Haha wat zeg je dat grappig Eliesja Hier wordt niet eens per ongeluk gedraaid hihi. Wel wil ze eigenlijk niet graag meer in de box. Dan gaat ze helemaal met dr hoofd omhoog. Net of ze wil zitten, maar ja dat kan ze natuurlijk nog niet. En op de grond op een boxkleed vindt ze dan ook leuker. En in dr wipstoel, dan kan ze de katten in de gaten houden Ohja Sonnie, ik geef ze in de wipstoel haar eten, want ze mag nog niet in de kinderstoel. Toch pas als ze zelf kan zitten?
Arme Sint, tis geen weer voor die beste man! Mischien een parapluscooter, blijft tie lekker droog en kan hij gewoon vanavond de pakjes komen brengen..
ja als je tevreden bent zou ik ook niet overschakelen hoor dhani spuugde zoveel met nutrilon en nu dus bijna niet met die friso dus vandaar dat ik het even met een adere voeding wilde proberen.. Moet weer ff nieuwe kaarten bij bestellen haha..kom echt te kort gewoon Dhani is net wakker..echt lekker lag er om twaalf uur in..zo ken ik mn kereltje weer ..hopelijk gaat ie vannacht ook weer zn oude ritme aannemen..ga hem ff fles geven.. doeidoei allemaal en iedereen die sinterklaas gaat vieren veel plezier
goeie dag wat gaan jullie snel vandaag ik kan het niet eens bij houden laat staan de meiden die vandaag werken en vanavond gaan bij lezen die krijgen een hartverzakking denk ik.
Ik heb per ongeluk 13x18 gedaan Weer eens niet goed gekeken, maar had anders 10x15 gedaan. Oh handig dat die enveloppen erbij zitten.. dacht al dat ik speciale grotere enveloppen moest gaan kopen hihi.
Nou Tinus, af en toe zit ze al aan de 3 flessen, omdat ze veel slaapt enzo en toch ook fruit en prakkie krijgt. Maar ik probeer er wel altijd 4 te geven. En vanaf 6/7 maanden mogen ze naar 3 flessen. Heb de box al tijdje niet meer staan. Ze ligt ook altijd op boxkleed, op de grond. En ook vaak in haar wipper, dan kan ze idd alles overzien en dat is natuurlijk erg leuk, alles zien.. Ik zet haar ook vaak tussen mijn benen en dan zit ze al heel goed, door mijn beide benen kan ze dan niet omvallen en dan met een speeltje erbij, gieren.. Hmm volgens mij klinkt het beetje raar tussen benen, speeltje erbij..
Lekkurrrr... Hoop dat Alyssa ook ff blijft liggen, want vanavond pakjesavond en dan moet ze wel wakker blijven..hou me hart vast.. Als ze naar bed wil, nou dan is ze echt vervelend..pff zie er nu al tegenop!
Ha ha Eliesja, klinkt wel apart ja als je het zo zegt Ik heb nu 3x Hema opgestart en 3 verschillende gemaakt, weet gewoon niet wat ik moet kiezen. Dalijk maar even aan haar papa vragen Ze kijkt op alle foto's erg verbaasd inplaats van dat ze lacht maar toch, ze zijn wel leuk, ik doe ze niet meer over. Zijn jullie kindjes ook zo gek op de Teletubbies ? Loïs is helemaal wild zodra het al begint. Of hebben ze andere voorkeur ?
Moeilijk dan he, hopen dat papa eruit komt! Nee niet zo gek van tv nog, af en toe als er iets geks gebeurt met geluid dan kijkt ze ff op. In het begin keek ze nog wel es naar de tv, denk nou dat wordt nog wat straks, alleen maar kassie kijken! Maar das nu over..
Jij ook eliesja! Allemaal een fijne pakjesavond gewenst en dat de sint maar gul mag zijn ! tot donderdag
PFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF! Even 16 pagina's verder.......heb er geen kracht meer voor! Heb gewoon last van mn ogen van het lezen en dat na een harde werkdag...Bedankt meiden!
Hahahaa! Oke, ik ben ook om, ik ga morgen ook een foto van Tijn maken voor een kerstkaart! Ik wil ook kaartjes van jullie hoor! Jeetje wat een kadoos heeft Valentino gekregen zeg! Tijn kreeg vanmioddag van zn tante een little people ABC ZOO trein. Succes morgen Miran! Ik hoop dat alles oke is! Ik moest wel lachen om Dhani met zn slofjes en Alyssa met r scheet haha! Linda, wat kl#ten voor je zeg! Ik hoop dat je er gauw eens vanaf bent. Wat een gedoe steeds he. En ik hoop dat je haar niet al te veel uitvalt, je hebt al zo'n mooie bos haar! Sterkte meis! Hoe gaat het nu met Yanouck? Hopen dat Dhani weer goed gaat slapen vannacht. Als hij niet brult maar brabbelt, zou ik m lekker laten liggen. oordopjes in, haha. Maar ik zou idd geen fles aanbieden. Iedereen een fijne Sinterklaasavond toegewenst!