Mogguh! Ik ben er ook weer eens Ben vorige week niet geweest want toen zaten wij in Center Parcs Hoe is het met iedereen? Nog spannende dingen/nieuwtjes? Groetjes, Daan
hoi hoi, ben er ook weer, weer vrij tot woensdag! Lekkurrrr Ik ga morgen es een keer uit! Echt waar! Ben al zo lang niet meer weg geweest! Ff wennen weer, we gaan met collega´s eten in scheveningen, Grazy Pianos, of zoiets, ben benieuwd! Oh en trouwens ik heb gewoon een kerstkaart verstuurd hoor, geen kerstfoto van de kids! Mischien een idee voor volgend jaar... Hier is alle soorten muziek welkom, als het maar lekker in mijn oortjes klinkt, heb nu een kerstcd opstaan, heerlijk alvast in de stemming komen.. Vanavond hoor ik mijn mannetje weer en nu nog een weekkie en dan..Yes komt tie weer naar huis! groetjes
Wij gaan de eerste week van Januari ook naar CP in Winterbergen, nu maar hopen dat er dan sneeuw ligt, lijkt me wel erg leuk!
Ze hebben bij appie (AH) van die koekjes van een kerstboom en kerstman die je helemaal zelf kan versieren, vond het wel leuk om met de oudste te doen met kerst, wel grappig! En lekkur! hihi
Whaaaaaa... oh ja vraagje nog.... Past bij jullie oma´s, opa´s, tantes, enig familielid op? Dacht het wel he.. nou kennen jullie dat vie viela gebeuren?Zij fungeren als een soort gastouderburo. Als je je bij hun in laat schrijven krijg je oppas er geld voor, wel via de belasting enzo hoor en jij hoeft er dus niks voor te betalen enzo. Kent iemand dit? Gister hebben we een consulente op bezoek gehad en wat info gekregen, ben wel benieuwd of iemand het hier kent, snap er nog niet echt veel van!
Jaaaaa! Ik ben er! Koekjes klinken goed, mjammie! Center Parcs was super! Evi vond het zwemmen helemaal geweldig, echt leuk Crazy Pianos, lekkerrrrrr! Dat wordt smullen Eliesja.... Ik moet nog kerstkaarten kopen, wilde eigenlijk een paar versturen met een foto van Evi, maar ben bang dat ik dat niet meer ga halen... Volgend jaar dan maar, is misschien nog wel leuker ook
Hai eliesja ik ken dat idd wel ja...heb er ooit een folder van doorgelezen..en heb ook hier op de site eens een link gezien. Altijd de moeite om het te proberen lijkt me... hmmm koekjes lekkerrrr, @ daan, leuk man effe ertussenuit geweest dus. Doet goed he! oh ja eliesja, crazy piano's ken ik wel. Leuk hoor! Veel plezier! nou ik heb mijn decemberzegels gehaald...zometeen maar even plakken...
Daan..lekker joh er ffies tussenuit..leuk dat evi het zwemmen leuk vond.. FOTO'S! Eliesja..jammie koekies.. Heb er volgens mij een foldertje van gehad op de jonge gezinnenbeurs..was ook zoiets dat opa en oma e.d. betaald worden.. Schiet al op he dat je man thuiskomt..gezellig zo voor de feestdagen Suus wat kosten de zegels? per hoeveel gaan ze? Hmm zou vandaag kerstkaarten ophalen bij de hema..is mn ventje met de auto gegaan..grr..kan ik ze weer niet ophalen..lopen zie ik niet zo zitten met dit weer.. Morgen naar portrait place..ben benieuwd.. Morgenmiddag proefrit maken in nieuwe auto..naja ik mag niet mee..mn vriend en mn vader gaan samen.. Mij gaat het alleen om de snelheid en het uiterlijk..rest doet me niet boeien haha..
nou hoor..we blijven maar op zeven stemmen hangen..is ook al heel wat natuurlijk..maar dhani mag toch wel baby van de maand worden..het is zo'n schatje die volgens mij nooit meer 's nachts gaat doorslapen haha
ff me oudste van school halen..brr door het barre weer..ble tot zo koekjes moeten ff wachten dan haha