Na alles gelezen te hebben weet ik zeker dat ik niet meer weet wat jullie allemaal getikt hebben. Het ware gewoon bijna 20 bladzijdes. Stelletje malloten. KERSTKAARTEN! GRAAG! Stuur mij even een PB aub.......... Nou, ik kon vandaag wel janken. Ivan heeft waarschijnlijk astma en heeft dus een puffer. Ik vind het echt heeeeel erg, ons kleine mannetje wordt over een paar dagen 6 maanden en nu al een puffer. Hij heeft ook eeen soort van berg op zijn hoofdje, buik en armpjes. En daar heeft ie dus nu een zalfje voor maar dat is ook een allergische reactie. SNIK SNIK. Dit was het even in het kort want normaal lees ik even bij en ga dan eten maar helaas (HIHIHIHIHI) duurde het bijlezen vandaag wat langer dan normaal. DIKKE KUZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZ
Als het goed is heb ik iedereen een PB gestuurd. Diegenen die ik ben vergeten, meldt t me even. En dan zie ik wel wie ons een kaartje wil sturen. Stuur mij ook maar even een PB voor jullie adres! Roos, wat erg voor de kleine Ivan! Hoe zijn ze daar precies achter gekomen dan? Sterkte ermee.
Net lekker gedanst met Tijn op Queen. Rondjes draaien vindt ie helemaal super! Leuk nu er weer de top 1000 op de radio is!
Oh wat rot (nog zacht uitgedrukt) voor jullie Roos Arme Ivan Sterkte! Hihi die Tijn, vrolijk mannetje Ik heb volgens mij ook iedereen een pb gestuurd die mee wilde doen met de kerstkaarten, maar als ik ook iemand vergeten ben, pb mij dan ff Pff kachel is kapot en morgenochtend komen ze hem maken, dus nu geen warm water en Cyenna moest nog in bad.. Maar ja dan maar een dagje over slaan, t'is niet anders.
Yes gelukt! Hey Roos en Miekie..gezellig dat jullie er ook weer zijn Jeetje Roos..pff..arme Ivan..dat gun je echt zo'n kleintje niet nu al die puffers..sterkte met de kleine man..geef hem maar een dikke knuffel en oook aan jou hoor..is echt schrikken als je dat hoort..hoop je echt niet. Leuk he dansen met ze miekie..dhani vind dat ook altijd zo leuk Miranda hoe laat moeten jullie morgen? Alvast succes Jeetje verwarming stuk en dat met dit weer
KERSTKAAAAAAAAAAAAARTEN! Ik vind het geweldig. Hb ze net besteld bij de Kruidvat want daar kon je je eigen tekst verzinnen en bij de hema niet helaas. Vind jullie lieffffffffffffffffffffffff. Zulke lieve reacties. KNUFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF
De moeder van mijn nieuwe collegaatje kwam vandaag ook nog lkker chocolade letters brengen voor ons. Zij is nu 2 jaar patient in de praktijk. Echt zoooo lief.
Zat ook een gedichtje bij. In de Camplaan werkt de goedlachse Roos Zij doet dat al een hele lange poos. Heel aardig tegen mens en dier Ze doet haar baan met veel plezier. Een telefoontje hier, een onderzoekje daar Tegen vijven is ze eindelijk klaar. Ze spoedt zich dan naar man en kind En ook voor haar poezen is ze de beste vrind. Vanavond lekker snoepen op de bank Jouw vrolijke gezicht is mijn dank.