Hey mamaantje...leuk al die verwennerijen toch haha... ik heb al zin in morgen. Ook ben ik erg benieuwd naar de surprises morgen..Leuk! en kerst ook al zo leuk!... Ik heb mijn kerstkaarten al poosje af haha... We doen nu al 5 jaa alweer een fotokerstkaart...en elk jaar ons dochtertje in een andere kerstscene hihi, maar dit jaar natuurlijk met z'n tweetjes ..en hij was goed gelukt. Maar wil hem hier nog heel even niet plaatsen totdat ik ze verstuurd heb, maar dat duurt niet lang meer en dan kom ik hem showen goed? Sonja hoe was het in leeuwarden? en hoe sliep dhani vannacht? oh ja in mijn boekje staat: 4-5 mnd desgewenst kun je geven vruchtensap of geprakt fruit, 2 eetlepels groente, rijstebloem maar is niet nodig en mag niet ten koste gaan van borst- of flesvoeding en er staat 5 flessen melk bij 6 maanden staat: pap van opvolgmelk en rijstebloem fruit geprakt evt vruchten- groentesap of thee of water groente + aardappel of rijst 4 flessen melk dit staat in mijn CB boekje het heet richtlijnen voor de voeding van baby's en peuters
en bij 7 mnd staat er: 3 a 4 flessen melk pap van opvolgmelk fruit,vruchten- of groentesap,thee, water bruin brood evt met beleg Groente + aardappel of rijst+ 1 eetl fijngemaakt vlees, kip, vis of ei
He bedankt Suusje! Ik zal nog eens kijken of het ook niet in dat groeiboekje van het cb staat. Ik mag dus precies die dingen geven die ik al dacht en ze niet wil. Maar we gaan gewoon volhouden hihi. Valentino is dus heerlijk verwend Oh ff de foto's bekijken van Gijs
Oh ja Suusje ik zie het hahaha Ik was naar de foto in haar banner aan het kijken... Ik maar zoeken naar tekst
Het is een boekje van zorggroep Almere dus misschien dat het daarom niet bij iedereen erbij zit. dat het dus niet iets van elk CB is ofzo...denk ik... zal ik eens verder gaan met het lijstje? bij 8 maanden staat er 3 flessen pap van opvolgmelk fruit-, vruchten- of groentesap, thee, water bruin brood met beleg en margarine warme maaltijd bij 9 - 12 maanden staat er 3 flessen 2 broodmaaltijden bestaande uit bruin brood met margarine en beleg of pap van opvolgmelk fruit-, vruchten- of groentesap, thee warme maaltijd, evt yoghurt toe