Whaha Roos, jij ook al lekker bezig Hij is echt super Sonnie, je banner! Als ik me verveel Roos, zal ik het ook eens proberen, maar ik kan niet zulke mooie banners maken. Lief gedichtje ook! En we moeten morgen om 14.20 voor die echo. Heb er wel een goed gevoel over, dus hopelijk is m'n gevoel juist
Nou Miranda veel succes morgen met die echo... Hopelijk is jou gevoel het juiste gevoel. @ Roos verveel je je een beetje... haha Nou hier is alles weer een beetje rustig. Morgen weer werken en dan donderdag weer vrij. Vrijdag en zaterdag nog werken. En zaterdag avond gaat Yanouck weer logeren. We hebben een etentje met mijn werk dus lekker gezellig wokken.....
Gezellig Tinus wokken..gaat ze bij opa en oma logeren? Dhani is pas 1 x uit logeren geweest..maar doe ik niet zo snel weer hoor haha mistte hem toch wel Moet eigenlijk wel wat vaker..is natuurlijk wel goed voor hem, ik weet het Zal voor jullie duimen miranda dat alles gewoon goed is..en laten we hopen dat je gevoel goed is Lief roos dat die moeder dat kwam brengen..altijd lekker Ennuh die moeder is patient bij jullie..hihi..is toch dierenartsenpraktijk En wat een lekker toetje..jammie..kan John die niet ff hier komen brengen haha Morgen moet ik naar de tandarts blech..niks ernstigs hoor..tenminste hoop ik niet..moet vanwege die zenuwbehandeling nu naar de mondhygieniste..ben benieuwd..schijnt een uur te duren.. Mn vader komt dan ff op dhani passen.. Ennnuhhh nog iets minder dan een weekie en dan ben ik toch echt voorgoed mn verstand kwijt haha dan mogen die andere twee verstandkiezen eruit..jakkie
thanx Tinus..vind um zelf ook errug leuk .. trouwens net mn tweede bestelling de deur uit gedaan bij de hema..had toch echt niet genoeg kerstkaarten..was nog wat mensen vergeten op het lijstje en de gezellige forum meiden zijn er natuurlijk bij gekomen op het lijstje..dus ja..de hema is weer blij met me
Ja ze gaat weer lekker bij opa en oma slapen. Dat vinden ze echt heel erg leuk. En wij hebben er vertrouwen in. Ik doe het liever ook niet zo vaak. Maar goed af en toe moet je wel eens. Maar het scheelt Yanouck slaapt overal.
Succes dan bij de tandarts morgen Sonnie.. Ik heb Cyenna ook nog nooit uit logeren gedaan. Vrijdagavond hebben we een bruiloft en dan gaat ze naar m'n schoonouders, maar we gaan haar gewoon weer ophalen hoor 's avonds / 's nachts Ligt aan mij hoor . Cyenna zou er ook niets omgeven haha en opa en oma helemaal niet. Bedankt voor jullie duimen, dan moet het helemaal goedkomen morgen Ohja vanavond nog die bloemkool geprobeerd met een aardappel en ze heeft het opgegeten (wel in de blender gedaan eerst). Ze vond het volgens mij niet echt geweldig, maar alles opgegeten En weer flesje met vruchtenmix gegeven, maar ze gaat dan gewoon kokhalzen... Morgen maar ff kijken bij Kruidvat of ze nog andere dingen hebben.
ja mijn ouders vinden het ook geweldig om op te passen..vragen al elke keer wanneer komt dhani weer logeren.. Gelukkig slaapt dhani ook wel overal..tenminste als we op visite gaan nemen we zn campingbedje altijd mee( als we lang op visite gaan dan he) en binnen no time slaapt hij.. ach wie weet binnenkort weer een keertje..hebben we weer avondje voor onszelf..is ook wel weer is leuk
had vandaag ook ff gekeken miranda voor vruchtensappen..maar doordat bijna alles uit de schrappen is gehaald vanwege dat glas wat er in zat..blijft er bijna niks over wat ze nu al mogen..tenminste hier niet in de supermarkt. haha dus ze heeft de bloemkool gewoon opgegeten..grote meid kan je haar niet laten slapen dan bij je schoonouders..anders moet je met haar 's nachts nog over straat..hmm zeg ik die precies hetzelfde zou doen haha..
@ sonnie in die sap van zonnatura zat niks. Dus als ze die nog hebben kun je die wel pakken. Die heb ik nu voor Yanouck gepakt. Als het anders kan laat ik haar ook liever thuis. Maar dat kan het weekend erop weer. Want de 16 moeten we weer weg. Weer een etentje.... lekker man al die etentjes. Dus dan komt mijn schoonzus hier zitten. Dus dan hoeft ze niet weg te logeren. Veel succes bij de tandarts sonnie
En de 16e hebben jullie nog een klein feestje he {|= Dan is yanouck zes maandjes \/ Dank jullie wel voor het succes wensen voor de tandarts.. zonnatura..hmm had ik niet zien staan..ga morgen wel ff kijken..hoef het nog niet perse hoor..heb nu die fruitdrink van..uhh weet ik ff niet meer haha..ow volgens mij olavarit..naja zatook keer zo'n proefding in 1 vd dozen..maar hij krijgt het maar af en toe..anders krijgt hij weer beetje te veel..