nou fijne avond nog doeiiiiiiiiiiiiiiiii ja ma ik kom..pfff..wat een gezeur zeg haha, ze zit ook film te kijken en zit die hele film te vertellen..boeie..haha
@ Linda, gefeliciteerd met Lois. @Sonja, beterschap. @Suusje, gaaf hoor die foto... net echt. Valentino is ook alleen maar bezig met staan.. maar hij kan het ook nog niet zelf. Alleen als ik hem aan de box zet. Ach arme Ivan.. lijkt me zo moeilijk als je kleine ventje het benauwd heeft. Hopelijk groeit hij er nog overheen. En verder duimen voor cyenna dat het meevalt met haar heupje.... Bedankt voor alle adressen, lijkt me leuk al die fotos van die kleintjes. Heb ze gister besteld bij de hema.. hoop dat ze snel klaar zijn. Er staan 4 dagen voor, maar het zal wel superdruk zijn.
Ja nou zo idd mamaantje...steeds maar willen staan en als je hem tegen de box zet, houdt hij zich vast en blijft staan hihi... Alleen maar handig dat ze het al kunnen hahaha ja ckr leuk al die kaartjes
Zooo dan Eliesja haha..gezellie hoor Mamaantje ook bij de hema..gezellig hoor Ze hebben het maar druk met onze kids daar.. En speciaal voor Ivan een dikke knuf..vind het echt zo erg..knuffieeeee We gaan nu de hondjes uitlaten en dan lekker naar bed..dhani lag er om half 10 in..gelijk stil..dus *hoop*hoop*hoop* hij heeft vandaag vijf flessen van 180 gehad en de laatste zoals altijd met nutrix..ben zo benieuwd... nou trusten allemaal en tot morgen
Nou hoop dat het gelukt is en dat ie goed geslapen heeft roosje ook een knuff van ons voor Ivan GAAAAAAAAAAAAAAAP wat een weer trouwens zeg! ik kom helemaal niet uit met de groene bak vandaag door alle surprise overblijfsels... en we mogen er geen zak meer naast zetten, anders krijg je een boete, maar ik zet die met troep waar zeker weten geen adres op staat er vandaag gewoon bij hoor. Anders kan ik naar de stort en daar heb ik nu ff geen zin in.
Goedemorgen dames! Wat een lees werk weer Ik hoop dat ik niemand vergeet: @roos balen dat Ivan een puffertje heeft een dikke knuf van gijs en mij @sonnie gave banner. Ik hoop dat Dhani vannacht heeft doorgeslapen @miranda ik hoop dat je snel meer hoort van de echo @linda gefeliciteerd met lois alweer 6 maandjes en 1 dag @suusje wat een gave foto van Quinten kan hij al staan of niet? groetjes, Tamara
heey taatje, zolang hij zich vast kan houden wel,dus op schoot of tegen de boxrand, Hij trekt zichzelf op als hij bijvoorbeeld met z'n gezicht naar me toe op mijn schoot zit en ik hem 2 handjes geef. Maar hij kan dus niet vanuit liggen in de box zichzelf optrekken en dan staan. Dus toen ik die foto maakte heb ik hem daar neergezet en dan houdt hij zich vast en blijft staan snappie? Hij wil gewoon altijd zijn benen strekken en die houdt ie dan stijf. En als hij bij je zit dan wil hij dus altijd omhoog en staan. Vond ik eerst wel gek, want mijn dochtertje als je haar bijvoorbeeld in de lucht hield en neer liet dalen op je schoot en dan voor de grap met haar voetjes op schoot liet landen, Nou die zaktte dan in elkaar. en ging gelijk zitten. .. maar goed, quinten doet hetzelfde als volgens mij Lois zoals ik op 1 van de fotootjes heb gezien. Toch Lin? daar stond Lois aan de bank?
Toch wel gaaf hoor Gijs heeft totaal geen behoefte aan staan. Als ik hem op mijn schoot laat staan zakt hij snel door zijn benen haha Hij heeft trouwens gisteren zijn groente hapje helemaal op (half potje bruine bonen).