Volgens mij is het hiero in Gelderland of ik weet het eigenlijk ook niet! Idd Tinus is nog op vakantie zal ze eind dit weekende terug komen?! En wanneer gaat ze trouwen volgende week toch?! Hmm met deze hitte een halfuur lopen?! Tis wel fijn achter de kinderwagen maar je spoort niet Sonnie!!! Ik smelt zo wat achter me pctje weg.. Maarja ook ik moet nog aan de wandel. Heb namelijk nieuwe voeding nodig en tsjaaa dat kan ik niet uitstellen he Nou wandelse naar je zusje!! Niet verdwalen want dat is ook al niet te best met dit weer en neem genoeg drinken voor jou en de kleine mee "hoezo?! een bezorgde mama" hahaha
En TOCH vraag ik me af wat er met Taatje is gebeurd Grr heb net prongeluk al me prive berichten gewist Balen!!!!
haha kreeg bericht van die sprongenwekker van de oei ik groei online... maar je hebt dus toch een b oek ervoor nodig haha de slimmerds Je hebt je aangemeld voor de gratis sprongenwekker van Oei, ik groei! Vlak voordat jouw baby een sprongetje in zijn mentale ontwikkeling gaat maken krijg je van ons iedere keer een mailtje. Voor de eerste keer is het zover. Het eerste sprongetje komt eraan. In hoofdstuk 3 van Oei, ik groei! kun je er alles over lezen. Met vriendelijke groet, Frans Plooij en alle mensen van uitgeverij Kosmos-Z&K
Hallo daar, Hier druk aan het poetsen, met deze hitte. Maarja zal wel moeten krijgen vanavond allemaal visite. Erg leuk, verjaardagen...je hebt er alleen wel weer drukte van. Maar we kunnen vanavond wel lekker buiten zitten! Tinus trouwt de 24e!! Nou tot laters!!!!!!
Gefeliciteerd ook @Sonnie, ik ben vanmorgen ff bij Prenatal geweest en daar hadden ze wel een flessenwarmer voor thuis en in de auto. Was in Prenatal Hellevoetsluis, dus jou Prenatal zou hem sowieso moeten kunnen bestellen en hij was 30 euro. Groenlo is volgens mij hier errug ver vandaan hihi. En het is nog steeds zooooo warm....
Het is idd warm!! Jeetje Suus ze zijn dan idd slim haha. Achja was te proberen toch Ik ben zojuist dus naar de Apotheek gegaan omdat de verzekering dus alleen wil vergoeden van de apotheek. Maar goed daar was de voeding dus NOG duurde!! Grrr. Moest nu 22.50.- betalen.. Pfff en dat dus nog 2 keer Gefeliciteerdddd Miekie!! (ik dacht dat je zondag jarig was?) :S Of was dat weer iemand anders
Gefeliciteerd Miekie en fijne verjaardag vanavond Keejbie was volgens mij Eliesja die zondag jarig is..maar kan het fout hebben hoor Was wel warm vanmorgen lopen naar mn zussie maar heb het gered..mn zusje kwam me tegemoet lopen..kon ze ff helpen met mn twee honden haha..was wel warm maar nog wel te doen..gewoon op het gemakkie..had genoeg drinken mee hoor keejbie..hihi overberzorgd wel lief hoor dat je aan me denkt hmm dus wel bij prenatal en hier in almere vertelde ze doodleuk dat ze die niet meer hadden en ook niet meer kwamen..hmm vaag hoor..als ik zin heb ga ik het weekend misschein wel naar de grote prenatal bij de Arena..wie weet hebben ze hem daaar en ken i kweer ff shoppen hihi.. Morgen trouwens ff naar trekpleister..zijn de pampers in de aanbieding..3 pakken voor 26 nog wat..dus scheelt wel ietsies Hebben jullie en jullie ukkies hitte beetje overleefd vandaag? naja niet dat hij al voor bij is.. hoorde dat het volgende week ook nog zo bloedgeslagen heet blijft Miekie Tijn heeft van de week toch zn allereerste prikkie gehad? had hij er veel last van of viel het mee?? Dhani krijgt hem 21 aug en in die week gaan we ook op vakantie..ben wel benieuwd of ze veel last hebben van deze prik.. meiden fijne avond..doe rustig aan..
Oja was Eliesja!! Hehe gelukkig ben je niet verdwaald! Ons kleine mannetje die slaapt heerlijk ook met dit weer. Het is gewoon onvoorstelbaar! Tuurlijk heeftie het ook warm en geven we hem genoeg te drinken! maar hij is helemaal niet huilerig of drammerig.. Nee hij lacht steeds meer haha. Ook als Ivo naar um kijkt begintie weer te lachen het is zo'n schatje! Het is zo'n schone slaaper zelfs (net als zijn vader) dat ik um met zijn laatste voeding gewoon niet wakker kreeg. Had echt van alles geprobeerd maar hij bleef maar slapen. Tsjaa toen heb ik um maar mooi in zijn bedje gelegd en gewacht totie mij riep En die van jou Sonnie?! Trekt Dhani het nog een beetje met dit weer?
Hallo meiden, Hier zijn we langzaam aan het wegsmelten. Gisteren met Charissa bij de kinderarts geweest op controle. Ze is nu 57 cm en 4810 gram. MirandaT woon je in de buurt van Hellevoetsluis? Groenlo is idd ver weg ben daar in februari een weekend op een vakantiepark geweest, vanuit Spijkenisse +/- 1 1/2 uur rijden. Groetjes Vera
Super he keejbie dat het zo goed gaat met je mannetje..leuk he dat lachen.. Dhani gaat ook steeds meer lachen..en hij kan nu echt zo'n tijd in de box liggen en dan ligt ie echt te brabbelen en overal naartoe te kijken..zo leuk..dhani is ook zo'n schatje hehe..om op te vreten gewoon.. hij heeft wel af en toe last van de warmte..hij slaapt best veel..de ene keer is ie wat meer huilerig dan de andere keer als hij wakker is.. wel komt hij vaker voor de fles..vanmiddag al na twee uur..maar dan geef ik hem gewoon de fles hoor..met dit weer mocht het van het consultatieburo..tussendoor krijgt hij ook water als hij daar behoefte aan heeft en soms is sabbelen op speentje al genoeg 8) Gaan nu ff eten..eindelijk is mn mannetje thuis..pff zn werk liep ietsie uit en ik zou wachten op hem met eten..haha nou dat heb ik geweten..heb al anderhalve zak chips naar binnengewerkt..en nu kan ik beginnen aan de tomaat met uitjes op brood..mmm jammie.. nou laterzzzz... dikke kus aan alle ukkies..en ook aan de mama's hoor
@Veertje, ik woon 15 minuutjes van Hellevoetsluis en van Spijkenisse ongeveer 30 minuten Zie nu pas dat je daar woont haha. Fijn dat het ook zo goed gaat met je kleine meid! Hier is Cyenna sinds vanmidddag huilerig Echt de warmte volgens mij... Net nog ff wezen lopen, toen is ze wel in slaap gevallen, komen we thuis, kwartier later is ze weer wakker.. Nu ligt ze bij pappie Hopelijk slaapt ze vannacht wel een beetje... Maar het gaat eigenlijk elke nacht wel goed, dus hopelijk nu weer. Fijn joh Keejbie dat het nu zo goed met je mannetje gaat! En met jou mannetje ook Sonnie!
Heel fijn idd!! Tis een schatje! En Sonnie die van mij doet dat ook. Ik leg um ook neer in de box en dan heb hij ook hele verhalen te vertellen echt grappig!!! Vanacht issie wel wakker geworden voor zijn laatste voeding. Alleen lag die vanochtend al erg vroeg wakker in zijn bedje.. En dan is mams nog veel te slaperig en grijpt automatisch de speen en doet die erin haha Het is zo benauwd om in slaap te komen bleghhh en je plakt aan alle kanten
ja t is gewoon te vies om te gaan slapen..wordt ook constant wakker met dit weer Blijft voorlopig nog warm he..ik vond het lekker om te bevallen zo rond de zomer ivm verlof enzo..maar iets koeler zou wel lekker zijn..kunnen we tenminste lekker wandelen..is nu veel te warm voor.. We gaan morgen waarschijnlijk naar strandje in Edam..kun je met de honden zwemmen..en daar is het niet zo heel erg druk..we willen ff kijken of het beetje te doen is met dhani..nemen gewoon parasol mee 8) helaas kan ik..naja mag ik..nog niet zwemmen..maar lekker met mn voetjes in het water lijkt me ook super Strakkies ff de stad in..kan eindelijk de doos van kruidvat halen..ze hadden hem steeds niet..en nu ben ik dan eindelijk gebeld..grrr.. Gaan jullie nog wat leuks doen het weekend? Met Dhani hadden we weer mazzel vannacht..gisteravond in badje gedaan..tien uur flesje gehad..in bedje gelegd en vanmorgen om zeven uur kwam hij Daar waren papa en mama errug blij mee hihi..
nou heerlijk hoor... hier is het nog laatste fles rond 2300 uur dan rond 3.30 en dan 7.30 maar dat was het al vanaf het begin dus nog geen verandering. nu is het weer wel redelijk uit te houden vandaag..niet zo'n felle zon.... haha terwijl ik het typ komt ie ff door... half 12 is het nu...en hebben nog geen plannen...nou ja we zien wel
Kruidvat doos!? Vertel bedoel je je zwangerschapdoos?! Wij gaan zo ook ff lekker de stad in. Ik ga opzoek naar het boek En heb nog wel andere dingen nodig dus ff kijken he Ik ga me schoentjes dus maar aantrekken veel plezier dames met wat jullie ook gaan doen vanmiddag
Hallo!! Pfff en tis nog steeds waaaaarmmmm....mag nu wel wat koeler worden van mij. In bed is het ook niet lekker meer. Tijn slaapt gelukkig wel goed, ligt nu met zijn blote billetjes in de box en heeft alleen een stoer hempie aan. Zo'n luier is ook veel te warm en broeierig nu. Bedankt voor de felicitaties!! Zo, die verjaardagen hebben we eerst ook weer ff gehad!! Keejbie, ik bestel gewoon foto's bij het kruidvat online. Geen boekje ofzoiets. Gewoon afdrukken die ik heb gemaakt met onze digitale camera of mijn telefoon. En ze zijn erg mooi geworden en zijn snel klaar!! Tijn heeft vorige week zijn 1e vaccinaties gehad. Ze zeggen dat ze er tot 3 a 4 uur na het vaccineren last van kunnen krijgen. Heb wel zetpilletjes gekocht voor het geval dat. Maar was niet nodig, hij sliep lekker, bikkel!! Zal met Dhani strax ook we goed gaan. Nou heb hier verder geen plannen. Neem strax weer ff lekker een duik!! 8) En vanavond als het wat afkoelt even wandelen met Tijn denk ik. Heb ik ook weer wat beweging gehad. Wil nu ook echt wel weer wat kilootjes kwijt nu, maar ja met dit weer doe je ook niet veel.... Nou dames, prettig weekend verder!!! 8) 8) 8) 8) 8) 8)
Zo dames heb net een weekje vakantie gehad. Lekker naar de camping met zijn drieen. Het ging gelukkig heel erg goed met Yanouck. Maar goed sinds we thuis zijn doet ze niks anders als veel huilen. En ze wil dan niet slapen. Dan wil ze ook niet liggen in de box. Alleen maar zitten of op onze buiken liggen. Maar goed mama heeft meer te doen dan een hele dag met haar op de buik te liggen. Dus ze zal nu ondertussen wel weer boven liggen te huilen. Maar goed zal zo ff kijken.....
Echte bikkel dus Miekie!! Tnus wat vervelend terug komen dan he als ze blijft huilen je der niet kunt troosten. Ik heb zojuist het boek gekocht hoor dames!!Wat een geweldig boek hehe Goeie tip dus!!! Hier issut alweer gedaan met de rust. mams is zojuist thuis gekomen en begon al meteen te zeiken inplaats van een begroeting Het word voor ons alleen maar duidelijker over hoe snel we hier weg moeten!! Heb pas 9 augustus er een afspraak over dus ben benieuwd..
oww miekie dan hoop ik dat dhani er ook geen last van gaat krijgen..is niet zo leuk als hij beetje ziekies is op center parcs.. Hmm minder Tinus dat ze dan ineens zo huilt..maar alles dus wel goed gegaan..lekker hoor.. Heb jij nog iets van Chrisje gehoord? Jeetje keejbie zit je ook niet op te wachten he met je moeder..hopelijk hebben jullie snel jullie eigen huissie.. Leuk dat je het boek hebt gekocht..is echt een leuk boek Hier vandaag lekker geshopt..naja was wel warm, maar op zich wel goed te doen..heb ff twee broeken gekocht..ken weer in mn eigen maatje dus daar was ik wel blij om.. Heb de kruidvatdoos ( ja keejbie is de zwangerschapsdoos..maar die was er elke keer niet als ik kwam en nu was ie er dan eindelijk)..zat niet veel bijzonders in..alleen speentje van difrax vond ik wel wat..wilde we toch al aanschaffen..die is wat kleiner dan de avent speentjes die we hebben.. Verder flessenverwarmer gekocht die ook in de auto kan. Ff bij V&D wat gegeten..voor het eerst dhani flesje gegeven daar..ging goed..veel bijkijks natuurlijk haha..owww wat een kleintje..wat een schatje..wat een droppie..hoe oud is ie en blablabla..jullie kennen het vast wel haha..je doet er ook veel langer over om winkels uit te komen Vanavond gaan mn mannetje en ik lekker dvdtje kijken..heb er nu al zin in..gezellie met zn tweetjes hihi Oja volgens de huisarts ben ik nu ongesteld..wel beter hoor heb ik alles lekker achter elkaar gehad.. meiden fijne avond