Mei, juni & Juli 2006 mama's

Discussion in 'De mama's' started by eliesja, Jun 19, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. MirandaT

MirandaT Niet meer actief

Oh echt raar dan he van Dhani..
    Hopelijk gaat ie snel weer normaal slapen 's nachts.

Fijne zondag ook ;)

2. Miekie

Miekie Fanatiek lid

Aug 30, 2005
    3,163
    0
    0
    Friesland
    Bedankt Miranda!
    Maar hoe lang eet Cyenna al groente?
    Tijn nu 2 weken, potjes van 4 maand.
    Dus dan zou hij nu wel de 6mnd potjes kunnen eten met volledige maaltijden?

En als jullie gaan zwemmen met je kleintje doen jullie hem/haar dan een luierbroekje onder de zwembroek aan?
    We gaan misschien donderdag even zwemmen.

3. Miekie

Miekie Fanatiek lid

Aug 30, 2005
    3,163
    0
    0
    Friesland
    Heb net even 4 nieuwe foto's in mijn album geplaatst. Fijne zondag verder!

4. Niet meer actief

Hallo,

Nou met mijn pols gaat het stukken beter. Ben weer lekker bezig met werken dus het gaat super.

Zo Tijn wat je goed gegroeid. Wat gaat het allemaal snel.

Nou keejbie veel suc met je sollicitatie komende week. Hopelijk hebben ze iets voor je. Zou toch geweldig zijn.

Nou verder gaat hier alles goed. Gister mijn haren afgeknipt. Nu heb ik ook weer kort haar. Zal morgen wel ff foto's plaatsen en anders kijk je maar ff op
    www.dommelstel.tk
    En dan onder het kopje nieuws.....

Yanouck heeft vanacht bij mijn schoonouders geslapen we hadden feest van de caranaval. Had het super gedaan. En gister avond zo'n dikke poepluier gehad dat het bij haar rug omhoog zat en de romper was ook nog vies. haha......

Nou fijne zondag allemaal en tot morgen een keer weer

5. Niet meer actief

ahhh leuk foto's miekie van je stoere man ;)

als wij gaan zwemmen heeft hij alleen een zwembroekje aan..

Gelukkig dat het wat beter gaat met je hand tinus..en zal de site ff in de gaten houden.. ;)

nou doeg maar weer

6. Miekie

Miekie Fanatiek lid

Aug 30, 2005
    3,163
    0
    0
    Friesland
    Sonnie, bedankt voor je antwoord!

Fijn Martine dat het wat beter met je pols gaat!
    Dus gister wel n leuk feessie gehad?
    Leuk kapsel hoor, je mag er alleen wel wat vrolijker bij kijken hoor! ;)

7. eliesja

eliesja VIP lid

Oct 3, 2005
    8,226
    0
    0
    @t Home
    oh ja ik ben afgelopen vrijdag wezen kijken naar die foto´s van portrait place, nou tis echt erg, ze waren echt fantastisch, dus nu ga ik met hubby nog een keer terug, want er zat er 1 bij die was echt mooi!!! Maar ze kosten helaas 35 euro per stuk, maar als je dan een setje neem van 3 dan bla bla bla 109 euro en als je ze allemaal neem bla bla 200 euro, ja hartstikke duur natuurlijk, maar wil ze ook weer niet allemaal... :rolleyes: Die gratis foto was ook wel mooi hoor, maar er was er 1.. :)

En nu wil mijn moeder er ook wel 1, nou weet niet wat het bijbestellen gaat kosten, maar es bellen van de week...

En waar ze ook wel gelijk in hebben is dat de eerste 2 bonnen(0-6mnd en 6-12mnd) de leukste zijn, want als ze ouder worden dan veranderen ze niet zo veel meer en daar moet ik haar wel gelijk in geven, want die schoolfotos van mijn zoontje die is ieder jaar hetzelfde alleen zie je dat hij wat ouder wordt en wisselt haha.

Dus toch maar meerdere foto´s, wat denken jullie?

8. MirandaT

Ik vind het echt super duur :confused:
    Als je vergelijkt... ik had toen bij de C1000 die foto's laten maken.. die waren 50 euro voor een set van 5 a4-formaat foto's en nog een setje pasfoto's. En die waren ook superleuk. (vond ik dan :p)
    En dan vond ik 50 euro nog best duur haha. Maar als ik dit dan lees is dat wel erg goedkoop.
    Kun je geen cd kopen met alle foto's erop?

Leuk je haar trouwens Tinus! En hele leuke site!

En lekker ding die Tijn! Ik heb nog nooit gezwommen met Cyenna eigenlijk...

Miekie, Cyenna krijgt nu denk ik ook ongeveer 2 weken groente. Ook die potjes vanaf 4 maanden. En volgens mij mag Tijn dan die potjes van 6 maanden hebben. Ik ga vanaf woensdag (als ze echt 6 maanden is) proberen of ze met de pot mee gaat eten. Dus alles vers, zover mogelijk is dan.
    En Tijn is nu al ruim 6 maanden, dus neem aan dat dat wel kan. Hij had toch niet een allergie of iets?

Vanmiddag zijn we bij m'n schoonouders geweest. Cyenna vond het weer helemaal geweldig hihi. Alleen maar lachen en pret. En nu ligt ze uitgeput in de kinderwagen te slapen :)

9. Miekie

Miekie Fanatiek lid

Aug 30, 2005
    3,163
    0
    0
    Friesland
    Ja, ik ga morgen gewoon de 6mnd potjes kopen en wanneer het kan vers eten.
    Bedankt voor de tips!

Vind de foto's ook best duur.
    Ik vind het zelf veel te leuk om foto's te maken!

Op die ene foto van Tijn, kun je mooi zn tandjes zien! Erg grappig!

groetjesssssss!

10. sam

sam Fanatiek lid

Sep 11, 2005
    1,543
    0
    0
    hey, wat je ook kan doen met de foto's b.v 1 extra bestellen en van die foto bij de hema of kruidvat foto van een foto laten maken, kost maar een paar euro. (misschien een tip)
    Met sam gaat het gelukkig ook al weer een stuk beter, ze drinkt nu weer zo als ze eerst deed, morgen maar weer opnieuw met groentehap beginnen. nog wel heel veel hoesten, maar dat kon nog wel even duren. 7 dec moeten we op na controle.

11. MirandaT

Ja hihi die tandjes van Tijn zijn schattig!

Ik zal zo ff een foto van Cyenna met dr kerstmuts in m'n album zetten :)

Fijn dat het nu beter gaat met Sam!
    Hopelijk is het hoesten ook gauw weg.

12. Niet meer actief

Leuk die muts bij Cyenna..haha de Sint moet het land nog uit en wij hebben onze kids al op de foto gezet met een kerstmuts :p

Gelukkig maar dat het beter gaat met Sam..

Ik ga morgen is ff creatief doen..ga voor dhani een pietenmuts maken haha..hij heeft zaterdag toch sinterklaasfeest op het werk van mn vriend..dus vind ik het eigenlijk wel leuk om hem zo'n muts op te doen..al die andere kindjes zijn geschminkt enzo, maar dat zal ik dhani nog maar niet aan doen..heb net al ff gegoogled maar is best ingewikkeld nog haha..
    Of weet iemand toevallig waar ze gewoon al pietenmutsen verkopen?

Dhani heeft de hele dag niet geslapen..ligt nu wel in bed, maar wil nog steeds niet slapen :(

Hebben jullie ook problemen met hyves? ik kom er al de hele avond niet op :(

13. MirandaT

Bij de C1000 was toch zo'n aktie met zwarte piet pakken?
    En misschien bij Blokker?

14. Niet meer actief

Echt waar :D Ga ik morgen meteen ff kijken..scheelt een hoop geknutsel..
    Ga morgen maar is ff kijken in de stad..en als ik niks kan vinden probeer ik het gewoon zelf..thanx Miran ;)

15. MirandaT

Succes met zoeken ;)!

Heb net ff gekeken op hyves en nu kan ik er wel op. Gisteravond niet geprobeerd.

16. sweetangel100

sweetangel100 Niet meer actief

Kom even in breken :)

Bij de zeeman hadden ze geloof ik ook van die zwarte pieten pakken!

17. Niet meer actief

Morguh...

Hey inbreekster :p
    Thanx, ga ik ook daar strakkies ff naar toe :)

18. Niet meer actief

Heb even een ander vraagje..

Hoe denken jullie over die loopstoeltjes? Zag er 1 staan in de aanbieding bij Prenatal..maar hoor er verschillende verhalen over..had ook al even gegoogled en daar lopen de meningen ook uiteen..de een vind het niet verstandig vanwege het feit dat je een ontwikkeling stimuleert waar een kind nog niet aan toe is en een ander zegt weer dat een half uurtje per dag geen kwaad kan..
    Dat laatste lijkt mij ook..ik zet dhani er natuurlijk niet de hele dag in..

Graag jullie meningen?

19. TellMe

TellMe Niet meer actief

Sonnie ik heb de pietenpakken inderdaad ook gezien bij Zeeman maar ik dacht ook bij Etos :)

20. TellMe

TellMe Niet meer actief

Miran, die kerstmuts staat haar leuk joh ! En wat heeft ze op die andere foto een leuk spijkerjurkje aan :)

Loïs lacht best vaak op foto's maar toen ik het kerstpak aandeed was ze niet echt vrolijk. Meer verbaasd was ze eigenlijk en het ding kriebelde. Ik zal zo even een foto plaatsen van het experiment maar ik moet ze dus opnieuw maken want ik vind ze niet leuk genoeg. Haha het arme kind ook moet ze weeeeeeeer aangekleed worden en poseren :oops:

Taatje, ben jij er ook weer bij vandaag ?

Sonnie, ik vind zo'n loopstoeltje heel leuk, een vriendin van me had er 1 voor haar dochtertje en ze scheurde er de hele kamer mee door. Je moet dan wel veeeel beter opletten want ze kunnen dan opeens van alles van tafel grissen enzo :)

Miekie, wat een super foto's weer van de Tijneman :) Wat is het al een grote vent aan het worden he en bij lacht zo leuk !

Loïs is nu echt aan het kruipen. Als ik 5 minuten niet kijk zit ze aan de andere kant van de kamer in kikkerzit te lachen naar me :p het is zo grappig !

Share This Page