Jeetje sonnie dat is een flink bedrag. Wel fijn dat je het in termijnen mag gaan betalen. Wij hebben algelopen jaar van het gas bedrijf 600 euro terug gekregen. Dus ja ........ Nou ja hier gaat alles redelijk. Ben vandaag wel wezen werken maar om 3 uur kon ik niet meer van de pijn. Nu ga ik nog ff tv kijken en dan lekker op bed. Johan is toch laat thuis..... naar een concert van LEVEL 42
Wie kan er dan allemaal op 21 Januari en zouden misschien wel naar Almere of HAarlem willen rijden. Zou die personen mij dan misschien een PB kunnen sturen. Dan kan ik het misschien gaan regelen. Dikke knuffellllll
Volgens mij gaat het niet lukken Roos..in mijn lijstje kom ik niet verder dan jou, linda en miranda..maar als jij het nu wil gaan regelen prima..
Hoi hoi! Dan doen we het toch met z'n 4-en? Pff zeker een flink bedrag. Wij kregen 100 euro terug. Maar volgend jaar zal de rekening ook wel een stuk hoger zijn. Ik probeer ook echt alleen 's nachts en in het weekend te wassen, behalve als het echt niet anders kan. En de droger wil ik ook minder gaan gebruiken. Oh en het feest was dus leuk Sonnie? Gelukkig maar hihi. Hoe is het nu Tinus? Vandaag niet zoveel gedaan. Vanmiddag doorverwijsbrief bij de dokter gehaald voor Cyenna en ik gelijk gebeld voor een afspraak, maar helaas de computers deden het daar niet, dus nu morgen maar bellen. Hopelijk kan ik wel snel terecht. En hoop ook zo dat het allemaal meevalt en niets is... Knuffel voor jullie allemaal! En weltrusten alvast.
@miranda: ik hoop dat het allemaal goed komt met Cyenna! Gijs heeft de afgelopen twee nachten niet meer op zijn buik gedraaid we hebben zijn slaapzak vast gezet onder het matras. Hij werd alleen kwaad dat het niet meer lukte. maar ja we kunnnen niet alles hebben. groetjes, tamara
Zat net effe te lezen bij de juli mama's las ik dat er al weer 3 zwanger zijn. Heftig lijkt me dat om nu al weer zwanger te zijn!
morguhhhh... Dhani heeft vanmorgen uitgeslapen tot kwart over negen \/ eindelijk weer zoals vanouds..misschien is hij nu wel uit zn sprongetje..yeahhh hihi.. ben benieuwd wanneer je terecht kan met cyenna miran..hopelijk hebben ze niet zo'n lange wachtlijst.. haha die Gijs..arme jongen kan ie niet meer draaien..maar wel beter dat het helpt.. wilde eigenlijk ff naar de stad..ze hebben een wipstoeltje bij blokker en aangezien onze chicco wipstoel giga onder fruithapjes en groentehapjes zit wil ik ff een nieuwe, zodat we die mee kunnen nemen als we op visite gaan..maar het regent grrr..en bij de DA hebben ze leuke winnie de pooh pyamaatjes..die wil ik ook kopen..misschein dat het straks nog beter weer wordt.. Ja erg he dat ze weer zwanger zijn..naja erg..is natuurlijk leuk..maar ik moet er echt niet aan denken hoor..pfff... Oja gisteravond wil ik de pil innemen zag ik dat ik die van dinsdag vergeten was..ja krijg je he als je teveel gezopen hebt Dus maar ff voorzichtig aan doen haha..arm ventje van me haha
Niet dat ik weet sonnie! Lekker hoor dat hij weer heeft uitgeslapen bij gijs komen we niet verder dan 7.30 uur. groetjes, tamara
Haha hier iig niet. Nog maar ff wachten voorlopig. Vanmorgen deden de computers het daar nog steeds niet, dus nog geen afspraak kunnen maken. Vanmiddag maar weer een keer proberen. Schiet lekker op zo Ben nu aan het werken, nou ja pauze nu dan.. M'n moeder past vandaag op Cyenna. Oh goed gedaan Dhani Heerlijk uitgeslapen. Hihi die Gijs
Leuk ventje he! blijft er zoet mee op deze manier. Overdag is het niet anders meneer wil niets anders als op zijn buik liggen. Maar als hij het zat is kan hij niet terug draaien. Dus draaien wij hem steeds terug en wat doet meneer draait direct weer op zijn buik GRRH .
Die Gijs toch balen miranda dat de compu's het nog niet doen..schiet ook niet op zo Ga vanmiddag als dhani wakker is maar met de bus naar de stad..voor het eerst met dhani in de bus..ben benieuwd..doe hem maar in de bjorn, is denk ik het makkelijkste..ik wil gewoon die pyamaatjes hebben en die wipper..morgen heb ik de auto hoor maar heb geen geduld haha..ergggg.. Wij wachten ook nog hoor Miranda..ik moet er echt niet aan denken..maar kan toch ook niet goed zijn voor je lichaam lijkt mij zo snel
De verloskundige zei bij mij ook dat het gewoon verstandiger is om je lichaam ook weer 9 maanden rust te geven. Maar ieder moet dit voor zich weten. Ik persoonlijk moet er nog niet aan denken. Ben veelste druk met Gijs. Idd balen miranda,hopen dat je snel een afspraak kan maken. En Sonnie dat is echt erg inderdaad niet kunnen wachten tot morgen!
Hallo dames, Jeetje Tinus, sterkte ermee. Ik hoop dat de pijn gauw minder wordt! Miranda, ik hoop dat alles inorde is met Cyenna! Hey Sonnie, weer wat bijgekomen?! Haha, o, o, pil vergeten....oeps. Nou hier ook nog geen 2e hoor! We wachten nog wel ff. Dat er dan alweer 3 zwanger zijn zeg van de julimama's, pfff dat gaat snel! Vanmorgen hebben we weer een huis bezichtigd. Was een oud huis en LANG NIET zo moooooiii! Haha, van het weekend gaan we wrs (als die man kan) een bod uitbrengen op ons droomhuis/plekkie. Vind het wel spannend. Dus daar zijn we een beetje druk mee op het moment. Hebben jullie gister nog gestemd? Ik op SP. Toch wel weer verrassend wat eruit is gekomen. Heb strax om 5 uur nog weer vergadering vh werk tot een uur of 8, pffff lange zit. Maar we hebben wel even pauze en eten dan soep met broodjes, hmmm.
Heyyy miekie.. spannend! pff jeetje vergadering..dat is het echt het enige dat ik niet mis van mn werk haha..moest altijd notuleren..pfff..drama..kon nooit me mond houden en wilde me er mee bemoeien..maar mocht dus niet..beejte jammer
hallo dames, ik schrijf bijna nooit iets vindt het gezelliger om te lezen wat jullie allemaal mee maken. maar nu wil ik toch ff iets kwijt. ruim 2 weken geleden was sam niet zo lekker, beetje verkouden en wat hangerig ik dacht he wordt ze weer verkouden vind ik zo zielig bij die kleintjes. op dindag at ze veel minder nog maar zo'n 300 cc op de hele dag. volgende dag had ze wat gedronken maar dat kwam er net zo hardweer uit, begon me toch wel wat zorgen te maken. ha gebeld kon half 12 komen. ha keek haar na en vroeg iets over astma, kreeg een puf en antibiotica ik vroeg kan het geen rs zijn(luchtweg infectie) zij dacht van niet maar ze wilde sam de volgende dag wel terug zien of evt die middag al als ze nog steeds niet had gedronken en geplast. waren lange uren ben een paar uur bezig geweest om er 50 cc in te krijgen. dus toch weer terug. ha meteen overleggen met kinderarts en ja naar het ziekenhuis. ik had al een pyamaatje enz. ingepakt ik had al zo'n gevoel dit is niet goed. daar aangekomen weer helemaal na gekeken en ja die arts dacht aan rs. maar ze zouden eerst wat slijm op kweek zetten. door naar de kinderafdeling. ze moest blijven de eerst nacht had ze het heel zwaar gehad ze moest aan de zuurstof en kreeg een sonde in voor de voeding. dat was zo zielig. ze heeft er uiteindelijk ruim een week gelegen.ze is nu weer lekker thuis. de eerst dagen at ze nog wel heel weing wordt nu steeds beter.het was een hele vermoeiende week met heel weinig slaap, ik wist niet dat ik dit in me had vanaf het moment dat ze niet goed wilde drinken, en die week ziekenhuis die slopend was. soort oer gevoel voor je kind. MOEDER INSTINCT. zo ik zie dat het toch nog een heel verhaal is geworden. ik wilde dus nog even zeggen moeders volg je gevoel dat is bijna altijd goed
Jeetje wat zielig voor Sam..maar gelukkig dat het nu beter gaat en dat sam weer lekker thuis is..Maar wat was het nu uiteindelijk dan? En gewoon gezellig meekletsen hoor Wij vinden het ook leuk om te weten hoe het met Sam gaat
Jeetje meid wat een verhaal zeg! Had ze nou ook wat met de luchtwegen? Of is er nog wat uit de kweek gekomen? Gelukkig dat ze nu weer thuis is zeg! Nou maar even bijkomen van alles! Sterkte ermee! En dikke knuffel voor Sam!