeg allemaal.
    Na wat bij lees werk ben ik tot het volgende gekomen.

@Keejbie; ontzettend veel sterkte met alles en ik hoop dta alles alsnog geod komt. gun het jullie heel erg. KNUFFFFF

@Miekie; inderaad moet je niet de onderkant van de geldzak gaan zien want dat is niet lekker leven. Hoop dat het huis iets voor jullie is.

@Linda; wat een geweldige foto's van Lois. Wat een mooie meid en wat een knapperd, al bijna kruipen.

@Miranda; hier vond ik dat ook vreemd dat Ivan iets de ene dag wel lekker vond maar de andere dag trekt ie zijn neus ervoor op. hihi, wijsneusjes.
    Leuke reunie gehad?

@Sonnie; heel veel plezier morgen in Zandvoort, wij zijn vorige week even geweest, was alleen erg veel wind. Hoe nemen jullie Dhani dan mee het strand op?

Ik heb net besloten dat wij niet gebruik maken van het aanbod van Portrait Palace. Ik wil namelijk alles wat ik mooi vond van Ivan een aangezien dat erg duur is en je de minst mooie foto gratis krijgt ga ik er bij voorbaat gewoon niet heen. Veiligheid voor mezelf.

Sinds vandaag draait Ivan van zijn rug naar zijn buik. Ben zo ongelovelijk trots op ons ventje.

Wanneer gaan we nou een meeting doen?
    Ben namelijk (vooral nadat ik Sonja en Dhani misgelopen ben) erg benieuwd naar iedereen.

Dikke knuffffffffffff

7. Miekie

Miekie Fanatiek lid

30 aug 2005
    3.163
    0
    0
    Friesland
    Hallo,

Gisteren belden vrienden op die hadden vorige week een blackjack tafel gehuurd (en nog niet terug gebracht) en ze wilden bij ons thuis komen spelen. Dus gisteravond ontzettend veel lol gehad en hebben we met 6 man zitten blackjacken.
    Was wel een beetje laat geworden, 4 uur....

En vanmorgen slipe ik door de wekker heen (oeps..) en werd ik pas 20 over 10 wakker!
    Tijn sliep nog....dus hele schema in de war.
    Niet best. Maar geef hem de volgende fles een uur eerder dus dan komt het weer aardig uit.

Miranda hoe was het gister?

Nou, ik ga ook niet meer heen voor die foto's hoor!
    Tis ook weer niet echt in de buurt voor ons, dus laat maar mooi zo!

Ja Roos, is wel leuk he?!
    Moeten we toch maar eens regelen.
    Want het gekke is, ik spreek nog meer met jullie als met mn vrienden. En dat vind ik heel leuk zo!

Linda, wat n leuke foto!
    Leuk pakkie heeft ze weer aan.
    Ze lijkt al een hele grote meid zo!
    Mooie naam trouwens voor een winkel. Ik zal zo de website even tjekken.

8. mamaantje

mamaantje Fanatiek lid

5 dec 2005
    1.487
    0
    0
    Ouderenwerker
    Maassluis
    Hai meiden...

Zo ben net flink geschrokken... was Valentino een groentehapje aan het geven, en net toen hij een flinke hap nam, ging hij krijsen.
    Daardoor stikte hij er zowat in... werd helemaal rood.
    Dus gauw opgepakt en over mijn arm heen gehangen.
    Toen spuugde hij zijn mond leeg en ging erg hoesten.
    Je moet er toch niet aan denken dat hij erin stikt.

Net op een kleed geoefend met rollen, en jawel hij heeft door hoe hij van zijn buik op zijn rug rolt en vindt het helemaal geweldig.
    Van zijn rug naar zijn buik mist hij nog net een klein stukje, maar dat gaat niet lang meer duren.

@ Linda... wat een lekker grietje zeg, en leuk pakje trouwens.
    Ook al groot hoor...

@ Miekie... lekker toch dat je een beetje bijgeslapen hebt, en die flessen komen vanzelf weer op schema.. Ik zet nooit mijn wekker.

9. taatje

taatje Fanatiek lid

14 okt 2005
    2.136
    0
    0
    Roosendaal
    hello meiden

Goedemorgen!

Gijs is vrijdag weer naar het CB geweest dit keer zonder te huilen JEAH! :whistle:

Hij weegt nu 6990 gram en is 65 cm lang. Hij eet eindelijk zijn fruithapje en kan sinds vrijdag ook nog op zijn buik draaien.

Hij wil nu alleen niets anders en snapt niet hoe hij terug moet erg leuk \:D/

10. Roos

Roos Bekend lid

2 jan 2006
    783
    0
    0
    Goedemorgen allemaal,

@mamaantje: das erg schrikken ,getsie.

Hier alles rustig, meneertje ligt nu nog lekker in zijn bedje.
    Vanaf gister zit ie niet meer in de maxi cosi maar in een echt autostoeltje
    (maxi cosi XP).
    Hij vind het prachtig, zit heerlijk om zich heen te kijken.
    Waarom ie er nu al in zit is omdat meneer al 10 kilo weegt en dat exclusief de cosi dus deze mama heeft al giga last van haar rug en armen.
    Voor de hele lange stukken doen we Ivan nog in de maxi cosi maar voor de normale stukken niet meer.

Mare waar woont iedereen?
    We kunnen toch wel een centraal punt vinden waar we af kunnen spreken en het makkelijk is met babies?
    Zou het namelijk heeeeeeeeeeeel erg leuk vinden om jullie allemaal te zien.

KNUFFFFFFFFFFEL. :whistle:

11. TellMe

TellMe Niet meer actief

Zooo dat is zeker schrikken Mamaantje ! Wel leuk dat ie nu rolt he ;)

Taatje wat fijn dat Gijs niet huilde bij het CB, nu hebben ze lekker niets meer te zeuren :)

Roos wat is je mannetje al groot ! Ik merk nu al aan mijn armen dat Loïs al bijna 7,4 kilo weegt laat staan als ze 10 is ! Heb je al spierballen ?
    Zit hij nou helemaal rechtop in die XP ? En gaat dat goed ? Of kun je die ook nog verstellen ? Het lijkt me ook leuker voor ze in zo'n stoeltje dan kunnen ze alles zien maar wat als ze in slaap vallen, hangt hun hoofdje dan niet helemaal naar voren ?

Ze hadden laatst bij Prenatal Amsterdam een verbouwing en dus mega aanbiedingen, er stonden toen Priori XP stoeltjes voor maar 125 euro. STOM STOM STOM dat ik er toen geen 1 heb meegenomen want dat is echt goedkoop volgens mij. Ik had toen de Mini nog en toen paste dat ding niet meer in de kofferbak :cry:

12. Roos

Roos Bekend lid

2 jan 2006
    783
    0
    0
    Onze autostoel (XP) kan je verstellen, dus hij kan ook bijna liggen. Maar gister zat ie helemaal rechtop erin en hij was in slaap gevallen maar bleef gewoon rechtop zitten dus dat was meteen de test.

13. taatje

taatje Fanatiek lid

14 okt 2005
    2.136
    0
    0
    Roosendaal
    Lekkere stevige jongen Roos!

Ik kan me voorstellen dat je het sjouwen met de maxi cosi zat bent. Ik vind het nu al te zwaar en gijs weeg nog maar 6990 gram.

14. TellMe

TellMe Niet meer actief

Ik vind die Maxi Cosi ook lastig sjouwen want je moet je arm ver strekken dus ik laat em nu gewoon maar in de auto staan en ik draag haar naar de auto. Ik heb wel van die adapters dat ie op het onderstel past van de Bugaboo kinderwagen maar ze zit helemaal niet meer lekker in die Maxi Cosi ook. Dus die gebruik ik ook niet meer. Ik ben ook blij als ze in de XP kan.

Taatje weer aan het werk he :) Heb je al wat nieuwe foto's van Gijs, ben benieuwd hoe ie er nu uitziet :)

15. taatje

taatje Fanatiek lid

14 okt 2005
    2.136
    0
    0
    Roosendaal
    Zal mijn mannetje vragen of hij ze morgen effe op de computer zet! dan krijgen jullie morgen of donderdag de nieuwe foto's te zien.

16. TellMe

TellMe Niet meer actief

Jaaaa leuk Taatje !

Sonnie en Miranda waar hangen jullie uit 8)

17. taatje

taatje Fanatiek lid

14 okt 2005
    2.136
    0
    0
    Roosendaal
    Heeft iemand iets vernomen van Suusje die is nu al een hele tijd weg?

18. Niet meer actief

hallooooooooooo 8)

sorry ben ff druk..morgen 50 jarig huwelijksfeest van mijn opa en oma..dus ben de laatste dingetjes nog ff aan het doen ;)

@Roos..wij zijn uiteindelijk niet naar zandvoort geweest, maar als we gaan hebben we hem gewoon in de wandelwagen..1x in de bjorn gedaan maar vond ik mega irri..je loopt dan zo te slepen met de luiertas en de ballen voor de honden..wandelwagen kan je lekker alles aanhangen haha..hoezo lui :p
    En over de meeting..heb al voorgesteld om het eventueel bij mij te doen..woon in Almere en ligt volgens mij redelijk in het midden zodat het voor iedereen leuk is om te komen ivm eventuele afstanden.

Ennuh Ivan al in de grote autostoel..gaaf..wel ff foto maken he ben best wel benieuwd ;)

En taatje wat lekker dat Tijs niet ging huilen op het cb en hebben ze het woordje huilbaby nu geschrapt ;)
    Hij groeit lekker he :D

Met Suus en Quinten gaat het ook goed ;)

Zondag wezen zwemmen hier in het zwembad Almere..was erg leuk..we lagen er om kwart voor tien al in :) ..veel kleine kindjes..dhani kwam ogen te kort..hij vond vooral de meisjes errug intresssant 8) begint nu al haha..

19. taatje

taatje Fanatiek lid

14 okt 2005
    2.136
    0
    0
    Roosendaal
    haha Dhani is er lekker op tijd bij!

20. taatje

taatje Fanatiek lid

14 okt 2005
    2.136
    0
    0
    Roosendaal
    En ja hij is nu officieel geen huilbaby meer op het CB.

Deel Deze Pagina