Eet smakelijk! Ik heb de dokter gebeld voor de diareebroeken van gijs en het belangrijkste is dat ze vocht binnen krijgen. En ze zei dat zolang hij nog poepbroeken had hij voldoende vocht heeft. Dus aan een kant is het ook een goed teken. Succes met de kerstboom. Ik laat het mijn mannetje doen ik heb er zelf echt een hekel aan. Maar het is wel een gezellig gezicht.
Ik vind het leuker om het saampjes te doen, dus moet wel wachten, vind die lichtjes erin doen zo klote.. Mag manlief dan doen hihi...
oh nee dat vind ik het ergst als we dat samen doen en dat doe ik dus liever alleen. Want dan hoef ik geen discussie aan te gaan hoe hij het wil hebben. En als hij staat vind hij het altijd goed......
hallo meiden..zo dan weer twee pagina's verder haha.. Ik heb dit jaar een kerstbomenprobleem zeg maar..voorheen had ik de kerstboom staan op de hoektafel in de hoek ( duhh ) maar ja daar staat nu de box..de boom is te klein voor op de grond..we hebben twee honden dus hij kan ook niet super ver in de woonkamer staan want dan hebben we straks geen boom meer..las al in de lounge een idee om de boom op te hangen.. Maar ja onze enige hangplek is dan boven de bank en ja om nou 's avonds voor de tv te zitten met die boom boven je kop ..naja nog maar ff bekijken dan..misschien box tijdelijk voor het raam ofzo en hoektafel weer ff neerzetten..naja lekker boeiend voor jullie haha.. Ga hem denk ik eind van de week neerzetten of het weekend..
Dat probleem hebben wij dus ook, de box! Ik heb nu tijdelijk de box ff weg gedaan, alvast een plekkie gemaakt voor de kerstboom! Alyssa speelt en ligt nu op het kleed bij de bank en tv. Heb ook tijdelijk ff de salontafel opzij gezet! Het is nu nog wel een goede oplossing, maar straks als mijn man thuis komt dan wordt het moeilijker, want dan gaat de salontafel natuurlijk weer terug op zijn plek, weg ruimte voor Alyssa... Hmm moet ook maar weer es gaan verzinnen hoe we dat gaan oplossen!
Ff vraagje aan jullie: hoeveel slapen jullie ukkies nou nog? Alyssa slaapt best nog wel veel. Ze krijgt s´morgens om half 8 de fles en dan gaat ze om half 9 weer naar bed, meestal slaapt ze tot een uur of half 11(soms nog langer) en dan gaat ze er om half 1 weer in tot een uur of 15.00. En dan is ze meestal wel wakker tot een uur of 19.00. En dan gaat ze na haar prakkie weer slapen tot de volgende ochtend! Soms gaat ze ook wel es weer om 16.00/half 5 naar bed tot een uur of 18.00/half 7 en dan is ze wat langer wakker en dan gaat ze rond half 9 weer naar bed! Heb ik een slaapwondertje of is dit normaal?
Wat onze situatie betreft heb jij een slaap wondertje! Gijs krijgt om 6/7uur fles en gaat om 8/9 uur slapen hooguit 1,5 uur (maar dat is meer uitzondering dan regel). dan om 13/14 uur weer max een 1 uur en dan 18uur weer tot zijn laatste fles. het schema wisselt nog wel eens
ik moet er wel bij vertellen dat hij 1x in de 1,5 week een slaap dagje heeft dan slaapt hij 's ochtends en smiddags 2 uur achtereen en dan 's avonds nog een uurtje.
Cyenna komt 9 uur voor de 1e fles. Vanmorgen om 10.15 uur ongeveer weer naar bed gedaan en om 11 uur was ze weer wakker. Dus is maar 3 kwartier. En net weer fles gegeven en ze viel al in slaap onder het drinken... Dus gelijk net op bed gelegd en ik hoor ze niet, dus ze zal nu wel slapen.. Ben benieuwd tot hoe laat. En 's avonds slaapt ze meestal ook nog wel een uurtje. En dan rond 8 uur / half 9 naar bed. En dan slapen tot de volgende morgen half 9 / 9 uur.
Meer als 3 uur slaapt ze niet hoor overdag. Hoogstens 2 uurtjes, maar dat is ook maar zelden. Voorheen deed ze dat wel, maar de laatste maand niet meer eigenlijk..
Nou als dhani gewoon in zn normale ritme zit..slaapt hij overdag van ongeveer 12 uur tot 14.00 maar soms ook langer..'s middags valt hij tijdens het spelen ook nog wel eens in slaap in zn box en tussen zeven en acht naar bed.. dus je hebt best een slaapwondertje als i khet zo lees
Vervangen jullie nu ook al een flesje voor een prakkie? Volgens mij is dat eigelijk pas vanaf 6 maanden, maar ze wordt over 7 daagjes al 6 maanden! Alyssa krijgt nu 4 flessen, soms 3!
Kent 1 van jullie die handige bakjes van difrax, met een randje eraan waar je aan vast kan pakken!? Daar doe ik dus altijd fruit of groente in en die zit dan altijd helemaal vol en dat eet ze gewoon allemaal op! Volgens mij heb ik ook een vreetzakje... Maar je ziet het alleen niet zo aan dr, snap ik wel want ze poept denk ik wel zo 5 x per dag! En meestal als ze zit te eten is het eten aan de bovenkant erin en er gelijk weer uit haha
Hihi vreetzakje ja Ik geef ook 3 flessen nu. Maar ze drinkt sowieso minder nu ik ook fruit geef. Net heeft ze maar 150 cc op en vanmorgen dan 200 cc. Vanavond laat ik ze met de pot meeëten. Ik ga bloemkool eten, dus ben benieuwd of ze dat ook zo vers lust ipv uit een potje. Hier ook veel gepoep Vanmorgen al 2x. Lijkt ook veel makkelijker te gaan, dan toen ze alleen maar flesvoeding kreeg. Toen werd ze nogal eens rood en hoorde en zag je ze persen, maar nu merk ik het helemaal niet als ze poept. Ja ik ruik het hihi.
nee ik vervang nog geen flessen.. stond gisteren ook te twijfelen..ze hebben zo'n pyamapapje van ik dacht nestle..maar datis vanaf zes maanden..dhani is de 21 e zes maanden..maar durf het toch nog niet te geven