hey miekie dat is leuk nieuws super joh Dus bij trekpleister friso in de aanbieding..kan het natuurlijk vast kopen..over drie weekjes is hij alweer zes maanden Dhani spuugt de laatste paar dagen weer zo veel..niet normaal en het ging zo goed..denk ook dat het er mee te maken heeft dat hij bijna niet slaapt..ook 's nachts niet..zn lichaampje komt niet echt tot rust wat ook weer niet echt bevordelijk is voor zn voeding volgens mij..kijk het nog ff aan en anders ga ik morgen ff langs de huisarts..kan het cb wel bellen maar die gooien het toch weer op een virus en moet ik het toch weer aan kijken..daar heb je echt niks aan hoor pff..
Hello dames Ben een paar dagen ziek geweest. En de kleine ook zo zielig! moest hem elk uur voeding geven om te zorgen dat hij niet zou uitdrogen. Maar nu gaat het gelukkig met ons allebei weer goed. Ik ga nu even bijlezen
@ tinus wat fijn dat het beter gaat met je pols @sonnie Gijs heeft de laatste tijd ook hele slechte nachten en slecht eten e.d. volgens de dokter heerst er idd een virusje. gewoon goed in de gaten houden. @ lindaa wat gaaf dat lois al kruipt. gijs probeert het wel maar snapt niet dat zijn armen ook nog mee moeten haha. Van de rest ben ik het al weer vergeten sorry als ik iemand heb overgeslagen.
hey taatje..gezellig dat je er weer bent..en zie dat gijs vandaag alweer vijf maandjes is Balen joh dat jullie ziek waren, maar gelukkig gaat het weer beter met jullie .. Maar is Gijs dan ook wel gewoon vrolijk of merk je echt dat hij een virusje heeft? Dhani is namelijk gewoon net zo vrolijk en gezellig als altijd en zoals altijd ook af en toe een hangerige dag...
Nee gijs is gewoon vrolijk tussen door. Behalve als zijn broek weer vol zat! dan was het weer effe huilen. Hij wilde alleen niet slapen en dat was wel vervelend voor mijzelf.
nou dan heeft dhani gewoon hetzelfde als Gijs hihi.. Hij ligt alleen maar te kletsen en lijkt gewoon niet moe..hij heeft vannacht hooguit anderhalf uur geslapen..en nu ligt hij net weer een half uurtje op bed..was maar ff met hem gaan dochen..wordt ie altijd lekker suffig van en ja hoor gelukt..nu ligt hij dus op 1 oor..maar ben benieuwd hoe lang het duurt..is zooo vermoeiend haha Alleen vandaag nog werken en dan heb je alweer weekend he? lekker hoor.. NOg leuke plannen?
Hallo Lieve, Lieve dames! Ik ben er ook weer ff! Heb die sollicitatie gehad maar ze vonden me te Junior dus ben niet aangenomen. Helaaaaas, maar maakt niet uit. Fevelyn ook weer zwanger? Tof joh! Zou me wel leuk voor der lijken Jaaa Sonnie ik zag der kleine meisje, en jeetje wat voelt het zolang geleden zeg. Zo'n klein popje.. Die van mij is nu wel zeker 3 keer zo groot wat betreft hoofdomvang enz. Ik moet wel zeggen dat ik van deze tijd ook supergeniet aangezien ons jongetje erg druk is met zijn stembanden te ontdekken en hij begrijpt me harstikke goed. Wat ook zo fijn is is als die zijn armpjes om me nek heen slaat om met me te knuffelen zooooo lieffff! Maar een pasgeboren beeb heeft toch weer iets anders Linda de mop van de duizendspetters is als je in iemand gezicht je tong laat rollen op je lippen en dan soort scheetgeluidjes maakt (Weet het echt niet anders uit te leggen hehe) Gisteren heeft ons jongetje zijn Pietendiploma gehaald bij babyzwemmen echt leuk! Mama is zo trots hihihi Ik mis jullie nog steeds hihi normaal gesproken luchte ik ff hier me hart en was het over.. Nu ken ik het aan niemand kwijt en blijft het de hele dag. Voel me ook erg vermoeid. Het laat voeden en er vroeg weer uit begint me echt een beetje op te breken Maar gelukkig heeft het jongetje me vandaag lekker wat langer laten slapen
Jammer van de baan Keejbie..maar komt vast wel iets anders voor je Hoe ziet jullie schema er dan uit omdat je zegt laat voeden?..ben ik wel benieuwd naar hihi...
Zondag sinterklaas bij de oma van mijn mannetje! En Zaterdag gewoon lekker een dagje voor ons drieen. lekker dat hij nu slaapt sonnie!
Achja moet ook wel eerlijk zeggen dat ik me niet bepaald prettig voelde op me sollicitatiegesprek. Me cv klopte voor geen meter en het was erg zenuwslopend. Juist omdat ik er al zolang uitlig moest ik echt ff die knop omdraaien! Nou mijn schema zit zo: 6.00 Eerste voeding 9.00 12.00 15.00/16.00 19.00/20.00 0.00 Laatste voeding Maar soms ook om 1.00 of 2.00 Ligt er allemaal maar net aan en de ene x komtie om 5 uur sochtend en dan om 4 uur of 6 uur
Goede morgen, Vanmorgen hing me schoonmoeder al vroeg aan de telefoon. Alle flessen diksap van 500 ml worden uit de schappen gehaald. Want er kunnen glasslpinters in zitten. Dus voor de dames die het gebruiken. Kijk op www.siropen.nl en daar staat alles op. Ook van welke winkel en welke soorten sappen en wat je moet doen.
Tinus stond gisteren ook al in de lounge maar thanx Jeetje keejb krijgt hij nog zoveel flessen dan? hoeveel cc krijgt hij?
Precies mijn vraag sonnie! Gijs krijgt nu 7.00 uur 180cc 10.00 uur fruit 11.00 uur 180cc 14.30 uur 180cc 18.00 uur 180cc 21.00 uur 180 cc dit is ongeveer zijn schema
Jeetje Tinus, dat wist ik niet eens... Ik drink elke morgen een glas multivitaminen en we hebben een fles diksap voor Tijn (alvast). Dus zal het maar meteen weggooien! Het zwemmen ging fantastisch! Hij vond het echt super en heeft geen kick gegeven. We hebben een Nijntje bootje voor hem met stuur en toeter dat vond hij helemaal super! Ik zal kijken of ik er zo een foto van kan laten zien. Jammer Keejbie van de baan! Hopen dat je strax meer geluk krijgt! Das idd een latertje Keejbie als hij dan nog een fles krijgt. Ik had Tijn met 4 mnd al op 4 flessen. Hoe is het nu met je pols Tinus? En Sonnie wat vervelend zeg voor kleine Dhani! Hopen dat hij gauw weer wat opknapt en lekker slaapt! Arme Gijs....gelukkig zijn jullie nu weer wat beter. We hadden je al gemist Taatje! Leuk Sinterklaas vieren, veel plezier alvast. Wij doen dit jaar nog aan kerst, ik denk dat het volgend jaar wel anders wordt!
dit is ons schema.. 8.30 eerste fles 210/7 10.30 fruit 12.00/12.30 tweede fles 210/7 tussen 15.00 en 16.00 derde fles 210/7 17.30 groente 19.00/19.30 vierde fles 210/7 en dan gaat hij gelijk naar bed en hebben lekker de avond voor onszelf