Ik moet as maandag, precies een dag voor ze 6 maanden wordt, toch naar cb en dan wil ik ook gelijk een lijste vragen van wat ze allemaal mogen enzo.. Ben ook wel benieuwd hoeveel ze nu weegt.. Moet toch nog klein weekje wachten, maar als het aan Alyssa ligt eet ze nu al met de pot mee haha
De veronica wordt dan pas de 22ste gebracht en ik moet dan helaas een dagje extra werken, dus ben er niet bij hoe hij reageert, wil zijn gezicht wel zien!jammer..
oh heb net ff in een boekje zitten neuzen over een boterham, ja of nee, maar er staat dat het pas vanaf 7 maanden mag ivm gluten. Vanaf 7 maanden kan de darmen gluten beter verdragen. Gluten zitten ook in pasta, pap en koeken... oke dus nog geen boterham dus..
er staat ook dat andijvie pas vanaf 7 maanden kan, vanaf 6 maanden beperkt, ivm nitraat en dat zit dus ook in andijvie..
Oh, da's jammer dat je er dan niet bij bent! Kun je niet een camera ophangen, haha Ik denk dat andijvie best mag hoor. Olvarit heeft bij de potjes vanaf 6 mnd. ook andijvie zitten dus die paar dagen zal niet zoveel uit maken toch? Ik ga van het weekend ook iets vers maken, ben namelijk wel heel benieuwd hoe ze het vindt....
hmm wat mag dan wel vanaf 6 maanden.. fruit: sinaasappel, kiwi, druiven, bessen, aardbeien... groente: doperwten, mais, courgette, spinazie... vlees, vis, kip, peulvruchten en ei.. oh leuk een ei-tje...gezellig op de zondagmorgen allemaal een gekookt ei-tje..
ja idd, het mag wel vanaf 6 maanden, maar dan beperkt, ivm die nitraat.. Voor Alyssa maakt t niet uit, uit pot of vers, alles gaat erin..haha spannend, ze zal het ook vast wel lekker vinden.. Ik doe er meestal nog een half liga-atje bij, maakt het ietsje zoeter..
uiteraard, want dat staat nog niet op de lijst! Evi is ook echt zo'n lekkere makkelijke eter, fijn is dat he? Die kan ik ook alles geven en als het laatste lepeltje erin zit zit ze alweer met haar mond op voor de volgende!
Jaaaa! Lief is dat he! Ik vind het ook echt steeds leuker worden allemaal. Heel cliche, maar het is echt zo vind ik. Ik vind de reacties die je nu krijgt geweldig en nu beginnen ze ook van die dingen te doen, of op een bepaalde manier te kijken waardoor ik soms echt niet meer bijkom van het lachen. Super!
oh ja idd, de leeftijd van dit tot een jaar of 3 is erg leuk, daarna gaat het echte werk beginnen..haha Als Alyssa wakker begint te worden dan laat ik dr altijd ff 5 min. liggen en dan hoor ik haar echt teuten door die babyphone en dan ga ik naar boven en op die trap dan zeg ik al, wie hoor ik daar!? En dan hoor je ze echt al helemaal gieren, vind ik zo leuk!
Ja geweldig is dat! Dat vind ik ook zo leuk, als ze even alleen is (of denkt dat ze dat is) en ze ligt dan een beetje te kraaien met van die hele harde uitschieters. Of als ik haar optil 'gilt' ze echt, zo lief! Ik heb geen ervaring met (eigen) kinderen want Evi is mijn 1e Maar ik kan er ook wel naar uitkijken als ze straks groter is en de dingen die ik dan weer met haar kan doen enzo
Zo is het! Nou meid, het was gezellig vandaag, maar moet er nu vandoor. Tot snel weer en ik laat natuurlijk nog weten hoe de verse hapjes Evi hebben gesmaakt! Fijn weekend! Groetjes, Daan