Mei, juni & Juli 2006 mama's

Discussion in 'De mama's' started by eliesja, Jun 19, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. TellMe

TellMe Niet meer actief

Heeee Keejbie ! Hoe is het met jou en de kleine ?

2. KeeJBie

KeeJBie Fanatiek lid

Jan 25, 2006
    2,322
    0
    0
    Apeldoorn
    Haha jaaaa gaat wel goed!

Het blijft een doelrakje!

Alles is hier ook een btje geregeld ik heb dinsdag een sollicitatiegesprek als management-assistente bij de belastingdienst dus ben benieuwd. Heb nog geen opvang geregeld :S Was wel ergens geweest maar dat was zo vies en zo onverantwoordelijk dat ik hem daar echt niet heen wilde doen!

Moet nog ff kijken hie alles verloopt ma komt wel goed!

En ff voor Son! A.u.b doe um nog niet weg :p:p haha heb nog steeds interesse.. Of wat ik wil um hebben alleen ja nu een heel gedoe gehad enz maar je snapt het wel he meis?!

Nou Channie was gisteren uitgerekend maar niets hoor! Vandaag loopt ze haar eerste dagje overtijd. Ik ben zo benieuwd!

3. Daan0201

Daan0201 Fanatiek lid

Oct 28, 2005
    1,830
    0
    0
    Hai Lindaaa

Ja, klopt inderdaad. Evi slaapt nu al 2 nachten door en krijgt haar flesje pas 's-ochtends. Gisteren om 7 uur en vanochtend om kwart over 8! Ze wordt nog wel af en toe wakker voor haar speentje, maar ook minder vaak dan eerst, dus het wordt nog wat :)

4. Niet meer actief

Nee linda dhani zit er verder niet aan..
    Kan me voorstellen dat je er een beetje pani van wordt als je dat ziet..dat gun je echt niemand..en je kind al helemaal niet..komt vast goed, ga niet meteen van het ergste uit ;) ..

Hey Keejb weer in het land..gezellie..spannend hoor dus woensdag solli..ben benieuwd..je houdt ons wel op de hoogte he..
    Ennuh over de compu..hij staat hier nog en loopt niet weg..geef maar een brul ;)

Spannend hoor van channie..ben benieuwd..

Is er toevallig iemand lid van het blad Kinderen? nou ik wel en kreeg hem vandaag in de bus..zit apart blaadje bij met een intervieuw met aukje en marieke van ginniken en sylvie van der vaart..maar wat lijkt haar kindje op rafael zeg..persoonlijk vind ik het niet echt een knap kindje, maar ja als ze maar gelukkig zijn he haha..

Hey Daan..las dat het wat beter gaat met slapen met Evi..super hoor..zie je je geduld wordt beloond ;)

Nou ga ff verder the bold kijken..ja je moet wat als huismoeder he haha..mn mannetje haalt eten uit zn werk..we eten kip tandoori..lekker makkelijk..Dhani is een beetje aan het hoesten dus heb hem vandaag maar ff binnengehouden..hopelijk verdwijnt het dan weer..

Hebben jullie nog leuke plannen voor het weekend?
    Wij eigenlijk niet echt..morgen ff naar de blokker..had wat leuke dingen gezien gisteren maar was niet echt praktisch om mee te nemen dus doen we morgen met de auto..en verder even niks doen..lekker rustig weekend..ook geen visites of wat dan ook..heerlijk hihi..

Nou meiden wens jullie in ieder geval allemaal vast een fijn weekend..maar spreek jullie nog wel hoor ;)

5. Miekie

Miekie Fanatiek lid

Aug 30, 2005
    3,163
    0
    0
    Friesland
    Hallo,

En toen was t weer weekend!

Keejbie, heel veel succes dinsdag met je sollicitatie! Spannend hoor, ik hoop voor je dat het wat wordt! Zet m op!

Sonnie, wat ga je morgen halen bij de Blokker?
    Hoezo nieuwsgierig?
    Nog wat nieuws over die gekke buren?
    Ben geen lid vh blad Kinderen, wel van Ouders van nu. De volgende uitgave heeft een slab erbij met de text; kerstbengel.

Wij hebben niet echt plannen dit weekend.
    Morgen even naar mn schoonouders, weer even praten over ons huis.

Nou Linda, hopen dat het idd geen exzeem is.
    Kan me voorstellen dat je je er wel wat zorgen om maakt. Ik zou het de volgende x even laten zien aan de arts bij het CB.

He Daan, echt super van Evi dat ze nu begint door te slapen! Goed hoor van dr! Succes ermee!

Tinus hoe is t met je pols?

Jullie ook vast n goed weekend!

6. eliesja

eliesja VIP lid

Oct 3, 2005
    8,226
    0
    0
    @t Home
    een vriendin van mij is bevallen van een dochter haar naam is yara.
    :)

fijn weekend

7. Miekie

Miekie Fanatiek lid

Aug 30, 2005
    3,163
    0
    0
    Friesland
    Ow wat leuk Eliesja!
    En wat een mooie naam ook!
    Leuk vriendinnetje voor Alyssa!

8. Niet meer actief

hey wat leuk eliesja..aparte naam..geinig :)

Haha miekie..jij nieuwgierig..was me nog niet opgevallen hoor :p
    had van die takken gezien..tsja hoe leg ik dat uit..staan ook in het foldertje..die van 4,99..heb hier drie kale vazen dus wil ze daar in doen..en wat dingetjes voor in huis..en handdoeken..die hebben ze ook in de aanbieding..wil ook ff langs prenatal..gewoon ff kijken haha..

Over de buren..nee nog steeds niks gehoord..gisteren buurvrouwtje gesproken en die snapt er ook niks van..die dacht dus ook dat ze in oktober moest bevallen.. :(

stond net in de Kinderen een verhaal over een vrouwtje die drie uur voor de bevalling pas wist dat ze zwanger was..ze heeft alles gedaan wat niet mocht tijdens zwangerschap en heeft een gezond meisje op de wereld gezet..heb het als is vaker gehoord dat vrouwen niet weten dat ze zwanger zijn..kan het me niet voorstellen..stom he..

Ow trouwens wil ik ook die slap..kan je toch ook los kopen dat boekje..zit het er toch ook bij of niet?

9. Niet meer actief

oja keejb je hebt je gesprek dinsdag..hmm hoe ik nou weer bij woensdag kom..had zeker blackout haha..maar in ieder geval veel succes..zet m op he ;)

10. MirandaT

MirandaT Niet meer actief

Hey hey!

Keejbie allereerst heel veel succes dinsdag! We zullen voor je duimen!

Ik ben ook lid van Kinderen, maar heb het blad vandaag nog niet gehad... Dan zal het morgen wel komen. Ben wel benieuwd naar het kindje van Silvie en Raphael...
    Wij hebben heel wat gemeen met hun namelijk hihi.
    10 juni 2005 zijn we getrouwd en hun ook. (wij hadden die datum al heel lang vast staan, eerder dan hun :p). Toen hoorde we dat Silvie zwanger was, haha en ik ook.
    En zij is bevallen op 28 mei en ik op 29 mei.
    We hoorden het toen die zondagavond dat ze een zoontje hadden gekregen, toen zei ik nog gekscherend tegen m'n man: oh zal wel heel toevallig zijn als het nu ook bij mij gaat beginnen :) En ja hoor 's nachts braken de vliezen haha.

Linda ik ook hoop dat het geen exceem is :(

En Eliesja gefeliciteerd! Mooie naam inderdaad!

Daan, super dat Evi nu bijna doorslaapt! Lekker hoor!

Hier nog geen plannen voor het weekend geloof ik..
    Mannetje moet voetballen... En shoppen doe ik maar niet haha.
    Eergisteren nog wat dingetjes bij Wehkamp besteld, echt superleuk en 30% korting. Het is maat 68 en dat past nog niet, maar ik wil het dan weer zo graag aandoen haha.

Ja en Tinus hoe is het met je pols? Al wat beter?

En Hanan nog bedankt voor je complimentje :D

11. MirandaT

Heeeeeee waar zijn jullie allemaal?

12. Niet meer actief

sonnie is present :p

13. Niet meer actief

maar ja waar is de rest nu haha..

alles gaat goed hier..alleen heeft dhani beetje slaapprobleempjes..afgelopen nacht steeds wakker..snap er niks van..gisteren heeft hij over de hele dag maar iets van twee uurtjes geslapen..vannacht lag hij alleen maar te kletsen..we werden er gek van..en vandaag heeft hij ook maar een uurtje geslapen..vanavond lag hij gewoon weer op zn normale tijd in bed en dat is tussen zeven en half 8 en hij is al tig keer wakker geworden..we snappen er niks van..naja komt ook wel weer goed..

hoest met de rest?

oja vandaag ff geshopt bij de prenatal..papa kon het dit keer niet laten haha..we hebben drie shirtjes gekocht..maatje 62 begint nu nl iets aan de kleine kant te worden :( dus nu heeft hij weer drie nieuwe mooie shirtjes maar dan maatje groter :)

trusten allemaal 8)

14. MirandaT

Hey Sonnie!

Oh balen van Dhani zeg.. Heeft ie niet een sprongetje? Hier totaal geen problemen met slapen.. Af en toe wordt ze 's nachts weleens wakker, maar dan geef ik de speen en dan slaapt ze gelijk weer verder.
    En dat kletsen komt me ook bekend voor.. Doet Cyenna ook vaak in de box.. Precies als je ook bv ff wat wilt zien op tv :)

Ik heb vandaag toch nog wel geshopt :oops:
    M'n man moest niet voetballen en toen ben ik ff met m'n ouders wezen shoppen hihi.
    Haha zo grappig, bij Blokker had je kerstvrouwjurkjes en kerstmanpakjes voor kleintjes. Nu heb ik er 1 gekocht en daar wil ik een mooie foto van maken met Cyenna en daar een kerstkaart van maken :)
    Haha die muts alleen al is leuk, zitten 2 van die vlechten aan :)
    Arme Cyenna :D

Had ook nog bij V&D 2 maillots gekocht en een shirtje.. Ook maar maat 68. 62 heb ik sowieso al teveel haha. Pff had ik van die kortingstickers meegenomen. Was ik die weer vergeten, lekker slim weer 8)

Ohja ook nog zo'n linnen doek gehaald. Kennis van me gaat er dan een foto van Cyenna opzetten. Lijkt me echt supermooi :)

Ikke ga ook slapen, tis al half 12 zie ik :confused:

Weltrusten!

15. KeeJBie

KeeJBie Fanatiek lid

Jan 25, 2006
    2,322
    0
    0
    Apeldoorn
    Hierrrr is keejbje weer!

Heel vroeg wel ja.. Maarja ik kreeg vanochtend een sms van Channie!

Ze heeft al 5 cm ontsluiting en der vliezen zijn gebroken ze verwachten dat haar kindje er om 10.00 al wel zou zijn!

Dus de zenuwen gieren door me lijf ik ken niet wachten op bericht! Voel nu precies wat zij voelde toen ik aan het bevallen was!

Hahaha Ik wacht het maar ff af ken niet meer doen. En ik hoop stiekempjes dat ik vandaag een glimpje op ken vangen van haar meisje ;)

16. KeeJBie

KeeJBie Fanatiek lid

Jan 25, 2006
    2,322
    0
    0
    Apeldoorn
    Moet wel zeggen dat ik het super vind in me eigen huisje maar ik mis jullie echt wel!

Ons jongetje doet zoveel nieuwe dingetjes als zich omrollen en hij durft zich niet terug te rollen. Zijn tandjes zetten nu werkelijk door. Het is zo'n schatje hij heeft al echt een eigen karakter en willetje.

En hij houd zo van knuffelen met mama! En hij gilt en brabbelt als een gek. Hij zegt nu Tata en Titi.

En heeft ontdekt hoe je de duizendspetters kunt doen!

IK wil dat allemaal ZO graag met jullie delen en kijken of jullie ukkies het ook al doen! Maar helaas ken ik echt niet veel online komen :(

Misschien binnenkort!!! hehehe

17. TellMe

TellMe Niet meer actief

Wat is het rustig geweest hier in het weekend :)

Kan me voorstellen dat je het mist hier Keejbie, ik kijk ook bijna iedere dag even wat iedereen meemaakt. Maar hopelijk heb je snel Internet thuis. Suc6 trouwens de komende week met je sollicitatie ! Wat is de duizendspetters trouwens :(:
    Spannend he dat ze nu aan het bevallen is ! Als je de kans hebt laat je ons dan ff weten hoe en wat ?

Sonnie lekker geshopt weer :p

Miranda, ik heb dat kerstpakje ook voor Loïs, gekregen van schoonmama. Ik heb van de week geprobeerd foto's te maken voor een kerstkaart maar dat viel nog niet mee :( Dat vilt van dat jurkje zat haar echt niet lekker. Als we kerstkaarten maken sturen we elkaar er toch ook wel 1-tje he ;)

18. Miekie

Miekie Fanatiek lid

Aug 30, 2005
    3,163
    0
    0
    Friesland
    Hallo,

Zo, vanmorgen even lekker met Tijn 5 km gewandeld.
    Wat n heerlijk weertje.
    Heb eigenlijk nog niet helemaal het idee dat we al bijna in december zitten. Het weer is helemaal in de hobbel.

Keejbie, spannend zeg van Channie!
    Hopen dat alles vlot en goed verloopt!

Leuk Miran en Linda van die kerstpakjes.
    Moet ik toch ook maar ff kijken.
    Ik weet eigenlijk niet of we dit jaar wel weer aan kerstkaarten doen, vind het zo'n onzin!
    Als iedereen nou s dat geld ging besparen voor een goed doel oid...maarja, we zullen er vast wel weer aan meedoen.

Tijn eet nou 2 weken groenten. Hij eet eerst nog die potjes van 4 mnd. Wanneer kan ik die andere groenten geven, bietjes ed?
    En wanneer mag je er een volledige maaltijd van maken met aardappels en vlees?!
    Hoe hebben jullie dat gedaan of hoe gaan jullie dat doen?
    7 dec gaan we weer naar het CB.
    Maar vroeg me toch even af wat jullie ervaring is!

Lastig Sonnie dat Dhani niet goed slaapt!
    Ik hoop dat ie gauw weer oppikt!
    Misschien is t wel weer een fase.

19. Niet meer actief

Morguh..naja middag meiden..

Ahh leuk die kerstpakkies voor de meiden..wel ff showen hier he ;)

Hey keejb..spannend van channie..hou ons op de hoogte he..

We hebben van de week kerstfoto's gemaakt van dhani en de honden..zijn erg leuk geworden..nu nog ff een leuke er tussen uit pikken voor de kerstkaart :)

Miekie lekker weer gewandeld..wat ben jij toch sportief bezig :p wil ik ook hihi..

Tinus hoe is het nu met je hand?

ben ik nog mensen vergeten? zo ja sorry..ga weer ff koffie drinken..we hadden een redelijke spooknacht met ons ventje..hij wil gewoon echt niet slapen..hij huilt niet maar ligt echt alleen maar te kletsen..pfff..je zou toch denken dat hij een keer moe is..maar nee :rolleyes: nu ligt hij ook weer in de box en is mega aktief..misschien idd een sprongetje..maar die had hij laatst ook al..snap er niks meer van haha..maar is wel om moe van te worden :p

fijne zondag allemaal..

dikke knuf van ons

20. MirandaT

Haha ja leuk Linda, goed idee :D
    Dat jurkje was ook nog veel te groot voor haar haha. Doe denk ik alleen haar hoofdje met dat mutsje. Is ook leuk :)

Miekie, ik was van de week naar het CB geweest en ze heeft het volgende gezegd tegen mij:
    Met 6 maanden mag ik een prakje + volle yoghurt toe geven (mag dus ook vlees doorheen)
    -fruit
    -eventueel licht bruin brood
    -eventueel een bord pap
    -500 ml. melkproducten per dag.

Heb jij ook zo'n groeiboek van het consulatiebureau? Als je op 47 + 48 kijkt, staat hier ook over geschreven.

En Tijn is nu toch ook wel gewend aan het lepeltje eten? Dus neem, aan dat Tijn hier dan ook wel mee mag beginnen.

Wat spannend Keejbie! Ze zal nu dan wel bevallen zijn :)
    Je ventje gaat dan ook al hard!
    Hopelijk kun je snel weer vaak online zijn!

Share This Page