Mei, juni & Juli 2006 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door eliesja, 19 jun 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

weten jullie..als we het echt allemaal leuk vinden om af te spreken moeten we nu gewoon is wat data's plannen

lijkt me het handigste in het nieuwe jaar toch..komen nu van die drukke tijden aan

2. Niet meer actief

Oke heb hier twee datums..op zondag lijkt het me het handigste toch? zijn er ook die op zaterdag werken..

Dus wat dachten jullie van:

zondag 7 januari of zondag 14 januari?

Lokatie: eventueel Almere bij mij thuis (andere opties zijn natuurlijk ook welkom)

Laat even weten of je mee wil en welke datum dan het beste uitkomt..

3. taatje

taatje Fanatiek lid

14 okt 2005
    2.136
    0
    0
    Roosendaal
    Ik ga niet mee ( heb niet echt behoefte aan sorry) :(

4. Roos

Roos Bekend lid

2 jan 2006
    783
    0
    0
    Voor mij komt 7 Januari dan het best uit en in Almere vind ik ook goed.

Ik zal zeker van de week even een foto van onze gorte man maken in zijn autostoel.
    Vandaag gaan we ook beginnen met groente, heel veel veranderingen de laatste dagen hier in huis. GEWELDIG gewoon, ik geniet met volle teugen.

5. Niet meer actief

ahhh jammer Taatje :(

Ohhh leuk Roos groente geven..wordt lekker kliederen..wat ga je hem geven?

Oke dus jij kan op 7 jan..ik noteer het ff :)

6. Niet meer actief

oja en ik zorg er uiteraard voor, dat wanneer we besluiten om het bij mij te doen, dat onze twee labradors niet aanwezig zijn..voor degene die allergisch zijn wel zo prettig ;)

7. taatje

taatje Fanatiek lid

14 okt 2005
    2.136
    0
    0
    Roosendaal
    Jeetje we zitten alweer op 200 pagina's!

8. Niet meer actief

ja we gaan snel he..stelletje kletskouzen zijn we :)

Heb je nog wat leuks gedaan het weekend Taatje?

9. taatje

taatje Fanatiek lid

14 okt 2005
    2.136
    0
    0
    Roosendaal
    Ik ben naar een vriendin van mij geweest 2 uur met de auto. Gelukkig kan gijs daar goed tegen was erg gezellig om weer eens bij te kletsen.

En zondag hebben we alvast de sint cadeaus afgegeven bij de oma van mijn mannetje zodat gijs ze met sinterklaas kan krijgen. (zijn oma is slecht ter been vandaar dat wij de cadeaus zelf hebben gekocht).

Aankomende zaterdag komt de sint bij mijn ventje op zijn werk ben benieuwd of gijs er op reageerd. ik denk zelf van niet. of dat hij gewoon gaat liggen snurken haha. En daarna gaan we nog effe lekker winkelen en geld uitgeven. als het lukt tenminste ben op het moment moeilijk met kleding ed. Pas broeken niet zit precies tussen twee maten in.

10. Niet meer actief

lastig is dat he als je tussen twee maten in zit..heb ik net na de bevalling gehad :(

Ahhh leuk joh..ben benieuwd hoe Gijs erop reageert op sinterklaas..Dhani mag 2 dec naar sinterklaas op het werk van mn vriend..ben ook benieuwd..

en hebben jullie leuke kadootjes gekocht voor hem?

11. Niet meer actief

Kijk Taatje hoe lekker dom van mij..heb Gijs gewoon Tijs genoemd :oops:

12. taatje

taatje Fanatiek lid

14 okt 2005
    2.136
    0
    0
    Roosendaal
    Ik had het gezien, maar wilde niet lullig zijn door er op te reageren.

Wij hebben een spongebob koffertje op wieltjes gekocht voor als hij uit logeren gaat,een knuffel van teigetje,sleutelhanger met sleutels en geluid,tja hoe leg ik deze uit een paaltje met ringen van groot naar klein. haaha

En van zijn werk krijgt gijs waarschijnlijk een liedjesboek.

We hebben wat cadeau's gekozen voor als hij wat ouder is hij heeft nu al zo veel.

13. taatje

taatje Fanatiek lid

14 okt 2005
    2.136
    0
    0
    Roosendaal
    Hebben jullie al cadeau gekocht doorgegeven aan opa's en oma's?

Wij hebben een baby gym gevraagd een speel ding voor in bad en een nijntje speelhuis.

oftewel gijs word verwend! :p

14. Niet meer actief

Leuk...Gijs wordt lekker verwend ;)

Nee wij doen niet aan sinterklaas..hij krijgt alleen een kadootje van het werk van mn vriend en voor de rest niks..hij snapt het toch nog niet..
    Met kerst krijgt hij wel een kadootje..waarschijnlijk zo'n loopstoeltje..maar meer niet..en ik denk dat de opa en oma's ook wel iets voor hem kopen..
    Volgend jaar maakt hij het veel bewuster mee en vind ik het ook leuker..dan kan hij het zelf uit gaan pakken enzo..dus dan doen we het veel uitgebreider :)

15. taatje

taatje Fanatiek lid

14 okt 2005
    2.136
    0
    0
    Roosendaal
    Helemaal mee eens! Maar we hebben hier een nichtje van 2 jaar die het wel bewust mee maakt en die zal het het niet snappen als gijs niets krijgt dus krijgen ze allebei iets.

Ach het is wel leuk hoor!

16. MirandaT

MirandaT Niet meer actief

Hoi hoi,

ff snel, ben werken vandaag hihi.

Voor mij komt 14 jan. het beste uit.
    7 januari heb ik 2 verjaardagen :)

Ga er weer vandoor, nog hoop te doen!

Doeiii

17. Roos

Roos Bekend lid

2 jan 2006
    783
    0
    0
    Ook wij vieren sonterklaas omdat ik veeeeeeeeel jongere nichtjes en een neefje heb en inderdaad als Ivan dan niks krijgt snappen ze er niks van.
    Hebben allemaal kleine dingen gekocht.

Ik ga Ivan zo maar Spercieboontjes geven denk ik, heb ook worteltjes en bloemkool maar dit vind ik denk ik het leukst. HIHIHI.

18. taatje

taatje Fanatiek lid

14 okt 2005
    2.136
    0
    0
    Roosendaal
    Roos laat ons wel even weten hoe het is gegaan he?

Bij gijs gaan de fruithapjes nu als vanzelf dus als hij er straks aan toe is voegen we er een groente hapje aan toe.

19. Niet meer actief

kai Miran zet het erbij ;)

roos worteltjes is nog leuker haha.. :p Ff laten weten hoe hij het vind he..en een foto is ook wel lachen :D

Idd als je nog kleine neefjes of nichtjes hebt moet je dat wel doen ja..maar dan is het ook leuk om het te vieren..sinterklaas dan he..kerst doen we zowiezo wel aan alleen dit jaar nog niet met veel kadootjes voor dhani..
    Dhani is de jongste van de familie..dus zodra hij het snapt gaan we het met de hele familie vieren.. :)

Ik heb net echt iets ergs gedaan en dat heb ik nog nooit in mn leven gedaan..heb vlees gejat bij super de boer..maar was echt niet mn bedoeling..alles zat onder in de wagen en zoals altijd alles op de band gezet..tenminste dat dacht ik..toen ik mn boodschappen weer onder in het mandje deed zag ik het vlees..dacht shit en nu..naja mond houden maar..later nog ff op mn bonnetje gekeken en jahoor stond er niet bij :oops:
    Als ik dat nou van te voren had geweten had ik lekker biefstuk genomen haha..nu heb ik twee saucijsjes van 1.29 :rolleyes:

gaan jullie eten vanavond?
    Wij eten aardappelen, spercibonen, stroganoffsaus en saucijsjes..jammie

20. MirandaT

MirandaT Niet meer actief

Oh Sonnie :p

Ben weer lekker thuis en morgen en woensdag weer vrij.
    Morgen eindelijk weer es naar het cb, ben zo benieuwd hoeveel ze nu precies weegt.

Gister was m'n kleine neefje hier nog geweest. Hij is precies 8 maanden ouder dan Cyenna. Haha was zo grappig, hij begon te huilen en Cyenna ook gelijk meedoen :)

Succes Roos met eten geven!

Hier vanavond makkelijk gegeten.. nl brood. Had niet zo'n zin om te koken voor me alleen :oops:

Hier nu ook nog geen sinterklaas. Volgend jaar denk ik :D

Iedereen een fijne avond!

Deel Deze Pagina