Hallo allemaal, Taatje, fijn dat het zo goed ging bij het cb! En super dat het fruithapje nu wel goed gaat! Roos succes met de groentes! Tijn vindt bloemkool maar nix, maar boontjes en wortels gaan er wel in. En hij is gek op peer! Ik kan helaas beide data niet ivm nieuwjaarsborrel ed. Maar als jullie allemaal wel kunnen, moet je het gewoon door laten gaan hoor! Er komt vast nog wel ns n x. O ja, we gaan het toch proberen met het mooie huis wat we op het oog hebben. We gaan 50/50 doen met mn schoonouders en gaan dan een maatschap aan. Binnenkort gaat mn schoonvader bieden, spannenddddd! Miran, hoe was de reunie? Ik heb laatst nog contact gehad met Suusje via hyves, gaat allemaal goed met ze. Wij doen dit jaar nog lekker met kerst bij mn ouders. Oooooooo Sonnie, wel 1,29 foei! Hahaa, kan gebeuren toch! Wij eten verse sperzieboontjes, krieltjes en karbonade. Eetze allemaal!
maar miekie vind wel dat je erbij hoort hoor anders moeten we maar ff kijken of we andere data hebben.. Roos kan alleen de 7e en miranda de 14e..dus misschien dat het toch handiger is andere datum.. wat dachten jullie dan van 21 januari?
Valentino zit ook al in een grote autostoel, hij is ook al ruim 9 kilo. Is gewoon niet meer te tillen, had vorige week echt last van mijn rug. Almere is voor mij geloof ik wel errug ver.... ik zal het eens aan mijn mannetje vragen, ben er nog nooit geweest. Ik weet dus nog niet zeker of ik al zo ver op stap wil gaan met mijn kleine mannetje...
Oh mamaantje, jij woont helemaal niet zo ver van mij vandaan. (30 km. ongeveer)Hihi helemaal nog niet gezien. Ohja de reunie... viel een beetje tegen eerlijk gezegd. Er waren helemaal niet veel oud klasgenoten van ons.. Veel meer van de "oudere" klassen. Wel jammer.. maar helaas.. Was wel leuk om de school enzo weer te zien en oude leraren Nou Cyenna lag om half 8 op bed omdat ze moe was en net om 9 uur maar wakker gemaakt voor de fles (vanmiddag moesten we haar ook al wakker maken voor de fles). Blijf me erover verbazen dat ze zo kan slapen. 's ochtends is wel lekker, kunnen wijzelf ook uitslapen hihi. Morgen komt een vriendin van me uit Alkmaar. Gezelli . We zien elkaar niet zo vaak, omdat we nogal een eind uit elkaar wonen, maar altijd leuk als je elkaar dan weer ziet. Kan ze ook mee naar het CB. En morgenavond dan naar The Night of The Proms, ook errug veel zin. Almere is trouwens 150 kilometer voor me haha. Kan het niet bij jou Roos , scheelt 30 kilometer En 21 januari kan ik ook hoor. Oh super Miekie! Ben heel benieuwd of het gaat lukken met dat huis! Zou wel supergaaf zijn!
@ Miranda.. waar woon jij dan ? Het lijkt me wel supergaaf om af te spreken, maar Valentino slaapt nog zoveel en dan zo'n lange rit... dan is hij helemaal niet meer zo gezellig denk ik als we aan komen...
Thanks. Mamaantje, slaapt Valentino niet in de auto? Ik woon op Goeree-Overflakkee, de Haringvliet over bij Hellevoetsluis Ik vind Almere ook goed hoor, maakt mij niet zoveel uit. Pas geleden ook bij vriendin in Amstelveen geweest. Is ook anderhalf uur rijden en ging ook hartstikke goed. Ze ging heerlijk slapen in de auto.
Hoi dames hier gaat het goed tenminsre wel met Yanouck. Ik ben gister bij de huisarts geweest. Heb namelijk al 4 maanden last van mijn pols. Nu blijkt het een carpaal tunnelsydroom te zijn. We gaan eerst kijken of we doormiddel van een injectie het kunnen verhelpen. ZO niet dan wordt het een klein sneetje en dan wordt de beknelling opgeheven. Dat gaan we vanmiddag meteen ff doen....
Balen Tinus! Mijn schoonzus heeft er ook last van die is nu hoogzwanger en is er aan geopereerd omdat het extra vocht (door de zwangerschap) haar zenuwen afknelde. Maar hiervoor hebben ze het ook met injecties gedaan en dat werkte toen super. Nu had ze te lang gewacht Gelukkig gaat het met de kleine goed Gijs is zo verkouden op dit moment dat het zo zijn neusje uit loopt echt heel zielig. En vannacht heeft Gijs zich in bed op zijn buikje gedraaid terwijl hij in de slaapzak lag! Heeft iemand nog tips om dit te voorkomen?
Ik zal me vraag ook wel effe plaatsen bij baby & dreumes misschien hebben andere meiden nog tips. bedankt
Yanouck doet dat ook. Ik heb toen een groter slaapzakje gekocht en stop de onder kant van het slaapzakje onder de rand van het matras. En dan kan ze het niet meer doen. Want ze hebben vaak nog niet die kracht dat eruit te trekken en dan als nog te draaien.
Wat rot voor je Tinus, hopen dat de injectie helpt ! Hoe kom je aan zoiets ? Heeft dat met de zwangerschap te maken ? Miekie, wat gaaf joh dat het huis toch door gaat ! Ik word wel steeds nieuwsgieriger naar hoe het er uit ziet dus wel snel een keer foto's maken hoor Sonnie vandaag is toch het feest ? Veel plezier ! Taatje, ik stop Loïs, als ze in de slaapzak ligt, ook nog strak in onder een lakentje en een dekentje en dan kan ze niet draaien. Als ik haar alleen in de slaapzak leg doet ze dat wel. Misschien helpt dat ?
Oh ja, ik vind het ook leuk om af te spreken met z'n allen. En waar maakt mij niet uit. Alle zondagen in Januari kan ik nog
Het is niet precies te zeggen of het van de zwangerschap komt. Waarschijnlijk wel... Maar goed het belangrijkste is toch dat ik er weer van af moet komen. Nou was gister banger voor de tandarts maar nu voor die injectie......
Sterkte Tinus, ik hoop dat je er snel vanaf bent. He Eliesja, alles goed met jou en je meiske ? Jaaa je had weer heel wat bij te lezen
Oh Taatje ik lees net dat ie ook al onder een dekentje ligt ... dus wat ik zei heeft dan geen zin. Dan is ie wel sterk zeg hihi. Ik weet dan ook niet hoe je dat kunt verhelpen. Ik heb een aerosleep matrasje gekocht voor het geval dat Loïs toch op dr buik wil slapen. Dit zou veiliger zijn omdat ze dan makkelijker kunnen ademen mochten ze toch hun hoofd niet draaien bij buikliggen. Maarrr daar zijn de meningen ook weer over verdeeld.