oja en de hele tijd had hij keurig zn pietenpet op..maar na een uur had hij het toch wel gehad met zn muts..dus helaas toen hij eindelijk op schoot mocht bij de sint had ie zn muts dus niet meer op..
Leuke foto's! Dhani heeft dus genoten Pff schiet niet op he met dat slapen.. Je zou idd zeggen dat ie toch wel een keer moe moet zijn Ik hoop echt dat deze fase snel voorbij is hoor. Hier is alles goed . Weten jullie wat je trouwens als drinken nu mag geven aan je baby? Ik weet wel thee, diksap, water.. Maar Cyenna moet dat allemaal niet Heb ook al water met een beetje fruitmix geprobeert, maar dat was ook geen succes.. Ze moet toch wel wat drinken? Want nu krijgt ze om 12 uur een fles en dan 's middags fruithapje, 's avonds groentehapje en danoontje en dan rond 8 uur haar laatste fles. Daarstraks yoghurt geprobeerd, maar daar trok ze toch een vies gezicht bij Ik heb ze dus al veel te veel verwend met de danoontjes We hebben het gefilmd, zal eens kijken of het lukt hier op te krijgen. Suus, ook gefeli met Quinten! Miekie, jij geeft dan 's middags tussendoor nog niets? Ik heb vanavond ook voor het eerst zo'n 6 maanden potje gegeven (een halve ook) en dat vond ze ook lekker gelukkig. Eliesja: Ik weet ook niet of spugen bij tandjes krijgen hoort... Zie je geen bobbels ofzo in haar mondje? Hihi volgende keer moet je het maar van te voren zeggen als je hier weer komt
Leuke foto´s sonnie.. Zal het melden miranda als ik weer es langs wip op het deurppie! heb geprobeert om die 2 op de foto te krijgen, nou de oudste dat lukt wel, maar Alyssa, jee zeg ze gilt het uit, ze vind er dus niks aan, veel te eng met al die lichtjes en slingers.. Hoop echt dat het lukt hoor, heb er nu 1 nou daar staan de tranen nog van in dr ogen, ze kijkt ook zo sip, vind m niet zo leuk om hem op de cover te zetten.. zal proberen er een foto van te plaatsen in dit bericht.>> Morgen maar verder oefenen. groetjes
Miran ik zou het niet weten wat ze verder nog mogen..maar heb je niet zo'n boekje van het cb gehad met een schemaatje wat ze per maand allemaal mogen? uhh dit heb ik ook niet van mezelf hoor he Suus haha..suus heeft nl zo'n boekje..ik weet ff niet meer hoe het heet..iets met richtlijnen..ik ga dat boekje in ieder geval een keertje ophalen bij het cb.. 'Heb je toevallig al op internet gezocht?" Ennuh heb je haar nu al verwend haha Eliesja lastig is dat he..heb je iets leuks bedacht werkt eentje niet mee.. maar wie weet vind ze het morgen wel leuk..de aanhouder wint he Maar wel een leuk idee..zag het net ook staan in de veronicagids.. Nou succes in ieder geval..hoop voor je dat ze het morgen wel leuk vind
Nee, volgens mij heb ik niet zo'n boekje. Zal idd eens ff zoeken op internet. Ah hihi idd zielige Alyssa op die foto. Hopelijk gaat het idd morgen beter
thankx haha...nog een maandje en dan is het echt een halfjaarsfeessie Ja zeer handig dat boekje hoor. heb het bij het eerste gesprek met de dame van het cb gekregen. Leuk vrouwtje trouwens...we boffen Als ze hem niet hebben, moet je me maar effe mailen om welke leeftijd het gaat en dan mail ik die richtlijnen wel door. Altijd lekker om effe een soort van leidraadje te hebben en dan kun je zelf bepalen in hoeverre je daarin mee gaat toch... Nou mijn surprise is bijna af hihi... het gedicht 4 pagina's lang had ik al af. duss bijna klaar. Dinsdag komt de sint bij mijn meisje op school en komt dan aan in een luchtballon. en 's avonds dus bij ons thuis. Leuk hoor! Daarna mogen we eindelijk de kerstkaarten versturen (he son eindelijk hahaha) Hij is zoooooo leuk al zeg ik t zelf hihi...laat 'm een dag nadat ik hem verstuurd heb hier wel zien. en dan de boom leukkkk en dan gezellie kerst..zin in! heey hebben juliie groeten uit de rimboe gezien?
He Miran, Ik heb Tijn gister voor het eerst diksap gegeven, peer/perzik van Olvarit. Hij vond het erg lekker! Ik gaf hem ook een klein rijstwafeltje, dat vond hij nog niet zo leuk, met die stukjes. Gewoon blijven proberen hoor of andere smaken proberen. Heb dus nu een fles laten vervallen en biedt m nu diksap met koekje aan. Sonnie, leuke foto's hoor. Vooral die eerste, druk aan het sjanzen! Eliesja, erg leuk hoor! De foto is wat klein, dus ik zie geen traantjes! Ik heb een blauw foldertje van het Cb met schema's. Ik zal m zo even opzoeken.... Heb groeten uit de rimboe dit x niet gezien, we hadden filmpjes gehuurd.
Hier staat: Vanaf 6 maanden 6300-8600gram; 4 voedingen en 1 fruithap. Bv. 2 x opvolgmelk en 1 papvoeding en 1 warme maaltijd en 1 fruithap. Hmm, staat nix in over diksap oid.
Goedemorguh! Nou ben weer ff bezig geweest en yesss, het is gelukt, foto zal ik binnenkort laten zien, heb m gelijk besteld, ben wel benieuwd wat mijn man er van zal vinden! Alyssa slaapt weer dus ga ff met de oudste pepernoten bakken! Fijne zondag.
Nee raar dat er dan niets in staat he. Neem aan dat ze toch wel wat moeten drinken tussendoor. Ik heb ze net pap gegeven (nutrix) en dat vindt ze echt lekker. Grote lol heeft ze dan. Ik had ook die peer/perzik van Olvarit (zat toen in de doos van Prenatal), maar dat dronk ze dus niet. Ja idd ik blijf maar proberen hihi, ze zal toch eens wat anders moeten drinken dan melk. Oh lekker pepernoten Nee, ik heb ook geen groeten uit de Rimboe gezien, alhoewel, wel een heel klein stukje. Iets met een varken en ik hoorde dat ze iets over slachten zeiden,dus gelijk maar over gezet. Wij gaan zo naar m'n ouders toe, gezelli Fijne zondag!
selaam een kleine update van ons met tamer gaat alles goed. Elke dag kan hij weer wat nieuws, tamer kan nu al van zijn buik naar zijn rug draaien. Tamer komt nu allen nog maar 1 keer voor zijn fles snachts maar dan moet ik hem wel om 23.00 uur in bad doen en de fles geven. anders komt hij als nog 2 keer voor zijn fles. tamer vind de groente en fruithapjes erg lekker en ben ook al begonnen met danoontjes en dat gaat er ook wel in.
heey layla, wat ik me afvroeg ...wat staat er boven het fotootje van Tamer. Ik bedoel wat betekent het? Ben een beetje boel nieuwsgierig
Hi meiden.. fijn weekend gehad ? Wij hebben gisteren Sinterklaas gevierd, en Valentino is gruwelijk verwend. Iets te veel van het goede...hihih...maar meteen zijn halfjaarlijkse verjaardag gevierd.. Maar het was wel heel gezellig. Valentino heeft weer iets nieuws... als hij zijn groentehap krijgt.. gaat hij bij elke hap harder brabellen .. en daarna lekker zitten proesten. Dus mama zit heerlijk helemaal onder, en bedankt. Hoe moet ik hem dit nou afleren ? @ Suus gefelictieerd met Quinten. @ Miekie.. ik heb helemaal geen schema gehad van het cb. Zou ook niet weten hoe ik die ene fles af moest bouwen, hij heeft daar echt nog behoefte aan. Ook geef ik hem al diksap tussendoor.
Goedemorgen dames! Ik heb nieuwe foto's van gijs geplaatst in mijn album Nou Sonnie gijs is helemaal gek van zijn bumbo! echt een geweldige uitvinding. Ik ga effe bijlezen groetjes, Tamara