Mei, juni & Juli 2006 mama's

Discussion in 'De mama's' started by eliesja, Jun 19, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. suusje

suusje VIP lid

Oct 7, 2005
    5,368
    0
    0
    Almere
    nou dat deed mijn dochtertje vroeger dus ook.. daarom wel leuk om dat verschil te zien.
    Dus gijs houdt wel van bruine bonen hihi...en is het vandaag dan wel een beetje uit te houden met hem? (winderigggg) hihi...oh nee, heb jij nu geen last van...dat heb je goed gepland hah

2. taatje

taatje Fanatiek lid

Oct 14, 2005
    2,136
    0
    0
    Roosendaal
    Ik heb er geen last van ben aan het werk vandaag!

Hij is nu bij het kinderdag verblijf

3. suusje

suusje VIP lid

Oct 7, 2005
    5,368
    0
    0
    Almere
    ja, daarom goed gepland zo haha...is dit je laatste dagje? en dan maandag weer? of dinsdag?

4. taatje

taatje Fanatiek lid

Oct 14, 2005
    2,136
    0
    0
    Roosendaal
    Maandag dinsdag en donderdag werk ik dus ja laatste dagje al weer

5. suusje

suusje VIP lid

Oct 7, 2005
    5,368
    0
    0
    Almere
    lekkerrrr....bijna weekend dus...
    is het bij jou ook rotweer?
    het heeft wel wat hoor...lekker kaarsjes aan,
    maar ik moet er vandaag een paar keer doorheen en dan is het minder :(

6. TellMe

TellMe Niet meer actief

Pffffffffffffffffff wat een weer ! Ik moest vanmorgen naar de dietiste met Loïs mijn god wat een ellende met die regen. Ik had dr in de draagzak gedaan want het was ergens in een grachtenpand en daar kon de kinderwagen niet mee naar binnen. Trappen enzo. Dus ik 20 minuten heen en 20 minuten terug gelopen in de storm en regen ! MIJN GOD ! Mijn paraplu klapte steeds dubbel en Loïs vond het geweldig :) Ik dus niet haha en kouddd dat het was. Ben net binnen en gesloopt ! Ze is zwaar zeg als je er zo mee looppt mennn.

Maargoed, de dietiste ... ehh ff denken hoor ... ik mag beginnen met rijstebloem en rijstwafels. Dat is het minst allergie gevaarlijk zegmaar. Bijna alle kindjes kunnen daar gewoon tegen. Ook hun damrpjes verdragen dat het best. Dat doe ik dan 4 dagen en dan mag ik groente proberen en steeds 1 soort 2x per dag. Dat weer 4 dagen en dan weer iets anders. Dan 4 dagen dat samen enz enz.
    Diksap moet ik voorlopig liever niet geven want dat hebben ze niet nodig zegt ze. Ik kan dr beter water geven maar volgens mij lust ze geen water :confused:

Dan moet ik vanaf vandaag geleidelijk overstappen naar de opvolgvoeding, in ongeveer 1 week moet ik dan helemaal 'over' zijn naar de NAN 2.

Pfff best een gedoe allemaal maarja als ik daarmee zorg dat ze op lange termijn niet heftig reageert op dingen heb ik het er wel voor over. Ik ben alleen bang dat ze honger heeft en te weinig binnenkrijgt maar dat is niet zo volgens de dietiste vrouw :)

7. suusje

suusje VIP lid

Oct 7, 2005
    5,368
    0
    0
    Almere
    heey ik keek effe bij je foto's en zag bij je eerste foto nog een kindje...is dat ook een kleine van je? en hoe oud?

8. suusje

suusje VIP lid

Oct 7, 2005
    5,368
    0
    0
    Almere
    Heey lin,
    nu heb je tenminste wel even duidelijkheid van hoe je het het beste aan kunt pakken he? lekkerder gevoel denk ik zo he...
    misschien kun je dr water ook lekker warm maken net als dr melkje...quinten lust ook water, maar wel warm nog
    ik zie jullie trouwens al helemaal lopen met die paraplu hahaha

9. TellMe

TellMe Niet meer actief

Suus, dat vraag je aan Taatje toch ? Ik vroeg me dat laatst ook al eens af ;)

Als ik jou was bleef ik lekker binnen Suus het is echt een ramp buiten :) en brrrr koud joh !

10. taatje

taatje Fanatiek lid

Oct 14, 2005
    2,136
    0
    0
    Roosendaal
    @suusje nee dat is een kleine van mijn vriendin ze is in juni een jaar geworden en op die foto was ze een maand of 7 8 denk ik.

@linda balen zeg! hopen dat het goed gaat met eten.

11. TellMe

TellMe Niet meer actief

Ja het is wel fijn om te weten hoe je dit allemaal moet aanpakken. EN als ik vragen heb kan ik bellen/mailen en over een week of 8 wil ze weer kijken hoe we het verder kunnen uitbreiden. Zij zei ook dat er op de site van het voedings centrum goede algemene tips staan voor het eten van baby's en kindjes.

Ha ha Suus zie je het voor je, nou dan zie ik jou straks wel zwoegen buiten ;)

12. suusje

suusje VIP lid

Oct 7, 2005
    5,368
    0
    0
    Almere
    ja hihi was idd een vraagje aan taatje...

en lijkt me heerlijk om binnen te blijven haha, maar moet Vien van school halen en weer terug brengen en weer halen hihi

13. TellMe

TellMe Niet meer actief

Dat van dat water is wel een goed idee van jou Suus, dan geef ik haar gewoon warm water.

Ik moet nu dus op zoek naar rijstewafels voor kindjes, daar zit geen zout enzo in. Vind ze wel leuk om aan te bijten denk ik :)

Weet iemand trouwens of er van Avent ook pap spenen zijn ? Ik neem aan van wel ? Of kun je voor een flesje met Nutrix ook de 3 standen speen gebruiken ?

14. taatje

taatje Fanatiek lid

Oct 14, 2005
    2,136
    0
    0
    Roosendaal
    Bij ons adviseerde ze om voor de pap de 3 standen speen te gebruiken!

15. Niet meer actief

Morguhhh..

Op zich duidelijk schema toch Lin van de dietiste..wel beter hoor..je weet nu hoe of wat..

hey taatje..laatste werkdaggie..
    Hebben jullie het leuk gehad dinsdag? of had je het al verteld en heb ik erover heen gelezen? :oops:

Wat een Klote weer zeg..pff en kom er net achter datik nog voor 1 fles voeding heb en de billendoekies zijn zo goed als op..dus moet er echt door..getver..doe ik bij wijze van uitzondering wel als dhani slaapt..super markt is toch hierachter..ga hem zo niet meenemen..heb helemaal geen bescherming voor hem tegen de regen..heb zelfs geen paraplu..ligt in de auto..handig of niet haha..

Dhani heeft vanmorgen geslapen tot kwart voor zes..dus we boeken vooruitgang :D

16. taatje

taatje Fanatiek lid

Oct 14, 2005
    2,136
    0
    0
    Roosendaal
    YEAH die dhani \:D/ =D>

17. TellMe

TellMe Niet meer actief

Fijn hoor Son, dat is tenminste weer een beginnetje, nu gaat ie vast het ritme weer pakken.

Ik zou inderdaad maar ff snel lopen als ie slaapt want ook al had je wel een plu, dat ding waait toch binnenste buiten nu :confused:

18. taatje

taatje Fanatiek lid

Oct 14, 2005
    2,136
    0
    0
    Roosendaal
    Ja het weer is niet echt best. Ik had zelfs last van de wind in de auto!

19. suusje

suusje VIP lid

Oct 7, 2005
    5,368
    0
    0
    Almere
    GO DAAAAN GO DAAAN GO DAAAN!

20. TellMe

TellMe Niet meer actief

Haha ik bedenk me net dat ik niet eens weet of je dat baby-voedsel nou nog op moet warmen, stel ik begin met wortelen, die maak ik vers en dan met de staafmixer. Moet ik het dan nog opwarmen in een potje daarna ? En als ik een kant en klaar potje wortelen koop van Zonnatura ofzo moet ik dat dan ook opwarmen voordat ik het geef ?

Volgens mij echt een stomme vraag maar ik weet het echt niet :oops:

Share This Page