haha daar was cyenna het niet mee eens! hihi Ze is zo'n schatje om te zien...zo'n lief koppie.. net als Lois trouwens, ook zo'n scheetje om te zien... Misschien maar vast koppelen haha...
Haha dat gebeurd dus ook telkens bij ons jongetje als hij mijn zus ziet of me tante. Juist de kant van me moeder vindie allemaal niet zo lief haha Heb ook een btje het idee dattie btje eenkennig is op dit moment. Hij wil niets anders dan bij mij zitten.
Sonnie? waar ben je nou? of heb ik met een half oor geluisterd (of nee met een half oog gelezen) en ben je iets leuks aan het doen....
Gijs spaart idd plooitjes heerlijk he die bolle toet ben ook zo gek op mijn ventje een knuffeldier is het.
Vannacht iets minder blij hij was van 04.00 uur tot 06.00 uur wakker YEAH! Maar goed hoort er ook bij he groetjes, Tamara
Was ie aan het brabbelen? of huilen..?... ik bedoel eigenlijk, kon je wel lekker blijven liggen of moest je eruit?
Het was geen huilen maar krijsen. En ja we moesten er uit. Maar om 4.30 uur hebben we hem maar laten huilen tot 6.00 uur was geen beginnen aan met hem. En daarna was het weer helemaal goed met meneer. Hij lachte alsof er niets gebeurd was grrh. Je kan dan ook niet boos zijn op zón kleintje.
Nee hihi, maar je haartjes stonden ckr aardig overeind ... heb t gelukkig nog niet meegemaakt. Slaapkonten hier in huis, maar wat niet is kan altijd nog komen he... ik loop even naar school
Nee Valentino wordt s nachts ook nooit wakker. Hij houdt echt van slapen, en kan geen minuut nachtrust missen, hihih. Hij wordt op zijn vroegst 7 uur wakker, maar meestal rond 8 a 9 uur. Gijs heeft trouwens ook een lekker bol koppie.. echt geweldig. Nog gefeliciteerd trouwens ik zie dat hij ook net 5 maandjes is.
dank je wel! en jij met valentino 6 maanden wow wat gaat het toch snel. het gebeurd gelukkig niet zo vaak hoor dat gijs dit heeft. Was de eerste keer dat hij bleef huilen. Maar ik wilde geen voeding geven vanwege ons schema anders zit hij om 18.00 uur al aan zijn laatste fles daar begin ik niet aan. We deden het voorheen wel maar nu hadden we zoiets van hij moet ook leren dat hij niet altijd krijgt als hij vraagt. zo krijgen we hem nooit op minder flessen . Hij krijgt 5 flessen 180/6 waarvan 1 met pap en een fruithapje en sinds gisteren ook een groentehap goed is goed zeg ik.
effe tussendoor SONNIE waar ben je? Missen je wel hoor de grootste kwek van de mei juni juli mama's haaha
Valentino weet wel raad hoor met zijn hapjes.. Hij eet nu een heel potje met fruit en een potje voor beebs van 6 maanden van 200 gram met een danoontje.
Wat zou ik ook alweer allemaal gaan doen vandaag de wasmachine uit en inladen CHECK de droger uit en inladen CHECK was vouwen CHECK postkantoor CHECK boodschappen CHECK bedden opgemaakt CHECK beneden met de stofzuiger CHECK boven met de stofzuiger uhhhhh oepsie nog niet Maar verder wel mijn best weer gedaan toch? en de boerenkoolstamppot is ook klaar! tip top!
Nog 11 dagen en dan ga ik naar engeland. Naar londen met het vliegtuig voor 2 daagjes met een vriendin. heb er zin in! 's morgens vroeg weg en volgende dag eind van de avond weer terug...dus heb 2 hele dagen whoehoe!
Nou lekker hoor Suusje je huisje aan kant. Ik moet het dalijk nog doen als ik uit mijn werk kom en mijn kind bij mijn moeder heb opgehaald dus rond half 6 ben ik thuis. Dan eten koken, kind eten geven, thuis opruimen.... wassen strijken..bleeehehhhh.
Ben je op je werk dan? huh werkte je? wat doe je dan? was me geheel ontgaan... dus strakkies ff druk en dan hopelijk voor jou toch nog wat tijd kunnen vinden om te relaxen...bankhangen ofzo
JEEEEEEEEEEEEEEEETTTJe! Nou, Suus is ook weer back zie ik wel! Is Sonnie er een x niet haha, is het Suus wel weer! Gezellie hoor! En nu maar weer denken wat iedereen heeft geschreven....ehhhh... Keejbie, gaat alles verder goed met de kleine? Wanneer zien we weer een mooie foto van je mannetje? Succes met die bouwvakkers. Duurt het nog lang dat verbouwen? Leuke foto's Taatje, echt een scheetje! Die 1e foto vin ik zo lieefffff! Leuk Suus naar London! Ga je ook naar Harrods? Niet te veel shoppen he?! Dus Valentino is weer lekker verwend! Wat heeft hij allemaal gekregen? Miranda, alvast heel veel succes woensdag. Ik duim voor je dat alles oke is, toch altijd spannend he zoiets. Morgen is Tijn alweer 7 maanden! Ik heb hem sinds zaterdag op 3 flessen melk. Donderdag weer naar het Cb. Dan zullen ze vast zeggen dat we met brood en toetjes mogen beginnen. Tijn eet s morgens vers fruit en s avonds een half potje 6mnd-voeding.
Inderdaad Jeeeeeeeeeetje haha wat een verhalen weerrrr Suus wel lachen dat je een hele pagina vol hebt gekletst, ik kreeg eerst een rolberoerte toen ik zag hoeveel pagina's verder we waren maar toen bleek dat jij iedere zin een nieuw bericht hebt geplaatst Ik heb een klote weekend gehad dus niet veel hier geweest, de details hou ik maar voor me. Gaat nu wel weer beter. Morgen naar het ziekenhuis weer voor mezelf en donderdag om 9 uur naar de dietiste voor Loïs. Krijg van haar een voedingsschema, misschien hebben jullie daar ook nog wat aan , ff afwachten maar. Taatje, wat is Gijs leukkk en liefff Suus kan ik mee naar London Miran, moet jij nou morgen voor de heupjes van Cyenna, wist het ff niet meer zo ja, veel suc6 ! WAAR BEN JE SONNIEEEEEE 8)