Mei, juni & Juli 2006 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door eliesja, 19 jun 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

nou sterkte met de bloemkool miran..dhani vond dat echt vies..zo bitter haha..maar ja dat kwam wel uit een potje

2. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    Mischien als je er een halve liga doorheen doet door de bloemkool, het maakt t iets zoeter!

Ja dat is van nestle idd, ze hebben van nutricia dat ook ! En ja ik wacht wel tot 6 maanden met zoiets!

3. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    Alyssa heeft dat ook dat ze minder fv heeft, s´morgens is het 180/6 en s´middags meestal 150/5 en dan eind middag weer 180/6 en dan s´avonds laat nog een 180/6.

4. Niet meer actief

welke voeding geef jij nu Eliesja..want je zat toch te twijfelen tussen friso en nutrilon?

5. Mamavyas

Mamavyas Fanatiek lid

22 mrt 2006
    2.691
    0
    36
    utrecht
    oh zo bedoel je. ihhihihi

6. MirandaT

MirandaT Niet meer actief

Uit potje lustte ze wel bloemkool, dus ben benieuwd :)
    Oh das wel een idee van die liga! Als ze het niet wil, kan ik dat nog proberen.

7. Niet meer actief

Dhani lust het ook niet met liga..had ik ook al geprobeerd..maar toen we het potje al open deden hadden we al zoeits van getver nou als ie dit niet moet dan snappen we dat echt wel haha en hoeft hij ook niet verder te eten..en dat terwijl wij gek zijn op bloemkool

Maar mag je er nu zout bij doen enzo als je ze met de pot laat meeeten?
    Heb je haar in de wipper dan Miran of in de kinderstoel?

8. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    Ik gebruik toch nog de nutrilon, vond het toch maar niet zo´n goed idee.
    Hoe gaat het nu met de friso, beter?
    En jij miran, ook beter?

Had Alyssa pas een potje met pompoen gegeven, nou die stonk pas..ble, maar ze vond het wel lekker.

Is verse bloemkool dan geen optie?

9. Niet meer actief

Als Yanouck het niet zo gemakkelijk eet doe ik er altijd ff een eetlepel appelmoes door.
    En dan glijd het zo naar binnen.

Yanouck krijgt nog 4 flessen. Maar s'avonds ligt ze tegen half zeven al op bed. Maar dan moet ik tegen 8 uur wakker maken voor de laatste fles. Dus heb er wel eens over na zitten denken om die dan te laten vervallen. Maar goed we zien het wel.

De temp is weer een beetje gezakt. Dus valt wel mee. Ze slaapt nu npog lekker. Dus ga alvast voorbereiding treffen voor het eten. Johan gaat straks naar PSV

10. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    gelukkig dat het wat beter gaat tinus.

En nee volgens mij mag je nog geen zout gebruiken sonnie!

11. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    wanneer mogen ze mango?

12. Niet meer actief

Nee je mag nog geen zout gebruiken. Dus de groente's die je zelf kookt en die je ook voor die kleine wil gaan gebruiken mag je dus geen zout in doen.

Maar nou deed ik dat toch al niet op mijn groente.

Je Eliesja nog een paar daagjes en dan zijn die kleintjes van ons ook al weer een halfjaar.

Wat gaat dat snel he......

13. Niet meer actief

In mijn boekje staat zodra ze gewend zijn aan fruit. Kun je scherpere soorten fruit gebruiken zoals mango, ananas of citrusvruchten.

14. Niet meer actief

Dhani reageert wel goed op de friso..en van week had ik hem zo'n kant en klaar pakje van de nutrilon gegeven toen we sinterklaasfeest hadden..vond ik wel makkelijk..heeft hij ook geen reactie op gegeven..

Oke dus geen zout..zal hetis proberen als wij bloemkool eten om hem ook wat te geven..kijken of hij het dan wel lekker vind..

15. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    ja gaat hard he!

Dus er staat geen leeftijd voor?
    Alyssa eet al goed fruit!

16. taatje

taatje Fanatiek lid

14 okt 2005
    2.136
    0
    0
    Roosendaal
    Gijs eet zowel zijn groente als fruithapje heel slecht. Misschien is hij er nog niet aan toe maar aan de andere kant wil ik hem vast laten wennen want met 6 maanden valt er weer een fles af.

17. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    wel minder dat het niet lukt met het hapje..

Ik hoef bij haar maar met het bakje aan te komen en ze gaat helemaal uit haar dak en die scheur gaat al open! ;) :)

18. Niet meer actief

Hier ook zo eentje..maar hij hoeft niet elke dag een heel potje..verschilt..dus laat het altijd beetje van hem afhangen..als hij hele potje wil krijgt hij dat en anders gewoon wat ie lust..
    maar vooral fruit vind hij erg lekker en bruine boontjes met appel :)

19. Niet meer actief

komt vast wel taatje..hij heeft misschein gewoon ff de tijd nodig ;)

20. taatje

taatje Fanatiek lid

14 okt 2005
    2.136
    0
    0
    Roosendaal
    Ik hoop het want we zijn al even bezig

Deel Deze Pagina