Mei, juni & Juli 2006 mama's

Discussion in 'De mama's' started by eliesja, Jun 19, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Niet meer actief

Ja dank je sonnie heb ik wel nodig. Morgen is het hartstikke druk. Al die mensen die voor de feestdagen hun permanent en kleur alvat gedaan willen hebben......

Ja 16 december een half jaar. Helaas ben ik dan zelf werken maar goed heeft papa een feestje samen met Yanouck joepie.....

2. MirandaT

MirandaT Niet meer actief

Oh ga ik eens kijken bij die Zonnatura...
    Ga gewoon van alles proberen hihi.

Ja het zou idd handiger zijn om haar dan gelijk te laten slapen.. Maar ik wil ze thuis hebben :p

Weltrusten!

3. mamaantje

mamaantje Fanatiek lid

Dec 5, 2005
    1,487
    0
    0
    Ouderenwerker
    Maassluis
    Wij hebben vandaag fotos gemaakt voor de kerstkaart,
    ze zijn echt geweldig geworden...
    Het lijkt me trouwens gaaf om van jullie allemaal kerstkaarten te ontvangen. Stuur mij ook een pb... ik ga druk sturen nou....

4. Niet meer actief

Morguh meiden..

Hier een zieke Sonja :( Maar ja gaat ook wel weer over..

Heb eigenlijk ff niks te melden, behalve dat dhani weer hele nacht is bezig geweest..maar het brabbelen is nu omgeslagen in huilen..pfff..

Wat zijn de plannen voor vandaag?

5. MirandaT

Oh balen Son :(
    Beterschap en dan ook nog geen nachtrust...

Hier weer goed geslapen. Om half 9 kwamen ze de ketel maken, dus nu hebben we weer warm water en cv.
    Zometeen moet m'n man naar de dokter en als hij terug is ga ik ff naar Kruidvat en de bieb.

En vanmiddag dan die echo...

6. TellMe

TellMe Niet meer actief

Zooooo vandaag is Loïsje 6 maanden hiep hiep hoeraaaaaaaaaaaaaaa !

Ik heb weer zoveel moeten lezen dat ik hoop dat ik niemand vergeet nu.

Allereerst wil ik even zeggen dat ik het zo zielig vind voor Ivan. Nu al een puffer. Arm kind. En ook voor jou Roos want het lijkt me zo naar om te zien dat ie het benauwd heeft en dan kun je bijna niets doen. Ik heb zelf astma en ik weet hoe vervelend het kan zijn. BAH. Echt rot voor jullie. Aan de andere kant is het wel goed te behandelen dat is hopelijk een (schrale) troost.

Sonnie, wat rot dat Dhani nog steeds zo onrustig is ! Nou wij waren vannacht ook aan de beurt. Ze werd krijsend wakker om 12 uur, toen heb ik even bij dr gezeten. Toen weer om 2 uur en toen heb ik haar maar een flesje gegeven. Daarna weer rond 6 uur maar toen lag ze alleen te brabbelen. Ik denk dat het komt door Sinterklaas gisteren. Loïs en papa waren pas om 10 uur thuis dus ze heeft tot half 10 opgezeten en normaal gaat ze er rond half 8 al in natuurlijk. Ik hoop dat dit eenmalig is, dit hebben we vanaf dat ze 5 weken is niet meer meegemaakt ! En er is nix aan dus ik voel met je mee Son, ook al is dat niet te vergelijken want jij tobt nu al 3 weken :(

Loïs heeft zoveel kadoos gekregen, is echt niet normaal meer. Ze heeft een Baby Steps Activity Walker gekregen van Chicco ( soort rollator voor baby's haha ) Dan een voorlees boek van plastic met geluiden en lampen en weet ik wat allemaal van V Tech. Een pratend en educatief spaarvarken mer munten waar ook weer van die dikke batterijen in moeten ( moet er nu geloof ik 8 halen ) Een groeimeter met klittenband en poppetjes zodat ze zelf kan plakken hoe groot ze is. Een grote TELETUBBIE haha yesss. Vingerpoppetjes, pluchen speelblokken en een slab uit Zuid Afrika.

Wel echt superleuk allemaal maar mijn hele huis staat vol met Bijenkorf tassen en dozen haha. En ik heb al zo weinig ruimte helppp :p

Ze is helemaal druk in de weer nu met haar nieuwe Teletubbie in de box, ik heb er geen kind aan 8)

Ik heb al heel wat adressen in mijn mailboxje, maar ik weet niet of ik iedereen al heb nu :oops: dusss stuur mij nog ff een PB met adres als ik jou nog niet heb en dan stuur ik weer adres terug. Ik ga straks mijn hele voordeur ( aan de binnenkant uiteraard :D ) beplakken met kaarten en dan vind ik het ZO leuk dat ik foto's heb van beebjes van de mama's van het forum !

7. TellMe

TellMe Niet meer actief

Miran, heel veel suc6 vanmiddag. Jouw gevoel is vast goed en dus is er niets aan de hand met Cyenna. Ik ga in ieder geval voor jullie duimen !

Sterkte Tinus, met de drukke komende weken bij de kapper !

Morgen om 9 uur ga ik naar de dietiste, ben benieuwd. Ik zal jullie op de hoogte houden.

8. suusje

suusje VIP lid

Oct 7, 2005
    5,368
    0
    0
    Almere
    hai

@ sonnie beterschap

Linda, leuk man al die cadeautjes...
    hier was het gisteren ook erg gezellig..erg leuk surprises en de kids hebben leuke dingen gehad... vina voornamelijk totally spies spullen... en barbie + playmobil
    en quinten: babyboekje,FP nijlpaard, tiny love take along arch (speelboog die op de buggy kan met muziek en geluidjes)

@ Roos...ook jij een hele pagina vol hihi...wie volgt?

uhm de rest weet ik niet meer zo goed!

ik zal zo even adressen terug pb-en

9. TellMe

TellMe Niet meer actief

Oh en over dat logeren, Loïs slaapt vanaf dat ze 6 weekjes is gemiddeld wel 2 tot 3 x per maand een nachtje bij oma en dat gaat heel goed. Ook al vind ik het nog steeds moeilijk en weet ik dat dingen daar niet gaan zoals ik het wil, ik laat dat dan maar los voor even. Moeilijk maar het lukt me wel. En als ik haar ophaal is ze altijd vrolijk en dan is ZO fijn om haar weer te zien !

De eerste 2x heb ik wel tranen met tuiten gehuild toen ik haar achterliet daar, haha

Ik heb er dus ( bijna ) geen moeite meer mee 8)

10. suusje

suusje VIP lid

Oct 7, 2005
    5,368
    0
    0
    Almere
    FELI LOIS!.........

11. Niet meer actief

Lois 6 maandjes :whistle: Gefeliciteerd en lekker verwent dus gisteravond.. \:D/
    Linda had je die foto nog opgehaald eigenlijk zaterdag?

12. TellMe

TellMe Niet meer actief

Stom Son, ik vergat inderdaad te antwoorden over die foto. Nee we hebben de foto nog niet opgehaald, we hebben gebeld en we mogen em nu zaterdag ophalen :)

Wat heb jij trouwens een gave banner zeg !

13. Miekie

Miekie Fanatiek lid

Aug 30, 2005
    3,163
    0
    0
    Friesland
    Helleu!

Zo, lekker weer 2 daagies vrij!

LOIS, GEFELICITEEEEEEEEERD EN MAMA LIN OOK!
    Hopen dat ze vanavond weer lekker slaapt!

Sonnie, wat een superbanner!
    En beterschap meid, heb je griep?
    Dus meneer was weer aan het spoken?!
    Hij houdt t wel lang vol nu he?
    Ik hoop toch echt voor jullie dat het gauw weer over is!

Tijn heeft gister nog 2 DikkieDik voorleesboeken gekregen met een DikkieDik handpop.
    En sokken en nog geld.

Heb net even foto's zitten maken voor de kerstkaart, nu nog kiezen...moeilijk....

Heeft er al iemand een kerstboom staan?
    Wij helen denk ik van het weekend 1 op.
    Dan wel even fotootje laten zien he van jullie boom!

14. Miekie

Miekie Fanatiek lid

Aug 30, 2005
    3,163
    0
    0
    Friesland
    o ja, ( komt ineens nog wat boven haha!) ik verkruimel de Liga en doe er n beetje water bij, dan heb je een soort van papje.

Mijn zus komt zaterdag oppassen, dan gaan we even borrelen bij vrienden die hier op de buurt zijn komen wonen. En volgende week zaterdag gaat Tijn logeren bij mn schoonouders, hebben we weer n feessie. Ik geloof dat dit nu de 4e x is.

15. MirandaT

Loïs gefeliciteerd!

Al jullie beebs zijn lekker verwend zo te horen :D

Ben net ff bij Kruidvat geweest en heb zo'n tuitbeker gehaald en nog maar eens wat sap van Olvarit, alleen dan andere smaak. Ben benieuwd..

16. Miekie

Miekie Fanatiek lid

Aug 30, 2005
    3,163
    0
    0
    Friesland
    Succes met de sappies Miranda.

Ik geef het Tijn in een kleine fles van difrax met een gat in het midden. Ik geef hem dan 120cc.
    En hij drinkt het helemaal zelf op!

Zo, de kertskaart is besteld, bij de Hema.
    Handig, je kon er ook nog text in zetten, dus hoeven we nix te schrijven.
    Ben benieuwd hoe hij wordt!

17. suusje

suusje VIP lid

Oct 7, 2005
    5,368
    0
    0
    Almere
    I'm dreaming of a white Christmassss... la la la la la la la la laaaaaaaaaaaaaa

18. suusje

suusje VIP lid

Oct 7, 2005
    5,368
    0
    0
    Almere
    uhmmm is toch logisch met een gat? anders komt er toch niks uit?

19. suusje

suusje VIP lid

Oct 7, 2005
    5,368
    0
    0
    Almere
    weer ffies wat foto's in mijn album... weet je wat ik altijd zo erg vind? lampen in de boom hangen. Is daar eigenlijk een hele handige makkelijke supersnelle slimme manier voor?

20. Miekie

Miekie Fanatiek lid

Aug 30, 2005
    3,163
    0
    0
    Friesland
    Aaaahhhhhh, wat n mooie foto's Suusje, lief hoor!

Tja, die lampjes ja.....dat wordt nog wat, haha!

Ik ga ff aan de poets!

Share This Page