Mei, juni & Juli 2006 mama's

Discussion in 'De mama's' started by eliesja, Jun 19, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Roos

Roos Bekend lid

Jan 2, 2006
    783
    0
    0
    Leuk slaapzakje Miran, maatje 70 cm?
    Die kunnen wij net in de kast leggen want Ivan is eruit gegroeid en we hadden exact dezelfde.
    SNIK SNIK. Von hem zo schattig!

2. Miekie

Miekie Fanatiek lid

Aug 30, 2005
    3,163
    0
    0
    Friesland
    Ja leuk slaapzakje zeg!
    Das wel een dikke die je zonder dekens kan gebruiken als ik t goed zie?!
    Wel handig hoor en erg leuk!

Wij hebben ook 1 met afritsbare mouwen een limegroene met SSSSTTT!IK SLAAP! staat erop ook bij de Prenatal.
    Maar das een gewone.
    En ik heb een dikkere van de Hema.

Roos, hoe bevalt je nieuwe collega?!

3. eliesja

eliesja VIP lid

Oct 3, 2005
    8,226
    0
    0
    @t Home
    hoi hoi,

ben ik ook weer ff..

miekie, heb ongeveer 2x in de week telefonisch contact met mijn man en op zondag chatten we ff een half uurtje. Nog 2 weekjes en dan komt hij weer thuis. Ben het eerlijk gezegd nu best wel zat!! :cry:
    Leuke foto´s weer.

Sonnie,oh ja dat stoeltje bedoelde ik ja! Leuke pietenfoto´s trouwens, al een keuze gemaakt welke je neemt voor de kerstkaart?

Hey Miranda, dinsdag aan de wandel geweest!! heb je niet gezien, was toevallig die dinsdag in het deurpje!! Vraagje: waarom stap jij over op friso 2? Enne leuke slaapzak, prenatal zei je?? ;)

Lois, leuk foto´s, zeker die ene waar ze al kruipt! :confused: :) ;)

Keejbie, jammer dat je niet ben aangenomen, succes verder met solliciteren. ;)

Tinus, jee, heb pas een flesje diksap siroop gehaald, gelijk maar weggooien!! :confused: :(

Suus, leuk weer van je te horen, beterschap!

Hier nog geen kerstfoto´s, heb wel een foto in mijn album van Alyssa met nieuwe muts! :D

Vraagje aan jullie, hoeveel fruit en groente geven jullie?
    Ik geef Alyssa altijd een heel potje groente van 4 maanden. En hetzelfde met het fruit, maar meestal maak ik dat zelf. En standaard na haar groente een danoontje, daar is ze echt dol op! :D
    Vandaag heeft ze een potje op met pompoen en rijst, vond het zelf vreemd ruiken maar ze vond het heerlijk..hihi

fijn weekend allemaal

doei doei

4. eliesja

eliesja VIP lid

Oct 3, 2005
    8,226
    0
    0
    @t Home
    shit bestandsgrootte van de foto is te groot, mmm dus ff geen foto met muts, maar komt er zo snel mogelijk aan..

doei

5. Roos

Roos Bekend lid

Jan 2, 2006
    783
    0
    0
    Hey Miekie,

collega beviel goed vandaag.
    Komt full-time bij ons werken. Heerlijk, heb ik ook mijn handen vrij.
    Echt helemaal superrrrrrrrrrrrrrrrrr.

6. Niet meer actief

hey hallootje :)

Miranda lekker geshopt dus..zijn leuke slaapzakkies..wil binnenkort ook eentje met lange mouwen..is errug handig voor de winter..hmm als het nog winter gaat worden tenminste..maar je bent dus leuk geslaagd :)

Thanx Miekie ennuh nee vergeet zn muts niet,ligt al klaar :) Heb er echt zin in..steef hoorde de hele middag al muziek uit de kantine komen..ze waren bezig met de voorbereidingen..ben echt benieuwd..batterijen van de camera zit al in de oplader 8)

Heb het ook gehoord van dat jongetje en daarstraks hoorde ik dat het geen familie van het kindje is..pff..zo erg..kreeg er weer kippevel van..moet je toch niet aan denken..dus zelfs een basisschool is niet meer veilig :confused: oke we weten het motief natuurlijk nog niet..maar toch..vind het maar een eng idee..gewoon zn keeltje doorgesneden..brrr.. :evil:

Roos hoe bevalt de nieuwe assistente?

Linda is idd natuurlijk wel druk morgen..kun je ze niet doordeweeks ophalen of moet dat echt perse zaterdag van hun?

Had dat tijdens zwangerschap zo erg joh met dat rijden..dat op een gegeven moment mn vriend zei jij gaat dus echt niet meer rijden..soms vergat ik gewoon hele stukken op de weg..dan wist ik niet eens dat ik daar al had gereden zeg maar..ik zat dan gewoon in een soort waas ofzo en gewoon maar rijden..best eng eigenlijk..nu niet meer hoor..
    Ben trouwens veel voorzichtiger gaan rijden..prop de auto niet zo snel meer overal tussen ;)

Uhh wat hadden jullie nou nog meer geschreven..sorry weet het niet meer

owja eliesja over groente en fruit..oepsie bijna vergeten..

Maar hier gaat het tegenwoordig zo..'s ochtends eet dhani een heel potje fruit of ik maak het zelf en 's avonds krijgt hij een heel potje groente wat hij helemaal op eet..heb wel een toetje ook voor hem maar dat geef ik nog niet..anders wordt het een beetje teveel van het goede..lijkt me nog niet goed voor zn maagie zoveel tegelijk..

ga ff koffie zetten..

fijne avond allemaal

7. Niet meer actief

Roos zie je antwoord al haha..deed ook iets te lang over mn berichtje dus je had al gepost :)
    Maar lekker dat je nieuwe collega bevalt..wordt het voor jou ook weer rustiger ;)

8. eliesja

eliesja VIP lid

Oct 3, 2005
    8,226
    0
    0
    @t Home

dan maar ff hier!

9. eliesja

eliesja VIP lid

Oct 3, 2005
    8,226
    0
    0
    @t Home
    en het staat ook eindelijk in mijn album hihi

10. TellMe

TellMe Niet meer actief

Leuke foto Eliesja ! En ik hoop dat de 2 weken snel om zijn voor je.

Roos wat goed dat je weer wat meer lucht krijgt nu met de nieuwe collega.

Die slaapzak is echt leuk Miran, ik ga ook maar weer eens naar Prenatal en anders vraag ik em gewoon voor kerst :) Loïs slaapt nu nog in een slaapzak van de Hema zonder mouwen en ze heeft dan een romper met lange mouwen eronder. Dan heb ik er nog een dekentje strak overheen zodat ze niet gaat draaien.

Sonnie, als de foto's bij PP worden gemaakt moet je dus een afspraak (dag en tijd) maken om ze op te halen, dat kon dan na 2 weken. Ik heb toen dus voor 2 december gekozen en er niet aan gedacht dat dat de drukke zaterdag voor Sinterklaas is.

Dat wat jij vertelt over dat autorijden had ik ook, ik reed als een zombie toen ik zwanger was en dan vooral gedachtenloos. De laatste maand heb ik daarom ook bijna niet meer zelf gereden in de auto. Nu rij is als een oud wijf als Loïs bij me in de auto zit haha

11. Niet meer actief

Leuke foto Eliesja ;)

Stom he linda dat je zo kan veranderen door een zwangerschap/kindje..
    Ow oke vandaar dat je morgen gaat..hihi zou ik ook niet aan gedacht hebben hoor..
    Ze gaan me ook vrijdag bellen om het e.e.a door te spreken..Had jij dat ook? Wat moeten ze nou doorspreken..hoe ze haar moet zitten ofzo haha of hoe hij moet lachen :rolleyes:

12. Niet meer actief

Trouwens bevalt je nieuwe autootje een beetje?

13. TellMe

TellMe Niet meer actief

Ze belden bij mij alleen nog 1 dag van te voren om te bevestigen, verder spraken ze met mij niets door ofzo.

Jaaaa de nieuwe auto bevalt heel goed ! En wat een ruimte, ALLES past er werkelijk in en Loïsje zit nu met Maxi Cosi op de achterbank. Met de 5 deurs Swift zet ik haar er zo makkelijk in en uit :) Ik vind het alleen jammer dat ik haar nu niet meer kan zien tijdens het rijden maar dat is misschien wel weer beter voor de algemene verkeersveiligheid in en om Amsterdam :p

14. Niet meer actief

haha ja want je blijft anders kijken he..zou ik ook hebben denk ik ;)
    Super dat hij bevalt..

volgend jaar mag ik ook een autootje..maar weet nog niet welke..echt stoer..ben al beetje aan het rondneuzen..wil wel iets in sportuitvoering :)

vind jij het niet eng om in amsterdam te rijden? naja je bent het natuurlijk wel gewend he..maar ik vind die trams altijd zo eng en iedereen schiet echt de weg over met fiets en al..gelukkig hoef ik daar nooit meer zelf met de auto te rijden maar zelfs ernaast zitten vind ik niet echt leuk..zeg ik steeds: pas op fietser..kijk uit tram enz..haha ze worden altijd gek van me.. :oops:

15. MirandaT

MirandaT Niet meer actief

Leuke foto Eliesja!
    He jammer dat ik je dinsdag niet heb gezien! Ik was 's middags wel thuis hihi. Weet je waar ik woon? Had je langs kunnen komen :p
    Over dat Friso.. Cyenna spuugt altijd best wel wat als ze de fles heeft gehad en ik dacht dat het misschien met Friso minder zou zijn. Dus vandaar ;)

Jaa ik vond het ook een leuke slaapzak. Hij is idd wel dik, maar zou je dan geen dekentje hoeven te gebruiken meer? En dan wel of geen pyjama?
    Ze slaapt nu namelijk in een slaapzak zonder mouwen (is volgens mij van de Hema) en dan ook nog haar pyjama aan en onder de dekentjes.
    En hij is idd 70 cm. Roos. Hopelijk kan Cyenna er nog ff meedoen.

Ik heb vandaag 1 fles weggelaten en vanmiddag heeft ze dus een heel potje fruit op met liga. En vanavond half potje groente (4 mnd) en een danoontje. En dan net de laatste fles.
    En vanmorgen om 8 uur en 12 uur een fles op.
    Hoop dat ik het ook zo goed doe hihi. Vind het best wel moeilijk allemaal van hoe je het precies 'moet' doen.

Ja echt erg van dat vermoorde jongetje. Vreselijk :(

Zo Suus je gaat goed met afvallen! Ik ben sinds maandag weer 1 kilo kwijt ongeveer. Maar vandaag is weer ff een slechte dag.. Morgen maar weer goed doen ;)

Roos, fijn dat je nu een nieuwe collega hebt!

En Linda, fijn ook dat je nieuwe auto zo bevalt. |Ik wil ook graag een vijfdeurs, maar ja eerst ff sparen ;)

Miekie, die kinderstoel had ik voor de helft en de buggy was 20 euro. Dus ook geen geld :)

16. MirandaT

Haha dat zeg ik ook altijd :)
    Ik durf ook niet in Amsterdam te rijden, echt veels te eng idd met al die trams die overal rijden en aangezien ik dat helemaal niet gewend ben :confused:
    Vriendin van me heeft tijdje in A'dam gewoond, maar gelukkig was dat echt aan de rand, dus dat ging goed haha. Nu woont ze in Amstelveen, nog beter te doen :D

17. Niet meer actief

Mijn vriendin woonde eerst ook in het centrum..nu wat verderop..dus vanaf snelweg hoef ik niet eerst weer de hele stad door..vind het nog een klote stuk hoor..maar minder dan eerst :)

Voor degene die in Groningen wonen pas op..mn zusje gaat daar dit weekend feesten haha :p

Moeilijk he Miran hoe je dat nu moet doen..voordeel is wel dat jij een van de eerste bent dus kan je het ons straks mooi uitleggen haha :) ;)

18. Niet meer actief

Maar miranda doe je dan wel pyama aan als ze in die slaapzak met lange mouwen ligt? Nu heb ik dhani alleen in zn pyamatruitje en rompertje liggen in die zak met daaroverheen zn dekbedje..had ik eerst niet maar vind het sinds twee dagen veel frisser 's nachts..
    Maar lijkt me zo warm als je dit ook aantrekt met die lange mouwen slaapzak..
    blijf het allemaal lastig vinden..kon hij maar zeggen of hij dat te warm of te koud vind haha

19. MirandaT

Ja dat weet ik dus niet of ik dan haar pyjamaatje aan moet doen in die slaapzak met lange mouwen.
    Ik heb ze nu nog in dr 'oude' slaapzak gedaan.

Maar denk dat ik dat niet doe dan.. Want ze draagt nu ook rompers met lange mouwen, dus dat is ook al warmer. Doe haar wel dan onder de dekentjes denk ik.
    Vind het ook moeilijk of dat dan weer te warm is of niet..

Haha ja makkelijker voor jullie straks met het eten, moeilijk nu voor mij :)

20. Niet meer actief

maar we helpen je wel hoor ;)
    We kunnen met je meedenken :)

Share This Page