Ja uit de kweek kwam rs. daar zijn dus geen medicijnen voor. ze kunnen haar alleen ondersteunen door zuurstof en sonde voeding te geven als het nodig is slijm uitzuigen. ze trok de sonde er steeds uit dus moest die iedere keer weer opnieuw. dat geluid gaat echt door je merg. eerste dagen thuis als ik ook maar iets hoorden of juist even helemaal niks ging ik al kijken het gaat nu gelukkig steeds beter wel af en toe nog flinke hoest buien.
Jeetje wat schrikken zeg van Sam Heel veel sterkte en ik hoop dat ze gauw weer de oude is. Oh die sonde.. Vreselijk he... Cyenna heeft dat ook gehad in de eerste drie weken. Zo zielig Knuffel voor jullie! Nou ik heb eindelijk een afspraak kunnen maken voor de echo. 6 december, dus over 2 weekjes, valt nog mee Oh Miekie succes met de vergadering.. Ik ga over een uurtje naar huis... Ik hoop echt dat jullie dat huisje kunnen kopen! Klinkt ook zo mooi! En Sonnie nog geweest? Nou ik ga nog wat doen
Hehe ik heb eindelijk weer een meer recentelijke foto van gijs in mijn album staan. Er gaan er volgende week nog meer volgen hoor!
Eigenlijk hebben we dus al een huis gevonden. Nu alleen nog bieden. Tis wel echt een megahuis, pfff... Kunnen nog genoeg beebjes bij haha! De grond is 2000m (vierkante m) en het huis is zelf 14m bij 11m. Heb helemaal geen zin in vergaderen.... Maar ja, wat moet dat moet. Morgen nog ff werken en dan alweer weekend, wat gaat het toch allemaal snel zeg! Sonnie, heb je je spulletjes al gekocht? Miranda, fijn dat je nu een afspraak hebt kunnen maken. Ik hoop echt dat alles goed is met Cyenna.
Heb net de foto aangepast ik had hem te klein gemaakt slim he IDD Leve H&M ik heb dat t- shirt gehad zelfs 2 stuks dus hij kan hem vaak aan hihi
Jeetje wat zielig voor Sam zeg....Gelukkig gaat het nu weer wat beter! Je schrikt je te pletter he? Wij hadden dat ook toen Evi met 7 weken die 'aanval' kreeg, dacht echt even 'ooo....daar gaan we....' Word je niet blij van! Miekie, succes met het huis! Enne....ook voor ons voorlopig nog geen 2e hoor!
Dat is idd snel miran, de 6e al.. nou ben geweest hoor..dhani keek zn ogen uit in de bus haha..maar pfff wat wordt dat mannetje zwaar zeg..dit was de laatste keer dat ik hem in de bjorn doe..heb het allemaal is ff bekeken in de bus, maar dat gaat ook makkelijk met de wandelwagen.. Heb alleen dat wippertje gekocht..ga zo ff kijken of het wat is en anders breng ik hem gewoon weer terug.. Pyamaatjes gekeken bij kruidvat..maar die lagen zo laag dus dat ging niet met dhani op mn buik..grr.. Had het ook eigenlijk wel weer gehad..het is zo zwaar met hem in de bjorn..dus zijn we weer lekker naar huis gegaan..in de bus heb ik hem ff omgekeerd tegen mn borst aan en toen viel hij in slaap..hij ligt nu lekker in zn bedje..jeetje wat een verhaal..sorry haha.. gaan jullie eten? Wij macaroni...jammie..ga ik nu ff maken..doeiiii eetse en fijne avond
Kan me voorstellen dat dat niet echt makkelijk gaat in die buikdrager. Ik krijg van een klein eindje lopen met dat ding al een zere rug En is het wippertje wat? En wauw Miekie wat een groot huis! Lekker zeg! Ik hoop echt dat het gaat lukken! Wij hadden spinazie op met gekookte aardappeltjes en een gekookt ei. Ook lekker Zometeen weer Prison Break kijken En morgen weer werken en dan weer weekend \/ De weken gaan echt snel.. Nog 6 dagen dan is Cyenna een half jaar.. Weer een feestje haha. Nou doei doei!
Jeetje idd dan is ze alweer zes maandjes feessieeeee Ik vind het wippertje wel wat..hij wipt niet zo als de chicco..maar deze is wel handig om mee te nemen..en ach hij was maar 12,99..en het kostte me maar 2,99 omdat we nog bonnen hadden..kon ik die gelijk inleveren.. lekker spinazie..kan ik ook wel weer is eten trouwens zag wel iets grappigs vanmiddag bij de H&M..een overhempt(huh schrijf je dat wel zo) met stropdas haha..en nog in dhani zn maat ook..was bij elkaar 12,50..zat te twijfelen of ik het mee zou nemen..misschien wel leuk voor kerst ofzo..maar ja of ik hem er een plezier mee doe dat denk ik dan weer niet.. We hebben de website weer bijgewerkt dus voor de nieuwgierigen onder ons Duik mn bedje in..trusten allemaal
Wat zielig voor de kleine Sam Wat is RS ? Ik ken het niet. Sonnie inderdaad worden de kindjes van ons erg zwaar in de buikdrager, als ik met Loïs naar de stad loop heb ik ook echt last van mijn rug. Maar ze vindt het wel leuk in dat ding dus ik bijt dan maar weer door Ze kwijlt die Baby Bjorn ook altijd helemaal onder haha Die wipstoel is echt goedkoop zeg, wat voor kleuren hebben ze ? Kon em niet vinden in de folder op Internet.
Daan, volgens mij had ik ergens gelezen dat Evi nu al bijna doorslaapt. Fijn joh voor jullie ! Miekie, wat super spannend van het huis ! Je woont dus straks echt op stand Cyenna alweer 6 maanden, pfff het gaat echt zo snel ! Nog even en we hebben ruzie met de meiden over wat voor kleding ze aan willen hihi Ik geef Loïs nu rond 11 uur een papje en dat gaat heel goed. Ze vindt het helemaal leuk dat geklieder. Loïs heeft wel wat droge plekken in haar nek en op dr bovenarmen, die houd ik goed vet. Ik hoop maar dat dat geen eczeem is, dat zou ik zo erg vinden als ze dat van mij erft Hebben jullie kindjes ook last van een droge huid nu het kouder wordt ? Ik doe haar nog steeds om de dag in bad. Miranda, fijn dat je toch al vrij snel terecht kunt en ik hoop dat alles goed blijkt te zijn. Taatje, leuke foto van Gijs En wat is ie lekker eigenwijs he met zijn gedraai
heyyyyy Linda weer back in town..we hebben je gemist gisteren haha.. Grappig he dat pap geven..ben ik eigenlijk mee gestopt..weet niet waarom..hmm lekker vaag weer haha.. Dhani heeft in zn nekje ook allemaal rode plekjes..al heel lang eigenlijk..heb het idee dat het komt doordat hij af en toe spuugt en dat dat dan in zn nek blijft hangen ofzo..ik doe er steeds sudocreme op of bodylotion van zwitsal voor gevoelige huid met vernix..helpt wel.. hij heeft ook wat plekjes in zn knieholte..heb daar sudocreme op gesmeert en is nu weg.. Hij gaat wel elke dag in bad..moet wel haha..hij zit elke keer helemaal onder als hij wortels, tuingroenten of sperciboontjes heeft gegeten.. Wanneer kon je die foto ook alweer ophalen bij portrait place? of had je dat al gedaan ga weer ff verder aan de schoonmaak... doeidoei maar weer
Die foto's kan ik over een week halen, je moet dus in totaal 2 weken wachten, dat vind ik ook al zoiets .... Het komt dan inderdaad misschien wel door het kwijlen en spugen dat ze dan droge plekken hebben in hun nekje. Ik ben alweer helemaaal para dat ze dan eczeem krijgt en ik weet zelf hoe naar dat is. Dat gun je niemand en als je kindje dat dan krijgt sta je zo machteloos. Ze krabt wel soms in dr nekkie, doet Dhani dat ook ? Het is weer Tubbie tijd trouwens, ze zit alweer voor de TV