Ik zal het chrisje vragen wanneer ze weer komt kletsen. Nou Nou..... Wat een slap gelul allemaal. Oh wel fijn dat het tijn allemaal goed gaat. Wat een flinke vent al. Nou YAnouck mag volgende week donderdag weer. Dus ik ben benieuwd wat ze zeggen. Het tandvlees is behoorlijk rood en dik. Maar ja heb en vanmiddag voor het slapen een beetje dentonox over heen gesmeerd. Dus en dat vond ze erg fijn. We mogen ook niet in haar mondje kijken. En aankomen is al helemaal uitt den boze hier...... Hee ff geen nieuws ga straks lekkere lasagne maken en dan nog ff lekker bezig met een aantal kerstprulletjes. En misschien vanaaf wel de kerstboom zetten?
owww sorry miekie vergat helemaal te reageren op Tijn..maar super dat het goed gaat met hem..en wat een stoere foto in de box..grote stoere vent
Wij gaan zaterdag de bomen neerzetten... zal wel weer een flinke klus worden...en sonnie ga jij hem nog ophangen? ik ga even naar school lopen..tot laterzz
Zo ff snel tussendoor. Roos mijn adres heb je al he En Taatje jou heb ik ook een pb-tje gestuurd. Wat is Tijn alweer groot! Lekkere wangetjes heeft ie hihi. Nou ik ben weer weg! Doeiii
nee geen echte een mooie nep boom..... Is ook mooi en wel zo handig niet alle die ellendige naalden op de grond
nee ga hem niet ophangen..we hebben andere oplossing..want de ophangoplossing vind ik maar niks.. We zetten de box tijdelijk voor het raam en waar de box staat zetten we de hoektafel weer ff neer en daar dan de boom op Hmm alsof jullie me snappen want jullie kennen mn huis niet haha
Nee maar we begrijpen het wel. Yanouck haar box staat ook op de plek waar vorig jaar de boom stond. Dus moet hem ook ff ergens anders neer zetten
wij hebben ook een nepperd hoor..is niks met die honden..en idd al die naalden ook..maar het ruikt wel altijd lekker
Ja het ruikt wel altijd heerlijk. Maar daar hebben ze nu ook geurkaarsjes voor met dennengeur.... Is wel een goede oplossing... haha Maar goed doe het toch maar gewoon met een nep boom.
wedden dat suus zo kletsnat thuiskomt het regent hier nu behoorlijk..tocbh ben ik wel blij dat dhani nog niet naar school hoeft
een jaar geleden liepen we nog te kotsen en misselijk te wezen en beetje moe te wezen..pff weten jullie nog..naja degene die daar last van hadden tenminste..
Ik hoor het al kerstbomen plaatsen is nog niet zo makkelijk. Wij weten al waar we hem zetten maar weten nog niet wanneer. Hoeven alleen 2 grote vazen voor verplaatst te worden. (met grote vazen bedoel ik min 1 meter hoog volgens mij nog iets meer, maar wel gaaf).