oja miekie sorry je had gereageerd op mn vraag over de buggy..lekker snugger van me om er niet op te reageren.. Maar hij bevalt jullie dus...oke..denk dat we die in jan. gaan halen..vond hem de beste bij prenatal eigenlijk..reed het lekkerste en handigste.. Miranda have fun met shoppen morguh... oja en de maclaren stond bij prenatal geloof ik voor 149 euro..maar miekie heeft hem van marktplaats voor ik dacht 50 euro..
Hai dames, ik dacht ik kom eventjes hallo zeggen. Dus uhh Hallo . Heb natuurlijk niet alles teruggelezen.... is zooooveeeeeeeel, maar ik sprak (of nou ja spreek)Sonnie geregeld, dus denk dat ik aardig op de hoogte ben hoor hihi. Nou met ons is alles goed hoor (ben zelf nu erg verkouden en klink nu als een schorre zeehond) maar verder alles z'n gangetje. Gaan langzaam naar sinterklaas toe, moet af en toe 's nachts m'n bedje uit als ik er ineens aan denk dat ik vergeten ben het schoentje te vullen. Dinsdag komt hij op school langs en bij ons thuis. en daarna surprises...nou en dan alweer tijd voor de kerstboom enzo..supergezellige tijd vind ik de decembermaand. @ Linda, wat leuk dat Lois kan kruipen zeg.! super! Quinten doet daar niet aan geloof ik haha. Hij wil wel telkens staan op schoot en stond laatst voor de grap & de foto even alleen in de box (wel tegen de rand natuurlijk En klote trouwens van je eczeem...vervelende jeuk! @ Miekie, cool van jullie huis! hoop dat het helemaal in orde komt. Maar dat zal vast wel. En leuke foto van tuin weer.. tuin? neeeee Tijn natuurlijk! splaakgeblek! En verder..uhmmm weet ik niks meer, maar ben een beetje lui om terug te lezen @ Sonnie : uhmmm niks haha, heb je alles al verteld hahaha toedeledokie maar weer
Heeeeeeeeeee Suus wat leuk dat je er weer bent ! Zeehond dus ... nou beterschap dan maar Veel plezier Miran morgen met shoppen, neem voor mij ook ff een autostoel mee hihi Sonnie, ik heb als kind ook dauwworm gehad inderdaad, maar ik heb het later in de vorm van eczeem overal en astma gekregen. Heb jij dan geen allergie voor je honden ? Veel mensen met astma kunnen ook geen huisdieren hebben Dus Cyenna en Dhani allebei aan de bruine bonen, oei oei dat zal stinken morgen Bah bah er is weer Ajax op tv Dus Prison Break nemen we op, ik wilde gewoon nu kijken maarja, voetbal gaat zoals in vele huishoudens voor alles he En nu als allerlaatste : Sonnie ik hoop dat Dhani lekker doorslaapt vannacht !
ahhh arme jij..ik heb nu gelukkig is een vent getroffen die niet zo heel veel geeft om voetbal Ik kan niet tegen langharige honden..moet wel vaak niezen nu hoor, maar dat vind ik niet erg.moet ook elke dag zuigen..katten is ook niet echt bevordelijk voor me..zaagsel e.d ook niet..heb twee cavia's gehad maar ja dat ging dus niet..ik kan niet in ruimtes waar gerookt wordt, daar raak ik dan mn stem van kwijt en krijg ik het super benauwd en als ik echt van die harige katten(meestal die witte) heb geaaid heb ik uitslag op mn handen en gezicht..maar omdat ik weet dat dit allemaal gebeurd als ik dus met die dingen/beesten in aanraking kom kan ik het voorkomen gelukkig.. Oja bruine bonen..chips..niet bij nagedacht haha..daar gaan ze natuurlijk poepies van laten..naja we merken het wel
nou daar gaat je kattenwens dan haha... ach dan kidnap je er gewoon eventjes eentje van straat (geeft niet hoor: dat fenomeen heet kat-nappen) en die mag je dan even aaien en daarna weer loslaten.... wat is trouwens een dauwworm?
nou dan ga ik maar..uhh hoe noemde je dat nou..kat-nappen haha..maar lukt nooit..want mijn doggies lusten katten rauw haha.. dauworm is ook iets van uitslag..weet het ook niet precies..maar heeft dus ook weer met astma te maken..
Ok thanks Sonnie, zal ik morgen eens kijken of ze hem daar ook hebben Hee Suus, . Wilde gister nog berichtje achterlaten bij Hyves voor je, maar het systeem lag eruit Dus die komt nog hihi. Jaaaa vanavond Prison Break.. Gelukkig vindt mijn man nu Prison Break ook belangrijker dan Feyenoord (blegh geen Ajax hoor ) Haha dat wordt genieten dan morgen met Dhani en Cyenna Nou dat Friso verhaal... Volgens mij vond ze het niet lekker... Ze dronk dus 2 flessen heel weinig, toen weer Nutrilon gegeven en dat dronk ze wel gewoon Dus van het weekend nog maar eens proberen. Oh Prison Break begint! Doeiii
Hihi een dauwworm is geen beest ofzo Suus, dat is een aandoening van de huid, heftige eczeemplekken, heel schraal en pijnlijk. Het komt voornamelijk voor in knieholten en ellebogen. Toen ik het voor het eerst hoorde dacht ik aan een vreemd beest in een cocon Dat wat jij hebt met die langharige katten heb ik dus met alle dieren Sonnie Ik krijg ook jeuk en plekken aan mijn handen, rode ogen en ik krijg het dan benauwd. Wat zijn we toch een lekker stel kneuzen
We zijn weer lekker allemaal tegelijk aan het posten haha Shit zeg Miranda jij kan wel gewoon PB kijken grrrr
En ik kan kijken wat ik wel maar iki moet nog ff de was opvouwen en strijken en dan de keuken nog ff doen. Want heb vanavond mijn schoonzus gekleurd en meteen daarna gooide iemand een ei kapot tegen mijn ruit. Dus kon daar eest aan beginnen K.*.T zooitje
moet toch ook is pb gaan kijken ben nu wel benieuwd wat het is haha.. Miranda misschien kan je proberen om de helft nutrilon te doen en de helft friso..en zo steeds meer friso doen totdat ze helemaal friso heeft.. oja en over de kinderstoel..ik vind hem echt handig..mijn oppaskindjes hadden die ook..weet je wat zo makkelijk is..als ze goed kunnen zitten kunnen je ze aan dat tafeltje zetten en kunnen ze tekenen enzo.. Wij kneusje linda haha..valt wel mee toch..maar jij hebt het wel stukkie erger dan ik hoor Pff echt lastig als je dat met alle dieren hebt..had het trouwens ook met de bouvier van mn ex schoonouders..als ik daar ging logeren joh helemaal rode ogen, uitslag en ik moest meteen ventolin innemen van de benauwdheid..bleef daar dus ook niet vaak slapen.. nou meiden duik mn bedje in..duimen jullie voor me dat dhani doorslaapt..ben echt zooooo moe wil ff een nachtje geen baby horen ook al huilt hij dan niet..maar gebrabbel is ook erg als je wilt slapen haha.. truste meiden
Reclame... Oh lekker dan Tinus Irri lui die dat doen. Haha ja sorry Linda Echt vervelend die allergieën. Ik heb gelukkig nergens last van. Klinkt wel eng ja dauwworm..
Sonnie, we gaan voor je duimen dat Dhani lekker gaat slapen tot morgenochtend een uurtje of 8 Tot morgen allemaal !
Nou dames ik spreek jullie maandag pas weer. Morgen en zaterdag moet ik werken en we zitten dit weekend weer in Groningen. Dus druk druk druk....... Fijn weekend allemaal. En iedereen die sinterklaas viert veel plezier. En doe het rustig aan.... knuffel van Yanouck
ooooh dus dat doen mensen met hun oude eieren.. en ik ze altijd maar gewoon weggooien.... lastig hoor al die allergien...lijkt me echt niet leuk! Nou, zometeen naar het zwembad racen voor de zwemles van mijn dochtertje... en denk dat ik vanmiddag als ze naar school is en mr Q op bedje ligt, ik ook maar even mijn bed in duik met een paracetamolletje.. Zijn er trouwens nog lijners? Ben 2 nov begonnen en nu een maand later is er 8 kilo af...maar gaat bij mij altijd heel snel in het begin en daarna gaat het ech heeeeel langzaam, maar goed, nog 2 kilo en ik zit op mijn oude gewicht en dan nog even wat kilo's verder haha nou doegie
Goedemorgen dames, ik kom hier even inbreken... Aangezien we toch juli-collega's zijn willen jullie natuurlijk wel op Iman stemmen bij baby van de maand he Thanks!