Mei, juni & Juli 2006 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door eliesja, 19 jun 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

heeft ie straks niet eens meer tijd voor mij haha

2. Niet meer actief

probeer maar mamaantje.. ;) Maar ik beloof niks he :D

3. Niet meer actief

Ik zal het chrisje vragen wanneer ze weer komt kletsen.

Nou Nou..... Wat een slap gelul allemaal.
    Oh wel fijn dat het tijn allemaal goed gaat. Wat een flinke vent al. Nou YAnouck mag volgende week donderdag weer. Dus ik ben benieuwd wat ze zeggen. Het tandvlees is behoorlijk rood en dik. Maar ja heb en vanmiddag voor het slapen een beetje dentonox over heen gesmeerd. Dus en dat vond ze erg fijn. We mogen ook niet in haar mondje kijken. En aankomen is al helemaal uitt den boze hier......

Hee ff geen nieuws ga straks lekkere lasagne maken en dan nog ff lekker bezig met een aantal kerstprulletjes. En misschien vanaaf wel de kerstboom zetten?

4. Niet meer actief

owww sorry miekie vergat helemaal te reageren op Tijn..maar super dat het goed gaat met hem..en wat een stoere foto in de box..grote stoere vent ;)

5. suusje

suusje VIP lid

7 okt 2005
    5.368
    0
    0
    Almere
    Wij gaan zaterdag de bomen neerzetten... zal wel weer een flinke klus worden...en sonnie ga jij hem nog ophangen? ik ga even naar school lopen..tot laterzz

6. Niet meer actief

Heb je een echte boom of niet Tinus?

wij gaan het weekend de boel opzetten..denk zondag :)

7. Niet meer actief

Leuke banner suusje.....

Ja sonnie ga jij hem hangen haha

8. MirandaT

MirandaT Niet meer actief

Zo ff snel tussendoor.

Roos mijn adres heb je al he ;)

En Taatje jou heb ik ook een pb-tje gestuurd.

Wat is Tijn alweer groot! Lekkere wangetjes heeft ie hihi.

Nou ik ben weer weg!
    Doeiii

9. Niet meer actief

nee geen echte een mooie nep boom.....

Is ook mooi en wel zo handig niet alle die ellendige naalden op de grond

10. Niet meer actief

nee ga hem niet ophangen..we hebben andere oplossing..want de ophangoplossing vind ik maar niks..
    We zetten de box tijdelijk voor het raam en waar de box staat zetten we de hoektafel weer ff neer en daar dan de boom op :) Hmm alsof jullie me snappen want jullie kennen mn huis niet haha

11. Niet meer actief

Nee maar we begrijpen het wel. Yanouck haar box staat ook op de plek waar vorig jaar de boom stond. Dus moet hem ook ff ergens anders neer zetten

12. Niet meer actief

wij hebben ook een nepperd hoor..is niks met die honden..en idd al die naalden ook..maar het ruikt wel altijd lekker :)

13. Niet meer actief

Ja het ruikt wel altijd heerlijk. Maar daar hebben ze nu ook geurkaarsjes voor met dennengeur....

Is wel een goede oplossing... haha Maar goed doe het toch maar gewoon met een nep boom.

14. Niet meer actief

wedden dat suus zo kletsnat thuiskomt :( het regent hier nu behoorlijk..tocbh ben ik wel blij dat dhani nog niet naar school hoeft :D

15. Miekie

Miekie Fanatiek lid

30 aug 2005
    3.163
    0
    0
    Friesland
    AUWWW! Tijn knijpt me in mn neus.

16. Niet meer actief

echt? geurkaasjes met die geur..die wil ik wel :D
    Waar heb je die gezien? blokker ofzo?

17. Niet meer actief

haha die Tijn..en dat kan best zeer doen he

18. Niet meer actief

een jaar geleden liepen we nog te kotsen en misselijk te wezen en beetje moe te wezen..pff weten jullie nog..naja degene die daar last van hadden tenminste..

19. taatje

taatje Fanatiek lid

14 okt 2005
    2.136
    0
    0
    Roosendaal
    Ik hoor het al kerstbomen plaatsen is nog niet zo makkelijk. Wij weten al waar we hem zetten maar weten nog niet wanneer.

Hoeven alleen 2 grote vazen voor verplaatst te worden. (met grote vazen bedoel ik min 1 meter hoog volgens mij nog iets meer, maar wel gaaf).

20. taatje

taatje Fanatiek lid

14 okt 2005
    2.136
    0
    0
    Roosendaal
    1e kerst als mama voor de meeste!

trekt tijn ook aan je haren vindt ik ook altijd zo fijn.

Deel Deze Pagina