Mei, juni & Juli 2006 mama's

Discussion in 'De mama's' started by eliesja, Jun 19, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Niet meer actief

MOrguhhh..

Er staat een een hele lieve juni baby bij baby van de maand :) :)
    * HINT HINT HINT * haha

2. Niet meer actief

dussuh sorry sweetangel maar ik heb op mn eigen mannetje gestemd hihi ;) ..

nou dhani was weer lekker bezig vannacht..de laatste keer zn speen om zeven uur gegeven en toen werd hij weer wakker om half 9..
    negen uur heeft hij pap gehad en andere helft gewoon flesje..heb nu nutrix met vanillesmaak, hij vind het geweldig :)
    hij ligt lekker in de box te spelen nu en kan ik ff mail checken en forumme hihi..

uhhh niks zinnigs te melden eigenlijk dus ga ff verder op het forum ;)

3. sweetangel100

sweetangel100 Niet meer actief

Hahaha Sonnie logisch!
    Ik had Dhani nog helemaal niet gezien!

4. Niet meer actief

nou hoe kan dat nou..t is het knapste en liefste mannetje wat er tussen staat hihi :p

5. sweetangel100

sweetangel100 Niet meer actief

Hahaha ik was helemaal gefocused op Iman ;) :)

6. Niet meer actief

7. TellMe

TellMe Niet meer actief

Suus al 8 kilo wat goed ! Doe je Sonja Bakkeren of gewoon jezelf uithongeren ;)

Sonnie ik heb er misschien overheen gelezen maar had Dhani nou doorgeslapen ?

Jaaaa hoor op wie moet ik nou stemmen dan ? Dhani omdat ie bij 'mijn' juni-mama's hoort of Iman omdat haar mama zo'n mooie collage voor me heeft gemaakt ? :confused: Waarom mag je nou ook maar 1 x stemmen grrrr :p

8. TellMe

TellMe Niet meer actief

Ohw nee ik lees het al, Dhani heeft weer lopen spoken :(

9. suusje

suusje VIP lid

Oct 7, 2005
    5,368
    0
    0
    Almere
    Heb op dhani gestemd hoor...haha vriendjespolitiek ;)
    enneh, mijn lijngeheim is gewoon een mega slot op mijn giechel zetten en dus minder eten :)
    Ach alles went, ook minder eten en af en toe een beloning op mijn chocolade gehalte op peil te houden

10. Niet meer actief

thanx suus ;)

vind het knap hoor als je kan lijnen..mijn moeder en zusje zijn ook bezig met lijnen..ze doen het hartstikke goed..is al best veel af maar als ik zie wat ze wel en niet mogen eten..pff nou kan ik dus echt niet..
    Dus voor de lijners onder ons..toppie..ben trots op jullie :)

net ff wezen shoppen bij de maxis in diemen..was ook fotograaf dus foto laten maken..maar dhani vond het dit keer niks eigenlijk..op zn buik ging ie krijzen en in de kist vond ie het wel leuk :confused: gek kind met zn koppie tegen dat harde ding haha..
    13 dec mogen kunnen we de foto's ophalen en dan moest ik eigenlijk naar de tandarts om mn andere twee verstandskiezen te laten verwijderen, wow hey wat een goede reden om dat af te zeggen 8)

11. Niet meer actief

Net een afspraak met potrait place..volgende week zaterdag..ben benieuwd :) arm kind blijf maar foto's maken van hem..hij heeft wat te stellen met zo'n mama :oops:

12. TellMe

TellMe Niet meer actief

Over Portrait Place ... Waar ga jij Sonnie ?

Haha zeker een goede reden om de tandarts af te zeggen, foto's halen is veeeeel belangrijker :)

Ik kan de foto's morgen halen van PP maar ik heb helemaal geen zin, het is in Amstelveen :(

En inderdaad, petje af voor de lijners, ik kan het ook niet en ik laat die laatste 3 kilo dus maar zitten. Ben allang blij dat ik weer een stuk onder de 70 weeg 8)

13. TellMe

TellMe Niet meer actief

Enne ... kheb op Dhani gestemd net ;)

14. Niet meer actief

je bent een schat..thanx ;)

ik ga in Hilversum..vrouwtje was wel heel aardig aan de telefoon..heel enthousiast..dus hopelijk maken ze ook zo de foto..
    Maar Lin amstelveen is toch niet zover bij jou vandaan? ben wel benieuwd hoe ze geworden zijn..wel ff showen he :)

15. Niet meer actief

owja vergeet ik het weer te vertellen :oops:

Maar we hebben er een buurjongetje bij :) Is dus van die vrouw en man wat zo vaag was..snap het nog steeds niet en met mij meerdere haha..wat zou kunnen is dat ze wel eerder al is bevallen maar in het ziekenhuis lag ofzo en dat ze gewacht hebben met slingers totdat ze naar huis mochten..
    Heb ze nog niet gesproken..maar vind het wel leuk een jongetje..is leuk voor dhani straks..ze schelen maar iets van 5 maandjes denk ik..

16. TellMe

TellMe Niet meer actief

Gelukkig .... is het mysterie van de vage buren dus opgelost :)

Son, Amstelveen is inderdaad niet zo ver (20 min met de auto) maar morgen is het natuurlijk mega druk daar vanwege Sinterklaas :(
    Sinds ik ben bevallen kan ik ineens niet goed meer tegen drukte in winkels enzo ... had ik ook al toen ik zwanger was. Als het dan ergens druk was kreeg ik het bloedheet en dan liep ik het liefst zo weer naar buiten haha

17. MirandaT

MirandaT Niet meer actief

Heeee!

Hier ben ik ook weer :)

Nou vanmorgen dus naar die Babysuperstore geweest, maar wat was het druk :confused:
    Moesten wel een half uur in de rij staan, voor af te rekenen.
    Maar we hebben een kinderstoel (een Tiamo-combi). En hij is rood.
    Ook hebben we een buggy X-adventure met 5 standen erop. In de ligstand past ze al.
    Grappig gezicht. Dan zie je echt dat ze ineens weer zo groot zijn.
    Autostoelen waren er niet zo veel, dus daar wachten nog maar ff mee.

Toen ook nog ff naar de gewone babysuperstore geweest en van oma heeft ze nog een sprekende Nijntje gehad voor Sinterklaas. Die is echt leuk :)
    En Cyenna is ook heel de dag lief geweest. Ik had ze in de draagzak (gebruik die eigenlijk bijna nooit), maar ze vond het echt helemaal super om alles zo te zien.

Daarna nog ff naar winkelcentrum geweest, naar Prenatal natuurlijk. Haha zal eens niet. Moest nog steeds een winterslaapzak en heb die nu eindelijk, een hele leuke. Zal er nog wel een foto van maken. Was ook maar 17 euro. Zag er laatst hangen bij Prenatal en die waren 80 euro :confused:

Nou al met al is ze dus weer helemaal verwend :)

Balen dat het vannacht weer niet zo ging met Dhani...
    HOpelijk gaat het echt aankomende nacht goed!

Wat is dat Portrait Place precies? Ik ken dat helemaal niet.

Oh gelukkig Sonnie dat het mysterie is opgelost.

Linda.. Ik kan ook niet tegen die drukte hoor. Wordt dan ook helemaal naar :( Heel erg vervelend..

Oh m'n meisje is alweer wakker, ff halen :)

18. TellMe

TellMe Niet meer actief

Goed zeg Miranda, echt veel leuke dingen gekocht dus. Ik wil ook wel een slaapzak voor de winter, is dat er zo een met lange mouwen ? 17 Euro is echt geen geld !

Portrait Place is ook een fotograaf-achtig-iets zoals bij C1000 maar erg duur. In de Prenatal mama doos zat een mapje met bonnen voor 1 gratis foto per half jaar. Dus de 1 ste foto kun je laten maken van 1-6 maanden, de 2e foto van 6-12 maanden en zo verder. Uiteraard maken ze veel meer foto's en die kun je dan bijkopen. Het formaat is 25cm bij 30cm. Als je wilt bijkopen is het echt heel erg duur, voor 3 foto's betaal je dan 100 euro. Dus wij halen gewoon alleen die gratis foto op.
    Ik weet toch al dat ze er niet leuk op staat want ze had er tijdens het poseren helemaaaaaal geen zin in :)

19. MirandaT

MirandaT Niet meer actief

Ja, was slaapzakje met lange mouwen en die kan je er ook nog afritsen.
    Ik zal ff een foto in m'n album zetten.

Oh dan moet ik die bonnen dus ook hebben voor dat Portrait Place. Maar zou niet weten waar :) Haha misschien maar goed ook als ik dat zo lees. Wel errug duur idd.

Ikke ga Lotte kijken :)

20. Miekie

Miekie Fanatiek lid

Aug 30, 2005
    3,163
    0
    0
    Friesland
    Haai!

Lin wat fijn dat je begeleiding krijgt voor het bijvoeden e.d. van Lois!

Miranda, weer lekker ingeslagen!
    Had je nou 75% korting...das veeeel!

Sonnie, leuk een buurjongetje erbij.
    Weet je ook hoe hij heet?
    Vervelend weer dat Dhani weer heeft liggen spoken! Hopen dat hij gauw weer in zn ritme zit!
    Veel plezier morgen met het sinterklaasfeest!
    Vergeet de muts niet he?

Hebben jullie het trouwens gehoord op het nieuws, van dat jongetje van 8 wat is vermoord?!
    Echt verschrikkelijk!
    Dan ben je echt goed ziek hoor, pfff.
    Zal je maar gebeuren...bah!

Suus, leuk weer van je te horen!
    En wat goed zeg, 8kg!
    En dat in deze moeilijke tijd...chocola, pepernoten enz. Echt knap hoor.
    Ik moet er ook nog iets van 5kg af.
    Heb voor kerst een digitale weegschaal gevraagd, dus dan kan ik niet meer sjoemelen...haha!

Tinus veel plezier in het hoge noorden!

Ik ga even met mn jongetje spelen op zn kleed, doeidoei!

Share This Page