krijgt die van jullie al liga? als ik dhani dus liga geef propt hij dat hele stukkie in zn mond..gevolg...stikt er bijna in maar hoe kan je ze nou leren dat ze moeten kauwen? heb het al voor gedaan maar dan gaat hij alleen maar lachen
Reclame op tv... Sonnie, Cyenna snapt het op zich wel, alleen wordt die liga zeiknat van haar gelik en zit ze er helemaal onder . Zondag ook een paar stukjes brood met thee geprobeerd, maar daar ging ze van kokhalzen, haha was niet echt een succes. Ze heeft wel een paar stukjes op, dus alles is meegenomen Vanavond weer water geprobeerd met vruchtenmix, maar nee hoor. Vieze gezichten dat ze dan trekt...
arme cyenna..al die nieuwe dingetjes ook hihi.. dhani krijgt van friso die sap..maar vind het ook nog niet echt iets..hij krijgt het uit zo'n antilekbeker..dat snapt ie wel..maar het nu nog lekker vinden wat erin zit haha..
zit net ff uit te rekenen..maar kom kaartjes te kort hihi..moet ff bij bestellen..nadeel is alleen dat je per 10 kan bij bestellen..naja kijk wel ff hoe of wat 8)
Nou meiden.. ik heb twee foto's van pakjesavond in zijn album gezet. Het is echt niet normaal hoe meneertje is verwend. Hij heeft een speelhuis gehad van Fisherprice, dvd van bob de bouwer, dvd van nemo, bijtring, Little People circus, Fisher price trommel, Playskool ballenmachine, V Tech baby spelcomputer, Fisherprice blokkendoos, een hele grote schapenknuffel, kortom een hele speelgoed winkel.Wel erg leuk, maar heel erg overdreven. Zijn jullie trouwens op hol geslagen hier, heb een half uur nodig om alles te lezen en dan ben ik nog alles vergeten.... Als ik Valentino een stuk liga geeft gaat hij ook kokhalzen wanneer er een stukje afbreekt. Hier is dat ook nog echt geen succes. Zijn jullie al met antilekbekers begonnen ?
Nou mamaantje valetino is ook lekker verwent door de sint....... Nou een anti- lekbeker heb ik nog niet geprobeerd. Kan het vanmiddag wel eens proberen. Yanouck heeft al een paar dagen last van dunne luiers. Zijn we niet gewend....
weer iemand die denkt dat ik ze zie vliegen haha, nee links boven het kleine fotootje... maar wat staat er nou? nou sinterklaas is op school gearriveerd hihi... gezellige boel! ik ga even nog wat opruimen zodat het huis spikspan is voor sinterklaas vanavond. En straks met Vien nog even zijn stoel versieren
Jeetje dames jullie hebben weer flink bij geschreven. Ik schrok met rot vanmorgen dat ik zag dat er 10 pagina's bij waren gekomen Maar gelukkig valt het mee!
Zooo Valentino is idd verwend. Haha straks weet ie niet waar ie mee spelen moet Hier weer rustig nachtje gehad (zoals altijd eigenlijk) en 9 uur de 1e fles gegeven. Voor de rest eigenlijk weinig te melden Krijgt Yanouck misschien weer tandjes? Cyenna had gister gewoon 4x gepoept Hier ook nog niet met antilek beker begonnen. Kan het idd wel proberen, misschien drinkt ze dan wel. Moet ik er eerst wel 1 gaan kopen hihi. Suus, fijne pakjesavond alvast!
geen idee het zou goed kunnen natuurlijk. Ze had ook een hoge temp. 37.4 Normaal heeft ze ongeveer 36.9- 37.1 Niet dat ik vaak temp. maar die keren dat ik het doe is hij lager dan 37.4 Dus het kan wel ergens vandaan komen. Haar tandvlees is ook wat dik en rood.... dus misschien.....
Ja, dan zou dat het best weleens kunnen zijn. Gaan jullie vandaag nog wat doen? Ik wil eigenlijk nog ff naar Kruidvat, maar tis echt rotweer. Voor de rest ga ik de bovenverdieping eens grondig onder handen nemen. Badkamer helemaal doen, stofzuigen, bedden verschonen. Kreeg net ook de nieuwe Baby-info, dus hebben we weer wat te lezen. (heb nog tig boeken liggen, maar goed )
Vorige week had ze ook al een dunnen ontlasting liep het bij het rompertje in. Maar toen een paar dagen niet. Maar sinds het weekend is het weer raak. En gister weer heel haar broek vies en nat en een vieze romper. Dus ja wie weer..... Ja net zoals jij miranda de boven verdieping. Badkamer enz. enz..... Hier waait het ontzettend en het lijkt of het ieder moment kan gaan regenen. Dus lekker mijn huispakje aan.
OH tinus eerste tandjes! Gijs heeft ook van die heerlijke broeken gehad maar bij hem kwam het door een virusje. het was zelfs zo erg dat toen hij bij mij op schoot zat en zelfs mijn broek onder zat. echt zielig. trouwens leuke foto's weer van yannouck! groetjes, tamara
morguh meiden.. Leuke foto's mamaantje..gave kado's hihi Suus alvast veel plezier voor vanavond..ben benieuwd wat je ze van je uitgebreide gedicht vind haha Wilde eigenlijk ook naar kruidvat om pampers te halen..zijn in de aanbieding daar, 3 pakken voor 25 euro, en ikwilde ff naar hema om foto's te halen, maar zie het niet zitten om er doorheen te gaan met dit weer Ff vraagje aan jullie en jullie mening over wat jullie zouden doen : zoals jullie weten slaapt dhani de laatste twee weken, inmiddels alweer bijna drie weken bijna niet..de laatste paar dagen kwam hij standaard rond 11 uur 's avonds en dan sliep hij tot uurtje of drie en dan kwam hij elk half uur en dan sliep hij weer vanaf half 7 tot ongeveer half 9/9 uur.. Gisteravond was het weer zover en we willen toch graag weten waar het aan ligt..dus we dachten misschien heeft hij honger, vreemde is alleen dat hij helemaal niet huilt, maar gewoon aan het brabbelen is..toch besloten om hem 120 cc te geven..nou je kon niet echt merken dat hij honger had..zat ook beetje te spelen met de fles en tussendoor gewoon lachen..wel heeft hij de fles helemaal opgedronken..daarna in zn bed gelegd en na ongeveer een kwartiertje sliep hij tot vanmorgen 9 uur Maar we zaten dus op zo'n lekker ritme met hem..tussen 7 en 8 zn laatste fles en dan naar bed..smorgens kwam hij altijd tussen 8 en 9..we zijn bang dat als we nu steeds rond 11 uur die fles nog geven dat hij eraan gaat wennen..bovendien krijgt hij ook teveel voeding binnen..Wat zouden jullie doen? Sorry heel verhaal maar is zo lastig wat nu verstandig is om te doen