Mei, juni & Juli 2006 mama's

Discussion in 'De mama's' started by eliesja, Jun 19, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. KeeJBie

KeeJBie Fanatiek lid

Jan 25, 2006
    2,322
    0
    0
    Apeldoorn
    Heeeeel veel plezier Tinus en geniet er lekker van!!

2. mamaantje

mamaantje Fanatiek lid

Dec 5, 2005
    1,487
    0
    0
    Ouderenwerker
    Maassluis
    Nou ik merk er nog steeds niks van dat Valentino naar 1 poepluier in de week zou gaan ? Hij poept nog steeds zeker 2x per dag en met een kracht niet normaal als een oude vent, hihihi....

Vandaag gaan we lekker op stap met mijn schoonzusje, zwager en grote neef Gino (3,5 jr) Heerlijk naar Scheveningen...hopelijk is het niet al te druk op de weg.

3. Miekie

Miekie Fanatiek lid

Aug 30, 2005
    3,163
    0
    0
    Friesland
    Veel plezier Mamaantje!

En Tinus een hele fijne week toegewenst, geniet ervan!!

Zo ga strax weer lekker dobberen in ons badje!!

4. suusje

suusje VIP lid

Oct 7, 2005
    5,368
    0
    0
    Almere
    Fijne week tinus...lekker weer hebben jullie ervoor.
    ben benieuwd naar jullie camping-ervaringen met Yanouck..horen we dan wel

Jij ook veel plezier Mamaantje.. Zal wel druk zijn onderweg naar Scheveningen dus neem genoeg vocht mee....en als jullie vast staan, dan vraag je Valentino gewoon even om een poep te doen en dan schiet ie jullie wel met volle kracht vooruit ;)

En Miekie? al lekker aan het dobberen??

5. Saraah

Saraah Fanatiek lid

Dec 6, 2005
    3,597
    0
    0
    Almere
    aaah... dit topic had ik nog niet gezien...
    weetik waar ik straks terecht kan :)
    gezellig.... ;)

6. Saraah

Saraah Fanatiek lid

Dec 6, 2005
    3,597
    0
    0
    Almere
    oooh...
    ik had een vraagje voor sonnie...

hoe was de kraamzorg eigenlijk verlopen?..
    ik kan me herrineren, dat wij dezelfde kraamzorg hadden... en was benieuwd hoe dit je was bevallen..
    dan weetik wat ik straks kan verwachten

alvast bedankt :D

sarah

7. Niet meer actief

Fijne week Tinus..naja niet dat je dit nu nog leest waarschijnlijk..je bent natuurlijk al lekker weg 8)

Lekker Miekie dobberen in je badje..wil ook een badjuhhhh :D

Ja Saarah straks ken je gezellig mee kletsen hier ;)
    Bij ons is de kraamzorg goed bevallen..we hadden een leuke meid waar ik erg mee kon lachen en ze was best streng..en dat is nou net wat ik nodig had anders zou ik teveel doen :p
    Het enige nadeel wat wij wel vonden was dat ze de eerste dag dat we kraamzorg kregen pas om tien uur kwam(kon zij niks aan doen hoor..had het buro zo geregeld) Wij kwamen donderavond uit het ziekenhuis..mn vriend heeft overdag met buro gebeld dat we of 's avonds of de volgende ochtend uit het ziekenhuis zouden komen..we moesten vrijdagochtend maar terug bellen :( Nou we kwamen dus 's avonds laat thuis..vrijdagochtend meteen om acht uur gebeld met ze en dat meisje kwam dan om tien uur..dat vonden we het enige minpuntje want we hadden liever gehad dat er de eerste dag iemand meteen tussen acht en negen kwam..
    Maar verder was alles toppie met dat buro ;)

Hier gaat het weer wat beter met de voedingen..we dachten dat dhani honger had nog na elke voeding..toen zijn we is ff gaan rekenen en kwam hij maar op vier a vijf voedingen per dag..wij lieten hem namelijk komen als hij honger had en maaktte hem niet wakker als het eigenlijk etenstijd was voor hem omdat hij dan toch niet zn flesje leegdronk en dat deed hij wel als hij zelf kwam..
    Nu maken we hem gewoon weer wakker na vier a vijf uur en zit hij op zes a zeven voedingen per dag van ongeveer 110 cc (verschilt per keer..maar 9 van de 10 x drinkt hij dat op) en nu valt hij meestal wel in slaap na zn voeding en niet meer tijdens zn voeding..dus we denken dat dat het probleem was..we gaan het zowiezo donderdag ff overleggen met cb..dan moeten we er namelijk toch naar toe..

8. Niet meer actief

heb weer ff wat fotootjes geplaatst in mn album :)

9. KeeJBie

KeeJBie Fanatiek lid

Jan 25, 2006
    2,322
    0
    0
    Apeldoorn
    Leuke foto's Sonnie!

Die van ons ligt nooit zo met zijn beentjes wijd! Onze kleine doelrak houd zelfs zijn beentjes opgetrokken als die een schone luier krijgt :p

Hij slaap vandaag heeeerlijk! Erg lekker ook!

Die "puistjes" zijn heel erg geworden op zijn wangetjes. De hele wangetjes zijn rood uitgeslagen en zitten vol met die puistjes. Arm kind toch ook :(

10. Niet meer actief

was ook voor het eerst dat hij echt zo wijdbeens lag keejbie vandaar dat we dr maar ff fotootje van hadden gemaakt..hij lag wel grappig zo..hier ook hoor als je luier wil verschonen..opgetrokken beetjes..is om het mama makkelijk te maken he haha..

ahh zielig joh die puistjes :( heeft hij er zelf veel last van of niet?

11. Saraah

Saraah Fanatiek lid

Dec 6, 2005
    3,597
    0
    0
    Almere
    dankje Sonnie..
    ik vind dat ook een beetje raar dat ik pas om 8 uur 's ochtends kan bellen... maja tis niet anders.. gelukkig heb je een goede ervaring gehad... stelt me toch een beetje gerust.. :D

en iedereens kindje wordt al zo groot... :D
    gaat snel hoor...

12. suusje

suusje VIP lid

Oct 7, 2005
    5,368
    0
    0
    Almere
    zijn het niet gewoon warmtepukkeltjes keejbie? heeft ons zoontje soms wel en had onze dochter vroeger ook...hoe plakkeriger het weer hoe meer ....kindje goed droog houden helpt wel wat... maar is dat het misschien niet ook bij jou?

13. Veertje14

Veertje14 Actief lid

Sep 30, 2005
    392
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Spijkenisse
    Hallo ladies,

Eigenlijk hoor ik niet meer onder deze topic omdat Charissa eigenwijs op 19 april geboren moest worden, maar ik voel me nog steeds een juni mama.
    Wat een mooie kinderen zijn er geboren, allemaal nog van Harte Gefeliciteerd.
    Sorry dat ik lang niets van me heb laten horen maar mijn internet was gecrased en heb nu een andere provider.
    Heb nog 2 nieuwe foto's geplaatst.

Veel liefs Vera

14. suusje

suusje VIP lid

Oct 7, 2005
    5,368
    0
    0
    Almere
    Hai Veertje...
    kom er gezellig bij hoor
    Voel me zelf ook een juni mama hoor haha
    al dacht de mijne waarschijnlijk: Wat kan ik niet meer de eerste baby van juni worden? nou dan maar eerste van juli ;)

Sonnie...leuke foto's... wel suf dat jullie pas 's morgens konden bellen voor kraamzorg.. wij hadden een 24 uurs-lijn. maar evengoed kwam ze pas om 10 uur hoor :)...vond het wel best
    de rest van de week kwam ze om 9 uur

hoe gaat het met jullie gewicht meiden? gaat het er allemaal al flink af? ik zit nog 6 kilo boven mijn oude gewicht, dus nog even geduldig zijn en niet teveel tussendoortjes nemen.

31,4 graden in huis BELACHELIJK!!!!!!!

blehhhhhhhhhhhhhhhhh

ik wil de nazomer.... gewoon 22 graden....zonnetje...en een briesje

volgende zomer mag het weer warm worden als mijn beebje groter is en lekker kan spelen...

15. suusje

suusje VIP lid

Oct 7, 2005
    5,368
    0
    0
    Almere
    @ Veertje...........wat een prachtige meid

16. Veertje14

Veertje14 Actief lid

Sep 30, 2005
    392
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Spijkenisse
    Dank je suusje, jij hebt ook een prachtig mannetje.

Hier is het ook bloedheet, Charissa vind het ook niet zo leuk meer.
    Van ons mag het nu ook wel wat minder warm worden.

Mijn gewicht was alweer snel minder, weeg nu zelfs al 2 kilo minder als toen ik zwanger werd.

17. suusje

suusje VIP lid

Oct 7, 2005
    5,368
    0
    0
    Almere
    wauw! hoe krijg je dat voor elkaar zeg! top dat wil ik ook haha

18. Miekie

Miekie Fanatiek lid

Aug 30, 2005
    3,163
    0
    0
    Friesland
    Jeetje Sonnie. wat is Dhani al gegroeid zeg, vergeleken met die foto op jullie bed!!

Vanmiddag lekker zo'n beachshelter opgezet, daar boxkleed ingelegd en lekker buiten gespeeld en geslapen. We hadden Tijn even lekker in zijn blote billetjes liggen en wat denk je....moest ie poepen, wel 3x achterelkaar, haha!
    Tis bij ons lekker uit te houden, waait een lekker briesje. Zit rondom weiland bij ons.

Gaan volgend jaar waarschijnlijk wel weer naar zuidwest Frankrijk op vakantie!! Mis het wel dit jaar! Gek idee, dan kan Tijn al lopen!!
    Lekker kamperen! Hier nog mensen op vakantie verder dit jaar??

Truste!!

19. KeeJBie

KeeJBie Fanatiek lid

Jan 25, 2006
    2,322
    0
    0
    Apeldoorn
    Ja wie weet is het wel gewoon de oude voeding die dat nog doet omdat alles nu uit zijn lichaam verdwijnt he. De rode vlekjes over zijn hele lichaampje zijn gelukkig wel weg. Dus de voeding doet toch zijn werk :p

Hij word ook erg lang niet te geloven gewoon! Hij begint nu ook te reageren op je als je iets zegt. Probeertie ook een geluidje te maken haha echt schattig!!

20. Niet meer actief

morguhh..

Veertje leuk dat je er weer bent..en wat is ze al gegroeid zeg..pff..

Net kinderopvang geregeld voor Dhani..daarna zat ik hem de fles te geven en moest gewoon huilen..kan hem gewoon niet naar de opvang brengen..kleine hummel :cry: Maar ja is maar voor twee dagen maar toch..

Ojee hij begint te huilen..denk dat ie gepoept heeft..haha zo ruikt het nu in ieder geval in de woonkamer..

kom strakkies weer kijken..

fijne dag alvast meiden..

Share This Page