Mei, juni & Juli 2006 mama's

Discussion in 'De mama's' started by eliesja, Jun 19, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Niet meer actief

Leuke foto's Suus..kon ik nog niet haha ;)

nou idd die lampjes..maar als die er eenmaal inzitten..dan staat ie als een tierelier :)
    Ben benieuwd wanneer ik dhani zn bal kan ophangen...uhhh bedoel natuurlijk zn eerste kerstbal :rolleyes: hoop dat ze hem deze week klaar hebben..

Doe het sinds vandaag anders met dhani zn voedingen..hij krijgt nu 5 x 180/6..dan is zn laatste voeding wel rond negen uur..maar dat maakt me ff niet uit..hopelijk komt hij zo weer in een ritme en kan ik die laatste weer laten vervallen..hij drinkt op het moment zo slecht :(

Heb vandaag de eerste kerstkaart trouwens binnen gekregen :) Zo gezellig weer..

nou ga ff thee zetten..

Ow miranda heb je het sap al geprobeerd? vind ze deze wel lekker?
    Ik heb voor dhani zo'n antilekbeker van avent vanaf drie maanden is die..

2. Niet meer actief

Vergeet ik helemaal te vertellen..
    Dhani heeft iets nieuws..hij kan zich nu met slaapzak en al omdraaien in zn bedje zodat hij overdwars ligt..gek mannetje :rolleyes:

3. Miekie

Miekie Fanatiek lid

Aug 30, 2005
    3,163
    0
    0
    Friesland
    Wat voor kertbal bedoel je Sonnie?

Miran, hoe was de echo?

4. Niet meer actief

Ik heb een kerstbal laten maken met zn foto en dan dhani's eerste kerst..
    zal wel ff kijken of ik hem hier ff kan plaatsen..staat ook bij mn avatar maar is erg klein...

5. suusje

suusje VIP lid

Oct 7, 2005
    5,368
    0
    0
    Almere
    Ja die is zo gaaf geworden! hoe groot gaan ze hem maken? waar heb je m besteld eigenlijk? hebben ze nog meer dingen?

6. Niet meer actief

dit wordt de bal als het goed is..maar wacht nog op mailtje dat ik hem kan ophalen

7. Niet meer actief

8. TellMe

TellMe Niet meer actief

Wat gaaf zeg die kerstbal !

Ben zo beniewd hoe het met Cyenna is gegaan vanmiddag, ik hoop dat Miranda gelijk te horen krijgt dat alles goed is.

Miekie, wat goed dat Tijn al zelf zijn fles opdrinkt ! Loïs probeert het wel maar als de fles erg vol is valt ie nog uit dr handjes :)

Suus ! Wat stoer dat Quinten helemaal zelf staat in de box ! Je moet de bodem nu al bijna omlaag doen of is dat nog niet nodig ?

9. MirandaT

MirandaT Niet meer actief

Hoi hoi,

We zijn weer terug..

Vanmiddag eerst de echo gehad en we wilden haar weer aankleden en toen zeiden ze dat ze voor de zekerheid nog een röntgenfoto wilden maken, want het zou net op het randje zijn. :(
    Dus ook nog foto gemaakt en maandag/dinsdag kan ik bellen voor de uitslag....
    Nog afwachten dus...

Had haar net een liga gegeven en wat drinken in die tuitbeker en liga heeft ze opgegeten, nou ja gegeten, gezogen :p. En daarna heeft ze uit die tuitbeker gedronken :D. Nog niet echt superveel, maar begin is er. Ze vond het in iedergeval niet vies.

Hele leuke foto's Suus! Lekker ventje is Quinten!

En die kerstbal is ook super Sonnie!

10. MirandaT

En bedankt voor jullie medeleven meiden!

11. suusje

suusje VIP lid

Oct 7, 2005
    5,368
    0
    0
    Almere
    Nee hihi dat hoeft nog niet hoor... Hij wil altijd staan op schoot ofzo, en dacht eens kijken of hij voor de grap ook in de box wil staan en dat vond hij ook echt heel leuk, maar hij kan natuurlijk niet uit zichzelf nog hup opstaan en aan de rand van de box gaan staan, dus als hij gewoon in de box ligt, blijft hij gewoon liggen hoor, Maar zoals bijvoorbeeld op schoot, dan wil hij liever staan dan zitten...gekkerd!... Gewoon heel stevig in zijn benen waarschijnlijk.

12. suusje

suusje VIP lid

Oct 7, 2005
    5,368
    0
    0
    Almere
    Maar nu weet je nog niks miran? heey naar welke plooien keken ze bij haar? de bovenste vlakbij de bips? want hier bij het cb doen ze dat ook en hij vond dat het bij quinten mooi gelijk liep (de dokter) en zijn bovenste plooien daar keek hij ook naar en die waren gelijk, maar de plooien vlakbij de knieholte niet, maar hij zei dat hij die niet meetelde (de spekplooien zeg maar)

13. suusje

suusje VIP lid

Oct 7, 2005
    5,368
    0
    0
    Almere
    Leuke site Son...:)... nou ben benieuwd wanneer je hem mag halen of ontvangen..

14. MirandaT

Nee weet dus nog niks...
    Ze keken naar haar bovenste plooitjes idd. En die lopen ongelijk.
    Ik moest bij Cyenna blijven toen ze die foto maakten en Ronald mocht in dat hokje zitten en hij zei dat hij het zelf ook zag dat het niet helemaal gelijk liep..
    Dus vrees eigenlijk dat het niet goed is.
    Maar we wachten maar af...

15. Miekie

Miekie Fanatiek lid

Aug 30, 2005
    3,163
    0
    0
    Friesland
    He bah, nu weet je nog nix zeker...duurt dan lang he met zulke dingen, voordat je het nou eens weet.
    Nou, ik hoop dat het goed is!

Wij mogen morgen weer naar het Cb, zal mij benieuwen wat deze jongen weegt....

YESSSSSSSSSSSS! Meneer rolt net voor t eerst op zn buik! he, he....

16. Miekie

Miekie Fanatiek lid

Aug 30, 2005
    3,163
    0
    0
    Friesland
    Heb net even een shirtje bij rainbowbabies besteld.
    Ik kreeg nl 5 euro korting met de jongegezinnenpas. Altijd leuk.
    Heb nu een besteld met als text; STOER

Leuke bal Sonnie!

17. Niet meer actief

Balen Miran nu weet je dus nog niks..

Mn zusje heeft het ook gehad toen ze vier maandjes was..toen constateerde ze dat haar plooitjes ook ongelijk liepen en daarna moest ze in een spreidbeugel paar maandjes..zo zielig om te zien,maar heeft haar wel geholpen..dus komt allemaal goed met je meissie ;)

Ja leuke site he suus..vond ik ook :)
    Je moet trouwens ff geduld hebben want steef is later thuis vanmiddag ;)

18. MirandaT

Hihi eindelijk dan Tijn, goed zo!

Moet Cyenna maar ook bij jou in leer :)

19. Niet meer actief

Goed zo Tijn :)

20. MirandaT

Ja idd, dan zou waarschijnlijk zo'n spreidbroekje aan moeten.

Oh krijg je korting bij Rainbowbabies met je pasje?
    Ga ik ook gelijk wat bestellen hihi.

Share This Page