Mei, juni & Juli 2006 mama's

Discussion in 'De mama's' started by eliesja, Jun 19, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. eliesja

eliesja VIP lid

Oct 3, 2005
    8,226
    0
    0
    @t Home
    Maak je het ook zelf of gebruik je potjes?

2. suusje

suusje VIP lid

Oct 7, 2005
    5,368
    0
    0
    Almere
    @ eliesja... ze is nu 4,5 en echt apentrots hoor. Gaat heel leuk samen! Hij is ook gek op haar. en ligt ook steeds in een deuk om haar. Hoe oud was jouw zoontje?

3. suusje

suusje VIP lid

Oct 7, 2005
    5,368
    0
    0
    Almere
    Een scooter hebben is ook best leuk...

4. Niet meer actief

maar dan wel een sneeuwscooter

5. TellMe

TellMe Niet meer actief

Pfffffffffffffffffffffffffff ik heb even terug zitten kijken en sinds mijn laatste bericht van gisteravond 6 uur zijn er 13 pagina's bijgekomen hahaha jullie zijn echt helemaal krankjorem geworden :p

Hoe kan ik nou op alles reageren als ik 13 paginaas moet doorworstelen :oops:

Ik ben vanmorgen voor de zoveelste keer in het ziekenhuis geweest en ik krijg weer andere medicijnen voor het eczeem. Wat ik nu krijg heeft Neoral. Dat is dus echt rommel ( misschien kent iemand van jullie dat ) Het tast je immuunsysteem aan als bijwerking en dus moeten ze iedere 2 weken je bloed controleren en bloeddruk meten. Heb net ff op een forum zitten lezen en ik schrok me lam over de bijwerkingen en reacties van mensen. Er stond veel over haaruitval en dat heb ik al zo erg. Kan mijn haar niet eens meer los doen zo dun is het :( Maarja, ik wil er ook wel eens even van die lelijke vlekken en plekken overal af. Ik word er na ruim een jaar tobben echt wel gek van. Ben zo moe ook want je slaapt gewoon zo slecht door de jeuk :cry:

Zo dat was weer even het geklaag van mijn kant. Vanavond hebben we sinterklaas mij schoonmama maar ik ga niet mee. Papa en Loïs gaan dus samen, baal ervan maar het is even niet anders.

Hoelang duurt het voordat de kerst kaarten klaar zijn als je zo bestelt ? Ik heb het nog steeds niet gedaan en moet dus echt wel opschieten nu :oops:

6. TellMe

TellMe Niet meer actief

Of een waterscooter :)

7. Niet meer actief

Ja sonnie die bruine bonen met appels gaat er hier ook vlekkenloos in. Maar de rest ook wel.

Maar dat geld ook voor het fruit. Dat vindt ze ook lekker. Fruit maak ik wel altijd vers. Heb ik eigenlijk alleen in een potje als we weg gaan en ik niet in de gelegenheid ben om het klaar te maken. Maar groente is niet altijd vers. Maar we eten graag een keer iets van pasta of zo. Dus ja dat mag ze nog niet. En dan krijgt ze een potje maar dat lust ze allebei wel graag. Vanavond krijgt ze in ieder geval verse sperzie bonen.

8. suusje

suusje VIP lid

Oct 7, 2005
    5,368
    0
    0
    Almere
    Jeetje arme Lin, wat is dit klote voor je
    hoop dat het gauw beter zal gaan allemaal
    en die haartjes die groeien wel weer terug ... eerst maar eens van die roteczeem af! duim duim

9. suusje

suusje VIP lid

Oct 7, 2005
    5,368
    0
    0
    Almere
    of een bakscooter...kunnen de kids voor in de bak en scooteren maar

10. Niet meer actief

hey Lin..

shit hey..gedoe zo he..schiet ook niet op.. :(
    Balen dat je nu niet mee kan vanavond..maar ze maken wel foto's voor je toch ;)
    Ik had vorige week donderdagavond de foto's verstuurd en zaterdagmiddag kreeg ik mailtje dat ze klaar lagen..was bij de hema..ze geven aan vier dagen dus je bent nog op tijd ;)

Als je kaartje van ons wil..pb ff je adres dan ;)

Sterkte..ik hoop echt voor je dat je snel de juiste medicijnen hiervoor krijgt wat ook echt helpt

11. suusje

suusje VIP lid

Oct 7, 2005
    5,368
    0
    0
    Almere
    zie ginds komt de stoomboot uit spanje weer aan...

12. eliesja

eliesja VIP lid

Oct 3, 2005
    8,226
    0
    0
    @t Home
    jee wel klote hoor linda, hopen dat het snel beter gaat!

Suusje , mijn oudste is bijna 7 jaar en idd als ik die 2 zie, ze moet ook altijd om hem lachen. Snap t nie, maar goed, weet niet wat ze dan daarin ziet! :) Ik zie het straks al helemaal voor me die 2 achter elkaar aan! Lache geren brullen...

Stepscooter? Heb je geen bezine nodig... :) :)

13. eliesja

eliesja VIP lid

Oct 3, 2005
    8,226
    0
    0
    @t Home
    geren=gieren

14. TellMe

TellMe Niet meer actief

Thanx allemaal voor de lieve woorden :)

Jullie zijn echt zoo erg nou ga ik er al aan meedoen ook pfff

Een postscooter ? Die alle kaarten even voor ons naar de brievenbus brengt :)

15. MirandaT

MirandaT Niet meer actief

Oh Linda, echt niet leuk :(
    Hopelijk gaat het gauw beter..
    *knuff*

Ik geef nog Nutrilon, had Friso geprobeerd, maar dat vond ze niet lekker. Dus wacht nog even en dan probeer ik het nog eens en als ze het weer niet hoeft, dan gewoon Nutrilon ;)

Cyenna slaapt nog steeds en dat al sinds 1 uur ofzo. Lekker hoor :)

Ik heb ze ook bij de Hema besteld, maar nog geen mailtje ontvangen dat ze klaar zijn. En ik heb het zondag doorgestuurd. Maar staat idd 4 dagen bij.

16. taatje

taatje Fanatiek lid

Oct 14, 2005
    2,136
    0
    0
    Roosendaal
    Ik maak altijd vers klaar heb ook potjes geprobeerd geen verschil

17. Niet meer actief

Nou Linda hopelijk wordt het snel wat beter dan nu. En ja die bijwerkingen niet te veel naar kijken. Maar snap het wel.

Yanouck slaapt ook nog steeds. Heerlijk.....

Kan nog ff op de bank zitten. O nee er zit nog was in de droger en in de wasmachine....

18. eliesja

eliesja VIP lid

Oct 3, 2005
    8,226
    0
    0
    @t Home
    Nou beppie is rond 14.00 uur geweest, ff fruithapje, beetje drinken, ff spelen en hupsekee om half 3 weer naar bed en nu ligt ze gewoon weer te slapen... :confused: Vind je het gek dat ze nog nie rolt, ze slaapt alleen maar, het enige wat ze doet zijn buikspieroefeningen en plafond staren en heel af en toe ligt ze ineens op dr buik. :rolleyes:

19. taatje

taatje Fanatiek lid

Oct 14, 2005
    2,136
    0
    0
    Roosendaal
    Linda veel sterkte ik hoop dat de bijwerkingen een beetje gaan meevallen.

20. eliesja

eliesja VIP lid

Oct 3, 2005
    8,226
    0
    0
    @t Home
    Ben toch wel tevree over nutrilon en straks drinkt ze toch nog maar 3 flessen, dus, behouden die rust, zou ik zeggen!

Gebruik nog steeds die nutriton, 1 schepje en dat gaat goed!

Share This Page