Mei, juni & Juli 2006 mama's

Discussion in 'De mama's' started by eliesja, Jun 19, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. taatje

taatje Fanatiek lid

Oct 14, 2005
    2,136
    0
    0
    Roosendaal
    Ja het blijft toch altijd een hoop meningen die tegen over elkaar staan.

En welke is nu goed?

Maar goed ik heb een goede tip gehad om het resterende stuk slaapzak aan het voeteneinde vast te stoppen misschien dat dat werkt
    groetjes,
    tamara

2. mamaantje

mamaantje Fanatiek lid

Dec 5, 2005
    1,487
    0
    0
    Ouderenwerker
    Maassluis
    @ Miranda.. ja het ligt er een beetje aan.
    Soms is meneertje veel te nieuwschierig om zijn oogjes dicht te doen, en zeker in zijn grote autostoel dan kan hij lekker naar buiten kijken.

@ tinus.. nou sterkte meid..
    dat kan je met zo'n kleintje niet hebben een pols die pijn doet.
    Hopelijk is het snel over..

3. eliesja

eliesja VIP lid

Oct 3, 2005
    8,226
    0
    0
    @t Home
    Ben ik weer.. ;)

Ze ligt weer lekker op 1 oor (tje). :)

Had idd weer aardig wat bij te lezen en ik las iets over Door dat haar kindje bij 38 weken was overleden, echt erg zeg, dan mogen we idd wel erg blij zijn dat alles goed is nu, want het is dus niet vanzelfsprekend blijkbaar! Maar kan er alleen niets over terug vinden, waar ik het verhaal kan lezen!

Verder gaat alles goed hier, behalve dan dat ik me alleen voel.. :cry: :cry: :cry: Mijn man is gister vertrokken.. mis m nu al giga en we moeten nog 24 dagen, aftellen. :(

Alyssa heeft net bruine bonen met appel op en ze vond het erg lekker, ze vind trouwens alles lekker, geen problemen met haar. hihi ;)

Keejbie, sterkte meis en hoop dat alles goed komt en je lekker in je huissie kan blijven..

Moet nog ff wat dingen doen dus ga dr weer vandoor, morgen en donderdag weer werken...

groetjes

4. Niet meer actief

Nou het was geen pretje die spuit. Maar goed hopelijk wordt de pijn wel minder.

Op dit moment heb ik een ongelofelijk k.u.t. gevoel in mijn pols. Maar goed..... ff afwachten. Zou eigenlijk vanavond gaan sporten maar ik wacht het wel ff af.

5. taatje

taatje Fanatiek lid

Oct 14, 2005
    2,136
    0
    0
    Roosendaal
    Tinus volgens mij is het verstandiger om het sporten effe te laten totdat de spuit gaat werken.

Mijn schoonzus mocht haar polsen een paar dagen niet belasten daarna?

Doe maar rustig aan en hopelijk gaat het werken.

6. Niet meer actief

Ja denk ok niet echt dat het verstandig is. Dus blijf denk ik lekker thuis. Kan soms de deur in huis niet open doen. Dus auto rijden lukt dan helemaal niet....

7. taatje

taatje Fanatiek lid

Oct 14, 2005
    2,136
    0
    0
    Roosendaal
    en dan wilde jij wel gaan sporten haha

Volgens mij kun je best hard zijn voor jezelf! ;)

8. taatje

taatje Fanatiek lid

Oct 14, 2005
    2,136
    0
    0
    Roosendaal
    Ik zit te wachten tot mijn schoonzusje bevalt ze is 3 december uitgerekend maar de vorige was ook een week te vroeg.

En op de een of andere manier voel ik aan dat het deze week wordt geboren. We zullen zien of ik gelijk heb.

9. Niet meer actief

hopelijk wordt het niet op 5 december geboren
    haha dan heeft de sint wel een leuk pakje afgeleverd

10. taatje

taatje Fanatiek lid

Oct 14, 2005
    2,136
    0
    0
    Roosendaal
    Das waar! (maar niet leuk voor de kleine later)

Het mag ook niet te laat komen want op 21 december is haar andere dochter jarig wordt 2 jaar.

11. MirandaT

MirandaT Niet meer actief

Nou vanmiddag naar het cb geweest..
    62 cm. en 6645 gram nu.

We moeten een echo laten maken van haar heupjes. Haar ene beentje is langer dan de andere en de plooien van haar lopen niet gelijk.
    Ze zei dat ik niet gelijk ongerust moest zijn, maar dat ze het zekere voor het onzekere nemen.
    Hopelijk valt het allemaal mee dan....
    Niet zo'n leuk bericht dus..

Tinus sterkte met je pols!

12. Miekie

Miekie Fanatiek lid

Aug 30, 2005
    3,163
    0
    0
    Friesland
    Sonnie, gefeliciteerd!
    Veel plezier vandaag!

Miranda, ze groeit weer aardig goed dus!
    Hopen dat haar heupje ook goed is!

Eliesja, ik hoop voor je dat de dagen niet al te lang duren! En dat je hubbie lekker snel weer thuis is!

Tinus, wat vervelend van je pols zeg!
    Hopen dat die injectie wat helpt!
    Beterschap!

Taatje spannend zeg nog een beebje in de familie.
    Hopen dat Gijs gauw weer beter is!

Ik vind het eigenlijk ook best ver rijden.
    Ik rij ook niet zo vaak en zeker geen lange afstanden. Heb daar een hekel aan. Kan het slecht overzien vooral in grote steden, dus die probeer ik te vermijden. Dus ik moet maar even zien wat ik doe...

Ja super he van dat huis!
    Kijk er helemaal naar uit! Ben ook zeer benieuwd wat het gaat worden, spannend!
    Binnenkort horen jullie ongetwijfeld meer!

Nou, ik zal even met de macaroni bezig!

13. Roos

Roos Bekend lid

Jan 2, 2006
    783
    0
    0
    Hey Martine,

ff een bericht voor jou.
    Las jou bericht en ging meteen aan John (Fysioen mijn lover) vragen waar je het over had. Kreeg meteen een giga uitleg en begon ook meteen te vermelden wat dan slim wasom te doen (had niks over jou gezegd). Maar hij zei meteen dat je niet gelijk in je moet laten snijden.
    Die inj. geeft vaak ook helaas maar tijdelijk verlichting zegt ie. Dus daar niet teveel hoop op vestigen.
    Het probleem is dat je dan niet de oorzaak weg haalt.
    Hij adviseerd om het eerst te proberen bij een goede manueel therapeut (fysio dus eigenlijk). Die gaan dan met je opzoek naar de oorzaak.

John vraagt nu ook of je last van veel vocht vasthouden?

HIHI hoop dat je het net vervelend vind maar moest het even kwijt.

KNUFFFFFF

14. Roos

Roos Bekend lid

Jan 2, 2006
    783
    0
    0
    Zo.

21 Januari is voor mij ook een goede dag!

En tuurlijk mag het ook bij mij in Haarlem. John is toch voetballen
    (of is het winterstop dan?).

Wat kunnen jullie kleppen zeg op de dinsdag, merk ik eigenlijk wel elke week en moet er elke week weer om lachen.

12 December is een van mijn vriendinnen uitgerekend en eigenlijk ben ik ook een beetje zenuwachtig. Ook zij weten niet wat het is jongen/meisje.

15. Veertje14

Veertje14 Actief lid

Sep 30, 2005
    392
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Spijkenisse
    Hallo Ladies,

Alles goed met iedereen?
    Hier gaat alles zijn gangetje, Charissa groeit als kool en kletst de oren van je hoofd.
    Het lijkt me geweldig om een keer met z'n alle bij elkaar te komen het maakt me niet uit waar en wanneer, we springen in de auto en racen overal heen Charissa slapend want we zijn de straat nog niet uit om madam slaapt.
    Ook wij wachten in spanning op ons nichtje, mijn schoonzus is op 27 december uitgerekend, SPANNEND!

Veel liefs Vera

16. Niet meer actief

morguh meiden...

Jeetje Tinus ben je mooi klaar mee :( sterkte ermee ;)

Owww Miranda..maar komt vast goed met cyenna..wanneer moeten jullie voor de echo?

Nou volgens mij wordt het afspreken weer niks..net zoals de vorige keer..wel jammer hoor..

Gisteren 50 jarig huwelijksfeest gehad van mn opa en oma..was echt super \:D/
    Gisteren was Dhani alweer vijf maandjes.. :) grote man wordt het hihi..

Ga ff douchen en bijkomen van gisteren..klein katertje haha..fijne dag allemaal..

knuffie

17. TellMe

TellMe Niet meer actief

Haha Sonnie katertje, vandaag maar ff rustig aan doen dan. Leuk gehad begrijp ik :)

Miranda, ik hoop dat alles ok is met Cyenna's heupje ! Even afwachten dus nog ... vervelend is dat.

Waarom wonen we ook allemaal in een andere uithoek, het zou wel echt leuk zijn als iedereen erbij is natuurlijk :p

Er zijn veel baby's op komst dus bij jullie kennissen of familie, hier nog even niet alhoewel ik wel alweer weet dat er 2 mensen zijn gestopt met de pil 8) Even afwachten dus.

Vanmorgen tussen 8 en 10 zou er iemand komen van de Nuon voor het vervangen van de gasmeter, nou niet dus he. Ik bellen, hoor ik dat de monteur ziek naar huis is gegaan. Kan gebeuren natuurlijk maar dan kunnen ze toch wel ff bellen. Nu moest ik er zelf weer achteraan en dit was dus al de 2e keer :confused:

Loïsje ligt nu te slapen dus ik ga eens ff douchen en aankleden enzo, tot later allemaal !

18. Niet meer actief

owja lekker he met de nuon..zoiets hebben wij ook een keer meegemaakt :(
    We hebben nu trouwens jaarafrekening gehad..moeten we ineens bijbetalen..nog nooit meegemaakt haha..pff..maar wel ff 618 euro..en moeten we binnen viertien dagen betalen :confused:

spannend hoor met al die babytjes opkomst :)

duik weer ff op de bank..gelukkig werkt dhani mee vandaag en ligt alweer twee uurtjes te slapen.. 8)

19. TellMe

TellMe Niet meer actief

Zoveel ? 618 euro pffff dat is toch niet normaal, hoe kan dat dan opeens ?

Ik denk ook dat wij een vette rekening krijgen want ik ben natuurlijk nu veel meer thuis als toen ik werkte en de wasmachine en droger staan tegenwoordig permanent aan :confused:

20. Niet meer actief

Dat is waarschijnlijk bij ons ook de reden..voorheen werktte ik fulltime dus bijna nooit thuis..was altijd wel weg..nu draait de wasmachine overuren en de droger trouwens ook..ik douche nu soms twee keer op een dag..dus ja dan zit je er gauw boven..onze maandrek. is nu ook omhoog gegaan..
    Maar heb net ff gebeld en we mogen het bedrag in zeven termijnen betalen..dus dat scheelt weer ;)

wat is het hier weer rustig vandaag..de meeste werken natuurlijk..

Share This Page