Mei, juni & Juli 2006 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door eliesja, 19 jun 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    Trouwens hoeveel liga geven jullie? Een hele of halve of 2 hele, de hele doos?

2. taatje

taatje Fanatiek lid

14 okt 2005
    2.136
    0
    0
    Roosendaal
    idd heb ik ook veel liever en als er dan nog een paar zijn die het kijken waard zijn is het helemaal leuk haaha

3. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    De liga gaat hier prima, alleen dat laatste stukkie vind ik wat engig, dus daar help ik mee, die hou ik maar vast, ben zo bang dat ze anders stikt in dat grote stuk!

4. Niet meer actief

Als ik dhani een liga geeft krijgt hij de helft...

Nou idd taatje je moet wel wat te kijken hebben..kijken mag toch haha :p

5. taatje

taatje Fanatiek lid

14 okt 2005
    2.136
    0
    0
    Roosendaal
    Trouwens nog iets liefs te melden:

Mijn broer belde me gisteren op dat zijn huis een make-over heeft gehad.

Mijn schoonzusje is heel erg ziek geweest had kanker en heeft echt een jaar op het randje gelegen. Nu is ze voorlopig vrij van de kankercellen. Maar hun vrienden hebben van het weekend terwijl zij weg was samen met mijn broer een nieuwe vloer gelegd een paar nieuwe meubels ( hebben ze dus allemaal gekregen!) en het hele huis van boven tot onder gepoetst. en de volgende dag toen ze thuis kwam stond het hele huis vol met kaarsen en had iedereen zich boven verstopt. echt heel gaaf ze verdienen het ook zeker z'on verrassing.

Was net of hart in aktie was langs geweest zei mijn broer.

Wou ik effe meedelen

6. Niet meer actief

had net iets stoms..dhani ligt op zn rug in de box met zn berenslofjes aan..ik kijk ff naar de box en denk hey hij ligt op zn buik..helemaal zelf gedaan..dus pak het fototoestel..kom ik dichter bij de box blijkt gewoon dat zn slofjes omgedraaid zijn :oops:

7. taatje

taatje Fanatiek lid

14 okt 2005
    2.136
    0
    0
    Roosendaal
  8. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    Ga et dan ff anders doen, zou degene die een kaart van ons zou willen ontvangen en waar wij een kaart van mogen krijgen, mij een pb willen sturen. Kan best begrijpen dat somige zeggen, nou van die Eliesja hoef ikke geen kaart hoor, haha

Maar k hoor het wel dan.. ;)

9. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    Wat super taatje, echt mooi is dat dan he!

Haha die dhani, jij helemaal blij, helaas... :)

Hier dan laat er 1 een scheet, best hard voor een klein dametje, gaat ze me toch een partij lachen..haha gek kind...

10. MirandaT

MirandaT Niet meer actief

Haha Sonnie :)

Oh dat is zeker een mooie verrassing Taatje! Echt super voor ze!

Ik heb net banaan, sinaasappel en liga gegeven. Was ook een rommeltje, maar ze vond het lekker :)

Ik heb inmiddels de badkamer schoongemaakt, gestofzuigd boven. Nu nog bed verschonen.. En kattenbakken moet ik ook nog doen.. Toen ik zwanger was mocht dat niet, hihi dat was heerlijk :)

Sonnie, ik zou ook niet weten wat je eraan kan doen.. Moeilijk zeg...

11. MirandaT

Ik ga ff de pbtjes sturen :)

12. suusje

suusje VIP lid

7 okt 2005
    5.368
    0
    0
    Almere
    Wordt een hoop af gepb-t haha.... Als ik niet genoeg heb maak ik wel bij komt goed! hihi...leuk hoor dat kerstkaartjes idee, had een idee van mij kunnen zijn hahahaha nee hoor geintje...anders klink ik wel errug arrogant huhummmm

13. suusje

suusje VIP lid

7 okt 2005
    5.368
    0
    0
    Almere
    is het trouwens inmiddels gelukt met de foto van cyenna? wanneer zetten jullie de boom neer? (denk zelf a.s zaterdag of zondag) en wanneer gaan jullie jullie eerste kaarten versturen?

14. MirandaT

Ja, ik heb nog een leuke kunnen vinden hihi. Heb het ook maar niet nog eens geprobeerd, zat toch nog wel een leuke bij :D

Ik denk niet dat wij een kerstboom neerzetten, aangezien onze 5 lieve poezeltjes het vast heel leuk gaan vinden om daar in te klimmen :)
    Maar ik zet denk ik wel een klein boompje neer op het dressoir, lijkt het toch nog iets van kerst ;)

15. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    Hey Suus, hoe oud is jou dochtertje? Gaat wel goed samen he?
    Mijn oudste die is echt dol op zijn zusje, ben ik wel blij om want het is best een aandachtvraagertje...

Heb de poes net ff naar buiten gedaan, voor het eerst, weleswaar aan de lijn, maar ze vond het wel leuk geloof ik, ze is alleen maar bij de acherdeur gebleven. Vind het best eng om dr straks naar buiten te doen, ben zo bang om dr kwijt te raken... :(

16. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    Wij gaan de boom pas neerzetten als mijn man thuis komt, dus duurt nog ff...

17. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    En de kaarten ga ik eind van deze week op de bus doen, moet er alleen wel zelf heenlopen, want deze kaarten lopen ook niet!

18. MirandaT

Onze katten mogen ook niet los buiten. Ben ook veels te bang dat er wat gebeurd. Ze hebben dan ook wel een mooie kattenren, dus naar buiten kunnen ze wel.

Mijn kaarten zijn nog niet klaar.. Denk donderdag pas.

19. mamaantje

mamaantje Fanatiek lid

5 dec 2005
    1.487
    0
    0
    Ouderenwerker
    Maassluis
    @ eliesja.. ja ik heb het ook geprobeerd met het lepeltje tegen zijn mond... maar was geen succes. Hopelijk is dit spelletje snel weer over.

@ tinus.. nou als het weer tandjes zijn dan gaat ze wel errug snel.

@ taatje.. zo das wel lief van die vrienden... echt top als ze zoiets voor je over hebben.

Ik ga zo fotos maken voor de kerstkaart... hopelijk worden ze leuk.

20. Niet meer actief

Ja ik weet het niet zeker hoor dat het volgende tandje komt. Maar de verhoging is nu weer gezakt. Dus dat valt gelukkig wel weer mee.
    Maar die dunne luiers heeft ze anders nooit. Maar houd het wel ff in de gaten.

Ga ook nog ff een aantal pbtjes sturen.... haha....

Ik denk dat johan donderdag de kerstboom wil zetten. Hij is dan namelijk vrij. Dus met zijn tweetjes. Alleen het erge is ik doe het liever alleen.......

Zo ga ff een beschuitje eten.

Deel Deze Pagina