Bij prenatal zeiden ze vanmiddag zo rond de zes maanden dat ze er in mogen..maar je kindje moet wel redelijk kunnen zitten..hoeft nog niet zelfstandig..maar dat hij wel redlijk stevig is in zn ruggetje..ze zag dhani en zei dat hij er dus in zou mogen.. Ja misschien idd toch nog maar die vier maanden potjes..maar aan de andere kant hij moet er natuurlijk ook wennen..misschien gaat het over paar daagjes wel beter.. Maar hebben ze je op het cb geen advies gegeven over hoe te beginnen..want er zijn ook kindjes die pas met zes maanden echt bijvoeding krijgen..die kun je dan toch ook meteen moeilijk die potjes voorschotelen? Slapen gaat sinds afgelopen nacht beter * ff afkloppen*..hij werd gisteravond om elf uur ff wakker..toen had hij redelijk volle luier..meteen verschoont..vanmorgen kwam hij om half 7..speen gegeven..sliep ie verder..totdat de buurjongen om kwart over acht denderend de trap afliep en toen werd dhani wakker..vandaag heeft hij ook redelijk veel geslapen..zoals voorheen eigenlijk..hopelijk blijft het weer goed gaan..is echt vermoeiend als je het neit gewend bent.. Geef Tijn een dikke knuffel van ons en jij ook alvast weltrusten
Aha, ik snap al waarom die voeding zo grof was. Het was een 8mnd-potje, hahaha! Mn vriend heeft vandaag boodschappen gedaan en ik vroeg om 6mnd-potjes, maar er zitten ook een paar 8mnd-potjes bij. Mannen......zucht! Hahaha!
Hallo ladies, Alles goed met iedereen? Met ons prima. Charissa heeft sinds zaterdag ook 2 boventandjes en ze heeft voor het eerst een soort van papa gebrabbeld. Oja kreeg een PB van Fevelien (ook een juni mama), zij is weer zwanger. Veel liefs Veer
haha die mannen toch he.. Hey veertje..jeetje alweer twee boventandjes..gaat snel zeg Wat leuk dat ze weer zwanger is..ze kletstte in het begin toch vaak met ons mee? Wat heeft zij eigenlijk gekregen..jongen/meisje? ben het ff vergeten
Sonnie, Ze kreeg op 21 mei een zoon. Ze is nu ruim 7 weken zwanger. Ja snel he die tandjes, zo schattig gezicht en wat heb jij een lief pietje! Liefs Veer
Nee Dhani kruipt ook nog niet..maar sinds twee dagen ongeveer probeert hij het ook..hij komt alleen niet echt vooruit en draait alleen maar rondjes Maar blijft leuk om te zien wat ze nu allemaal proberen..ze willen zoveel maar het lukt nog niet haha.. Trouwens goeie morgen allemaal.. Ik had gisteren te vroeg gejuicht hoor dat dhani weer normaal sliep..vannacht kwam hij weer om de haverklap..en als je hem zn speen weer geeft is het goed en slaapt hij weer verder..zou hij soms aan het dromen zijn ofzo? Hebben jullie big brother nog gezien? Vond het echt leuk dat Jeroen heeft gewonnen Heb twee leuke kerstfoto's gevonden die gisteren goed gelukt zijn..maar nu kan ik niet kiezen.. op 1 foto staat dhani super ondeugend, maar zit een muts bij 1 vd honden niet goed en op de andere kijken de honden zo super serieus..mn vriend vind die ene waar dhani zo ondeugend kijkt het leukst..maar mij staat dan die muts bij die hond weer tegen..zal wel ff proberen om de foto's te verkleinen..misschien dat jullie me kunnen helpen als jullie zin hebben
Jaaa Sonnie probeer ze ff te plaatsen ik ben erg benieuwd De pietenfoto van Dhani is zo leuk hij kijkt er zo wijs bij ook haha alsof ie het echt snapt allemaal ! Wat leuk dat er alweer een juni mama zwanger is, zelf zou ik denk ik in paniek raken hihi maar ik vind het ook wel weer super zo'n mini baby. Ik ben al zo oud voor een 2e dus ik heb niet eens zoveel tijd meer om daar uberhaupt nog over na te denken ..... Miekie ik moest lachen om het potjes verhaal, Tijn spuugde de brokjes gewoon uit, hij wist gewoon dat het nog niet voor hem bestemd was zeker Waar is Taatje toch ? Veertje wat gaat het toch snel he, tandjes, kruipen enzo
nou heb de foto's in mn album gezet.. Foto 1 kijkt ie dus best ondeugend..maar zit die muts van Bodhi zo raar Foto 2 kijken de honden zo super serieus.. Please help haha
Pff dat is echt moeilijk kiezen, ik vind ze allebei zo gaaf! Ik zou zelf dan toch gaan voor die met de scheve mutsen want daar ziet Dhani er het meest grappig uit. En gewoon die scheve muts ernaast bij ehh is zo leuk. Maar het is echt heel lastig kiezen hoor. Ik ga het vanmiddag ook maar weer eens proberen met Loïs
ja toch wel he..pff..is echt lastig.. Nou succes met het maken ennuhhh ff showen he die mooie meid van je Waar is de rest? werken zeker hihi.. Ik ga denk ik solliciteren..bij Tell Sell hier in Almere zoeken ze medewerkers voor op het callcenter..is in de avonduren..maar twijfel nog..begin dit relaxte leventje ook wel wat te vinden
OOh wat een leuke fotos weer van jullie kleine schatjes... @ linda.... ik hoorde dat staan slecht was voor de heupjes en beentjes. Maar ik kan het amper tegenhouden. Hij vindt het geweldig om te staan. Ook over zo'n loopstoeltje zeiden ze dat dat slecht was voor de rug en heupen ? @ Mieke.. ooh die mannen letten ook nooit goed op.hihihi.. Als het eten hier niet helemaal glad is zonder bonkjes dan moet meneertje het echt niet. Hij gaat dan echt zitten kokhalzen... Ook vers fruit en groenten krijg ik er niet in, terwijl hij de potjes helemaal geweldig vindt. Hij krijgt nu 6 maanden potjes, maar wel halve. Ik vind het anders zoveel... en daarna een danoontje. En dat gaat super.
He Sonnie dat vind ik ook wel leuk bij Tell Sell Zullen we dan samen gaan In de avonduren zou prima zijn dan sta ik niet in de file naar Almere en dan is het toch maar 20 min met de auto ? Waar zit dat Call Center precies dan ? Als we in de avond uren werken dan hoeven we ook geen gedoe te regelen met creche enzo. Moeilijk hoor, ik vind het ook echt fijn om thuis te zijn maar ik mis toch ook wel de andere wereld met collega's enzo Mamaantje, ik heb dat dus ook, als ik haar op schoot wil laten zitten gaat ze steeds staan en dan is ze zo sterk met dr beentjes Zij vindt het ook zo geweldig net als Valentino Leuke foto trouwens, van het directeurtje
ja gezellig Linda.. Anders moet je ff kijken op www.tellsell.nl en dan onderaan staan vacatures..staan ook nog andere vacatures bij..
Leuke foto's allemaal. Bij Yanouck mogen er best een aantal brokjes of vliesjes in zitten van de mandarijn of druiven. Want die krijg ik nooit niet glad. Maar een halve liga vind ze ook niet erg. Lekker knoeien. En of het nu vers of uit pot komt maakt haar gelukkig niet uit. Vanavond op verjaardag mijn schoonzus is jarig. Dus feestje haha............... Nou fijne dag allemaal
Hoi hoi! Wat een leuke foto's Sonnie! Haha leuk die met die Pietenpet En ik vind foto 2 het leukst voor die kerstkaarten. Anders doe je ze toch allebei? Ik ben vanmorgen bij m'n vriendin langsgeweest en toen hebben we nog een eind gelopen met Cyenna. Was lekker Gisteren was ze een beetje hangerig, dacht dat ze een tandje ofzo zou krijgen, maar zie nog niets. Ze wilde echt niks.. alleen maar bij je zitten. Vandaag heeft ze weer nergens last van gelukkig. En ze ligt nu te slapen. Liga heb ik nog nooit geprobeerd bij Cyenna. Zal het morgen eens gaan kopen. Fijne avond Tinus! En gefeliciteerd! Weet niet meer wat jullie allemaal hebben geschreven hoor hihi. Ik kan me Fevelien even niet voor me halen trouwens. Maar wel leuk zeg dat ze weer zwanger is! Al zou ik er ook nog niet aan moeten denken hihi.
Tinus..veel plezier vanavond.. Ja miranda zat ik ook al aan te denken, maar dan krijg ik het probleem weer welke ga ik aan wie sturen.. dus om mezelf dat dan weer te besparen wil ik eigenlijk gewoon 1 haha.. Dus het is nu 1 stem voor foto 1 en 1 voor foto 2..schiet op haha..gelijke stand Hopelijk komen er nog wat meer online met hun mening..want aan tinus en mamaantje heb ik weer niks he Gaan jullie eten vanavond? wij eten aardappelen, worstjes en worteltjes met doppertjes..
Wij eten spercieboontjes, gekookte aardappelen en een schnitzel. Ben nu aan het koken en heb Cyenna weer op bed gelegd, maar geloof niet dat ze wil slapen Mag pappa haar dadelijk er uithalen Ik ga koken!