Ik ben ook erg benieuwd naar jullie kerstkaarten, ik heb nog steeds niets gemaakt want ik vind de foto's van Loïsje in kerst tenue die ik tot nu toe heb niet leuk genoeg ... maar ik vind het ook weer zielig voor haar om het weer over te doen Het arme kind krijgt al iedere keer van die poppenjurken aan enzo Zullen wij van de mama's hier elkaar dan ook een kaart sturen ? Ik vind het wel leuk om er 1 van jullie beebjes te krijgen of hebben we er dan niet genoeg besteld ? Hihi tis maar een idee hoor
Heey... uhm je mag mee, maar dan moet je in het bagageruim, want mag maar 5 kilo handbagage en moet in een doorzichtig tasje heb ik begrepen...Ziet er zo gek uit dan een tas met jou erin die gezellig in de rondte kijkt. Ja of gewoon een ticket kopen haha dat kan ook... Harrods wil ik idd wel even zien miekie... en dan koop ik een elastiekje ofzo en dan wil ik er een tas omheen met heel groot HARRODS erop haha... dan lijkt het nog wat Ik vind het een heerlijk idee om lekker uit eten te gaan en lekker 2 dagen shoppen zonder flesjes-tussenstop hihi Tijn alweer 7 maanden pfffffff grote man! Kan hij trouwens al een beetje zitten miek? gewoon een vraagje hoor. was benieuwd. Linda, had je dit weekend last van je eczeem? of worm? of uhm weet niet meer precies...eczeem toch
Kaartje leuk...ff kijken of ik er genoeg heb hihi...heb Son wel al op het lijstje staan met adres en al. maar mijn moeder is al bij wezen halen. Was bij haar in amsterdam waar ik de passepartoutjes kocht (de kaarten dan) want ik maak ze altijd zelf
Ik ga nu even het laatste flesje geven...dan mijn dochtertje onder de douche en naar bed en dan bankhangen...even surfen met de laptop, tenzij er iets op tv komt wat erg leuk is.
Hier ben ik ook weer! Sonnie waar ben je? Of hebben we iets gemist? Linda.. Ik moet woensdag voor die echo. Bedankt voor jullie duimen! Dan moet het goedkomen Ja leuk kaartjes sturen . Ben ook wel benieuwd naar jullie kaartje! Moeten we ff adressen uitwisselen Ohh leuk Suus! Lekker naar Londen toe! Alvast veel plezier! Zoo en Tijn alweer 7 maandjes, het gaat echt zoo megahard. Fijne avond iedereen! Ik ga ff douchen.. heb koppijn...
hellooo sunshines 8) Taatje leuke foto's weer van Gijs ennuh die nijntjes blokken hebben wij ook Miekie..jeetje mina zeg alweer 7 maandjes..pff gaat echt snel.. Linda..owjee toch niks ernstigs het weekend? Is het weer je eczeem? Miranda..uhhh weet niet meer wat je had geschreven..sorry Suus..uhh ja wat heb jij geschreven wat ik nog niet wist haha..uhh niks volgens mij Ja leuk elkaar een kerstkaart sturen..maaruh nou moet ik wel bij bestellen hihi.. Dus iedereen die een kerstkaart van deze maffe familie hier wil ontvangen pb me ff en dan krijg je mijn adres natuurlijk ook Ga mn adres nl niet hier op het forum zetten nou dit was het ff voor nu..voor degene die ik vergeten ben het spijt me volgende keer lees ik beter
Uhm nou ik heb bijvoorbeeld verteld dat ik ging stofzuigen vandaag Dusssss dat wist jij lekker niet...dussss ...een kip is geen mussss