ze waren per 3 vellen 17,40 euro dus 5,80 per vel...en bij drie kreeg ik er een agenda voor thuis bij
hihi...ok...mijn oudste is op vrijdagochtend thuis...want ze gaat dan eerst naar zwemles en daarna effe chillen thuis en dan 's middags naar school...dus over een half uurtje ga ik haar naar school brengen,...we zijn nu ff het kersttreintje in elkaar aan het zetten...en dan ff flesje aan Mr. Q geven en dan moeten we er ook aan geloven..hopelijk droog!
nou de eerste lading meteen mee naar de brievenbus.... maar daar zitten jullie nog niet tussen, want moet weer ff knippen en plakken. Sonnie die van jou zit er overigens wel al tussen, want jouw adres had ik al eerder...dus waarschijnlijk heb je 'm morgen
Zoo ik heb weer ff pauze. Ik had ook nog op Dhani gestemd toen je dat vorige keer vroeg.. Ik ga vanmiddag na m'n werk nog ff snel de foto's en zegels halen. Maar heb nog gesprek vanmiddag om 16.00, dus zal niet vroeg worden... Ben met een superstoere auto vandaag, een Peugeot 206 cabrio (van mn schoonouders), alleen heb je vandaag niet zoveel aan een open dakje Dhani vannacht weer gespookt? Cyenna had vanmorgen zowaar 240 opgedronken. Vind het niet gek na gisteravond zo weinig. En ze had van half 10 tot net weer geslapen Slaapkoppie. Eliesja, ik had idd ook weleens zo'n foldertje gehad van hun op de negenmaandenbeurs, maar verder ook niets meegedaan. Gaat idd via de belastingdienst, maar zou je er zelf dan niet op achteruitgaan? Vertrouw dat soort dingen nooit zo eigenlijk. He Daan Leuk dat je er ook weer bent! Ik ga nog ff forumlezen
In wat voor zin zou ik dat dan moeten zien, dat ik er op achteruit zou gaan? Daarom ik snap er niet zo veel van. Heb een tweede gesprek aangevraagd en dan is hubbie erbij.. ff snel weer verder eten zo de oudste weer weg brengen..
Jaarlijks kun je aangifte doen bij de belastingdienst voor teruggaaf en dat dat dan minder wordt ofzo. Maar ik denk dat alleen maar hoor, heb me er voor de rest niet in verdiept ofzo. Maar vindt het raar dat je zomaar dan geld kan krijgen als je je bij hun inschrijft. Misschien klopt het wel hoor allemaal, maar vindt dat gewoon gek hihi. Maar misschien moet je anders een nieuw topic openen hiervoor? Misschien dat anderen het wel weten? Want als het echt alleen maar voordelig is dan lijkt me dat ook wel wat
Mijn moeder moet het eind van het jaar idd dan opgeven aan de belasting, ik niet geloof ik, daar heeft ze het niet over gehad. Heb idd al een topic hierover geopend, want ik twijfel best wel! klinkt gewoon zo mooi, alleen dat geregel idd met de belasting enzo..maar das ff en dan als het loopt, ja dan is et wel lekker denk ik...
Ik heb dat ook altijd met dat soort dingen... Zolang ik er niet het fijne van weet ben ik er een beetje terughoudend in. Ik zal trouwens z.s.m. foto's van Evi in het zwembad in mijn album zetten! 't is net een Michelin-vrouwtje met al haar plooitjes Nachten gaan trouwens goed; ze krijgt nu haar laatste fles om half 8 en dan slaapt ze tot een uur of 8, half 9 de volgende ochtend. Wel af en toe 's-nachts eruit voor haar speen, maar dan slaapt ze ook meteen weer verder. Vannacht had ik haar om 1.00 uur haar speentje gegeven en toen om 6 uur pas weer! Is voor haar echt een record!
Beterrrr.. Hier krijgt madam nog steeds rond 22.00 uur haar laatste fles! Hier wel wisselend s´nachts voor haar speen, ene keer slaapt ze de nacht door, andere keer moet ik er 3 keer uit!
HEB DE FOTO IN MIJN ALBUM GEZET, DIE IK HEB GEKOZEN VOOR DE VERONICA! zijn et geen plaatjes... en heb als tekst: papa we houden van je fijne feestdagen Luke en Alyssa leuk he
oeps had van onze goed heiligman een chocoletter gekregen, maar eh... heb m net helemaal opgegeten... was wel erg lekker..
hmm mischien niet zo´n goed idee, morgen weer es een keer weg en zal je zien zit ik straks onder de pukkels!
Heeeel erg leuk die foto met die tekst! Ik geef Evi ook fruit en groente. Ze vindt het heerlijk. Gaat 's-ochtends een heel potje fruit in en 's-avonds nog een potje groente. Maar ja, eten is bij haar nooit echt een probleem geweest, haha Ik moet 8 jan. weer naar het bureau en volgens mij mag ik dan ook een boterhammetje gaan geven enzo, leuk! Dan wil ik ook wat meer groente en fruit vers gaan geven en zelf pureren. Vind de potjes nu wel makkelijk omdat het zo ongelooflijk fijn gemaakt moet worden nog
Oh ja hier ook zoveel, heb een bakje van difrax en die gaat helemaal vol, ik maak het liefst alles zelf, gewoon in maatbeker met staafmixer en er mogen nu best al hele kleine stukjes inzitten hoor! En als er een potje wordt gegeven is het ook beide (fruit en groente) helemaal leeg! Oh een boterham, ja leuk, maar dat is toch vanaf 7 maanden? heeft evi al tandjes?
Ik denk dat hij heel erg verbaasd zal zijn, en heel erg onder de indruk! Echt leuk Ik weet niet, maar toen ik een tijdje terug op het cb was zei ze tegen mij dat ze vanaf 4 maanden fruit en groente MOGEN, maar dat het cb het pas adviseert vanaf 6 maanden, maar, zei ze, dan krijgen ze ook meteen alles, groente, fruit, brood...Dus vandaar dat ik dat opmaakte uit haar woorden.. :